Denk niet dat 7 ringen zijn doel is, maar sleets zou ik zijn spel ook niet willen noemen. Misschien nog een paar seizoenen coasten in de regular season en (proberen te) pieken in de playoffs?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:11 schreef Hathor het volgende:
Ben wel benieuwd hoelang Lebron nog door denkt te gaan, het is nog steeds een beest maar er begint toch ook wel een beetje sleet op te komen nu. Als het zijn doel is om MJ te overtreffen wat ringen betreft, acht ik de kans klein dat ie zijn doel zal halen.
Hm, 2-3 seizoenen, mischien? Het zal vooral van zijn motivatie afhangen en eventuele blessures, voor het geld hoeft hij het sowieso niet meer te doen, rest de vraag hoeveel titels en hoeveel records hij wil halen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denk niet dat 7 ringen zijn doel is, maar sleets zou ik zijn spel ook niet willen noemen. Misschien nog een paar seizoenen coasten in de regular season en (proberen te) pieken in de playoffs?
Met een 2e pick en Wiggins plus mischien een tweede speler (Green?) moet er wel een deal te maken zijn die goed is voor de GSW zou je denken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:14 schreef Hathor het volgende:
Zal mij benieuwen wat Golden State uit de hoge hoed gaat toveren op de transfermarkt, het gonst van de geruchten.
Myles Turnerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:14 schreef Hathor het volgende:
Zal mij benieuwen wat Golden State uit de hoge hoed gaat toveren op de transfermarkt, het gonst van de geruchten.
Daar schijnen de Celtics hard mee bezig te zijn.quote:
Godzijdank dan .quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar schijnen de Celtics hard mee bezig te zijn.
En Lue naar de Clippers als coach. Hoe die gozer iedere keer weer een baantje vind is mij ook een raadsel, en bovendien altijd genoemd werd als mogelijk coach voor ieder team zonder coachquote:
Een ringetje pakken als coach (Lebrons slaafje) en je zit gebakken tegenwoordig . Maar hij heeft gelukkig wel de beschikking over een hele intelligente assistent.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En Lue naar de Clippers als coach. Hoe die gozer iedere keer weer een baantje vind is mij ook een raadsel, en bovendien altijd genoemd werd als mogelijk coach voor ieder team zonder coach![]()
Wat heeft hij als assistent bij de Clippers implosie gedaan dan? Chillen op de bank, wachtend tot hij een baantje kon inpikken ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef JayJay8 het volgende:
Ty Lue heeft wel iets meer gepresteerd als coach dan alleen “LeBrons slaafje” zijn.
Weet hoe het is om met sterren samen te spelen/sterren te coachen. Durft zijn sterren ook aan te pakken, is gerespecteerd, en tactisch erg sterk.
Mbt de speciale behandeling zal de schuld meer bij Doc, al dan niet onder druk van de front-office liggen dan bij Lue. Denk ook dat als Kahwi en PG Lue nu niet wilde als head-coach dat dat dan ook niet zou gebeuren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat heeft hij als assistent bij de Clippers implosie gedaan dan? Chillen op de bank, wachtend tot hij een baantje kon inpikken ofzo?
Blijkbaar ook reports dat wat spelers niet zo’n fan waren van de speciale behandeling die Kahwi kreeg etc. Dan zou je verwachten dat een zo’n gerespecteerde, sterren coachende assistent z’n licht er ook wel op laat schijnen. Mocht hij dat wel gedaan hebben heeft Doc een gigantische plaat voor z’n kop, of hij neemt Lue totaal niet serieus.
Die zal inderdaad wel van het FO komen inderdaad. Dat gaat nu niet anders zijn lijkt mij ook omdat, zoals jij al zegt, PG en Kahwi hier achter moeten staan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:44 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Mbt de speciale behandeling zal de schuld meer bij Doc, al dan niet onder druk van de front-office liggen dan bij Lue. Denk ook dat als Kahwi en PG Lue nu niet wilde als head-coach dat dat dan ook niet zou gebeuren.
Ik vind het nogal een gok met zo'n blessuregevoelige speler, die bovendien ook de jongste niet meer is.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:30 schreef davidstraten het volgende:
Wat vinden jullie van de geruchten dat Derrick Rose naar de Lakers zou gaan? Rondo gaat weg geloof ik, maar weet zelf niet of Derrick Rose een goeie oplossing zou zijn. Hij en LeBron werkte niet echt lekker bij de Cavs naar mijn mening.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:06 schreef Hathor het volgende:
Van Gundy mogelijk de nieuwe coach van de Rockets, nou maak je borst maar nat.
Er kan momenteel met geen mogelijkheid een normaal verloop van een competitie gegarandeerd worden. Je ziet het in Europa nu ook, iedereen is weer aan een nieuw voetbalseizoen begonnen alsof alles weer doodnormaal was. Eerst mochten er nog enkele duizenden mensen komen, nu is dat alweer teruggebracht naar nul toeschouwers. Ook zijn er steeds meer besmette spelers in allerlei selecties, waardoor men moet aantreden met een veredeld tweede elftal, of soms helemaal niet kunnen spelen, ook in Nederland zijn er dit weekend al weer enkele afgelaste wedstrijden, het is grote chaos. Bijna dagelijks worden er rond de tienduizend nieuwe besmettingen gemeld, maar de sportwereld moet en zal doordraaien alsof er niks aan de hand is. Gaat vroeg of laat gewoon weer helemaal mis. Ik vind er sowieso geen reet aan als er helemaal geen toeschouwers in een stadion zitten, kijkt gewoon een stuk minder aangenaam. De ambiance is toch een hele belangrijke factor, en die is er momenteel dus niet. Krijg je dit weekend dus een Classico voor lege tribunes voorgeschoteld, nou laat maar, dat wil ik niet eens zien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Zolang er geen vaccin is voor corona is dit idee best wel naïef en heel opportunistisch . Helemaal omdat het niet meer in een bubbel is en omdat sommige staten compleet schijt aan het virus hebben (oa Texas)
Seizoen van 72 games dus iedereen lekker om de 2 dagen tegen elkaar en veel back-to-backs zodat een besmette speler heel snel veel mensen kan besmetten in een paar weken, selecties die maar uit 15 man bestaan dus iedere speler die wegvalt is een duidelijk gemis . Gaat idd weer goed mis zo .quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er kan momenteel met geen mogelijkheid een normaal verloop van een competitie gegarandeerd worden. Je ziet het in Europa nu ook, iedereen is weer aan een nieuw voetbalseizoen begonnen alsof alles weer doodnormaal was. Eerst mochten er nog enkele duizenden mensen komen, nu is dat alweer teruggebracht naar nul toeschouwers. Ook zijn er steeds meer besmette spelers in allerlei selecties, waardoor men moet aantreden met een veredeld tweede elftal, of soms helemaal niet kunnen spelen, ook in Nederland zijn er dit weekend al weer enkele afgelaste wedstrijden, het is grote chaos. Bijna dagelijks worden er rond de tienduizend nieuwe besmettingen gemeld, maar de sportwereld moet en zal doordraaien alsof er niks aan de hand is. Gaat vroeg of laat gewoon weer helemaal mis. Ik vind er sowieso geen reet aan als er helemaal geen toeschouwers in een stadion zitten, kijkt gewoon een stuk minder aangenaam. De ambiance is toch een hele belangrijke factor, en die is er momenteel dus niet. Krijg je dit weekend dus een Classico voor lege tribunes voorgeschoteld, nou laat maar, dat wil ik niet eens zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |