Maar deze mevrouw verdient wel alle hulp, zij heeft immers verantwoording voor de kinderen!quote:
Precies mijn punt. deze mensen verdienen geen hulp maar een schop onder hun kont!. Profiteurquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:05 schreef WcPot het volgende:
Geen geld maar wel geld voor roken en een kratje bier
Maar gelukkig gaan ze een stichting oprichtenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:06 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Precies mijn punt. deze mensen verdienen geen hulp maar een schop onder hun kont!. Profiteur
Hij voelt zichzelf een hele kerel, ipv dat mensen van hun alcoholverslaving af helpt gaat ie ze bier brengen....faalhaasquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maar gelukkig gaan ze een stichting oprichten
Hij heeft ook de auto nodig om te soliciterenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:13 schreef WcPot het volgende:
Had hij nu toch maar het baantje van 11a12 euro per uur aangenomen. Maar nee ik kan niet. Ben druk bezig met solliciteren kijk graag nog even verder
Ik ga met je mee, ik heb genoeg van het kijken naar deze profiteurs.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij heeft ook de auto nodig om te soliciteren![]()
Maar ik ga over naar Jinek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |