abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195611167
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:28 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Met een positieve corona test zou ik mij kunnen voorstellen dat ze iets eerder opnemen.

Maar in mijn omgeving hoor ik regelmatig dat een kleintje een nachtje opgenomen wordt voor bijvoorbeeld benauwdheid, langdurige koorts, uitdroging door diaree, etc.
Ze kijken naar wat aan de telefoon een signaal van een 'ALTE' is (Apparent Life Threatening Event als ik me goed herinner). Dus hoge koorts, niet meer drinken, niets binnenhouden, suf, ontroostbaar huilen etc. Als één van deze checkboxjes ja is, staat er al een bed voor je klaar.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:35:12 #227
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_195611172
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat zien we bij de moslim gemeenschap
Die moeten ze in zijn geheel snoeihard aanpakken.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:35:31 #228
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195611177
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vooral benieuwd met welke beeldspraak De Jonge vanavond op de proppen komt om de situatie te duiden :+

"Je moet het zo zien, we zitten als het ware op een trein. En het is moeilijk om op een ander spoor te komen. Maar met dit pakket aan maatregelen, proberen we de wissel om te zetten."
pi_195611184
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Bij de IKEA staan ook dagelijks lange rijen, snap niet zo goed wat het probleem is zolang ze zich houden aan de Coronavoorschriften. Lekker boeiend of mensen nou drank of een Billy-kast wilt kopen.
Uiteraard maar die regels werden natuurlijk niet of nauwelijks nageleefd. Dus ik neem aan dat het alleen is om het spitsuur te voorkomen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_195611186
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:30 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het is niet zo dat het nu vrijwel onmogelijk wordt gemaakt..
Dat is toch helemaal niet het punt, of wel?

Men wil dat er geen alcoholisten op de straat samen rondbazuinen en daarbij de variatie en hoeveelheid sociaal contact vermeerderen. Daar kan je "slim" zijn, in de middag kopen en ermee wegkomen het alsnog te doen. De regering zet echter in dat Average Joe alleen de moeite doet als er een kroeg tot laat open is, of hij bij toeval nog een krat bier kan kopen in de avond. Ze proberen niet de planners aan te pakken, maar de niet-planners. Ze willen het moeilijker maken, niet ronduit verbieden. Willen ze het verbieden, dan hadden ze wel agenten op straat gezet (waar ze overduidelijk de capaciteit niet voor hebben).

Dit is slechts het plukken van laaghangend fruit, meer niet.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:36:08 #231
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195611189
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:35 schreef Tijn het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Je moet het zo zien, we zitten als het ware op een trein. En het is moeilijk om op een ander spoor te komen. Maar met dit pakket aan maatregelen, proberen we de wissel om te zetten."
Zoiets roepen voetbaltrainers ook altijd. 'We zitten in een proces en dat heeft tijd nodig'.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:36:10 #232
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195611190
quote:

[..]

[ afbeelding ]

_O-
Antifa
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:36:10 #233
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195611191
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:34 schreef Sounddragon het volgende:
HAHAHAHA, ik ga zo gruwelijk plat van het lachen als je straks in de supermarkt lege schappen bij het bier ziet.. dan kunnen ze me echt opvegen :D _O- _O- _O-

Misschien kunnen ze die schappen dan vullen met pleepapier :7
Ik heb nog wel een wijnkelder die ik aan kan vallen.

Wordt wel een prijzig maandje :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195611196
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ik hoor 't hem zeggen _O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195611200
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Zoiets zou het nog best kunnen zijn _O-

Die man wordt trouwens wel 10 jaar ouder in een half jaar crisis... niet gezond zo'n ministerschap
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195611227
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:36 schreef EksDeeDeeDee het volgende:

[..]

Dat is juist wel het punt. Het ging mis omdat men na 22u de avondwinkels 'plunderde' om thuis nog effe door te kunnen met een clubje mensen. Alsof diezelfde mensen nu niet voor 20u alcohol in gaan slaan. Het slaat gewoon nergens op.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:37:48 #237
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_195611233
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zoiets zou het nog best kunnen zijn _O-

Die man wordt trouwens wel 10 jaar ouder in een half jaar crisis... niet gezond zo'n ministerschap
Ik zat net hetzelfde te denken. Sodemieter, die man krijgt elke maand een lelijkere kop.
  Redactie Frontpage dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:37:58 #238
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_195611237
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Het is net een screenshot uit Reservoir Dogs _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_195611238
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:36 schreef Draak31 het volgende:

[..]

Je kunt het in het belachelijke trekken maar het verbieden van alcohol zou iedereen ten goede komen. Domme junks die dat nog nuttigen.
Gun mij gewoon m'n Schultenbrau JONGUH!
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:38:03 #240
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_195611239
quote:

[..]

Ik denk dat dat al inmiddels een jaar het terugkerende thema is.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_195611266
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:32 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Jij denkt dat de gemiddelde mens die een avondje biertjes wil drinken om 21:00 opeens denkt: “Oh shit, ik kan helemaal niks meer halen nu in de supermarkt! Zo dom! Nou dan gaan we maar naar bed jongens.”
:D
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:39:55 #242
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195611275
quote:

[..]

Men wil dat er geen alcoholisten op de straat samen rondbazuinen en daarbij de variatie en hoeveelheid sociaal contact vermeerderen. Daar kan je "slim" zijn, in de middag kopen en ermee wegkomen het alsnog te doen. De regering zet echter in dat Average Joe alleen de moeite doet als er een kroeg tot laat open is, of hij bij toeval nog een krat bier kan kopen in de avond. Ze proberen niet de planners aan te pakken, maar de niet-planners. Ze willen het moeilijker maken, niet ronduit verbieden. Willen ze het verbieden, dan hadden ze wel agenten op straat gezet (waar ze overduidelijk de capaciteit niet voor hebben).

Juist ja. Dit levert dus helemaal niks op. Maar levert wel een hoop extra werk en gezeik voor supermarkten op.

Kan me ook niet voorstellen dat het dus een serieuze maatregel is. Maar mij verbaast niks meer, dus we zullen zien
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195611278
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Heb je die zelf verzonnen? Zo ja, jij bent mijn favoriete Fok!er vandaag :P
pi_195611301
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:35 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Uiteraard maar die regels werden natuurlijk niet of nauwelijks nageleefd. Dus ik neem aan dat het alleen is om het spitsuur te voorkomen.
Probleem in Utrecht was geloof ik dat ze drank gingen kopen en daarmee buiten gingen zitten zuipen in het park. In ongeveer elk land ter wereld stuur je dan de politie er op af en geef je die mensen een prent, hier gaan we drankverkoop aan banden leggen na 20:00.

Heb jij de hele dag je de tering gewerkt en tot laat overgewerkt en wil je nog even een verdiende sixpack meenemen voor bij de film thuis, fuck you.
blablablabla
pi_195611322
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Probleem in Utrecht was geloof ik dat ze drank gingen kopen en daarmee buiten gingen zitten zuipen in het park. In ongeveer elk land ter wereld stuur je dan de politie er op af en geef je die mensen een prent, hier gaan we drankverkoop aan banden leggen na 20:00.

Heb jij de hele dag je de tering gewerkt en tot laat overgewerkt en wil je nog even een verdiende sixpack meenemen voor bij de film thuis, fuck you.
Bier is ook goedkoper dan therapie om uit je burn-out te komen.

@LANGE_FRANS KOM ER MAAR IN !!
pi_195611337
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vooral benieuwd met welke beeldspraak De Jonge vanavond op de proppen komt om de situatie te duiden :+
Het virus staat met 2-0 voor, en we zitten in de reservetijd.
pi_195611345
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat is juist wel het punt. Het ging mis omdat men na 22u de avondwinkels 'plunderde' om thuis nog effe door te kunnen met een clubje mensen. Alsof diezelfde mensen nu niet voor 20u alcohol in gaan slaan. Het slaat gewoon nergens op.
Dat zeggen we nu voordat we het geprobeerd hebben, en je zegt precies wat ik ook zeg: je moet het nu plannen, je kan niet klakkeloos nog iets plunderen. Of het nergens op slaat weet je pas wanneer we het geprobeerd hebben.

Ik ben zelf ook voor een verbod, maar ik besef ook dat we als maatschappij veel te hard verbonden zijn aan alcohol en er een deel is die in opstand komt als het alcohol compleet verboden wordt (of erger, we krijgen participanten voor de Darwin Award).
pi_195611354
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat wordt naast het wc papier het gehamsterde bier opstapelen :D
pi_195611367
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:42 schreef Za het volgende:

[..]

Het virus staat met 2-0 voor, en we zitten in de reservetijd.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar in Nederland is het momenteel stevig aan het vriezen. Het moet weer gaan dooien.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:43:08 #250
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195611372
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:34 schreef Sounddragon het volgende:
HAHAHAHA, ik ga zo gruwelijk plat van het lachen als je straks in de supermarkt lege schappen bij het bier ziet.. dan kunnen ze me echt opvegen :D _O- _O- _O-

Misschien kunnen ze die schappen dan vullen met pleepapier :7
Ik bied 3 rollen wc papier voor een kratje HJ.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')