Ik zat te denken aan iets van ODOL waarbij de L voor lockdown had moeten staan. Maar ik kon even niet helder nadenken.quote:
Het is nog vroegquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan iets van ODOL waarbij de L voor lockdown had moeten staan. Maar ik kon even niet helder nadenken.
Nee, dit is ‘mquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kan hem of niet lezen of het is weg.
O, dat is wel een tegenvaller jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja, eerst even wat dingen in huis doen en me dan voorbereiden op een cursus vanmiddag. Was er liever voor naar de VS geweest, maar het is nu even niet anders
ga je vandaag spek eten?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel een tegenvaller ja
Hou je dat stoppen met roken nog goed vol?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef bitterbal het volgende:
eerste waar ik aan denk als ik opsta. wat ga ik allemaal eten
Shakshuka vanavondquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef bitterbal het volgende:
eerste waar ik aan denk als ik opsta. wat ga ik allemaal eten
de geleerden verwachtten toch dat griep een jaartje overslaat en we alleen met het agressieve broertje zitten?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de komende weken mag ik ook de griepprik gaan halen; dat seizoen komt er ook weer aan
Mijn chick ook. Normaal haalt ze hem niet maar heb nu geadviseerd om het wel te doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de komende weken mag ik ook de griepprik gaan halen; dat seizoen komt er ook weer aan
100 dagenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hou je dat stoppen met roken nog goed vol?
waarom haal je die?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat een aantal mensen die door griep omkiepen al omgekiept zijn; maar zal ook wel een griepgolf komen. Alleen die herkennen is wat lastiger nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de geleerden verwachtten toch dat griep een jaartje overslaat en we alleen met het agressieve broertje zitten?
De laatste jaren ga ik die braaf ophalen omdat ik ook niet meer de jongste ben. Deze keer wel op een andere locatie waar ze een speciale prik-straat hebben ingericht.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn chick ook. Normaal haalt ze hem niet maar heb nu geadviseerd om het wel te doen.
Goed bezig!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
100 dagen![]()
![]()
ja eigenlijk wel. vergeet soms dat ik een exroker benmaar afgelopen dagen toch ook wel meerdere momenten gehad waar ik wel trek had in een sigaret.
maar 100 dagen, wie had dit gedacht
Prima toch. Kan geen kwaad, denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat een aantal mensen die door griep omkiepen al omgekiept zijn; maar zal ook wel een griepgolf komen. Alleen die herkennen is wat lastiger nu.
[..]
De laatste jaren ga ik die braaf ophalen omdat ik ook niet meer de jongste ben. Deze keer wel op een andere locatie waar ze een speciale prik-straat hebben ingericht.
Heb je ook een of andere app die je dan verteld dat je 1000 sigaretten niet gerookt hebt en 1000 euro bespaard hebt?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
100 dagen![]()
![]()
ja eigenlijk wel. vergeet soms dat ik een exroker benmaar afgelopen dagen toch ook wel meerdere momenten gehad waar ik wel trek had in een sigaret.
maar 100 dagen, wie had dit gedacht
Zoiets bestaat wel jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een of andere app die je dan verteld dat je 1000 sigaretten niet gerookt hebt en 1000 euro bespaard hebt?
ja, 3 appsquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een of andere app die je dan verteld dat je 1000 sigaretten niet gerookt hebt en 1000 euro bespaard hebt?
k heb wel veel bespaard nu ja maar het is mij niet om het geld gegaan want dan ga je op zoek naar goedkopere alternatieven om toch te blijven roken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:14 schreef Justin_Case het volgende:
Stel je rookte een pakje per dag of zo. En dat X 6.90?
KOEKOEK
ja kijken welke het beste was en ze staan er allemaal nog op ;P De een geeft weer andere info over gezondheid als de anderequote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb wel veel bespaard nu ja maar het is mij niet om het geld gegaan want dan ga je op zoek naar goedkopere alternatieven om toch te blijven roken.
K heb bv ook lang illegale sigaretten gerookt a 2,50 per pakje of ook van die sigaretten gedraaid met zon bus tabak en zon draaiding.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb wel veel bespaard nu ja maar het is mij niet om het geld gegaan want dan ga je op zoek naar goedkopere alternatieven om toch te blijven roken.
K heb bv ook lang illegale sigaretten gerookt a 2,50 per pakje of ook van die sigaretten gedraaid met zon bus tabak en zon draaiding.
ja maar das een verslaving :pquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan maak ik me zorgen om oorbellen van Ali die enge stoffen kunnen bevatten.
Vandaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kijken welke het beste was en ze staan er allemaal nog op ;P De een geeft weer andere info over gezondheid als de andere
Een verwen momentquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bacon, net op, met een gebakken eitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |