Alleen die zijn Made in Chinaquote:
Ik denk alleen dat 2 weken niet echt zoden aan de dijk zet als ik heel eerlijk ben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ook nog ja de druk op de zorg neemt weer absurde vormen aan. Moet gewoon even klaar zijn, terug naar acceptabele aantallen, weer een werkbaar dashboard krijgen en een functionerend BCO.
Ik zie trouwens in dit staatje dat er ook nog resultaten bij worden geteld van augustus en half september, dat is ook wel een aardig achterlopende administratie danquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://pletdecurve.nl
Al was er volgens mij nog onduidelijkheid wat die datum precies representeert (testdatum, uitslagdatum?)
Ah zo, ja duidelijk. Is het nog een idee om de cijfers die wel van de afgelopen 24u (of 48u misschien) dagelijks in een aparte grafiek te zetten? Als die dan afbuigt is dat een redelijke indicatie van een stabilisatie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die was bedoeld als bevestiging dat het inderdaad 11 dagen lijkt te zijn, die aanname zaten we gisteren nog op. Er vanuit gaande dat ziekenhuisopnames eenzelfde curve volgen, kunnen we daarmee inschatten op hoeveel besmettingen we daadwerkelijk zaten in de dagen erna.
Zinvol? Geen idee. Maar laat wel zien dat sturen op besmettingscijfers die zo ver achterlopen niet zinvol zijn. Idealiter hadden ze 7 tot 14 dagen geleden al ingegrepen, maar volgens de data ging het toen nog 'prima' (tussen hele grote aanhalingstekens).
Indien ze dit niet fixen blijven we van niveau 3 naar niveau 4 en weer terug heen en weer gaan de komende maanden.
kwartje gevallen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ongezonde aandelenmarkt en het bijdrukken van de euro.
Gaat dat niet verstoppen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Onze WC is in ieder geval gevuld met WC papier.
Ik ga vanavond of morgen wel 's proberen om te kijken of ik een overlay kan maken van de afgelopen 14 dagen gemeld op de dag, tegen de meest recente dag oid.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:34 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Ah zo, ja duidelijk. Is het nog een idee om de cijfers die wel van de afgelopen 24u (of 48u misschien) dagelijks in een aparte grafiek te zetten? Als die dan afbuigt is dat een redelijke indicatie van een stabilisatie.
AEX had gisteren zijn beste dag sinds de zomer, die zijn allang weer met hele andere dingen bezig dan Corona. Dat geld bijprinten is alleen maar toegenomen door de historisch lage rente. Wat ook weer funest is voor de toch al behoorlijk stagnerende woningmarkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ongezonde aandelenmarkt en het bijdrukken van de euro.
Precies dit ja, en dit is ook niet te handhaven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:33 schreef Luke83 het volgende:
Ondertussen in de app groep:
-"OV wordt waarschijnlijk alleen voor noodzakelijke reizen, maar ik ga vrijdag nog gewoon lekker even een dagje Amsterdam doen"
-"we mogen eigenlijk maar drie mensen uitnodigen, maar komend weekend hebben wij een familiefeestje, iedereen al zo lang niet gezien"
Je kunt als overheid zoveel beperkingen opleggen en maatregelen nemen, maar als mensen dit gedrag blijven vertonen wordt het nooit wat. Lijkt alsof de urgentie volledig ontbreekt bij bepaalde mensen.
Uit de RIVM-file:quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:18 schreef Jazeg het volgende:
Besmettingspercentage 18% dus. Landelijk. 😕
Het komt ze opvallend goed uit. Wat dat betreft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |