Er is wezenlijk niets anders gezegd dan voorheen. Ik denk dat de hardnekkige werkgevers niet plots doen veranderen van besluit.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat je het verschil pas morgen duidelijk gaat zien. Iedereen die nu nog op kantoor werkt zal vandaag wel een mail van HR krijgen dat er toch een verandering in het beleid komt.
22u, maar detail.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Sowieso gaan de nieuwe maatregelen pas in vandaag om 20.00 toch? Dus dan is die ruimte er ook.
dat konden we allemaal wel bedenken maar nu is het te laatquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:36 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.tubantia.nl/d(...)penblijven~a986bba8/
En zodra die voorbij is mag je weer opdraven?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja, en in dat geval bij 2 weken lockdown mag je thuiswerken.
4 weken op slot?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:36 schreef Jaeger85 het volgende:
Je verwacht echt dat die 2 uur veel uit maken?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zet die 2u zuipen maar weg als detail
Totaal niet. Echt totaal niet. Misschien zelf eens naar school gaan voor leeslessen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Je concludeert in je vorige post nota bene zelf dat scholen inmiddels zorgen voor besmettingen doordat het aantal tenslotte zo hoog ligt.
Na 2 weken evaluatie of het werkt, minstens 4 weken voor een goed effect. Na 2 weken kan dus ook worden gekozen voor toch een volledige lockdownquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:39 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
4 weken op slot?
2 weken was het toch...
Rutte zei gisteren "het kan 4 weken duren, maar ook langer deze lockdown"quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:39 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
4 weken op slot?
2 weken was het toch...
Ja dat snap ik. Maar het artikel stelt dat de horeca 4 weken dicht moet. Die kans is groot, maar het is geen feit.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:40 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Na 2 weken evaluatie of het werkt, minstens 4 weken voor een goed effect. Na 2 weken kan dus ook worden gekozen voor toch een volledige lockdown
Gezien de antwoorden die gister gegeven waren was het eerder een verzwaring of aanhouden van deze maatregelen dan een versoepeling hoor....quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rutte zei gisteren "het kan 4 weken duren, maar ook langer deze lockdown"
Dusja![]()
Al ga ik er vanuit dat we over 2 weken alweer versoepelen.
aangezien we (hopelijk) deze week ook al dalingen gaan zien in de cijfers.
Eerder 2 jaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:39 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
4 weken op slot?
2 weken was het toch...
Klonk wel als een zekerheidje voor mijquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:41 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar het artikel stelt dat de horeca 4 weken dicht moet. Die kans is groot, maar het is geen feit.
Ik speculeer er eigenlijk zelden over, want we weten het toch niet. En hij/zij ook niet echt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:42 schreef F.Sinatra het volgende:
Gezien de antwoorden die gister gegeven waren was het eerder een verzwaring of aanhouden van deze maatregelen dan een versoepeling hoor....
Meerdere berichten dat onvoldoende mensen zich aan de maatregelen gaan houden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rutte zei gisteren "het kan 4 weken duren, maar ook langer deze lockdown"
Dusja![]()
Al ga ik er vanuit dat we over 2 weken alweer versoepelen.
aangezien we (hopelijk) deze week ook al dalingen gaan zien in de cijfers.
Goedemorgen zonder zorgen.quote:
natuurlijk gaan die cijfers dalenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:44 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Meerdere berichten dat onvoldoende mensen zich aan de maatregelen gaan houden.
En nog triester is het aantal besmette mensen wat gewoon op pad gaat.
Als de cijfers dalen, ga ik het een wonder vinden.
Lijkt me dat het de gang van zaken wordt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:39 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
En zodra die voorbij is mag je weer opdraven?
Idd.quote:
Voor de horecatijgers lijkt mij wel. Wat is het vooruitzicht? Tot mei dicht ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:40 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Je verwacht echt dat die 2 uur veel uit maken?
https://fd8.formdesk.com/(...)43fdb5af864cb4c78099quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Lijkt me dat het de gang van zaken wordt.
Wij krijgen net een mail van de directie, werk zoveel mogrlijk thuis! Overleg met management voor jouw afdeling.
Mail erachteraan van manager dat wij gelukkig in de positie zijn afstand te houden, er nog niemand ziek is en we bij klachten thuis moeten blijven. Dus is er geen reden is het rooster van 2 dagen pw aanwezig 3 thuis te wijzigen.
Had het ook niet verwacht overigens maar kan me voorstellen dat bij veel bedrijven zo gaat tenzij het echt niet anders kan.
Het is ook echt belachelijk dat restaurants dicht moeten. Als er al besmettingen in de horeca zijn, dan vinden die plaats in drukke cafés en niet omdat mensen netjes aan een tafeltje zitten te eten. Ik hoop dat de sector een rechtzaak gaat aanspannen tegen de staat.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:36 schreef Jaeger85 het volgende:
Rutte zei dat deze maatregelen “zeker vier weken” gelden. Daarnaast wordt over twee weken geëvalueerd hoe de effecten zijn en als er niet voldoende resultaat is, kan het nog een strengere lockdown worden. Ik heb niet gehoord, maar wellicht heb ik dat gemist, dat er mogelijk over twee weken al versoepeld wordt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:41 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar het artikel stelt dat de horeca 4 weken dicht moet. Die kans is groot, maar het is geen feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |