alweerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Aah ik hoor en zie net dat het slecht gaat met Bassie.
Ja weet niet, item zelf moet nog voorbij komen maar hij was helemaal in tranen en zag er ook wel slecht uit.quote:
Boulevard?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet niet, item zelf moet nog voorbij komen maar hij was helemaal in tranen en zag er ook wel slecht uit.
MET SU ALLUH IN DE KROEG OP GROOT SCHERM JAAAAAAAquote:
Even de cijfers opkrikken om de maatregelen te verantwoorden. Slim.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
bwooh. Het aantal positieve gevallen is inmiddels opgelopen tot 14 % van het aantal geteste gevallen. Dat gaat ook steeds verder omhoog
Ja hoor wat jij wilquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Even de cijfers opkrikken om de maatregelen te verantwoorden. Slim.
Tering. Goed dat het songfestival niet doorging. Mooi een miljoentje in de zak gehoudenquote:
Denk niet dat ze nog een keer mag optreden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering. Goed dat het songfestival niet doorging. Mooi een miljoentje in de zak gehouden
Ik kan zo 10 bekende vrouwen noemen van 62 of ouder die er een stuk beter uitzien met iets minder plastic in hun gezicht.quote:
Niet gewoon aan de bruin gaan in het drugspand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:59 schreef Ygritte het volgende:
Morgen maar bezatten op het terras....
Ja dat...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan zo 10 bekende vrouwen noemen van 62 of ouder die er een stuk beter uitzien met iets minder plastic in hun gezicht.
Helaasquote:
doe ik op de dins- en vrijdagen al...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet gewoon aan de bruin gaan in het drugspand.
Benieuwd hoeveel kijkers er zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
We zijn wel een beetje raar hoor dat we dit zo leuk vinden
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
Ramptoeristen eersteklas.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
Nou leuk is niet helemaal het goede woord toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
we kijken er al de hele dag naar uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou leuk is niet helemaal het goede woord toch?
Ik ben de hele dag al benieuwd, dat is toch iets anders dan er zin in hebben ofzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kijken er al de hele dag naar uit![]()
tenminste buda en ikAmarantha ook wel geloof ik :p
Maar jij bent ook fan van Rutte.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kijken er al de hele dag naar uit![]()
tenminste buda en ikAmarantha ook wel geloof ik :p
ja ruttegodquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Maar jij bent ook fan van Rutte.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik zei toch dat shops openblijven voor afhalen.
Enige positieve is dat de mannetjes buiten de shops prijs niet weer omhoog gaan gooien dan.quote:
tot 8 uur coffeeshopquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige positieve is dat de mannetjes buiten de shops prijs niet weer omhoog gaan gooien dan.
ja maar das de grondwetquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
geen uitzonderingen meer.
Behalve kerken
Behalve demonstraties
Behalve
ja dat hoorde ik ookquote:
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik ookWat zou hij daarmee bedoelen?
legoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ieder uur bijv. een ander groepje mensen uitnodigen. Dat mag dus niet meer.quote:
Staphorsttaferelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
geen uitzonderingen meer.
Behalve kerken
Behalve demonstraties
Behalve
Dat weet je echt niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zal wel een paar weken duren op zn minstquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft niet gezegd hoelang de horeca dicht gaat
Gebeurde dat ja?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ieder uur bijv. een ander groepje mensen uitnodigen. Dat mag dus niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |