alweerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Aah ik hoor en zie net dat het slecht gaat met Bassie.
Ja weet niet, item zelf moet nog voorbij komen maar hij was helemaal in tranen en zag er ook wel slecht uit.quote:
Boulevard?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet niet, item zelf moet nog voorbij komen maar hij was helemaal in tranen en zag er ook wel slecht uit.
MET SU ALLUH IN DE KROEG OP GROOT SCHERM JAAAAAAAquote:
Even de cijfers opkrikken om de maatregelen te verantwoorden. Slim.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
bwooh. Het aantal positieve gevallen is inmiddels opgelopen tot 14 % van het aantal geteste gevallen. Dat gaat ook steeds verder omhoog
Ja hoor wat jij wilquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Even de cijfers opkrikken om de maatregelen te verantwoorden. Slim.
Tering. Goed dat het songfestival niet doorging. Mooi een miljoentje in de zak gehoudenquote:
Denk niet dat ze nog een keer mag optreden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering. Goed dat het songfestival niet doorging. Mooi een miljoentje in de zak gehouden
Ik kan zo 10 bekende vrouwen noemen van 62 of ouder die er een stuk beter uitzien met iets minder plastic in hun gezicht.quote:
Niet gewoon aan de bruin gaan in het drugspand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:59 schreef Ygritte het volgende:
Morgen maar bezatten op het terras....
Ja dat...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan zo 10 bekende vrouwen noemen van 62 of ouder die er een stuk beter uitzien met iets minder plastic in hun gezicht.
Helaasquote:
doe ik op de dins- en vrijdagen al...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet gewoon aan de bruin gaan in het drugspand.
Benieuwd hoeveel kijkers er zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
We zijn wel een beetje raar hoor dat we dit zo leuk vinden
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
Ramptoeristen eersteklas.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
Nou leuk is niet helemaal het goede woord toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
we kijken er al de hele dag naar uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou leuk is niet helemaal het goede woord toch?
Ik ben de hele dag al benieuwd, dat is toch iets anders dan er zin in hebben ofzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kijken er al de hele dag naar uit![]()
tenminste buda en ikAmarantha ook wel geloof ik :p
Maar jij bent ook fan van Rutte.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kijken er al de hele dag naar uit![]()
tenminste buda en ikAmarantha ook wel geloof ik :p
ja ruttegodquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Maar jij bent ook fan van Rutte.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik zei toch dat shops openblijven voor afhalen.
Enige positieve is dat de mannetjes buiten de shops prijs niet weer omhoog gaan gooien dan.quote:
tot 8 uur coffeeshopquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige positieve is dat de mannetjes buiten de shops prijs niet weer omhoog gaan gooien dan.
ja maar das de grondwetquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
geen uitzonderingen meer.
Behalve kerken
Behalve demonstraties
Behalve
ja dat hoorde ik ookquote:
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik ookWat zou hij daarmee bedoelen?
legoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ieder uur bijv. een ander groepje mensen uitnodigen. Dat mag dus niet meer.quote:
Staphorsttaferelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
geen uitzonderingen meer.
Behalve kerken
Behalve demonstraties
Behalve
Dat weet je echt niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zal wel een paar weken duren op zn minstquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft niet gezegd hoelang de horeca dicht gaat
Gebeurde dat ja?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ieder uur bijv. een ander groepje mensen uitnodigen. Dat mag dus niet meer.
Ja duh met verjaardagen bijv. daarom het woord blokjesverjaardagen.quote:
wordt kaas verboden? Mooi. Had ik even gemistquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja duh met verjaardagen bijv. daarom het woord blokjesverjaardagen.
Lang zat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja haags had in het begin van de lockdown een verjaardag waar hij een uur mocht komen ofzo
Je vindt me raar hequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja duh met verjaardagen bijv. daarom het woord blokjesverjaardagen.
Zo blij dat ik al jaren mijn verjaardag niet meer vier, wat een gedoequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet je echt niet?mensen vieren nu verjaardagen en om aan het maximaal aantal gasten te voldoen hebben ze nu tijdsblokken, die en die komen om 11 uur en dan om 13 uur komt de volgende lichting etc.
Ah toch wel, ja hij ging zo snel over op scholen dat ik in de war raakte.quote:
nou ja sommige vinden het echt leuk dus dat is wel jammer voor zequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo blij dat ik al jaren mijn verjaardag niet meer vier, wat een gedoe.
Ik snap sowieso niet dat dat in NL juridisch kennelijk niet kanquote:
Het gaat me meer om de cadeaus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja sommige vinden het echt leuk dus dat is wel jammer voor ze
quote:
Is vooral voor kinderen denk ik, tenminste wat ik op het werk hoor, opa en oma 1 komen eerst, dan de andere opa en oma etc. Voor kinderen is het vieren van hun verjaardag well echt een groot ding.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo blij dat ik al jaren mijn verjaardag niet meer vier, wat een gedoe.
Wordt aan gewerkt. Not a second too soon maar okeequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat dat in NL juridisch kennelijk niet kan
Dat zal ook max 4 worden denk ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben bang voor de bootcamps. Meestal wel met meer dan 4 personen per training...
Ik zat gisteren voor de gein even op een anti corona pagina te kijken en daar waren ook allemaal boze moeders die gingen van ja en dit mag juridisch niet en huil huil.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup. Zal ik morgen wel horen. Dan mag het nogquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zal ook max 4 worden denk ik.
Die mogen ze best afwisselend komen brengen hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de cadeaus.
Nice.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja haags had in het begin van de lockdown een verjaardag waar hij een uur mocht komen ofzo
Ja, is ook zo. Ik bedoel dus alleen dat ik blij ben dat IK t niet meer vierquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja sommige vinden het echt leuk dus dat is wel jammer voor ze
hij heeft er niks over gezegd he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Gelukkig mag je nog gewoon naar kantoor.
Ach tuurlijk kan dat wel. Noodverordeningetje hier, wetswijzigingetje daar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
k hoop dat dit met kerst nog zo isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Ik bedoel dus alleen dat ik blij ben dat IK t niet meer vier. Voor anderen is het vervelend.
dan luister niet hequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij heeft er niks over gezegd he?
Het blijft een VVD’er natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
M'n vader loopt er ook mee te klooien en stopt hem in z'n binnenzak en haalt hem er even later weer uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef Amarantha het volgende:
Kan alleen niet beloven dat ik hem steeds uitwas na 1x dragen.
nah vorige keren heeft die het echt wel benadruktquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het blijft een VVD’er natuurlijk.
Vieren wij ook niet met familiequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k hoop dat dit met kerst nog zo is
Even het loeihete strijkijzer eropquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef Amarantha het volgende:
Kan alleen niet beloven dat ik hem steeds uitwas na 1x dragen.
Ja dat zal ik ook doen denk ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader loopt er ook mee te klooien en stopt hem in z'n binnenzak en haalt hem er even later weer uit.
doe ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader loopt er ook mee te klooien en stopt hem in z'n binnenzak en haalt hem er even later weer uit.
Jawel, ze willen thuiswerken strikter gaan handhaven, alleen hoe weten ze nog nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'blijf zoveel mogelijk thuis'quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Gelukkig mag je nog gewoon naar kantoor.
ohquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, ze willen thuiswerken strikter gaan handhaven, alleen hoe weten ze nog niet
Hoeveel heb je er? 1 en straks 2?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Maar heb binnenkort er 1 bij en dan kan ik hem wel vaker uitwassen.
je kan ze bij zeeman ook goedkoop kopen, he stoffen mondkapjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Maar heb binnenkort er 1 bij en dan kan ik hem wel vaker uitwassen.
Straks 2 maar koop vast nog wel meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er? 1 en straks 2?
Ik heb er vijf, meer dan genoeg vind ik.
Ja kloptquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan ze bij zeeman ook goedkoop kopen, he stoffen mondkapjes
Ja ook de influencers nu ineens met de hashtag #blijfthuis terwijl ze zelf steeds de hort op zijn.quote:
Snap niet dat ze dat niet gewoon afgelopen weken hebben geregeldquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt. Not a second too soon maar okee
Ik vind ze maar irritantquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Straks 2 maar koop vast nog wel meer.Even kijken hoe die nieuwe is.
Yep ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:21 schreef Amarantha het volgende:
Doe nu al vaak in supermarkt op zodat ik eraan kan wennen.
Ik vind het in de trein niet erg eigenlijk maar dan zit ik stil maar tijdens het lopen vind ik het wel wat vervelend merk ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze maar irritant. Heel benauwd.
Ik zit nu op 6 wasbare, is de kans dat ik altijd een schone heb het grootst.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er? 1 en straks 2?
Ik heb er vijf, meer dan genoeg vind ik.
'influencers'quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook de influencers nu ineens met de hashtag #blijfthuis terwijl ze zelf steeds de hort op zijn.
ik ga maar gewoon slapen want ik zie geen reetquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het in de trein niet erg eigenlijk maar dan zit ik stil maar tijdens het lopen vind ik het wel wat vervelend merk ik.
Nee, als je stilzit valt het nog mee idd. Al vond ik er net met t bloedgeven niks aan, wordt me snel te warm.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het in de trein niet erg eigenlijk maar dan zit ik stil maar tijdens het lopen vind ik het wel wat vervelend merk ik.
Netjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nu op 6 wasbare, is de kans dat ik altijd een schone heb het grootst.
die nikskunners moeten zwijgen gewoon. US heeft er een tattoo van geloof ikquote:
dit. boodschappen maar online bestellen danquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze maar irritant. Heel benauwd.
Zet je bril over de bovenrand van je mondkapje en druk het ijzerdraad om de neusbrug goed aan, dan beslaat je bril niet /brillendrager.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ga maar gewoon slapen want ik zie geen reet
- schelden hoeft niet -quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou nou iets minder mag ook hè.
Alsjeblieft niet... Ik werd helemaal gallisch van dat geschreeuw van die blagen die hele dagen thuis zaten te vervelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gooi
de
scholen
dan
dicht
Manmanman...
van influencers?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die nikskunners moeten zwijgen gewoon. US heeft er een tattoo van geloof ik
Nah die paar minuten in een winkel boeit het me niet. Mis alleen een stuk van m'n blikveld. Het is een minuutje wennen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit. boodschappen maar online bestellen dan
Ik ken mijn luiheid vooral goed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, als je stilzit valt het nog mee idd. Al vond ik er net met t bloedgeven niks aan, wordt me snel te warm.
[..]
Netjes. Ik denk dat ik er binnenkort ook nog wel wat bij heb, ik wil graag Takkie van de HEMA
.
Zo heeft God je gewoon gemaakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt vreemde reactie, ik troll niet eens.
Luie leefquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken mijn luiheid vooral goed.
me no has ijzerdraad. Maar goed ik reis dus ook nauwelijks meer met de trein. We komen er wel doorheen hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zet je bril over de bovenrand van je mondkapje en druk het ijzerdraad om de neusbrug goed aan, dan beslaat je bril niet /brillendrager.
zijn wel de grootste brandhaarden; nogal onlogisch om horeca te laten bloeden terwijl is gebleken dat daar dus veel minder verspreiding heeft plaatsgehad dan bijvoorbeeld op scholen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet... Ik werd helemaal gallisch van dat geschreeuw van die blagen die hele dagen thuis zaten te vervelen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo heeft God je gewoon gemaakt.
Nee van een quote van mij eerder vandaag. "Dom zijn mag, maar dan moet je wel gewon je muil houden"quote:
Als ik naar meerdere winkels achter elkaar ga dan hou ik hem ook wel gewoon op. Blijf niet aan de gang.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
nou ja we hoeven ze buiten niet op he dus gewoon hop hop snel de winkel in n dan mag die af. Als je lang in ov zirt is het idd wat irritanter
tja astma dit dat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah die paar minuten in een winkel boeit het me niet. Mis alleen een stuk van m'n blikveld. Het is een minuutje wennen.
Nou laten we die er maar niet bijhalen want dan heeft die ook Corona gemaakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
whehehehe... nicequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee van een quote van mij eerder vandaag. "Dom zijn mag, maar dan moet je wel gewon je muil houden"
Met die papieren heb je niet genoeg het gevoel dat je goed kan ademen? Anders toch stiekem de neus er uitquote:
Ja, blijf dat lekker denken. Iedereen heeft zijn eigen waarheid, daaar is geen discussiëren tegen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
is gebleken dat daar dus veel minder verspreiding heeft plaatsgehad dan bijvoorbeeld op scholen.
die regel was er vorige keer ook. wie doet dat nouquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, hotel boeken om uit eten te gaan dus.
zowel met die stoffen als papieren krijg ik te weinig lucht ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met die papieren heb je niet genoeg het gevoel dat je goed kan ademen? Anders toch stiekem de neus er uit
Ja, dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou laten we die er maar niet bijhalen want dan heeft die ook Corona gemaakt.
Dan ligt daar je probleemquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
me no has ijzerdraad. Maar goed ik reis dus ook nauwelijks meer met de trein. We komen er wel doorheen hoor
Dan nog, alsjeblieft de scholen niet dicht. Veel beter voor ieders gemoedsrust.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zijn wel de grootste brandhaarden; nogal onlogisch om horeca te laten bloeden terwijl is gebleken dat daar dus veel minder verspreiding heeft plaatsgehad dan bijvoorbeeld op scholen.
Oh dat zou wat zijn als dat er stondquote:
ja dan de neusquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zowel met die stoffen als papieren krijg ik te weinig lucht ja.
mwhahhhhhh weekendje bubbelbad sauna en ordinair vreten......quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die regel was er vorige keer ook. wie doet dat nou
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak er een leuk weekendje vanquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]zat net op booking.
Ja dat dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat ook jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan echt nergens meer fietsen of ik zie wel van die wegwerp mondkapjes in de natuur liggen, het is echt om te janken.
Ja, slechte ontwikkelingquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan echt nergens meer fietsen of ik zie wel van die wegwerp mondkapjes in de natuur liggen, het is echt om te janken.
Oh, is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, blijf dat lekker denken. Iedereen heeft zijn eigen waarheid, daaar is geen discussiëren tegen natuurlijk
Wij mensheid verdienen het ook gewoon om gewiped te wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed je hebt covid al gehad natuurlijk maar als astma patient is het misschien sowieso beter om niet teveel op dat soort plekken te komen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neuh. wordt nog wel betere vrienden met mn bezorgers..
Jep.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie en lees godverdomme niet anders, Mark. Ik schijt in m'n broek. Durf de tv niet aan te zetten en luister ook al niet meer naar de radio. Mieter even op.quote:Hij zou graag wat meer mensen in praatprogramma's op televisie willen zien die zeggen "het gaat echt niet goed met het virus", zegt hij. "Maar goed, ik ga daar niet over."
Zo gewoon is ie anders nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet nodig, maak je jezelf dan niet een beetje te gek?quote:
Of gewoon in één van de tig openbare prullenbakken gooien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef Amarantha het volgende:
Snap echt niet hoezo mensen dat niet gewoon even in hun tas of jaszak kunnen doen tot ze thuis zijn.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]zat net op booking.
Ik zat naar Vlieland te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Mark gaat er niet over wie er bij Jinek aan tafel zit. Is daar iets niet goed aan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie en lees godverdomme niet anders, Mark. Ik schijt in m'n broek. Durf de tv niet aan te zetten en luister ook al niet meer naar de radio. Mieter even op.
Yep, het volgende milieuprobleemquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Amarantha het volgende:
Zeeuws-Vlaanderen is ook veilig. Wel west Zeeuws-Vlaanderen.quote:
Ja, maar dan wordt er gezegd dat meer mensen op tv moeten gaan roepen hoe slecht het gaat. Man ik kan nergens anders naar kijken of luisteren. Het is echt overkill. Ik ben gewoon niet de doelgroep geloof ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet nodig, maak je jezelf dan niet een beetje te gek?
Yup, ik zie ze ook overal liggen. Collega beklaagde zich er al over op FaceBook. Alsof er geen prullenbakken meer op straat staan....quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Amarantha het volgende:
Mwah het is toch ook maar net wat je aanzet? Ik zie zelden dingen over corona op tv omdat ik die programma's niet kijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt er gezegd dat meer mensen op tv moeten gaan roepen hoe slecht het gaat. Man ik kan nergens anders naar kijken of luisteren. Het is echt overkill. Ik ben gewoon niet de doelgroep geloof ik.
Wil ik ook nog eens heen. EN Vlieland en Terschelling, dan heb ik ze allemaal gehad.quote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb online passe partouts besteld (die gekleurde kartonvellen voor in lijsten) en ik ben zenuwachtig of de maten wel goed zijn, ook al heb ik drie keer gecheckt en gemeten.
Nee maar volgens mij willen ze wel kijken naar max. aantal klanten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
Jongens mogen er nou maar 30 mensen in de supers ook ?
want dan staan we overal in de rij
boodschappen laten bezorgen natuurlijk DUH.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
Jongens mogen er nou maar 30 mensen in de supers ook ?
want dan staan we overal in de rij
dat was toch al 't geval? aan de hand van die winkelwagentjes?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij willen ze wel kijken naar max. aantal klanten.
Ja klopt maar misschien dan nog minder?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat was toch al 't geval? aan de hand van die winkelwagentjes?
ja per vierkante meters toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat was toch al 't geval? aan de hand van die winkelwagentjes?
Dus eigenlijk ben je 'alleen' op Texel en Ameland geweestquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil ik ook nog eens heen. EN Vlieland en Terschelling, dan heb ik ze allemaal gehad.
Behalve Rottumeroog, Rottumerplaat, Griend, Richel, Noordehaaks en nog een paar
Is het een print? Als je die grove rand wilt behouden dan zou ik geen passe partout doen. Tenzij tekening, dan wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
herkenbaar
[ afbeelding ]
moet hier dus nog leen lijst voor hebben. Wil iets met passe partout want staat mooier lijkt me. maar die 'grove' rand moet wel mooi uitkomen.
Ja die zit zo vol denk ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
boodschappen laten bezorgen natuurlijk DUH.
https://www.ad.nl/redacti(...)maatregelen_1310.pdfquote:• Samenkomsten in een gebouw die noodzakelijk zijn voor de continuering van de dagelijkse werkzaamheden van instellingen, bedrijven en andere organisaties met ten hoogste 100 personen per zelfstandige ruimte
• Groepsvorming in het kader van beroep of bedrijf • Hotels voor logies, afhaalfuncties horeca en airside
luchthavens.
Is een print die met verf is afgewerkt.. die grove rand zit er gewoon aanquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het een print? Als je die grove rand wilt behouden dan zou ik geen passe partout doen. Tenzij tekening, dan wel.
Jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je 'alleen' op Texel en Ameland geweest
Pampusquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je 'alleen' op Texel en Ameland geweest
dat is wel zo ja. Maar ja als je gewoon houdbaar en diepvries pakt kom je een heel eind.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook niet meer laten bezorgen. Ik heb dat een poos gedaan toen ik niet kon lopen, maar je krijgt toch niet helemaal wat je precies wil, een te kleine broccoli of zo, of producten die bijna op de datum zijn.
Ik kies zelf wel welke broccoli, bloemkool en vleeswaren ik pak.
Of je krijgt vrouwen scheer messen als je mannenscheermesjes hebt besteld.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook niet meer laten bezorgen. Ik heb dat een poos gedaan toen ik niet kon lopen, maar je krijgt toch niet helemaal wat je precies wil, een te kleine broccoli of zo, of producten die bijna op de datum zijn.
Dan zou ik geen passe partout pakken. Die grove rand werkt al op dezelfde manier.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is een print die met verf is afgewerkt.. die grove rand zit er gewoon aanis er niet op geschilderd/geprint ofzo.
Denk als je nu nieuwe klant wil worden je over 2 maanden aan de beurt bentquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
boodschappen laten bezorgen natuurlijk DUH.
Ik heb dat echt nooitquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef Samzz het volgende:
Oh zeker. Maar ik doe het liever niet dus, want ik koop juist veel versquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is wel zo ja. Maar ja als je gewoon houdbaar en diepvries pakt kom je een heel eind.
Bwahahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of je krijgt vrouwen scheer messen als je mannenscheermesjes hebt besteld.
Of niet Fles
Dat soort ongein gebeurt wel ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of je krijgt vrouwen scheer messen als je mannenscheermesjes hebt besteld.
Of niet Fles
Ik had regelmatig dat vlees de volgende dag of twee dagen erna op de datum wasquote:
ja leuk joh twee maanden aan de poezenmaaiersquote:
Dat zou ik echt wel kut vindenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had regelmatig dat vlees de volgende dag of twee dagen erna op de datum was.
Ja irritant. Ik koop zelf alleen maar mannenscheermessen, die zijn veel fijner dan die voor vrouwen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja leuk joh twee maanden aan de poezenmaaiers
Dat vond ik dus ook. Of echt een mini broccoli of zo. Toen ik weer kon lopen ging ik lekker zelf weer naar de supermarktquote:
mja zag de print elders al met pass partout.. zag er toen wel neat uit. maar ben er echt nog niet over uit. ook niet over lijst materiaal.. misschien een donker achtervel ofzo er achter ipv passe partout?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou ik geen passe partout pakken. Die grove rand werkt al op dezelfde manier.
quote:Ik heb een blauwe passe partout met daar overheen een witte passe partout besteld, dan heb je een klein blauw randje. De tekening zelf is een blauwe ijsvogel op een witte achtergrond. En bijna klaar
.
Dat had je gewoon kunnen retourneren overigensquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja leuk joh twee maanden aan de poezenmaaiers
Scheelt dat je een passe partout altijd nog toe kunt voegen of weer weg kunt halenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja zag de print elders al met pass partout.. zag er toen wel neat uit. maar ben er echt nog niet over uit. ook niet over lijst materiaal.. misschien een donker achtervel ofzo er achter ipv passe partout?
Nog eens over nadenken (en als ik 'm terug kan vinden zal ik 'm nog even linken)
[..]
Is het nog bezig?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
vind dat hugo wel goed verhaal neerzet
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheelt dat je een passe partout altijd nog toe kunt voegen of weer weg kunt halen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb deze week Avatar: The last Airbender gebinged.
Waar zit je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
pf hoor de motor starten. leve marinetraffic zodat ik mee kan kijken waar we heen gaanzal zo wel weer gedaan zijn met 4G
we wachten voor we de Russische territoriale wateren binnen mogen..quote:
Ah gezellig... for indefinite time?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
we wachten voor we de Russische territoriale wateren binnen mogen..
Putin is weer eens aan het laten zien hoe lang z'n pen0r is.
Waar gaat dat over?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]heb ik en paar termen geleden gedaan.
Wij zijn nu Hung aan het Bingen
Oh dat is wel echtquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]heb ik en paar termen geleden gedaan.
Wij zijn nu Hung aan het Bingen
Maar da's toch sowieso max 30 per zaal?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:45 schreef CherryLips het volgende:
O de bioscopen blijven open. Wordt het daar zeker drukker omdat restaurants dichtgaan.
15e is het laatste wat ik hoorde.. en dan nog een dag of 2-3 wachten voor we kunnen laden.. wat een dag of 4 zal duren. dan een week varen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah gezellig... for indefinite time?
Heb je daar zo'n dikke snor danquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja irritant. Ik koop zelf alleen maar mannenscheermessen, die zijn veel fijner dan die voor vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat wel gelukkig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar da's toch sowieso max 30 per zaal?
een leraar die z'n baan verliest en z'n enige kwaliteit gaat uitbuiten: z'n fok penor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar gaat dat over?
Ik kijk nu Yu-Gi-Oh!.
dat was best een leuke serie, nooit helemaal gezien, wel grotendeelsquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb deze week Avatar: The last Airbender gebinged.
Jij volgt het allemaal wel een beetje hè.quote:
waarm dat nou weer?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij volgt het allemaal wel een beetje hè.
Denk jij ook dat dit Jaap van Dissel fataal gaat worden? Of dat ie, als we hieruit zijn, doodop moet aftreden?
Ik wel.
Ga je stoppen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
15e is het laatste wat ik hoorde.. en dan nog een dag of 2-3 wachten voor we kunnen laden.. wat een dag of 4 zal duren. dan een week varen...
en als ze dan eindelijk een aflosser hebben: permanent verlof
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je daar zo'n dikke snor danDat zeg ik liever niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm... Klinkt niet heel leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een leraar die z'n baan verliest en z'n enige kwaliteit gaat uitbuiten: z'n fok penor..
Laatst The 100 ook afgekeken, hele goede serie. Kutclarke.
Oh, zo leuk vind ik hetquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was best een leuke serie, nooit helemaal gezien, wel grotendeels
nooit het vervolg gezien.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |