Ze kijken naar wat aan de telefoon een signaal van een 'ALTE' is (Apparent Life Threatening Event als ik me goed herinner). Dus hoge koorts, niet meer drinken, niets binnenhouden, suf, ontroostbaar huilen etc. Als één van deze checkboxjes ja is, staat er al een bed voor je klaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Met een positieve corona test zou ik mij kunnen voorstellen dat ze iets eerder opnemen.
Maar in mijn omgeving hoor ik regelmatig dat een kleintje een nachtje opgenomen wordt voor bijvoorbeeld benauwdheid, langdurige koorts, uitdroging door diaree, etc.
Die moeten ze in zijn geheel snoeihard aanpakken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zien we bij de moslim gemeenschap
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vooral benieuwd met welke beeldspraak De Jonge vanavond op de proppen komt om de situatie te duiden
Uiteraard maar die regels werden natuurlijk niet of nauwelijks nageleefd. Dus ik neem aan dat het alleen is om het spitsuur te voorkomen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij de IKEA staan ook dagelijks lange rijen, snap niet zo goed wat het probleem is zolang ze zich houden aan de Coronavoorschriften. Lekker boeiend of mensen nou drank of een Billy-kast wilt kopen.
Dat is toch helemaal niet het punt, of wel?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het nu vrijwel onmogelijk wordt gemaakt..
Zoiets roepen voetbaltrainers ook altijd. 'We zitten in een proces en dat heeft tijd nodig'.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Je moet het zo zien, we zitten als het ware op een trein. En het is moeilijk om op een ander spoor te komen. Maar met dit pakket aan maatregelen, proberen we de wissel om te zetten."
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Je moet het zo zien, we zitten als het ware op een trein. En het is moeilijk om op een ander spoor te komen. Maar met dit pakket aan maatregelen, proberen we de wissel om te zetten."
Ik heb nog wel een wijnkelder die ik aan kan vallen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:34 schreef Sounddragon het volgende:
HAHAHAHA, ik ga zo gruwelijk plat van het lachen als je straks in de supermarkt lege schappen bij het bier ziet.. dan kunnen ze me echt opvegen![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kunnen ze die schappen dan vullen met pleepapier
Ik hoor 't hem zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets zou het nog best kunnen zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is juist wel het punt. Het ging mis omdat men na 22u de avondwinkels 'plunderde' om thuis nog effe door te kunnen met een clubje mensen. Alsof diezelfde mensen nu niet voor 20u alcohol in gaan slaan. Het slaat gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:36 schreef EksDeeDeeDee het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet het punt, of wel?
Ik zat net hetzelfde te denken. Sodemieter, die man krijgt elke maand een lelijkere kop.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoiets zou het nog best kunnen zijn
Die man wordt trouwens wel 10 jaar ouder in een half jaar crisis... niet gezond zo'n ministerschap
Het is net een screenshot uit Reservoir Dogsquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gun mij gewoon m'n Schultenbrau JONGUH!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:36 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Je kunt het in het belachelijke trekken maar het verbieden van alcohol zou iedereen ten goede komen. Domme junks die dat nog nuttigen.
Ik denk dat dat al inmiddels een jaar het terugkerende thema is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:36 schreef EksDeeDeeDee het volgende:
[..]
Dit is slechts het plukken van laaghangend fruit, meer niet.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:32 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jij denkt dat de gemiddelde mens die een avondje biertjes wil drinken om 21:00 opeens denkt: “Oh shit, ik kan helemaal niks meer halen nu in de supermarkt! Zo dom! Nou dan gaan we maar naar bed jongens.”
Juist ja. Dit levert dus helemaal niks op. Maar levert wel een hoop extra werk en gezeik voor supermarkten op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:36 schreef EksDeeDeeDee het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet het punt, of wel?
Men wil dat er geen alcoholisten op de straat samen rondbazuinen en daarbij de variatie en hoeveelheid sociaal contact vermeerderen. Daar kan je "slim" zijn, in de middag kopen en ermee wegkomen het alsnog te doen. De regering zet echter in dat Average Joe alleen de moeite doet als er een kroeg tot laat open is, of hij bij toeval nog een krat bier kan kopen in de avond. Ze proberen niet de planners aan te pakken, maar de niet-planners. Ze willen het moeilijker maken, niet ronduit verbieden. Willen ze het verbieden, dan hadden ze wel agenten op straat gezet (waar ze overduidelijk de capaciteit niet voor hebben).
Dit is slechts het plukken van laaghangend fruit, meer niet.
Heb je die zelf verzonnen? Zo ja, jij bent mijn favoriete Fok!er vandaagquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probleem in Utrecht was geloof ik dat ze drank gingen kopen en daarmee buiten gingen zitten zuipen in het park. In ongeveer elk land ter wereld stuur je dan de politie er op af en geef je die mensen een prent, hier gaan we drankverkoop aan banden leggen na 20:00.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Uiteraard maar die regels werden natuurlijk niet of nauwelijks nageleefd. Dus ik neem aan dat het alleen is om het spitsuur te voorkomen.
Bier is ook goedkoper dan therapie om uit je burn-out te komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Probleem in Utrecht was geloof ik dat ze drank gingen kopen en daarmee buiten gingen zitten zuipen in het park. In ongeveer elk land ter wereld stuur je dan de politie er op af en geef je die mensen een prent, hier gaan we drankverkoop aan banden leggen na 20:00.
Heb jij de hele dag je de tering gewerkt en tot laat overgewerkt en wil je nog even een verdiende sixpack meenemen voor bij de film thuis, fuck you.
Het virus staat met 2-0 voor, en we zitten in de reservetijd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vooral benieuwd met welke beeldspraak De Jonge vanavond op de proppen komt om de situatie te duiden
Dat zeggen we nu voordat we het geprobeerd hebben, en je zegt precies wat ik ook zeg: je moet het nu plannen, je kan niet klakkeloos nog iets plunderen. Of het nergens op slaat weet je pas wanneer we het geprobeerd hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is juist wel het punt. Het ging mis omdat men na 22u de avondwinkels 'plunderde' om thuis nog effe door te kunnen met een clubje mensen. Alsof diezelfde mensen nu niet voor 20u alcohol in gaan slaan. Het slaat gewoon nergens op.
Dat wordt naast het wc papier het gehamsterde bier opstapelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Probleem in Utrecht was geloof ik dat ze drank gingen kopen en daarmee buiten gingen zitten zuipen in het park. In ongeveer elk land ter wereld stuur je dan de politie er op af en geef je die mensen een prent, hier gaan we drankverkoop aan banden leggen na 20:00.
Heb jij de hele dag je de tering gewerkt en tot laat overgewerkt en wil je nog even een verdiende sixpack meenemen voor bij de film thuis, fuck you.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar in Nederland is het momenteel stevig aan het vriezen. Het moet weer gaan dooien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:42 schreef Za het volgende:
[..]
Het virus staat met 2-0 voor, en we zitten in de reservetijd.
Ik bied 3 rollen wc papier voor een kratje HJ.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:34 schreef Sounddragon het volgende:
HAHAHAHA, ik ga zo gruwelijk plat van het lachen als je straks in de supermarkt lege schappen bij het bier ziet.. dan kunnen ze me echt opvegen![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kunnen ze die schappen dan vullen met pleepapier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |