quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is net zo kut als die voorzitter van de amateurtak van de KNVB. 'Ja we gaan nu kijken of de KNVB Beker met de amateurs gewoon door kan gaan'. Accepteer die regels nou gewoon, met je voorbeeldfunctie.
Zo onduidelijk is het niet volgens de regels op rijksoverheidquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De knvb beker is een profcompetitie (valt onder de prof-tak van de knvb en ook onder het reglement betaald voetbal) alleen doen er ook topamateurs in mee. Echt een grensgevalletje dus, ik snap wel dat je dat even checkt.
quote:Per 14 oktober 22:00 uur zijn sportactiviteiten zeer beperkt mogelijk.
Alleen sporten die met een onderlinge afstand van 1,5 meter kunnen zijn toegestaan.
Maximaal 4 personen mogen samen sporten
Er wordt geen competitie gespeeld
Toeschouwers zijn niet toegestaan
quote:Er is een uitzondering voor sporters met A-status op aangewezen topsportlocaties en voor voetballers in de Eredivisie en Eerste divisie en het personeel in de “bubbel”.
Dat zijn niet altijd dezelfde mensen. Neem mezelf. Afstand houden geen probleem, blijf thuis wanneer ik wat snotterig ben, maar ik laat me niet behandelen als een soort aankleedpop.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Die komen al in beeld door de mondkapjes!
Maar waarom zou je het willen, nog even los van het feit dat amateurs niet volledig kunnen trainen. Wat mij betreft is het uitgangspunt van de amateurtak dat je het omwille van de regels uberhaupt niet moet willen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De knvb beker is een profcompetitie (valt onder de prof-tak van de knvb en ook onder het reglement betaald voetbal) alleen doen er ook topamateurs in mee. Echt een grensgevalletje dus, ik snap wel dat je dat even checkt.
Geheel met je eens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:32 schreef Luke83 het volgende:
Ik hoop zo van harte dat de bevolking zich nu aan deze maatregelen gaan houden en verdere sluitingen/versoberingen achterwege kunnen blijven. Ik vrees dat dat niet het geval is.
Wat betreft het onderwijs, vooral middelbaar; ik vind het raar dat er alleen in termen van open en dicht, zwart en wit wordt gesproken. Kijken of er een hybride vorm kan worden ingevoerd, dan heb je toch onderwijs op school, 2 à 3 x per week voor elke leerling, maar niet die overvolle gebouwen zoals nu.
Wel jammer dat we starten op het hoogste niveauquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind dat routeboek echt goed. Beetje te laat, maar wel goed.
Ik vergeet het altijd gewoon.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:36 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Dat zijn niet altijd dezelfde mensen. Neem mezelf. Afstand houden geen probleem, blijf thuis wanneer ik wat snotterig ben, maar ik laat me niet behandelen als een soort aankleedpop.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:36 schreef zalkc het volgende:
Zijn we nu het enige westerse land dat softdrugs expliciet noemt in de maatregelen?
Het zal niet de inkomsten van de kaartverkoop zijn, misschien uitzendrechten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het willen, nog even los van het feit dat amateurs niet volledig kunnen trainen. Wat mij betreft is het uitgangspunt van de amateurtak dat je het omwille van de regels uberhaupt niet moet willen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:36 schreef zalkc het volgende:
Zijn we nu het enige westerse land dat softdrugs expliciet noemt in de maatregelen?
quote:Sportbeoefening alleen op 1,5m afstand en alleen individueel of in teamverband met
niet meer dan 4 personen (geen wedstrijden);
Uitzondering op beperkingen:
voor kinderen tot 18 jaar (sporten in teamverband en wedstrijden onderling met teams van eigen club toegestaan);
Dan ben jij de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:36 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Dat zijn niet altijd dezelfde mensen. Neem mezelf. Afstand houden geen probleem, blijf thuis wanneer ik wat snotterig ben, maar ik laat me niet behandelen als een soort aankleedpop.
Dat lijkt mij wel, jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:36 schreef zalkc het volgende:
En sexclubs (bij lockdown)quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:36 schreef zalkc het volgende:
Is inderdaad nog wel ff wennen om altijd zo'n ding bij je te hebben.quote:
Dit is typisch het altijd maar op menen te moeten komen voor je branche/sector. Als we een kans zien, zullen we 'm grijpen, want dat wordt van ons verwacht! Terwijl je nu op z'n minst gewoon moet zwijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:38 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het zal niet de inkomsten van de kaartverkoop zijn, misschien uitzendrechten?
Het nieuwe normaal, he? Verassend hoe snel dat went, eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Is inderdaad nog wel ff wennen om altijd zo'n ding bij je te hebben.
"Sleutels check, portemetniks check enneh... mondkapje"
Ik zou het om sportieve redenen al niet willen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het willen, nog even los van het feit dat amateurs niet volledig kunnen trainen. Wat mij betreft is het uitgangspunt van de amateurtak dat je het omwille van de regels uberhaupt niet moet willen.
Goh nou wat stoer zeg, iemand nog even aanvallen op een tweet van 24 april.quote:
Vandaar dat ik dat ook nog benoemde, want eigenlijk zou je het eerst om principiële redenen niet moeten willen en daarbij ook nog eens om sportieve redenen niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou het om sportieve redenen al niet willen.
Er worden heel wat mensen afgerekend op wat ze van het voorjaar beweerd hebben. Hoeft ook niet altijd is mijn mening.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goh nou wat stoer zeg, iemand nog even aanvallen op een tweet van 24 april.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |