Nee, want zn hoofd is leeg, helemaal leegquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:22 schreef WcPot het volgende:
Had Leroy niet eerst contact kunnen opnemen met zijn bewindvoerder voordat hij zijn gasslang had laten herstellen.
Respect voor Baas-Patrick. De rest zijn paupers die hun leven niet op een rij zouden krijgen al zou iemand het op een gouden presenteerblaadje aanbieden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:23 schreef StephanL het volgende:
Mag mij zelf prijzen dat ik nooit krap bij kas gezeten hebben tot nu toe. Altijd kunnen genieten van het leven. Repect voor deze mensen die moeten puzzelen om rond te komen.
Vooral Patrick uit Assen wat een luie draak is datquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Respect voor Baas-Patrick. De rest zijn paupers die hun leven niet op een rij zouden krijgen al zou iemand het op een gouden presenteerblaadje aanbieden.
Sommige kunnen prima werken. Leroy ook. Moet die wel afscheid nemen van zijn hondjes ben ik bang. Honden zijn leuk maar beperken je ook in je vrijheid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Respect voor Baas-Patrick. De rest zijn paupers die hun leven niet op een rij zouden krijgen al zou iemand het op een gouden presenteerblaadje aanbieden.
De slang kostte 30,- zei die vrouw en incl montage iets van 80,-quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:44 schreef WcPot het volgende:
https://www.gamma.nl/asso(...)aal-gas%2Fgasslangen
De gasslang in het geel die Leroy ook had voor zijn gasfornuis is te koop voor 31,99.- bij de Gamma. Dat is heel wat goedkoper dan de 80+ euro. Dat had hij zelf ook best kunnen vervangen hij heeft toch tijd genoeg. En een buurman of een andere kennis zal vast wel wat gereedschap voor hem in huis hebben.
Als Leroy dat had geweten had hij ook zijn TV niet hoeven te verkopen. Wat wij volgende week gaan zien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:47 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
De slang kostte 30,- zei die vrouw en incl montage iets van 80,-
Maar hier kost hij maar 20,-![]()
Nee, dat zie je verkeertquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Alle moeite die hij nu doet om de TV te verkopen had hij ook kunnen besteden aan werken, werk zoeken, weet ik veel wat
Dat heb je goed gespotquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:07 schreef Repentless het volgende:
Wat een programma is dit, nog nooit gezien. Geen geld voor een gasslang, dus ga je met je peukie in je muil je tweede tv proberen te verkopen. Met je twee honden. En daarna krijg je een appje van je bewindvoerder, dat er toch nog wat spaargeld is. Terwijl je met een biertje en je peukie aan tafel zit.
En draaien ze bij die Patrick zijn leeftijd steeds om van 53 naar 35? Die gast kan toch geen 35 zijn?
Ik bedoelde die gozer met vijf kinderen. Die de Noorse nationaliteit hebben, waardoor hij geen kinderbijslag krijgt? Ik heb de serie niet gevolgd, maar wat zijn dit voor scenario's?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:33 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat heb je goed gespot![]()
Btw er zijn er 2 die Patrick heten in dit programma
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Ah, de afgekeurde reuma patient is weer hard aan de arbeit.
Die niet wil werken maar gaat wel naar gratis feestjes.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |