Wat is je oplossing, in China zetten?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:22 schreef DW457 het volgende:
Dit dus.
Het is ook wel erg krom dat we meer windmolens moeten bouwen om zulke datacentra van stroom te voorzien. Datacentra waar we weinig aan verdienen...en veel op verliezen, onderaan de streep.
Ding is: ons land is een beetje klein en vol. En dit neemt behoorlijk wat ruimte in beslag. Alternatieve landen met meer ruimte zijn er genoeg. Ik zie geen enkele goede reden om dit in Nederland te willen hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat is je oplossing, in China zetten?
Zolang het van groene stroom wordt voorzien zie ik niet zo'n groot probleem.
Daar heb je een goed punt. Het kan in principe ook prima in andere landen, maar aangezien datacenters van bedrijven zijn is dat nogal moeilijk te dicteren.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:40 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ding is: ons land is een beetje klein en vol. En dit neemt behoorlijk wat ruimte in beslag. Alternatieve landen met meer ruimte zijn er genoeg. Ik zie geen enkele goede reden om dit in Nederland te willen hebben.
Daar komt nog eens bij dat windmolens echt heel lelijk en hinderlijk zijn om naar te kijken en als ze er dan toch staan, zorg er dan voor dat ze bestaande bouw van stroom voorzien, zodat we er op groene stroomvoorziening daadwerkelijk op vooruit gaan.
De constructie zoals hij hier is, is corrupt en krom.
Waar heb je het over? Ik kan een dergelijk topic niet herinneren, en wat heeft het met mods en polls te maken?quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:04 schreef DeMolay het volgende:
weer zon draad...tijd voor een POLL voor de beste mod op BNW !
Niemand begrijpt waar je het over hebt, misschien kun je dergelijke posts gewoon laten en inhoudelijk blijven.quote:
Een gemeente moet altijd toestemming geven voor zoiets, dus dat is prima te reguleren.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:08 schreef illusions het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Het kan in principe ook prima in andere landen, maar aangezien datacenters van bedrijven zijn is dat nogal moeilijk te dicteren.
[..]
Waar heb je het over? Ik kan een dergelijk topic niet herinneren, en wat heeft het met mods en polls te maken?
Even voor de mensen die het niet hebben gezien, een paar opmerkelijke punten:quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:22 schreef DW457 het volgende:
Dit dus.
Het is ook wel erg krom dat we meer windmolens moeten bouwen om zulke datacentra van stroom te voorzien. Datacentra waar we weinig aan verdienen...en veel op verliezen, onderaan de streep.
Maar daar komt nog n product uit waar we wat aan hebben. Dit datacentrum verzorgd de cloud voor Afrika, dus niet eens ons internet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:27 schreef Fer het volgende:
Tja dit geld toch ook voor groentekassen die maar 0,04¤ voor een kuub gas betalen en vervolgens ons land vervuilen met co2, nox, zure bodem en 1 miljoen vrachtwagens.
Of die grote hallen waar iemand wat winst maakt door 10 tallen oostblokkers voor 9¤ laat werken en wij vervolgens mogen bijstorten voor kinderbijslag voor het thuisland. WW als er even geen werk is en geen mrb betalen voor hun witte kentekens.
Ok ja sodemieter dan maar op, ik hoef ook geen windmolens in Nederland om Afrika van cloudopslag te voorzien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 05:59 schreef DW457 het volgende:
Maar daar komt nog n product uit waar we wat aan hebben. Dit datacentrum verzorgd de cloud voor Afrika, dus niet eens ons internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |