Een keer een vrouw gezien met zo'n grote open.quote:
Zullen we het weer over eten hebben?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:29 schreef Amee het volgende:
[..]
Een keer een vrouw gezien met zo'n grote open.![]()
Hoezo zeggen ze dat wat je ook ermee doet, het vanzelf gaat slinken tot de normale size? Want elastisch?
Is niet waar.
Dat is dud0r zijn schuld! Hahaha!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zullen we het weer over eten hebben?
Why?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:30 schreef Justin_Case het volgende:
Zo eet ik bijvoorbeeld vanavond om half 9.
Coronaproof betekent niet zoenen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik moet straks nog even naar een afpsraak.
Ja coronaproof.
Nee gewoon max aantal personen in een behoorlijk grote ruimte. Dus voldoende afstand zeg maar.quote:
Waar trap jij wel in dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
HAHA nee nee hier trap IK niet in!
Heb je een vergadering ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee gewoon max aantal personen in een behoorlijk grote ruimte. Dus voldoende afstand zeg maar.
Weet ik. Vaak smeer ik dan een beetje hondenpoep onder mijn voeten en dat duw ik dan in zijn gezicht.quote:
Presenteren? Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik moet iets presenteren ja. En dat gaat even niet via zoom.
Wreed! Dude, kom hem terug pakken!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Weet ik. Vaak smeer ik dan een beetje hondenpoep onder mijn voeten en dat duw ik dan in zijn gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |