Besmettingen geweest of zo?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:50 schreef alpeko het volgende:
Collega krijgt zo net dit bericht van basisschool van zijn dochter
Thuisonderwijs
Morgen zijn alle leerlingen vrij en kunnen zij spullen ophalen, die ze nodig hebben voor het thuisonderwijs. Er
zal vanaf donderdag thuisonderwijs gegeven gaan worden aan alle groepen. Dit geldt voor donderdag en
vrijdag. Vanaf 11.00 uur kunnen de leerlingen hun spullen in hun eigen lokaal ophalen. Hiervoor dienen ze
een stevige tas mee te nemen:
11.00 uur – 11.15 uur: Leerlingen met de achternaam, die begint met de letters A – F
11.15 uur – 11.30 uur: Leerlingen met de achternaam, die begint met de letters G – L
11.30 uur – 11.45 uur: Leerlingen met de achternaam, die begint met de letters M - S
11.45 uur – 12.00 uur: Leerlingen met de achternaam, die begint met de letters T – Z
Nee, het is duidelijk dat je het niet weet en popiejopie probeert te zijn. Mag je best toegeven hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Of het is teveel om even te verwoorden aan iemand die het afgelopen jaar het nieuws niet heeft gevolgd ofzo!
geen keten inderdaad maar qua oppervlakte best wel groot al weet ik niet precies hoe groot in metersquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf, jij traint ook bij een kleine school toch? Kan hier gewoon doorlopen, ga nu twijfelen of ze wel conform de regels werken
Kabinet heeft ze ingefluisterd.quote:
Dat is een goede vraag. Ik begrijp niet waarom het hele land zich druk over haar maakt. Volgens mij was al die aandacht er niet geweest als ze Frank Halsema van de PvdA was.quote:
?? Wrom?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:50 schreef alpeko het volgende:
Thuisonderwijs
Morgen zijn alle leerlingen vrij en kunnen zij spullen ophalen, die ze nodig hebben voor het thuisonderwijs. Er
zal vanaf donderdag thuisonderwijs gegeven gaan worden aan alle groepen. Dit geldt voor donderdag en
vrijdag. Vanaf 11.00 uur kunnen de leerlingen hun spullen in hun eigen lokaal ophalen. Hiervoor dienen ze
11.00 uur – 11.15 uur: Leerlingen met de achternaam, die begint met de letters A – F
11.15 uur – 11.30 uur: Leerlingen met de achternaam, die begint met de letters G – L
11.30 uur – 11.45 uur: Leerlingen met de achternaam, die begint met de letters M - S
11.45 uur – 12.00 uur: Leerlingen met de achternaam, die begint met de letters T – Z
24 september waren er volgens de meest recente dataset 2964 positieve tests, ongeacht type test. Sindsdien is de hoeveelheid tests serieus omhoog gegaan dus dat vertekent de boel, maar volgens die berekening zou 2 oktober op minimaal 1.4 zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Toch opvallend dat ze iedere keer pas op dinsdag de R0 gaan berekenen. Ook als je die dagelijkse databestanden ziet gaven ze een hele andere R0 de afgelopen dagen.
Maar vóór vandaag werd voor die dagen nog een R0 gegeven van ~1quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
24 september waren er volgens de meest recente dataset 2964 positieve tests, ongeacht type test. Sindsdien is de hoeveelheid tests serieus omhoog gegaan dus dat vertekent de boel, maar volgens die berekening zou 2 oktober op minimaal 1.4 zitten.
Ik hoop zo erg dat ze de middelbare scholen open houden met reguliere tijden.. de schade die aangebracht wordt met thuisonderwijs voor deze leeftijdsgroep is ook enorm groot.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:50 schreef alpeko het volgende:
Thuisonderwijs
Halsema werd geboren als dochter van Sjonnie Haalzemaar, een Hagenees. Haar officiële naam is Femke Oprah Raymond Haalzemaar. Haar moeder was altijd aan het werk op een olieplatform in de Noordzee, dus Femke is door haar vader opgevoed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:52 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Ik begrijp niet waarom het hele land zich druk over haar maakt. Volgens mij was al die aandacht er niet geweest als ze Frank Halsema van de PvdA was.
Volgens de gelekte routekaart blijft het PO/VO te allen tijde open.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:53 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat ze de middelbare scholen open houden met reguliere tijden.. de schade die aangebracht wordt met thuisonderwijs voor deze leeftijdsgroep is ook enorm groot.
Ben nu safe tot 4 novemberquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Toen ik de picnic app bekeek was er een wachtrij van 40.000 ofzo. Echt bizar. In maart dus toen.
is gewoon hun werkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:51 schreef Ebinas het volgende:
Gaat er nu weer geklapt, gezongen en hartjes getekend worden voor de zorg?
Begrijp me niet verkeerd ik heb diep respect voor ze.
Maar het is te schandalig voor woorden, 7 maanden verder en geen reet opgeschoten.
En ze mogen weer gas geven en alle ellende verstouwen.
Raar hoef niet te reserveren hier, wel (verplicht) inchecken met pasje maar dat was altijd al eigenlijk. Wel blij dat ze ventilatie hebben aangepakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen keten inderdaad maar qua oppervlakte best wel groot al weet ik niet precies hoe groot in meters
Logisch, want die dagen waren incompleet. Op 6 oktober hadden ze pas alle besmettingen die daadwerkelijk van die dag waren in kaart.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar vóór vandaag werd voor die dagen nog een R0 gegeven van ~1
46% is geen minderheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |