Het zou de knoflook kunnen zijn maar werkt dat dan nog een paar dagen door?quote:Producten die vaak extra gasvorming geven zijn:
Nieuwe aardappelen, prei, peulvruchten, kool, uit, paprika, spruitjes, knoflook
Pruimen, meloen, radijs, onrijp fruit
Gerechten met ei
Grote hoeveelheden suiker en vet, maar ook bepaalde suikervervangers
Noten, kokos, scherpe kruiden en specerijen
Bier en koolzuurhoudende dranken
Oh das jammerquote:
oke dus knoflook niet meer eten. Jammer.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:37 schreef FranticDJ het volgende:
Kan
Ik heb t ook van veel knoflook en ui.
En ei.
Drink daarom aan boord geen koffie, omdat ik t daar ook van krijg.. maar thee valt ook heftig ja. Maar das aan boord alleen in combinatie met de rest. Thuis is t allemaal wat minder en ook veel minder vet eten.
hoe heet het?quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:48 schreef friemelaar het volgende:
Iemand toevallig al eens die Amerikaanse lekkernij geprobeerd waarbij een ei in gehakt gestopt wordt en het geheel gefrituurd ?
Is dat lekker
Als je het Scottish egg noemt is het ineens 150 keer lekkerderquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:48 schreef friemelaar het volgende:
Iemand toevallig al eens die Amerikaanse lekkernij geprobeerd waarbij een ei in gehakt gestopt wordt en het geheel gefrituurd ?
Is dat lekker
quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je het Scottish egg noemt is het ineens 150 keer lekkerder
In Hongarije hadden ze zoiets, maar dat ging in de oven.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:48 schreef friemelaar het volgende:
Is dat lekker
quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
Dit friemel?
https://www.leukerecepten(...)en-ei-scottish-eggs/
Huh, wat is daar Amerikaans aan dan? dat is een Scotch egg.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:48 schreef friemelaar het volgende:
Is dat lekker
Ik moet heeeeeel lang denken over dit friemelquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
Dit friemel?
https://www.leukerecepten(...)en-ei-scottish-eggs/
ik zag het amerikanen klaarmaken als "local food"quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh, wat is daar Amerikaans aan dan? dat is een Scotch egg.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet heeeeeel lang denken over dit friemel
Komt omdat ze geen eigen cultuur hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik zag het amerikanen klaarmaken als "local food"
Ja, die Amerikanen jatten alles.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik zag het amerikanen klaarmaken als "local food"
quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
k word er misselijk vam als ik er naar kijk
dat klopt dan weer wel jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt omdat ze geen eigen cultuur hebben
Indianen doodhoesten en bizons doodschieten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt omdat ze geen eigen cultuur hebben
vergeet negers handelen nietquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Indianen doodhoesten en bizons doodschieten.
Gaat echt niet goed danquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja terwijl het nog wel gefrituurd is dus dat is vreemd
quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat vieren we elk jaar zo rond 5 december toch?
*spuugt op bitterbal.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
nou ja nederlanders doen het niet veel beter op het gebied van cultuur
Die ouwe snapt niet dat die negers naar Amerika moeten. Demente gek.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja superieure blanke baas erbij die de negertjes zegt dat ze cadeautjes moeten uitdelen in plaats van portemonnees jatten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke sorry.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ouwe snapt niet dat die negers naar Amerika moeten. Demente gek.
Tulpen zijn gejat uit turkijequote:Op maandag 12 oktober 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
Molens en tulpen hebben we toch hier?
En wietquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
Molens en tulpen hebben we toch hier?
Drugs en housemuziekquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke sorry.
we hebben de klompen. klederdracht, stroopwafels, jodenkoeken. Tompouce en natuurlijk bitterballen.
En sinterklaas
maar wat hebben we nog meer?
Wilders is ook vrij bekend wereldwijd, meer dan Rutte bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
roverij,kolomisme, slavernij, drugs, hoeren en housemuziek
Gelukkig geldt het meeste voor alle Europese landen die een bootje hadden. Daarom valt het niet zo op.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
roverij,kolomisme, slavernij, drugs, hoeren en housemuziek
nou de housemuziek is wel uniek heb ik gehoordquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig geldt het meeste voor alle Europese landen die een bootje hadden. Daarom valt het niet zo op.
Is toch gewoon Amerikaans, uit Chicago.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou de housemuziek is wel uniek heb ik gehoord
echt?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:03 schreef friemelaar het volgende:
Rutte staat wereldwijd bekend als de politicus die met de meeste leugens wegkomt en er nog om geroemd wordt ook
Zwarte bladzijdequote:Op maandag 12 oktober 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou de housemuziek is wel uniek heb ik gehoord
Is dat niet hiphop?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch gewoon Amerikaans, uit Chicago.
Oeh, daar heb ik zin in... Alleen niet om t te makenquote:
Geluidsdicht graag.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeten we maar in een museum stoppen
Ja Trump en Kim Jong-un zijn maar kleuters vergeleken bij de tiran Rutte.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:03 schreef friemelaar het volgende:
Rutte staat wereldwijd bekend als de politicus die met de meeste leugens wegkomt en er nog om geroemd wordt ook
Een goeie slager verkoopt ook wel lekkere stamppotjes hoorquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, daar heb ik zin in... Alleen niet om t te maken.
Wie vind je geschikter om ons door deze tijd te leiden?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:03 schreef friemelaar het volgende:
klopt want die worden er op aangesproken / er wordt over geluldquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Trump en Kim Jong-un zijn maar kleuters vergeleken bij de tiran Rutte.
Hmm, zegt me niksquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, bangin' beats uit Chicago en Detroit
Net als bitterballen, hup hups morgenvroeg om 08:00 uur melden bij het Rijks.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeten we maar in een museum stoppen
Krijg vast een mooie zaal voor mij alleenquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als bitterballen, hup hups morgenvroeg om 08:00 uur melden bij het Rijks.
met een augurkjequote:Op maandag 12 oktober 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg vast een mooie zaal voor mij alleen
Het restaurantquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De BitterBalZaalquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klein vriezertje op zolder naast de gouden koets.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met zo'n mooie glazen vitrine eromheen tegen opeten diefstalquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, vast welquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een goeie slager verkoopt ook wel lekkere stamppotjes hoor
nah echt niet. de bitterbal is gewoon echt nederlandse cultuur. DE snack der snacksquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein vriezertje op zolder naast de gouden koets.
Dit is misschien niet het oudste maar wel een van de tofste labelsquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
met zo'n mooie glazen vitrine eromheen tegen opeten diefstal
DE snack der snacks is toch echt de kaas soufflé. Daar moet je je mond voor op geven ter behoeven van volk en vaderland om die in levende lijven te eten!quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah echt niet. de bitterbal is gewoon echt nederlandse cultuur. DE snack der snacks
Un soufflé de fromagequote:Op maandag 12 oktober 2020 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DE snack der snacks is toch echt de kaas soufflé. Daar moet je je mond voor op geven ter behoeven van volk en vaderland om die in levende lijven te eten!
quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DE snack der snacks is toch echt de kaas soufflé. Daar moet je je mond voor op geven ter behoeven van volk en vaderland om die in levende lijven te eten!
Doe mij maar https://www.discogs.com/label/107-Rephlex en https://www.discogs.com/label/23528-Warp-Recordsquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is misschien niet het oudste maar wel een van de tofste labelshttps://www.discogs.com/label/893-Underground-Construction
Ik onttrek hier totaal geen VOC mentaliteit aanquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Je hebt de inburgeringscursus duidelijk niet gehaald
als je mij bedoeld heb je het enigszins misquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
net zoals de negerzoenquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Roze koeken zijn volgens mij ook iets typisch Nederlands.
ik oo kniet hoorquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik onttrek hier totaal geen VOC mentaliteit aan
Zoals ik het altijd bij geschiedenis begrepen heb is de Nederlandse mentaliteit 'Je ziel en leden geven om zoveel mogelijk cultuur en rijkdommen bij elkaar te jatten voor volk en vaderland'quote:
ohquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nee, die kun je echt overal kopen.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
als je mij bedoeld heb je het enigszins mis
Rutte staat helemaal niet zo bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon een sterke leider.Vakman pur sang
staat die zin ook niet in ons volkslied?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals ik het altijd bij geschiedenis begrepen heb is de Nederlandse mentaliteit 'Je ziel en leden geven om zoveel mogelijk cultuur en rijkdommen bij elkaar te jatten voor volk en vaderland'
Pepernoten en kruidnotenquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Roze koeken zijn volgens mij ook iets typisch Nederlands.
nou is ons land ook niet heel ingewikkeldquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rutte staat helemaal niet zo bekend.
Het is gewoon een sterke leider.
Of ruilen tegen kraaltjesquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals ik het altijd bij geschiedenis begrepen heb is de Nederlandse mentaliteit 'Je ziel en leden geven om zoveel mogelijk cultuur en rijkdommen bij elkaar te jatten voor volk en vaderland'
Wees eens trots op dit kleine redelijk welvarende land.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Babi pangangquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
Het Chinees-Indisch restaurant is ook typisch Nederlands
Bedorven vlees in een rood suikerprutje.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
Het Chinees-Indisch restaurant is ook typisch Nederlands
Er staat sowieso iets in over Duits bloed en ik schijn voorouders uit Duitsland te hebben dus ik ben sowieso gedeeltelijk Nederlands volgens het volkslied.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staat die zin ook niet in ons volkslied?
vind trots altijd zon vreemd woord in deze contextquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wees eens trots op dit kleine redelijk welvarende land.
Aan de zijlijn roepen blijft wel altijd makkelijk. Genoeg partijen die daar goed in zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou is ons land ook niet heel ingewikkeld
Ruilhandel is ook typisch Nederlandse cultuurquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rutte staat helemaal niet zo bekend.
Het is gewoon een sterke leider.
ja heb gelezen dat dat toc niet op het duitsland slaat zoals wij dat nu kennen maar op het Duts ofzo zoals dit suk land vroeger heettequote:Op maandag 12 oktober 2020 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er staat sowieso iets in over Duits bloed en ik schijn voorouders uit Duitsland te hebben dus ik ben sowieso gedeeltelijk Nederlands volgens het volkslied.
En Maastricht is de enige stad die erin genoemd word dus +2 voor mij
ja maar een sterke leider?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan de zijlijn roepen blijft wel altijd makkelijk. Genoeg partijen die daar goed in zijn.
Wat doet de man allemaal verkeerd dan?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
laten we het erover eens zijn dat we het hierover nooit eens zullen zijn.
Of spuiten wel even een eilandje op voor een rijke sjeik.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:16 schreef UitStraling het volgende:
En we houden de halve Aarde aan de vreet, tweede agrarische landbouwexporteur ter wereld
NL’ers hebben bijna het meeste bereikt maar zijn de minst trotse natie van de EU.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind trots altijd zon vreemd woord in deze context
Persoonlijk vind ik Rutte iemand die problemen altijd weggelachen heeft; nu loopt hij tegen. een probleem aan waarbij dat niet gaat.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar een sterke leider?
hebben wij toch niet nodig. Dat zegt hij ook altijd dat hij dat niet is.
nou ja is het je iegen prestatie geweest?:Pquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
NL’ers hebben bijna het meeste bereikt maar zijn de minst trotse natie van de EU.
Zoveel theorieën zijn daarover verschenen. Zo schijnt het huis Romanov van Rusland ook van de Kiev-Rus af te stammen wat oorspronkelijk Scandinaviërs zijn geweest die zich hebben gehuisvest in de tegenwoordig Baltische staten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb gelezen dat dat toc niet op het duitsland slaat zoals wij dat nu kennen maar op het Duts ofzo zoals dit suk land vroeger heette
slaap wel flesjequote:Op maandag 12 oktober 2020 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
bedtijd jongons en meisjons. Geen tijd voor politiek gezeik
Slaap zacht!quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
bedtijd jongons en meisjons. Geen tijd voor politiek gezeik
nou ja zou het idd niet logischer zijn dan te zingen zijn wij van duitse bloedquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoveel theorieën zijn daarover verschenen. Zo schijnt het huis Romanov van Rusland ook van de Kiev-Rus af te stammen wat oorspronkelijk Scandinaviërs zijn geweest die zich hebben gehuisvest in de tegenwoordig Baltische staten.
Filmpje van kleine Anne met vieze ome Harry? regelen we.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of spuiten wel even een eilandje op voor een rijke sjeik.
Commentaar zal er altijd zijn, het is altijd polderen in NL. Alleen al het feit dat hij energievol en opgewekt al 10 jaar de boel aan elkaar lult geeft mij genoeg credits voor de man.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar een sterke leider?
hebben wij toch niet nodig. Dat zegt hij ook altijd dat hij dat niet is.
nee dat bedoel ik niet. Met een sterke leider denk ik eerder aan iemand die een lastig land heeft. Afghanistan ofzoquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Commentaar zal er altijd zijn, het is altijd polderen in NL. Alleen al het feit dat hij energievol en opgewekt al 10 jaar de boel aan elkaar lult geeft mij genoeg credits voor de man.
Je had ook Trimp kunnen hebben hč?
Als je het op die manier gaat bekijken ga je talloze bloedlijnen, overheersers, landen, veroveringen, bevolkingen etc vinden dat je overal wel wat voor kunt zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zou het idd niet logischer zijn dan te zingen zijn wij van duitse bloed
Eeeeuhm zoek eens een foto op van King George V en Tsaar Nicholas II.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoveel theorieën zijn daarover verschenen. Zo schijnt het huis Romanov van Rusland ook van de Kiev-Rus af te stammen wat oorspronkelijk Scandinaviërs zijn geweest die zich hebben gehuisvest in de tegenwoordig Baltische staten.
XTC nodig? Hebben we!quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Filmpje van kleine Anne met vieze ome Harry? regelen we.
Met Rutte was dat nu een paradijselijk seksoord.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet. Met een sterke leider denk ik eerder aan iemand die een lastig land heeft. Afghanistan ofzo
De koningshuizen van Europa waren zowat één familie, met de bijbehorende familieruzies wat dan natuurlijk uitliep op oorlogquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je het op die manier gaat bekijken ga je talloze bloedlijnen, overheersers, landen, veroveringen, bevolkingen etc vinden dat je overal wel wat voor kunt zeggen.
Die heb ik naast elkaar in een foto gezien. En dat waren inderdaad neven die een oma deelden die in het Deens koningshuis prinses of koning was (dat laatste weet ik niet 100% zeker)quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm zoek eens een foto op van King George V en Tsaar Nicholas II.
Sociale leiders leven in Afghanistan gemiddeld 7 uur denk ik, daarom zal het ook nooit wat worden daar. genetisch foutje.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet. Met een sterke leider denk ik eerder aan iemand die een lastig land heeft. Afghanistan ofzo
Koning Willem 3 heeft het gedaan met zijn volle nicht die net meerderjarig was toen hijzelf al bijna 60 was. Maarja, liefde kent geen incest en leeftijdsverschilquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De koningshuizen van Europa waren zowat één familie, met de bijbehorende familieruzies wat dan natuurlijk uitliep op oorlog
Wij hadden Afghanistan wel weer de grootste drugstuin van de wereld gemaakt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sociale leiders leven in Afghanistan gemiddeld 7 uur denk ik, daarom zal het ook nooit wat worden daar. genetisch foutje.
is niet de enige binnen de "royals" van die tijdquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koning Willem 3 heeft het gedaan met zijn volle nicht die net meerderjarig was toen hijzelf al bijna 60 was. Maarja, liefde kent geen incest en leeftijdsverschil
Volgens mij waren we die papavervelden aan het platbranden juist samen met de Amerikanen zodat die boeren daar geen andere keuze hadden dan zich bij de Taliban aan te sluiten, wij zijn toch zo slim hč.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hadden Afghanistan wel weer de grootste drugstuin van de wereld gemaakt.
nog steeds zulke fouten tochquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij waren we die papavervelden aan het platbranden juist samen met de Amerikanen zodat die boeren daar geen andere keuze hadden dan zich bij de Taliban aan te sluiten, wij zijn toch zo slim hč.
Ik heb ooit een boek gelezen over de laatste maanden van de Tsaren familie in Rusland en die hadden toen ook volle neven en nichten in meerdere Europese koningshuizen zitten. Zoals koning George V van Engeland, de Keizer familie in Duitsland, Denemarken en 2e graad neven en nichten in Spanje.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is niet de enige binnen de "royals" van die tijd![]()
Eens een documentaire van gezien hoe die hele familielijn was opgebouwd
Ja dat verhaal met die Toyota'squote:Op maandag 12 oktober 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog steeds zulke fouten tochRebellen bewapenen
ja maar ook daarnaast nog in de strijd tegen IS en Assad. Geloof dat de Taliban ook zo vroeger is gesteunt?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat verhaal met die Toyota's
Dan zijn waren ze dus ook familie van de oranjes, die stammen van het Pruisische rijk afquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit een boek gelezen over de laatste maanden van de Tsaren familie in Rusland en die hadden toen ook volle neven en nichten in meerdere Europese koningshuizen zitten. Zoals koning George V van Engeland, de Keizer familie in Duitsland, Denemarken en 2e graad neven en nichten in Spanje.
Pannenkoekenhuis Kernhem in Ede.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat ik moet hebben.
Waar haal ik dat en wat is dat wagamamamama gebeuren?
Ja gesteund en bewapend door de VS om tegen de Russen te vechten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ook daarnaast nog in de strijd tegen IS en Assad. Geloof dat de Taliban ook zo vroeger is gesteunt?
Schitterend dit. Echt. Die familielijnen van de afstammelingen van queen Victoria. Bravo. Snufje hemofilie erdoorheen en je snapt waarom ze in Nederland over de oceaan zijn gaan shoppen voor een vrouw.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm zoek eens een foto op van King George V en Tsaar Nicholas II.
ja en kijk nuquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gesteund en bewapend door de VS om tegen de Russen te vechten.
Tja als je de inwoneraantallen rond 1100 ziet weet je wel dat we in Europa eigenlijk allemaal familie zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koning Willem 3 heeft het gedaan met zijn volle nicht die net meerderjarig was toen hijzelf al bijna 60 was. Maarja, liefde kent geen incest en leeftijdsverschil
Iedereen is met elkaar verbonden. Schitterend. Ik geniet altijd van het doorklikken op Wikipedia tijdens het werkontwijkende gedrag.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan zijn waren ze dus ook familie van de oranjes, die stammen van het Pruisische rijk af
Ja precies, incest nakomelingen zijn niet zo heel erg gezond.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schitterend dit. Echt. Die familielijnen van de afstammelingen van queen Victoria. Bravo. Snufje hemofilie erdoorheen en je snapt waarom ze in Nederland over de oceaan zijn gaan shoppen voor een vrouw.
Adam en Eva. Daar is het begonnen natuurlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen is met elkaar verbonden. Schitterend. Ik geniet altijd van het doorklikken op Wikipedia tijdens het werkontwijkende gedrag.
Ja eerst door de Russen toen Amerika en toen weer de Russen. Die zandhappers zijn gebruikt als speelbal.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gesteund en bewapend door de VS om tegen de Russen te vechten.
Volgens mij heeft het ze gebracht waar ze nu zijnquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja eerst door de Russen toen Amerika en toen weer de Russen. Die zandhappers zijn gebruikt als speelbal.
Er is toch ook zo'n enorme vulkaanuitbarsting ooit geweest waardoor we bijna uitgestorven waren en nog maar met 800 mensen waren?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja als je de inwoneraantallen rond 1100 ziet weet je wel dat we in Europa eigenlijk allemaal familie zijn.
Ja maar dat is best een eind doorklikken. Zover ben ik nog niet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Adam en Eva. Daar is het begonnen natuurlijk.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat is best een eind doorklikken. Zover ben ik nog niet.
Als je genoeg generaties terug gaat vind je wel overlappingen en meestal hoef je niet eens tot 1100 terug te gaanquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja als je de inwoneraantallen rond 1100 ziet weet je wel dat we in Europa eigenlijk allemaal familie zijn.
Toba?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n enorme vulkaanuitbarsting ooit geweest waardoor we bijna uitgestorven waren en nog maar met 800 mensen waren?
En het leuke is nog wel dat ze seksverslaafd wasquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Chromosoompje teveel die.![]()
omstandigheden zo dramatisch waren dat de mens bijna uitstierf, maar dit idee is achterhaald.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, een van onze genetische bottlenecks is dat geweest.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En het leuke is nog wel dat ze seksverslaafd was
Niet te doen dit, vroeger wilde ik bijvoorbeeld altijd alle farao's en Britse koningen uit mijn hoofd kennen maar dat heb ik maar opgegevenquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:43 schreef CherryLips het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Descendants_of_Queen_Victoria
Genieten dit.
Ik hoef alleen maar een rondje over de begraafplaats van Wageningen te lopen en dan kom ik al best een eind. Voor zover de graven nog niet geruimd zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn opa en oma hadden thuis ook ergens een stamboom hangen. Die ging nog best ver terug, vond ik als kind best wel fascinerend.
Britse koningen en Amerikaanse presidentenquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet te doen dit, vroeger wilde ik bijvoorbeeld altijd alle farao's en Britse koningen uit mijn hoofd kennen maar dat heb ik maar opgegeven
Volgens mij hangt daar die documentaire van 17 out of Africa aan vast, dat ze met genetische markers konden teruggaan dat het slechts een groepje van 17 mensen was die de wereld heeft bevolkt en dat de Khoisan of liever gezegd de San de achterblijvers zijn, dat is ook de reden waarom we zo weinig genetische variatie hebben wereldwijd en de oorzaak van vele ziektes en karaktereigenschappen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omstandigheden zo dramatisch waren dat de mens bijna uitstierf, maar dit idee is achterhaald.
Alsnog niet fijn
https://nl.wikipedia.org/wiki/Toba_(vulkaan)
Volgens mij ging het bij mijn familie terug tot begin 1700 in dat overzicht. Zijn best wel een aantal generaties.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar een rondje over de begraafplaats van Wageningen te lopen en dan kom ik al best een eind. Voor zover de graven nog niet geruimd zijn.
nou ja de vulkaan theorie is dus niet meer correct blijkbaarquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij hangt daar die documentaire van 17 out of Africa aan vast, dat ze met genetische markers konden teruggaan dat het slechts een groepje van 17 mensen was die de wereld heeft bevolkt en dat de Khoisan of liever gezegd de San de achterblijvers zijn, dat is ook de reden waarom we zo weinig genetische variatie hebben wereldwijd en de oorzaak van vele ziektes en karaktereigenschappen.
Is ook waarom we wellicht erg zuinig hadden moeten zijn op de San omdat die het leeuwendeel van onze niet gebruikte genenpoel zijn.
Ooit een BBC documentaire over gezien en die kan ik niet terugvinden
quote:In de zomer van 1087 viel Willem van zijn paard tijdens het beleg van Mantes en liep door de klap tegen zijn zadelknop inwendige verwondingen in zijn buik op. Na vijf weken van grote pijn bezweek hij. Op zijn doodsbed heeft hij zijn meeste tegenstanders begenadigd. Willems lichaam werd naar Caen vervoerd voor de begrafenis in de Abbaye aux Hommes. Maar hij was behoorlijk dik en zijn lichaam was door de warmte bovendien opgezet. Bisschoppen probeerden zijn lichaam in de voor hem bestemde sarcofaag te proppen maar daarbij barstte zijn buik open en werd de kerk met een ondraaglijke stank vervuld.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Wiliam the conqueror trouwens, compleet willekeurig feitje, maar ik ben in Hastings en bij z'n "graf" in Caen geweest dus heb er een zwak voor:
[..]
https://www.mirror.co.uk/(...)d-sex-booze-14174082quote:
Jezusquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Wiliam the conqueror trouwens, compleet willekeurig feitje, maar ik ben in Hastings en bij z'n "graf" in Caen geweest dus heb er een zwak voor:
[..]
Borderline nympho zelfsquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En het leuke is nog wel dat ze seksverslaafd was
Shit moet ik dat feitje weer proberen te vergeten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja de vulkaan theorie is dus niet meer correct blijkbaar
https://www.scientias.nl/(...)fden-vrolijk-verder/
Ja gek wijf was dat.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Borderline nympho zelfs![]()
https://theplaidzebra.com/queen-victoria-borderline-nymphomaniac/
quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.mirror.co.uk/(...)d-sex-booze-14174082
Nou ja dit is dan van de Mirror maar er zijn talloze verhalen over te vinden
quote:Apparently Prince Albert's 'little prince' was so large it needed support in tight trousers, unfortunately there is no proof of this.
Dat is dat opgeblazen gevoel he.quote:
Dat heet dan straks 'met karakter'.quote:
keek er zo maar uitquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezelf vanavond dan maar niet in je sarcofaagje proppen, Bal.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezelf vanavond dan maar niet in je sarcofaagje proppen, Bal.
Dan maar heel de nacht gaan rondspoken en mensen hun ziel laten verkopen.quote:
Wat dan, tintje?quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Lopen ze nu te mekkeren over Meghan.
'met authentieke geur'quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal me een lucht geven ook met al die dode beesten in de darmen.
Wel zonder broodjes en saus dan he.quote:
Dat je het überhaupt hebt opgezet?quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat net een filmpje te kijken van Dr Pimple Popper en een doorknob cyst en ik ben nu intens teleurgesteld in mezelf.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat net een filmpje te kijken van Dr Pimple Popper en een doorknob cyst en ik ben nu intens teleurgesteld in mezelf.
mja niet zo slim hequote:Op maandag 12 oktober 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/show/vo(...)aad-bewust~a52337b8/
Ik kwam er van de week achter dat ze op TLC overdag HG TV uitzendenquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja.
Ze hadden ook iets over taco Tuesday en ik hoef even geen Mexicaans meer.
wel handigquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De man van “ik heb een huisje op wielen”
Leuke vriendin Melaniequote:Op maandag 12 oktober 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/show/vo(...)aad-bewust~a52337b8/
Volksmuziekquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De man van “ik heb een huisje op wielen”
Politicus worden om vrienden te maken is ook niet echt het meest strakke plan. Zou wat voor mij zijn wel denk ik.quote:
nou ja dan had de horeca overdag niet dicht gehoevenquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
Met andere woorden, Rutte vind dat we teveel zuipen en daardoor maar om elkaars nek hangen te hoesten.
Wel zwak en oneerlijk ergens om alleen bepaalde sectoren dicht te gooien, zo gaat de shit lang duren, gooi gewoon alles voor twee weken dicht.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dan had de horeca overdag niet dicht gehoeven
Alsof dat wel gaat werken, alsof mensen elkaar dan niet meer gaan zien.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel zwak en oneerlijk ergens om alleen bepaalde sectoren dicht te gooien, zo gaat de shit lang duren, gooi gewoon alles voor twee weken dicht.
Of alles open, 24/7, spreidingquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel zwak en oneerlijk ergens om alleen bepaalde sectoren dicht te gooien, zo gaat de shit lang duren, gooi gewoon alles voor twee weken dicht.
Als iedereen netjes thuis op de bank zit is dat toch geen concentratie?quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Of alles open, 24/7, spreidingMaar serieus, alles concentreren is juist niet goed, toch?
Ik zat anders heel geconcentreerd Wikipedia te lezen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iedereen netjes thuis op de bank zit is dat toch geen concentratie?
Meestal niet nee, vooral mannen zijn dan spontaan doof.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iedereen netjes thuis op de bank zit is dat toch geen concentratie?
Makkelijke broek aan en gaan met die banaanquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Meestal niet nee, vooral mannen zijn dan spontaan doof.
Alsof vrouwen anders zijn, mensen sowieso *burpquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Makkelijke broek aan en gaan met die banaan
quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Alsof vrouwen anders zijn, mensen sowieso *burp
Eyquote:
Ze is teleurgesteld dat ze niet gaat slapen dus denk niet dat ze erop zit te wachten dat jij haar bewusteloos probeert te blčrenquote:
quote:
Nquote:
Sorryquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:19 schreef crv het volgende:
Nu al versleten....hont rende om 5 uur naar beneden, ik erachteraan maar was al te laat. Kelderhal ondergescheten.....
Ooit kan ik er ook om lachenquote:
Snap ik wel als je ineens in de spiegel kijkt.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik wel als je ineens in de spiegel kijkt.
Neenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Intens
Had mevrouw Haags daar wat mee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |