Alsof ze de Vuelta gaan rijdenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:49 schreef Aguero het volgende:
Nu ik Sander Armee in de kopgroep zie ben ik wel benieuwd welke nietszeggende Lotto renner dit jaar een etappe weet mee te pakken in Spanje. Tosh misschien?
Waarom denk je dat niet?quote:
Madrid heeft 5 dagen geleden weer de noodtoestand uitgeroepen.quote:
Nee, bij Progres Niederkorn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:37 schreef Pino112 het volgende:
Hebben ze dat bij de Tour afgekeken? Zo'n trein die continu langs rijdt?
Dat krijg je als er nauwelijks meer toppers in koers zijn.quote:
De 20e plek van Paret-Pentre verbaast me ook nogal. Het gebeurt tegenwoordig toch niet vaak dat er op dit niveau renners meedoen waar ik echt nog nooit van gehoord heb, laat staan in pakweg de top-50 van een grote ronde, maar van deze jongeman had ik echt nog nooit in mijn leven gehoord.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben meer verrast over de 10e plek van Pernsteiner. Was me echt totaal nog niet opgevallen
Beste dagklassering: 21equote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De 20e plek van Paret-Pentre verbaast me ook nogal. Het gebeurt tegenwoordig toch niet vaak dat er op dit niveau renners meedoen waar ik echt nog nooit van gehoord heb, laat staan in pakweg de top-50 van een grote ronde, maar van deze jongeman had ik echt nog nooit in mijn leven gehoord.
Werd vooraf al wel aangekondigd als de renner bij AG2R die voor een klassement zou gaanquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De 20e plek van Paret-Pentre verbaast me ook nogal. Het gebeurt tegenwoordig toch niet vaak dat er op dit niveau renners meedoen waar ik echt nog nooit van gehoord heb, laat staan in pakweg de top-50 van een grote ronde, maar van deze jongeman had ik echt nog nooit in mijn leven gehoord.
Hoe kan je P-P nou niet kennen? Volg jij het wielrennen eigenlijk wel?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |