quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Dit jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Is ook nog een generatie voor wie een eigen huis en auto ook echt belangrijk zijn.
Mwah, wat ben je zonder auto en huis. Kan me wel inbeelden als man dat je je nada voelt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit ja![]()
"Heb 8 jaar voor die wagen gespaard en er 15 jaar naar volle tevredenheid in gereden. Dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten, ja"
Je kan toch een ander huis fixen? En een auto is ook overschat.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, wat ben je zonder auto en huis. Kan me wel inbeelden als man dat je je nada voelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop ik zoveel achter?quote:
Chris zeegers(gedrag)quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Neefje van Rolf wouters of Sander de Kramer
Dat was wel genantquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Niet opstaan en je buik richting de bar houden
Dikke vette afknapper. Sta dan op of draai op je kruk.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:53 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Deze zit overal tussen, net rucola
Hendrick's met Fever Tree Indian tonicquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:54 schreef RipCity het volgende:
Ik heb nog nooit een gin-tonic gehad.. Door dit programma heb ik echt het gevoel een debiel te zijn..
Lijkt wel de ice tea onder de alcohols.
Nee, het is niet zoet. Wel lekker hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:54 schreef RipCity het volgende:
Ik heb nog nooit een gin-tonic gehad.. Door dit programma heb ik echt het gevoel een debiel te zijn..
Lijkt wel de ice tea onder de alcohols.
2016 belde.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hendrick's met Fever Tree Indian tonic
Lijkt me wel grappig zo'n tandartsassistentequote:
Vietnamees hierquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig zo'n tandartsassistente
Die van mij is sjinees
Daar is de jurk te kort voor.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:57 schreef Blackst4r het volgende:
Valerie werkt voor een christelijke organisatie.
Oh je drinkt alleen iets als het een hype isquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat de GT hype wel voorbij is, met uitzondering van de diepe provincie.
Vanzelfsprekend.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh je drinkt alleen iets als het een hype is
Ze wil niet maar neuzelt over iets om maar iets te kunnen roepenquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:56 schreef RipCity het volgende:
Alsof ze nog terugkomen in deze setting..
Manmanman
haha is wel zo ja!quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Als je een zoon hebt hoop je dat hij thuiskomt met zo een onschuldig lief slim meisje
watermelon sugarquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:58 schreef DKUp het volgende:
Harry Styles, haar nummer 1 crush
Lief en zelfverzekerd
Gitaar kunnen spelen
quote:
Nou. Vind je?quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:59 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Frenkie is wel 13x knapper dan deze vent
Nou zegquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:00 schreef michiel_merk het volgende:
Haar wenkbrouwen zijn wel storend
Frenkie heeft de sex appeal van de jongens van de Kameleon. Niet dat ik dat in kan schatten, want #NOHOMMO, maar toch.quote:
Lekker boy, tik hem aan!quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:00 schreef michiel_merk het volgende:
Dit is famke Louise 20 kg zwaarder
Je ex?quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:01 schreef KennyPowers het volgende:
Deze Valerie heeft een bekende vervelende stem
Ik zie alleen maar die grote neusgaten en flauwe oogopslag.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Frenkie heeft de sex appeal van de jongens van de Kameleon. Niet dat ik dat in kan schatten, want #NOHOMMO, maar toch.
Dit kunnen alleen vrouwen zeggen. Neusgaten, who caresquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar die grote neusgaten en flauwe oogopslag.
dat dan weer welquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou zegDaar kun je wat aan doen.
Hij is gewoon echt niet lekker, aantrekkelijk of knap. Kom nou toch zeg.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit kunnen alleen vrouwen zeggen. Neusgaten, who cares
Top opmerkingen jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
BEN JE ALTIJD IEMAND DIE IN PLAN B DENKT
Daar had ik je al gelijk in gegeven he, wel even bij de feiten blijven.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is gewoon echt niet lekker, aantrekkelijk of knap. Kom nou toch zeg.
Haha ik dacht hetzelfdequote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Daar had ik je al gelijk in gegeven he, wel even bij de feiten blijven.
Annemiek is gewoon telemarketeer
Ze bestaan nog!!quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bowie, had ik niet bij haar verwacht.
Duidelijk muziek aan het ontdekkenquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:06 schreef DKUp het volgende:
Fan van Michael Jackson zijn
Johnny Depp vreselijk
Sinds kort fan van David Bowie
Want ze zijn niet MEENSTRIEM.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:06 schreef DKUp het volgende:
Fan van Michael Jackson zijn
Johnny Depp vreselijk
Sinds kort fan van David Bowie
quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:07 schreef NoCigar het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nl
Ja dan ziet ze dat ik geklikt heb en krijg ik een netwerkverzoekquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:07 schreef NoCigar het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nl
Die is er nu nog mee bezigquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:10 schreef michiel_merk het volgende:
Annemiek heeft in de jaren 90 iets te veel pillen geslikt op feestjes
Waar niks mis mee is. Maar dat je dan met die pillen op een trance-feest uitkomt gaan er wel serieuze dingen mis.quote:
Heerlijk naar Vrienden van Amstel live.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En volgende maand lekker naar de Toppers, met dezelfde kleren.
Kan dat niet? (Ben geen kenner),quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waar niks mis mee is. Maar dat je dan met die pillen op een trance-feest uitkomt gaan er wel serieuze dingen mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |