Vandegoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op naar de Scheldeprijs!!
Viviani is gevallen, hé. Dat weet je toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:23 schreef wimderon het volgende:
Consonni is ook weer lekker nuttig geweest voor Viviani.
En Consonni heeft hem teruggebracht naar het peloton en reed met Viviani in zijn wiel rond in de finale. Dat weet je toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Viviani is gevallen, hé. Dat weet je toch?
Misschien dat hij aangaf dat de beentjes het niet voelden? Of voor de zekerheid gewoon 2 man-sprintquote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
En Consonni heeft hem teruggebracht naar het peloton en reed met Viviani in zijn wiel rond in de finale. Dat weet je toch?
Past wel bij die kutkoers.quote:
Consonni was achterom aan het kijken, in de hoop geen Viviani zijn wiel aan te treffen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien dat hij aangaf dat de beentjes het niet voelden? Of voor de zekerheid gewoon 2 man-sprint
Suggereer je sabotage?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:48 schreef Momo het volgende:
Stel ze hadden de hele ploeg hier om uit de giro gehaald....
Hopelijk is Kruijswijk wel echt positief dan...
Ook opvallend dat de test van de organisatie positief is en die van de ploeg niet
Ze hadden dat wel beter mogen regelen dat je niet iemand voor niks de Giro uit gooit, zeker een Kruijswijk die eventueel op het podium had kunnen rijden. Desnoods haal je de tijd van de eerste test naar voren, na de laatste rit voor de rustdag. Sabotage lijkt mij dan wel weer sterk.quote:
Nouja dat wel dusquote:Steven Kruijswijk deed gisterochtend direct een hertest. De uitkomst hiervan was dat de geboren Brabander andermaal positief testte
74 CICCONE Giulio Trek - Segafredo 1:00quote:
Wow, Tusveld is bijna kaal.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:30 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel wilde Sunweb content
Ik zou zo met hem ruilen hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Slechte haarlijn voor iemand van 26 jaar
Ronduit dramatisch. Ik ben even oud maar dit zou mijn grootste nachtmerrie zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Slechte haarlijn voor iemand van 26 jaar
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die haarlijnobsessie neemt bizarre vormen aan.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou Djos ooit haar hebben gehad? Dat vraag ik me wel eens af.
Jeetje.quote:
Als je alles uit de context haalt wordt het heel negatief.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:52 schreef Marcoss het volgende:
Las het eerder vandaag ook al ja, niet heel verstandig.. los van de vraag of hij daar volgend jaar nog rijdt, je hebt ze sowieso nodig als je voor de Giro-eindzege wil gaan.
Of niet als hij ook hamilton (matthews slapie) heeft aangestokenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:27 schreef Jason22 het volgende:
Als Matthews inderdaad negatief is, is dat weer positief voor onze Wilco!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |