+111 opnames.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:36 schreef Richestorags het volgende:
7378 besmettingen. My God, Nederland doet het echt dramatisch.
Ja, het is een mengelmoes van geschatte dag van besmetting, doorgegeven besmetting en testdatum.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://pletdecurve.nl
Al was er volgens mij nog onduidelijkheid wat die datum precies representeert (testdatum, uitslagdatum?)
Zo'n groot verschil tussen NH Noord en Amsterdam Amstelland.quote:
Volgens elke branche gebeuren in de eigen branche geen besmettingen.quote:
Sportscholen moeten terug naar 30 man, gelukkig train ik waar het rustig is (zeg maar gerust dood). Die paar boomers zullen nu ook wel weer in de paniek schieten en wegblijven. Bij Basic Fit zal je wel tijdsblokken moeten gaan reserveren, geen idee hoe ze dat willen gaan doen...quote:
Er is al veel over gezegd. Met een serieuze lock-down waar ook de vakkenvuller thuis moet blijven, zal de supermarkt ook niet open zijn om boodschappen te kunnen doen. Een lock-down waar de ene helft thuisblijft en de de rest van de leden (in het gezin of bubbel) ver/uit zal werken, is sws zinloos.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Universum draait niet om mij al schijnen sommigen te denken wel voor hun. Pa is risicogroep en die moet ook gewoon boodschappen kunnen blijven doen en af en toe wat doen zonder een reële kans op Corona.
daar heb je ook alleen maar koeienquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:42 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zo'n groot verschil tussen NH Noord en Amsterdam Amstelland.
Die kan deze cijfers niet meer aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:43 schreef hollandia02 het volgende:
Wanneer word t dashboard bijgewerkt?
Tijd voor een nieuwe routekaart.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Voor inschaling ZEER ERNSTIG
Positieve testen per 100.000 inwoners per week > 250
Amsterdam nu op 410Is dat dan super duper ernstig?
Meestal ergens in de loop van de middag, wordt niet zo heel snel bijgewerkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:43 schreef hollandia02 het volgende:
Wanneer word t dashboard bijgewerkt?
Dat laatste moest al sinds weer open zijn, nu moet je er alleen wat sneller bij zijn denk ik .quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Sportscholen moeten terug naar 30 man, gelukkig train ik waar het rustig is (zeg maar gerust dood). Die paar boomers zullen nu ook wel weer in de paniek schieten en wegblijven. Bij Basic Fit zal je wel tijdsblokken moeten gaan reserveren, geen idee hoe ze dat willen gaan doen...
Maar ook bijv Zeeland en Rotterdam Rijnmond, SchouwenDuiveland en Goeree Overflakkee liggen naast elkaar.quote:
Randstad idd beetje téquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:44 schreef Jojoke het volgende:
Ze kunnen maar beter een lockdown doen. In ieder geval in de Randstad. Alles is weer gieren uit de hand geholpen.
Dat is al zo bij de BF. Via een app moet je reserveren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Sportscholen moeten terug naar 30 man, gelukkig train ik waar het rustig is (zeg maar gerust dood). Die paar boomers zullen nu ook wel weer in de paniek schieten en wegblijven. Bij Basic Fit zal je wel tijdsblokken moeten gaan reserveren, geen idee hoe ze dat willen gaan doen...
Bij ons is het 35 man, als dat terug moet naar 30 is het niet een enorm groot probleem en je moet een tijdslot reserveren. Groepslessen zijn 20 man max. Die bezoekersstromen hebben ze zo gereguleerd dat je elkaar niet tegekomt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
nee want dan wint onze burgemeester die prijs nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Voor inschaling ZEER ERNSTIG
Positieve testen per 100.000 inwoners per week > 250
Amsterdam nu op 410Is dat dan super duper ernstig?
Dat is nog nergens in de wereld voorgekomen, mensen moeten toch eten en drinken en poepen. Aangezien die online diensten hier al weer vol zitten (al een week) gaan ze die nooit sluiten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:43 schreef Vallon het volgende:
[..]
Er is al veel over gezegd. Met een serieuze lock-down waar ook de vakkenvuller thuis moet blijven, zal de supermarkt ook niet open zijn om boodschappen te kunnen doen. Een lock-down waar de ene helft thuisblijft en de de rest van de leden (in het gezin of bubbel) ver/uit zal werken, is sws zinloos.
Iedereen heeft de mond vol van maatregelen die op het oog, voor een beperkt doel zinnig lijken en bij nadere beschouwing onzinnig om daarmee en daarbuiten het verschil te maken.
Zelf pleit is meer voor een routekaart die mensen verteld wat hun risico waar ongeveer is, wat zij zelf situationeel moeten doen (of laten) en om zelf hun kans op besmetting te voorkomen. Een simpele checklist waar je zelf kunt bepalen wat je kunt doen en het zelf vervolgens maar mee moet uitzoeken.
Hierbij onthouden dat zelfs in het allerbeste geval, de kans op besmetting 50/50 zal zijn. Niets is uit te sluiten en het heeft ook geen zin proberen alle mogelijkheden generiek in te sluiten.
Goeie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:45 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik heb alvast wat boodschappen bezorging slots gereserveerd
In maart moest je 3 weken wachten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |