abonnement Unibet Coolblue
pi_195607916
Ik ben op zoek (voor mijn zoontje) naar een mogelijkheid om per app op een android telefoon te kunnen aangeven of hij mobiele data mag gebruiken of alleen wifi.
Is er zoiets?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:42:11 #2
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_195608719
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:04 schreef anconakip het volgende:
Ik ben op zoek (voor mijn zoontje) naar een mogelijkheid om per app op een android telefoon te kunnen aangeven of hij mobiele data mag gebruiken of alleen wifi.
Is er zoiets?
Kan wel hoor. Gebruik bijvoorbeeld Android of iOs.
pi_195608884
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:42 schreef borbit het volgende:

[..]

Kan wel hoor. Gebruik bijvoorbeeld Android of iOs.
uitleg? ik heb Android. Maar hoe kan ik dit dan instellen?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_195626301
Niemand? ben ik de enige die zoiets zoekt?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
  woensdag 14 oktober 2020 @ 10:28:15 #5
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_195628706
Het is te lastig voor Anconakip junior om dit zelf bij te houden? Dan het best een abbo nemen wat gewoon langzaam wordt als de data op is. Dan heb je geen extra kosten en kun je wel altijd whatsappen e.d.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 10:40:30 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195628918
In Android zijn er niet echt standaard voorzieningen om wat jij wil uit te voeren TS. Wel zijn er appjes beschikbaar waarmee je het een en ander kan instellen. Zoek maar eens op app met ouderlijk toezicht.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195643542
Bij mijn Xiaomi telefoon kan je bij de app opties (waar je ook de app zelf of de cache kunt verwijderen) data toegang in- of uitschakelen. Kan ook kiezen om alleen data toegang te geven via sim1, sim2 of wifi.

geen idee of dat ook bij jouw telefoon kan...
Kaas
pi_195651223
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:43 schreef Roel20 het volgende:
Bij mijn Xiaomi telefoon kan je bij de app opties (waar je ook de app zelf of de cache kunt verwijderen) data toegang in- of uitschakelen. Kan ook kiezen om alleen data toegang te geven via sim1, sim2 of wifi.

geen idee of dat ook bij jouw telefoon kan...
zoiets zoek ik dus. En ja, Junior zou het moeten kunnen in de gaten houden, maar de telefoon switcht soms ook thuis af en toe naar data ipv Wifi. En dan slurpt Tiktok en Youtube veel data.
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_212126079
[quote]0s.gif Op maandag 22 januari 2024 04:15 schreef MarcDennis het volgende:
Luister gratis naar muziek op Spotify Premium APK zonder advertenties.
[/quote]
dit heeft toch 0,0 met de vraagstelling van TS te maken?

ik heb even gezocht op "android block app from using mobile data" en ik kwam dit tegen:

NetGuard - no-root firewall (staat gewoon in de Google PlayStore) 'a simple way to block access to the internet per App'

Ik heb deze App (nog) niet geprobeerd -ga ik zo even doen-, dus ik weet niet of er onderscheid gemaakt kan worden tussen WiFi / mobile data.... momentje....


jezus, wat een hoeren-oud topic :')

Ik ga weer naar bed. Fuck dit zeg.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')