quote:AMSTERDAM - Roderick Veelo begint komende maand als columnist bij De Telegraaf. De journalist en presentator zal elke woensdag een online column gaan schrijven over de actualiteit.
===============================================================quote:Veelo (55) is nu nog werkzaam bij RTL. Eerder deze maand kondigde hij daar zijn vertrek aan. Hij werkte eerder onder andere voor de VARA, SBS6 en de Tros.
Veelo zegt uit te kijken naar zijn start bij De Telegraaf. „Ik neem het dagelijkse nieuws in volle breedte tot me. Van politiek, maatschappelijke onrust, Europa tot economische crises. Ik voel me bij veel betrokken, maar schrijf er graag met enige nuchterheid over. Verheug me zeer op mijn wekelijkse plek bij De Telegraaf.”
’Vlijmscherp’
Hoofdredacteur Paul Jansen is blij met zijn komst. „Roderick is een kritisch, onafhankelijk denker met een vlijmscherpe pen. Hij houdt politiek correct Nederland graag een spiegel voor, inclusief de media.”
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:03 schreef Twiitch het volgende:
Nice. Ik kan niet wachten om zijn columns niet te lezen.
Welke oorlog?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:13 schreef Justin_Case het volgende:
Staat goed op je cv, werken bij een krant die fout was in de oorlog.
Laat staan online.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:40 schreef BasEnAad het volgende:
Fijne en verstandige man. Alleen lees ik de Telegraaf nooit dus ik vrees dat zijn columns aan mij voorbij zullen gaan.
Hij is wel gratis te beluisteren in de wekelijkse (en binnenkort 2 keer per week) tpo podcast:quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:40 schreef BasEnAad het volgende:
Fijne en verstandige man. Alleen lees ik de Telegraaf nooit dus ik vrees dat zijn columns aan mij voorbij zullen gaan.
Ze zullen wel achter een premium muur komen... net als andere Telegraaf columnisten...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:40 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:03 schreef Twiitch het volgende:
Nice. Ik kan niet wachten om zijn columns niet te lezen.
Dat denk ik ook, Telegraaf zet veel meer achter een muur dan de andere kranten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze zullen wel achter een premium muur komen... net als andere Telegraaf columnisten...
De Winter zou ik ook wel willen lezen!
Je kunt natuurlijk ook een papieren versie kopen bij de pomp.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, Telegraaf zet veel meer achter een muur dan de andere kranten.
Ergens in de commentaren:quote:
quote:Hans Laroes, dat is toch die linkse deugkneus die niet met zijn tengels van stagiaires af kan blijven? Die jarenlang het Nederlandse volk voorgelogen, bedrogen en misleid heeft via de Nationale Propaganda Omroep?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |