Natuurlijk nietquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan ze morgen ook nog wat roepen over de woon- en verzorgingstehuizen?
In dit geval verpleegbedden. Die 3500 patienten in 't ziekenhuis in de eerste golf buiten de IC lijken we niet eens meer goed aan te kunnen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Te hard ingrijpen heeft weerslag op de samenleving, te zacht op de IC. Wikken en wegen.
Dit was er niet één om te onthouden, dat begreep ik wel!quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ben heel erg nieuwsgierig
Mijn vrouw drinkt daarentegen wel bier en ik dacht dat ik de grote merken wel kende maar helaas, ik ga geen prijzen winnen.
Simpel is het niet, maar een kind kan nog zien dat dit niks gaat bereiken. Ja, de laatste klap die de horeca nog kan hebben, en een flinke afname in draagvlak.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is ook allemaal niet zo simpel als sommigen willen doen geloven.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
In dit geval verpleegbedden. Die 3500 patienten in 't ziekenhuis in de eerste golf buiten de IC lijken we niet eens meer goed aan te kunnen.
Nouja, mooi geweest voor vandaag. Morgen weer een dagje frustreren over hoe ik 't allemaal beter weet als niet viroloog/epidemioloog, net als 17 miljoen andere Nederlanders. Truste!![]()
Onthouden dat je die nooit voor moet zetten aan gastenquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:34 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dit was er niet één om te onthouden, dat begreep ik wel!
Mwah.... volgens mij gaat met deze maatregelen de meeste toch wel duidelijk worden dat het ernst is.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Simpel is het niet, maar een kind kan nog zien dat dit niks gaat bereiken. Ja, de laatste klap die de horeca nog kan hebben, en een flinke afname in draagvlak.
Kijk eens hoe druk het op de weg is en hoe druk de treinen zijn in de spits. Je zou bijna gaan denken dat er geen advies is om thuis te werken. En de werkvloer is al van het begin af aan het grootste probleem geweest.
In het ergste geval kan je tegenwoordig nog maar maximaal 3 mensen teleurstellenquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Onthouden dat je die nooit voor moet zetten aan gasten
quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In het ergste geval kan je tegenwoordig nog maar maximaal 3 mensen teleurstellen
Nee. De overgrote meerderheid van de mensen die het probleem zijn gaan hier niks van merken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mwah.... volgens mij gaat met deze maatregelen de meeste toch wel duidelijk worden dat het ernst is.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In het ergste geval kan je tegenwoordig nog maar maximaal 3 mensen teleurstellen
Ik hoop het wel want als er daarna nog eens een stap omhoog moet dan word het allemaal wel erg matig.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mwah.... volgens mij gaat met deze maatregelen de meeste toch wel duidelijk worden dat het ernst is.
wat de kenners ook zeggen, na 4 weten ook zij het verschil niet meerquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook nog nooit van gehoord![]()
Toegegeven, ik drink geen bier dus dat zal wel niet helpen.
Want? Welke groep is dat dan?quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. De overgrote meerderheid van de mensen die het probleem zijn gaan hier niks van merken.
Nou als je denkt dat een kind nog kan zien dat het niets gaat bereiken dan vind je het dus wel simpel. En dat is het dus niet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Simpel is het niet, maar een kind kan nog zien dat dit niks gaat bereiken. Ja, de laatste klap die de horeca nog kan hebben, en een flinke afname in draagvlak.
Kijk eens hoe druk het op de weg is en hoe druk de treinen zijn in de spits. Je zou bijna gaan denken dat er geen advies is om thuis te werken. En de werkvloer is al van het begin af aan het grootste probleem geweest.
Heb je hier nog argumentatie voor of laat je de onderbuik even gieren?quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. De overgrote meerderheid van de mensen die het probleem zijn gaan hier niks van merken.
Indien je het nog niet gehoord had, niemand hier op FOK! zit in de groep die beter op moet letten of een stapje terug moet doen en niemand woont in een plaats waar er een probleem isquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Want? Welke groep is dat dan?
Behoor je zelf tot die groep dat je dat zo stellig kan zeggen?
En toch... en toch... kan ik er wel een paar aanwijzen, denk ik!quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Indien je het nog niet gehoord had, niemand hier op FOK! zit in de groep die beter op moet letten of een stapje terug moet doen en niemand woont in een plaats waar er een probleem is![]()
Its magic!
Wijzen is niet beleefd, he?quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En toch... en toch... kan ik er wel een paar aanwijzen, denk ik!
De VVD gaat het nog wel lastig krijgen met de verkiezingen. De meeste horeca ondernemers zullen toch wel VVD stemmers zijn (of waren dan, in dit geval).quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
1. De groep die lak heeft aan de regels. Die groep vind je niet op het sportveld of in restaurants, want daar gaan ze niet de fout in, daar is strenge sociale controle.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Want? Welke groep is dat dan?
Behoor je zelf tot die groep dat je dat zo stellig kan zeggen?
Daarom doe ik het ook niet!quote:
Serieuze vraag: kom je zelf wel eens op het sportveld?quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. De groep die lak heeft aan de regels. Die groep vind je niet op het sportveld of in restaurants, want daar gaan ze niet de fout in, daar is strenge sociale controle.
2. De gemiddelde werkende Nederlander die ondanks het advies nog steeds eigenwijs (of dankzij eigenwijze baas) op kantoor komt, lekker file rijdt en niet eens zo snel buiten huis komt.
Je zou bijna denken dat ik een persoonlijke reden heb om zo fel tegen te zijnquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Serieuze vraag: kom je zelf op het sportveld?
1) Als ik zie hoeveel Neymarretjes hier rondhingen toen de sportkantines misschien dichtgingen om 16.00 uur, vermoed ik toch echt dat de sociale controle na een paar biertjes toch wel af taant. Zelfde geldt voor kroegen. De nieuwe maatregelen zijn ook niet voor niets op de alcohol gespitst. (Jaaaaaja... knuppel en hoenderhok.)quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. De groep die lak heeft aan de regels. Die groep vind je niet op het sportveld of in restaurants, want daar gaan ze niet de fout in, daar is strenge sociale controle.
2. De gemiddelde werkende Nederlander die ondanks het advies nog steeds eigenwijs (of dankzij eigenwijze baas) op kantoor komt, lekker file rijdt en niet eens zo snel buiten huis komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |