SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een keeper
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Alvast voorsorteren op vertrek Onana?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
geen voetbal meer in de JC Arena de komende tijd. Alle amateursporten direct gestopt door Mark Rutte![]()
Ekkelenkamp gaat erg lekker bij Jong Oranje
Gravenberch trouwens ook
Wel een uitstekende naam voor een keeperquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog een exotische aanwinst jongens:
[ twitter ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gelukkig hebben ze Labyad en Traoré nog rondlopenquote:Ten Hag wilde een 'absolute topspeler' naar Ajax halen: 'Helaas niet haalbaar'
Erik ten Hag had graag nog een topspits naar Ajax gehaald, maar dat is niet gelukt. Hij is wel blij dat een aantal sterkhouders gebleven is in Amsterdam.
"Er zijn veel bewegingen geweest. Andre Onana en Nicolas Tagliafico zijn gebleven, daar zijn we ontzettend blij mee", zegt Ten Hag tegen Ajax TV. "Die stonden absoluut op de nominatie om een vervolgstap te maken, maar ze zijn er nog en daar zijn we happy mee. We zijn goede spelers als Hakim Ziyech, Donny van de Beek en Joël Veltman verloren, maar hebben ook spelers als Mohammed Kudus, Davy Klaassen en Antony teruggekregen."
Ten Hag wilde nog een spits aantrekken. Directeur spelersbeleid Marc Overmars bevestigde dat min of meer al. "We hadden ingezet op een nummer negen. We waren heel kritisch, want het moest een absolute topspeler zijn. Helaas is dat niet mogelijk geweest, niet haalbaar", zegt Ten Hag.
"We hebben heel kritisch gekeken omdat we zelf veel goede spitsen in huis hebben. Als je wat binnenhaalt, moet het ook echt beter zijn. Dat is helaas niet gelukt, maar verder zijn we tevreden."
"Je zoekt topkwaliteit. Iemand die het op het allerhoogste niveau heeft laten zien. Suarez? Ik wil geen namen noemen, maar je moet aan die categorie denken. Daar hebben we naar gezocht. Betere opties dan wat we hier hebben lopen, hebben we niet kunnen vinden."Ik ben inmiddels overleden![]()
Tja ,het is geen PSV he.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze Labyad en Traoré nog rondlopen![]()
Barazite een absolute topper noemen gaat me ook weer te ver.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze Labyad en Traoré nog rondlopenRED ONS HENNIEGOD![]()
topspeler a la Suarez, die komen alleen in een rolstoelquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze Labyad en Traoré nog rondlopen![]()
Suarez in een rolstoel > Labyad / Traoréquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
topspeler a la Suarez, die komen alleen in een rolstoelIk ben inmiddels overleden![]()
Misschien wil Milik terugkomen in de winter
Tja. Wat is er eigenlijk mis mee wat ze roepen in dat artikel. We gingen voor absolute top (prima uitgangspunt, kan KNVB nog wat van leren), en dat bleek niet haalbaar. Daarna kom je bij een categorie spelers van een niveau dat we zelf al hebben. Ook goed om dan geen speler te halen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze Labyad en Traoré nog rondlopen
We kunnen het oneens zijn met die laatste afweging, maar wat ze aangeven is toch niet zo gek.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Er zit nog aardig wat ruimte tussen de absolute top en wat er nu rondloopt in de spits.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
maar schiet je daar wat mee op, probleem bij Ajax is toch wel dat ze teveel vragen van een spits voetballend gezienquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:03 schreef Perrin het volgende:
Er zit nog aardig wat ruimte tussen de absolute top en wat er nu rondloopt in de spits.![]()
Misschien is het grootste probleem dat er vanuit de jeugd al jaren lang geen fatsoenlijke spits (en sowieso aanvaller) meer doorkomt. Grootste talenten waren volgens mij Redan en Malen maar die zijn dan weer te vroeg vertrokken.
Wat is de laatste spits die succesvol vanuit de jeugd het eerste heeft gehaald ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kluivert, tenminste die was goed genoeg om te onthoudenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:30 schreef Pedroso het volgende:
Misschien is het grootste probleem dat er vanuit de jeugd al jaren lang geen fatsoenlijke spits (en sowieso aanvaller) meer doorkomt. Grootste talenten waren volgens mij Redan en Malen maar die zijn dan weer te vroeg vertrokken.
Wat is de laatste spits die succesvol vanuit de jeugd het eerste heeft gehaald ?![]()
Junior of senior?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kluivert, tenminste die was goed genoeg om te onthouden![]()
![]()
Kassa Dollaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:30 schreef Pedroso het volgende:
Wat is de laatste spits die succesvol vanuit de jeugd het eerste heeft gehaald ?![]()
wat Ajax nodig heeft is vooral een 6 maar een spits zou dan meer een type Firmino moeten zijn, benieuwd of daarvan nog wat jongere versies in Brazilië rondlopen![]()
BROBBEYquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:37 schreef Tarado het volgende:
wat Ajax nodig heeft is vooral een 6 maar een spits zou dan meer een type Firmino moeten zijn, benieuwd of daarvan nog wat jongere versies in Brazilië rondlopen![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: