Ik zat te denken aan iets van ODOL waarbij de L voor lockdown had moeten staan. Maar ik kon even niet helder nadenken.quote:
Het is nog vroegquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan iets van ODOL waarbij de L voor lockdown had moeten staan. Maar ik kon even niet helder nadenken.
Nee, dit is ‘mquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kan hem of niet lezen of het is weg.
O, dat is wel een tegenvaller jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja, eerst even wat dingen in huis doen en me dan voorbereiden op een cursus vanmiddag. Was er liever voor naar de VS geweest, maar het is nu even niet anders
ga je vandaag spek eten?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel een tegenvaller ja
Hou je dat stoppen met roken nog goed vol?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef bitterbal het volgende:
eerste waar ik aan denk als ik opsta. wat ga ik allemaal eten
Shakshuka vanavondquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef bitterbal het volgende:
eerste waar ik aan denk als ik opsta. wat ga ik allemaal eten
de geleerden verwachtten toch dat griep een jaartje overslaat en we alleen met het agressieve broertje zitten?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de komende weken mag ik ook de griepprik gaan halen; dat seizoen komt er ook weer aan
Mijn chick ook. Normaal haalt ze hem niet maar heb nu geadviseerd om het wel te doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de komende weken mag ik ook de griepprik gaan halen; dat seizoen komt er ook weer aan
100 dagenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hou je dat stoppen met roken nog goed vol?
waarom haal je die?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat een aantal mensen die door griep omkiepen al omgekiept zijn; maar zal ook wel een griepgolf komen. Alleen die herkennen is wat lastiger nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de geleerden verwachtten toch dat griep een jaartje overslaat en we alleen met het agressieve broertje zitten?
De laatste jaren ga ik die braaf ophalen omdat ik ook niet meer de jongste ben. Deze keer wel op een andere locatie waar ze een speciale prik-straat hebben ingericht.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn chick ook. Normaal haalt ze hem niet maar heb nu geadviseerd om het wel te doen.
Goed bezig!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
100 dagen![]()
![]()
ja eigenlijk wel. vergeet soms dat ik een exroker benmaar afgelopen dagen toch ook wel meerdere momenten gehad waar ik wel trek had in een sigaret.
maar 100 dagen, wie had dit gedacht
Prima toch. Kan geen kwaad, denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat een aantal mensen die door griep omkiepen al omgekiept zijn; maar zal ook wel een griepgolf komen. Alleen die herkennen is wat lastiger nu.
[..]
De laatste jaren ga ik die braaf ophalen omdat ik ook niet meer de jongste ben. Deze keer wel op een andere locatie waar ze een speciale prik-straat hebben ingericht.
Heb je ook een of andere app die je dan verteld dat je 1000 sigaretten niet gerookt hebt en 1000 euro bespaard hebt?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
100 dagen![]()
![]()
ja eigenlijk wel. vergeet soms dat ik een exroker benmaar afgelopen dagen toch ook wel meerdere momenten gehad waar ik wel trek had in een sigaret.
maar 100 dagen, wie had dit gedacht
Zoiets bestaat wel jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een of andere app die je dan verteld dat je 1000 sigaretten niet gerookt hebt en 1000 euro bespaard hebt?
ja, 3 appsquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een of andere app die je dan verteld dat je 1000 sigaretten niet gerookt hebt en 1000 euro bespaard hebt?
k heb wel veel bespaard nu ja maar het is mij niet om het geld gegaan want dan ga je op zoek naar goedkopere alternatieven om toch te blijven roken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:14 schreef Justin_Case het volgende:
Stel je rookte een pakje per dag of zo. En dat X 6.90?
KOEKOEK
ja kijken welke het beste was en ze staan er allemaal nog op ;P De een geeft weer andere info over gezondheid als de anderequote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb wel veel bespaard nu ja maar het is mij niet om het geld gegaan want dan ga je op zoek naar goedkopere alternatieven om toch te blijven roken.
K heb bv ook lang illegale sigaretten gerookt a 2,50 per pakje of ook van die sigaretten gedraaid met zon bus tabak en zon draaiding.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb wel veel bespaard nu ja maar het is mij niet om het geld gegaan want dan ga je op zoek naar goedkopere alternatieven om toch te blijven roken.
K heb bv ook lang illegale sigaretten gerookt a 2,50 per pakje of ook van die sigaretten gedraaid met zon bus tabak en zon draaiding.
ja maar das een verslaving :pquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan maak ik me zorgen om oorbellen van Ali die enge stoffen kunnen bevatten.
Vandaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kijken welke het beste was en ze staan er allemaal nog op ;P De een geeft weer andere info over gezondheid als de andere
Een verwen momentquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bacon, net op, met een gebakken eitje.
Niet meer de jongste?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat een aantal mensen die door griep omkiepen al omgekiept zijn; maar zal ook wel een griepgolf komen. Alleen die herkennen is wat lastiger nu.
[..]
De laatste jaren ga ik die braaf ophalen omdat ik ook niet meer de jongste ben. Deze keer wel op een andere locatie waar ze een speciale prik-straat hebben ingericht.
Jonger dan wij.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet meer de jongste?Ik schat je in als een dertiger?
Oh wat lekker Budaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bacon, net op, met een gebakken eitje.
* Doet raam dichtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh wat lekker Buda![]()
![]()
kan het bijna ruiken
34 geworden deze maandquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
age is just a numberquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
misschien is die griepprik wel de oplossing? nou ja zullenz e wel al onderzocht hebben
Bedankt voor deze heldere infoquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee![]()
Je krijgt overigens vrijwel nooit meerdere virussen tegelijkertijd dus je kunt beter verkouden worden, dan krijg je minder snel Covid![]()
Griep op zichzelf is dan weer nasty om te hebben dus dat liever niet
De vaccins in onderzoek nu worden (vrijwel) allemaal op inactieve verkoudheidsvirussen gebaseerd
hebben zeniet onderzocht of je met de griepprik alleen nog een milde ziekte krijgt van corona?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee![]()
Je krijgt overigens vrijwel nooit meerdere virussen tegelijkertijd dus je kunt beter verkouden worden, dan krijg je minder snel Covid![]()
De vaccins in onderzoek nu worden (vrijwel) allemaal op inactieve verkoudheidsvirussen gebaseerd
Sorry wat. Ik dacht dat er nu juist veel vraag naar de griepprik was omdat je het niet allebei tegelijk moet krijgen. En griep is toch influenza?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee![]()
In labs is dat wel onderzocht, niet in het echt op mensen want niet ethisch verantwoord en er is niet één soort griepquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben zeniet onderzocht of je met de griepprik alleen nog een milde ziekte krijgt van corona?
hmm jammer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:30 schreef Molo het volgende:
[..]
In labs is dat wel onderzocht, niet in het echt op mensen want niet ethisch verantwoord en er is niet één soort griep
Iig is er nul reden om aan te nemen dat je met een doorgemaakte griep of met een griepvaccin geen corona krijgt of minder heftig
Ja hoor, mag.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
schelden we trouwens al mensen uit voor covidlijer of is dat nog te vroeg?
Als je weerstand al naar zijn grootje is kan dat. Net als bij die mensen die twee keer vlak achter elkaar Covid krijgen aan de hand is, anders gebeurt dat eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry wat. Ik dacht dat er nu juist veel vraag naar de griepprik was omdat je het niet allebei tegelijk moet krijgen. En griep is toch influenza?
Verhoogde kans op longontstekingen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]en dan al griepprik?
geen vertrouwen in je eigen immuunsysteem ofzo?
Ik verzet me tegen dave roelvink.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:41 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)h-tegen-coronaregels
Coolquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
deze chick leeft in haar auto![]()
![]()
https://www.facebook.com/(...)9589902814831/?t=214
* FranticDJ heeft er ook al 16 jaar recht op hoor..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]en dan al griepprik?
geen vertrouwen in je eigen immuunsysteem ofzo?
ah oke, dan klinkt het al een stuk logischerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verhoogde kans op longontstekingen.
Lijkt me echt kut.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
deze chick leeft in haar auto![]()
![]()
https://www.facebook.com/(...)9589902814831/?t=214
Begrijpelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 06:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. We zijn wel klaar met Rome na 2.5 dag. Gaan vandaag richting huis.
even zitten lezen en dacht echt dat het voor de 60+ groep wasquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
* FranticDJ heeft er ook al 16 jaar recht op hoor..
Nee..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:45 schreef mschol het volgende:
[..]
even zitten lezen en dacht echt dat het voor de 60+ groep was
ik heb er geen recht op..
ik word wel gewoon ziek
Wat een aparte opmerkingquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee..
10jaar geleden:
Moeder van een basisschool klasgenoot heeft MS, die stapte daar binnen en zei toen ze mij zag zitten dat ze blij was niet de jongste te zijn.
Maar goed. Ik ben dus wss ook een van de eersten die een Corona vaccin zal krijgen.
Ja zou wel terecht zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
19 MINUTEN GELEDEN
OMT-advies: kijk of deel restaurants open kan
Het Outbreak Management Team heeft het kabinet aangeraden om te onderzoeken of restaurants zonder cafégelegenheid open kunnen blijven. Dat blijkt uit het advies van de deskundigen die maandag opnieuw bij elkaar kwamen over hoe het coronavirus het best kan worden aangepakt.
Aan het openhouden van die groep restaurants zouden wel voorwaarden moeten zitten, staat in het advies. De gezondheidscheck, registratie, zitplaatsen en anderhalve meter afstand moeten goed zijn geregeld en bedienend personeel moet een mondkapje of gelaatsscherm dragen.
"Het aantal gasten per tafel is dan gelimiteerd tot vier en het aantal placeringen per tafel per avond tot één. Bij voorkeur wordt de sluitingstijd vervroegd, bijvoorbeeld naar 22.00 uur. In alle gevallen dienen onbeperkte groepsvorming en onbeheersbare vervoersbewegingen voorkomen te worden."
De adviezen van het OMT worden door het kabinet regelmatig helemaal overgenomen. In dit geval is dat niet gebeurd; cafés en restaurants moeten vanaf vanavond 22.00 uur voorlopig de deuren sluiten. Alleen afhalen is nog mogelijk.
Brakheid kent geen tijdquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja Naja zij zat daar met de 45 tussen 70+ers. Kom ik met mn begin 20 binnen..
Horeca heeft die harde lijn echt deels aan zichzelf te wijten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
19 MINUTEN GELEDEN
OMT-advies: kijk of deel restaurants open kan
Het Outbreak Management Team heeft het kabinet aangeraden om te onderzoeken of restaurants zonder cafégelegenheid open kunnen blijven. Dat blijkt uit het advies van de deskundigen die maandag opnieuw bij elkaar kwamen over hoe het coronavirus het best kan worden aangepakt.
Aan het openhouden van die groep restaurants zouden wel voorwaarden moeten zitten, staat in het advies. De gezondheidscheck, registratie, zitplaatsen en anderhalve meter afstand moeten goed zijn geregeld en bedienend personeel moet een mondkapje of gelaatsscherm dragen.
"Het aantal gasten per tafel is dan gelimiteerd tot vier en het aantal placeringen per tafel per avond tot één. Bij voorkeur wordt de sluitingstijd vervroegd, bijvoorbeeld naar 22.00 uur. In alle gevallen dienen onbeperkte groepsvorming en onbeheersbare vervoersbewegingen voorkomen te worden."
De adviezen van het OMT worden door het kabinet regelmatig helemaal overgenomen. In dit geval is dat niet gebeurd; cafés en restaurants moeten vanaf vanavond 22.00 uur voorlopig de deuren sluiten. Alleen afhalen is nog mogelijk.
Ja lockdown lachertje, eerst moeten de journaals weer beelden gaan vertonen van stervende mensen op de IC's.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Achterin het busje naar de dagbesteding.
Beetje losjes aan het raam likkende.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Achterin het busje naar de dagbesteding.
Zo nog even uit eten?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:54 schreef Justin_Case het volgende:
Maatregelen gaan pas na vanavond in he
lockdownfeestjesquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vrijdagmiddagborrel is naar vanmiddag verschoven.
Ja ach. Mensen zeggen soms rare dingen uit ongemak.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Brakheid kent geen tijd![]()
Ik blijf m apart vinden, had ook gekund dat je daar met je terminale verneukte immuunsstoornis zat ofzo, zo'n opmerking moet je gewoon nooit maken iig, vind ik 😅
Vrachtwagens die de lijken afvoeren en zulks.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lockdown lachertje, eerst moeten de journaals weer beelden gaan vertonen van stervende mensen op de IC's.
kijk nu hebben we tenminste perspectiefquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
38 miljoen mensen hebben nu Covid-19 gehad wereldwijd, nog 160 jaar en we hebben groepsimmuniteit
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nu hebben we tenminste perspectief
Opstapelen in de winkelstraat of in de koeling van de lokale horeca.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrachtwagens die de lijken afvoeren en zulks.
In China zou de regering ermee wegkomen, hier niet zo makkelijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrachtwagens die de lijken afvoeren en zulks.
#friedepiepelquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opstapelen in de winkelstraat of in de koeling van de lokale horeca.
Omdat ze in China gewoon nog even wat Oeigoeren voor afschieten als de vrachtwagen nog niet vol genoeg is.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In China zou de regering ermee wegkomen, hier niet zo makkelijk.
Elke dag worden er circa 230.000 mensen geboren, geloof niet dat Covid-19 enige kans maakt tegen ons, zelfs niet als we actief meehelpen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze in China gewoon nog even wat Oeigoeren voor afschieten als de vrachtwagen nog niet vol genoeg is.
Da fuckquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/gloss/videos/704562000158262/?t=18
De fuck is dit nou weer johquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/gloss/videos/704562000158262/?t=18
Nee meer verbaast dat je met dit soort 'edgy' Libelle filmpjes aan komt zetten.quote:
Ik heb geen idee dat dit edgy libelle isquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee meer verbaasd dat je met dit soort 'edgy' Libelle filmpjes aan komt zetten.
in de USA ging dat ook primaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In China zou de regering ermee wegkomen, hier niet zo makkelijk.
Denk niet dat Trump herkozen gaat worden, heb al wel 10 zakken chips klaarliggen voor als hij de macht over moet dragenquote:
ben benieuwd of ie zonder verzet opstaptquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat Trump herkozen gaat worden, heb al wel 10 zakken chips klaarliggen voor als hij de macht over moet dragen
Denk het wel hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat Trump herkozen gaat worden, heb al wel 10 zakken chips klaarliggen voor als hij de macht over moet dragen
Ik denk het welquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chef in een Chinees restaurant?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Weer gedroomd dat ik een hond ging ophalen. Moet even een andere hobby zoeken.
3 november verkiezingen, 20 januari inauguratie.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het wel hoor.
wanneer is het?
Oke.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
3 november verkiezingen, 20 januari inauguratie.
Hij staat flink achter in de twee staten die hij nodig heeft, Pennsylvania en Michigan maar ja het blijft Trump natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke.
maar denk dat trump gaat winnen.
ja maar de vorige dacht ik ook naaah dat kan niet dat hij wintquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij staat flink achter in de twee staten die hij nodig heeft, Pennsylvania en Michigan maar ja het blijft Trump natuurlijk.
Fake newsquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij staat flink achter in de twee staten die hij nodig heeft, Pennsylvania en Michigan maar ja het blijft Trump natuurlijk.
Ja zeiden ze de vorige keer ook. En technisch gezien heeft ie toen verloren, maar toch.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
True truequote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar de vorige dacht ik ook naaah dat kan niet dat hij wint
als ie verliest is ie in staat iets op te bedenkenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu met covid zou niks ons eigenlijk moeten verbazen
nou ja hij heeft het al gewoon gezegd dat hij niet zal verliezen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ie verliest is ie in staat iets op te bedenken
Zou raken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)e-oorlog-denken.html
Oeh! Knappiej
Dat was toch al bekend?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
09:30
Het algemeen gebruik van mondneuskapjes kan wellicht opleveren dat mensen minder bloot worden gesteld aan coronavirusdeeltjes, waardoor ze een mildere infectie oplopen. Dat schrijft het OMT in een vannacht gepubliceerd advies aan het kabinet.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Weer gedroomd dat ik een hond ging ophalen. Moet even een andere hobby zoeken.
Nee die lopen altijd achter.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze publiceerde het pas vannacht dus blijkbaar niet bij het rivm
Got my eyes on him 👀quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaap doet het 's nachts. Hij hoopt dat niemand het dan ziet. Maar @:bitterbal is #alwaysready.
Ja en nu gaat het de rest van de week ook nog regenen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, jammer wel. Teveel beperkingen in Italië?
Kwiwiquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en nu gaat het de rest van de week ook nog regenen.
Fuck Erdo met zijn waanideeën, Nederland altijd #1quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoe? Fucking nederland he dit.
Het is een cwomplot!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
he, bah..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee..
10jaar geleden:
Moeder van een basisschool klasgenoot heeft MS, die stapte daar binnen en zei toen ze mij zag zitten dat ze blij was niet de jongste te zijn.
Maar goed. Ik ben dus wss ook een van de eersten die een Corona vaccin zal krijgen.
dan is het goed te begrijpen zo'n opmerkingquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja Naja zij zat daar met de 45 tussen 70+ers. Kom ik met mn begin 20 binnen..
ean googlen als hij niet normaal meer te krijgen isquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n lievelingstheeHeb nog tien zakjes
https://www.fortnumandmason.com/sundae-tea-15-silky-tea-bagsquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ean googlen als hij niet normaal meer te krijgen is
Kom naar Nederland.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon opsnuiven dan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.fortnumandmason.com/sundae-tea-15-silky-tea-bags
Wel lekker twee pond duurder geworden.
Tinello te Kaatsheuvel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden jullie een goede keukenzaak.
Ikeaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar de maatregelen zijn onzin hoor! Nergens voor nodig! Het is maar een griepje!quote:Spoedeisende hulp grote steden kort dicht geweest omdat ziekenhuis vol lag
Volgens Kuipers zijn rond de grote steden onlangs SEH’s (spoedeisende hulp) kort gesloten geweest, omdat er geen ruimte was om nieuwe patiënten op te vangen. Het is de reden dat het aantal coronapatiënten zoveel mogelijk verspreid moet worden over het land.
Keukens schijnen niet heel slecht te zijn...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had gisteren op de site gekeken,. vind echt dat ze leuke dingen hebben hoor
de zaak die een korting en prijs bekend maakt VOOR het tekenen van een contractquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind het vrij matig, voordeel is wel dat ze de prijs vragen die het waard is en dat je dat bizarre afdingproces niet in hoeft te gaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had gisteren op de site gekeken,. vind echt dat ze leuke dingen hebben hoor
Volgens mij niet. Geloof dat hier ook een ikea keuken staatquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Keukens schijnen niet heel slecht te zijn...
bij mijn broer tot 2x (verhuizingen enzo) toe een ikea keuken in elkaar gezet, prima spulquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Keukens schijnen niet heel slecht te zijn...
Uh-ohquote:Aboutaleb kreeg opmerkelijke klachten
De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb kreeg naar eigen zeggen opmerkelijke klachten, die niet op corona wezen. "Het ging om een soort buikpijn", zo zei hij vanmorgen tegen Radio Rijnmond. Een coronatest bleek toch positief en sindsdien werkt Aboutaleb vanuit huis. Sommige werkzaamheden zijn overgenomen door loco-burgemeester Bert Wijbenga.
Hoezo matig? het blijft misschien wel net zo lang staan als een ' merk' keuken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het vrij matig, voordeel is wel dat ze de prijs vragen die het waard is en dat je dat bizarre afdingproces niet in hoeft te gaan.
Daarom niet naar dat Mandemakerstuig gaan, of eentje die daar helemaal los van staat of gewoon eentje met vast prijzen als Ikea op Kvik.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
de zaak die een korting en prijs bekend maakt VOOR het tekenen van een contract
Dit is wel waar, qua stevigheid is het zowat hetzelfde maar je zit al snel met doorsnee shitquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo matig? het blijft misschien wel net zo lang staan als een ' merk' keuken.
Hoeft helemaal niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel waar, qua stevigheid is het zowat hetzelfde maar je zit al snel met doorsnee shit
Hm.quote:
Als ze maar gouden kranen hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kampers met geld, dan past het toch bij je.
Ja ik vorige week van maandag tot vrijdag.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hm.
* IJsdraakje had van zondag tot dinsdag ineens darmaids.
Vervolgens heb je bij de verkoper een paardenkop in zijn bed gelegd en werd de keuken de volgende dag gratis geplaatst, met gratis juicer en broodrooster.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
Record aan afdingen wat ik ooit heb meegemaakt was een keuken van 70.000 bij eerste berekening (niet voor mezelf) en na een uurtje praten was de prijs gezakt tot aan 26.000 euro, en dat zonder iets aan te passen aan het ontwerp en aan de apparatuur #truestory.
ja dat ben ik wel met je eens maar hoeft ook niet iedereen erg te vinden. Als ik zo kijk naar gerenoveerde appartementen vind ik het eigenlijk allemaal veel het zelfde tegenwoordig.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel waar, qua stevigheid is het zowat hetzelfde maar je zit al snel met doorsnee shit
Oh nou wordt het echt verwarrend. Kun je hiermee ophouden plz?quote:
Daar zekerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze maar gouden kranen hebben
*maakt notities*quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vervolgens heb je bij de verkoper een paardenkop in zijn bed gelegd en werd de keuken de volgende dag gratis geplaatst, met gratis juicer en broodrooster.
Ik vind alleen de visgraatvloerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ben ik wel met je eens maar hoeft ook niet iedereen erg te vinden. Als ik zo kijk naar gerenoveerde appartementen vind ik het eigenlijk allemaal veel het zelfde tegenwoordig.
Zwarte keukens en kranen, liefst een kookeiland en dan van die zwarte deuren met glas en visgraat vloer.
En dat is dan waarschijnlijk geen ikea spul maar dus ook nie orgineel
Ik ben nog nooit seksueel opgewonden geraakt van een keukenkastje hoor, maar ieder zijn ding natuurlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zeker![]()
Maar ze hebben ook echt wel prachtige strakke keukens waar je een fikse erectie van krijgt hoor.
Misschien van de vaatwasser.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit seksueel opgewonden geraakt van een keukenkastje hoor, maar ieder zijn ding natuurlijk
Die extreme korting werd ik wel een beetje argwanend van, raar wereldje die keukenboeren.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ben ik wel met je eens maar hoeft ook niet iedereen erg te vinden. Als ik zo kijk naar gerenoveerde appartementen vind ik het eigenlijk allemaal veel het zelfde tegenwoordig.
Zwarte keukens en kranen, liefst een kookeiland en dan van die zwarte deuren met glas en visgraat vloer.
En dat is dan waarschijnlijk geen ikea spul maar dus ook nie orgineel
Ik ken zelfs wel wat vrouwen die compleet Niagara gaan van die keukenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit seksueel opgewonden geraakt van een keukenkastje hoor, maar ieder zijn ding natuurlijk
Schakel je over van cavia's op koala's?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n badkamer ruikt nog naar eucalyptus
Flesje advocaatkeuken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Een eigele keuken, wie raakt daar nu niet broeds van.
Houten gans voor het raam en een bordje met een steekhoudend spreekwoord aan de muur, klaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Een keuken moet gewoon wit zijn. Of grijs. Geen fratsen verder.
Nais.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n badkamer ruikt nog naar eucalyptus
Ew, grijs.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Een keuken moet gewoon wit zijn. Of grijs. Geen fratsen verder.
In dit huis zijn keukens wit (of grijs)quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Houten gans voor het raam en een bordje met een steekhoudend spreekwoord aan de muur, klaar.
Ik heb een Weeping Angel en een vleesetende plant in m'n keukenvensterbank staan. En nog een teddybeer vanwege de teddybeer"jacht" in maart/april.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Houten gans voor het raam en een bordje met een steekhoudend spreekwoord aan de muur, klaar.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dit huis zijn keukens wit (of grijs)
Zetten we een houten eend voor het raam
Eten we eens per week bloemkool met een gehaktbal
Vieren we onze verjaardagen in een kring (zonder blokjes)
En kijken we om acht uur naar de belevenissen van Ludo en Janine
[..]
[..]
Lif, lof, laf.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is een Weeping Angel?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een Weeping Angel en een vleesetende plant in m'n keukenvensterbank staan. En nog een teddybeer vanwege de teddybeer"jacht" in maart/april.
STUURLOOSquote:Het Outbreak Management Team schrijft
in het nieuwste advies aan het kabinet
dat restaurants mogelijk open kunnen
blijven.Dit zou alleen wel eerst
onderzocht moeten worden,aldus het OMT.
Soms vraag je je af of het kabinet en OMT ooit wel eens met elkaar sprekenquote:
Nou inderdaad. Dit is echt absurdquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms vraag je je af of het kabinet en OMT ooit wel eens met elkaar spreken
Nou ja, "mogelijk openblijven" en "moet nog onderzocht worden" heb je als advies gewoon geen kloot aan. Gá het dan onderzoeken voor je wat roept.quote:
Is dat niet meer de bijkeuken?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Engelse keuken zit een wasmachine in.
En met een beetje pech een kraan voor warm en eentje voor koud. Zo superonhandig.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Engelse keuken zit een wasmachine in.
Echt een aparte kraan-kraan? Dat klinkt irritant.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En met een beetje pech een kraan voor warm en eentje voor koud. Zo superonhandig.
Je bent niet echt verrast hoop ik?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:33 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje op werk ook bijna iedereen mondkapje.
Wat hebben ze dan de afgelopen weken zitten doen in aanloop naar gisteravond dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, "mogelijk openblijven" en "moet nog onderzocht worden" heb je als advies gewoon geen kloot aan. Gá het dan onderzoeken voor je wat roept.
Jawelquote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:03 schreef Koen66 het volgende: [..]
om 0:16 was ik slapen
Hier gaat het gezien de omstandigheden best aardig
Nog werk en allemaal gezond dus we moeten niet klagen........... Nog samen met @:mpg ?
Welke "ze" in dit verhaal?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan de afgelopen weken zitten doen in aanloop naar gisteravond dan?
Nee maar wel dat mensen mad gaan doen als je het nu nog niet draagt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent niet echt verrast hoop ik?
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent niet echt verrast hoop ik?
Wel het dringende advies van de overheid, die gaat op zich boven je leidinggevenden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar wel dat mensen mad gaan doen als je het nu nog niet draagt.Even normaal doen hoor, we hebben nog niet eens het advies gekregen van de leiding.
Ja naja ik vind het beetje kut om nu mad te gaan doen tegen je collega's.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel het dringende advies van de overheid, die gaat op zich boven je leidinggevenden.
nou ja de landen om ons heen die al weken mondkapjes dragen zou toch ook iets moeten zeggenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel het dringende advies van de overheid, die gaat op zich boven je leidinggevenden.
Doe gewoon dat ding op en jank niet zo mens.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja ik vind het beetje kut om nu mad te gaan doen tegen je collega's.
Eh, ik snap het op zich wel. Al is één keer genoeg, tenzij er ergens mondkapjes voor het grijpen liggen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja ik vind het beetje kut om nu mad te gaan doen tegen je collega's.
Maar dat zijn allemaal brave schapen die de totalitaire overheid aanbidden #friedepiepol.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja de landen om ons heen die al weken mondkapjes dragen zou toch ook iets moeten zeggen
ben je een collega van amarantha?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe gewoon dat ding op en jank niet zo mens.
Tsja. heT Kan NIeT VeRPLichT WorDEn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja de landen om ons heen die al weken mondkapjes dragen zou toch ook iets moeten zeggen
Ja of door onze luchtdruk ofzo werken de mondkapjes niet in nederlandquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat zijn allemaal brave schapen die de totalitaire overheid aanbidden #friedepiepol.
Juist goede beslissing toch. Een lijn trekken in de horeca nu en dan kun je later eens naar implementatie gaan kijken.quote:
Onder zeeniveau werkt het niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of door onze luchtdruk ofzo werken de mondkapjes niet in nederland
Ah dat is het hequote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onder zeeniveau werkt het niet.
Gezond verstand werkt daar blijkbaar ook nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, op de ene hoek een warme en op de andere hoek een koude kraanquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt een aparte kraan-kraan? Dat klinkt irritant.
Proud to live under NAP, seas may rise but I will rise higher.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja. heT Kan NIeT VeRPLichT WorDEn.
Heus.quote:
Het gaat over restaurants zonder café-functiequote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Juist goede beslissing toch. Een lijn trekken in de horeca nu en dan kun je later eens naar implementatie gaan kijken.
Iedere kroeg zal wel claimen dat ze ook een eetcafe/restaurant zijn.
MUiLkORf vAN De rOVErHeIDquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja. heT Kan NIeT VeRPLichT WorDEn.
wat is specifiek een cafe functie dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat over restaurants zonder café-functie
Niet té hoog aub, ik wil wel droog-ish kunnen zitten tot ze me van m'n dak af redden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Proud to live under NAP, seas may rise but I will rise higher.
Het typt voor geen kloot, maar het illustreert het zo mooi.quote:
Bijzonder wel dat het toch een tijdje hip is geweest op msn om zo te pratenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het typt voor geen kloot, maar het illustreert het zo mooi.
Natuurlijk; maar dat is niet zo zwart-wit op veel plekken en vraagt weer wat van de falende handhaving. Dan krijg je weer "de lokale overheid moet het bepalen" en daar is nu geen ruimte voor.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat over restaurants zonder café-functie
Ceasar salade, lekkerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
ja maar meneer, wij zijn geen cafe maar een restaurant.
ah nou goed doet u dan maar de de ceaser salade en die delen wij
met zon vies papieren rietje wat dan sompig wordtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Drooglegging in de horeca. Alleen nog maar chocomel en fristi als drank lijkt me wel een goede optie.
Zo ongeveer ieder keukenkastje is goed. Duurdere kastjes zijn ook nog steeds van hetzelfde materiaal gemaakt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
IKEA keukenkastjes zijn goed hooralleen andere frontjes erop.
Geen idee, ik lees ook maar wat er op Teletekst staat.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is specifiek een cafe functie dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ja ik ken ze wel hoor die sloebers.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees ook maar wat er op Teletekst staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
704 is mijn favo page
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |