quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Moest laatst op de poezen van de buren passen, ook elk met zo'n chipbakje. Poes die geen dieetvoer had beukte haar zusje gewoon opzij nadat háár luikje open ging hoor
🤦♀️🤦♀️🤦♀️quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:13 schreef F_r het volgende:
Op de school bij een kind van een collega van mijn man zijn 18 van de 25 leerkrachten besmet. Iets met team tweedaagse
Deze blijkbaar niet, ik stond er bij en keek er naarquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als het goed is gaat dat bakje dan ook gelijk weer dicht.
Niet als de andere poes er verbolgen naast blijft zitten natuurlijkquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als het goed is gaat dat bakje dan ook gelijk weer dicht, omdat hij geen passende chip vindt.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:14 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Deze blijkbaar niet, ik stond er bij en keek er naar
Ohja, da's waar jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Niet als de andere poes er verbolgen naast blijft zitten natuurlijk
Kan best dat dat luikje weer dichtging hoor, maar de verkeerde poes zat ondertussen het dieetvoer op te vretenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Dat is volgens mij niet de bedoeling!
Een kennis had afgelopen weekend haar babyshower. Hebben het gewoon thuis gehouden en in etappes gedaan. Misschien is dat wat? En je weet het niet, misschien kan die High tea niet eens doorgaan. Ben benieuwd naar de persco van morgen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:47 schreef Phaidra het volgende:
@:exode, volgens mij is de Lego weer schoon. Droog nog niet, ik denk dat ik het vannacht uitspreid in de woonkamer.
Onze katten eten ook altijd gescheiden. Nu ivm nierdieet van de 17-jarige, maar daarvoor ook al. De jongere kater is een veelvraat, terwijl de oude dame een langzamer eettempo heeft. En laat haar eten gewoon afpakken... Dus dan maar 2x per dag even een half uurtje elk apart.
Mijn zus wordt binnenkort 50. Mijn nichtje van 24 heeft nu een high-tea georganiseerd bij een bowlingcentrum (zaaltje), haske lief natuurlijk. Maar ik vind het niet verantwoord. Ik zou me daar niet op mijn gemak voelen. Dan merk je wel het verschil tussen leeftijdscategorie en hoe je met de maatregelen omgaat, zeg maar. En toch voel ik me lullig als ik niet ga
.
18 van de 25!quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:13 schreef F_r het volgende:
Op de school bij een kind van een collega van mijn man zijn 18 van de 25 leerkrachten besmet. Iets met team tweedaagse
Hier in de regio hadden heel veel scholen 5 oktober een studiedag maar tot nu toe niks gehoord over veel besmettingenquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
18 van de 25!![]()
![]()
In alle serieusheid is dit níet grappig maar ik lach de situatie gewoon uit.
Tjonge jonge.![]()
![]()
Tja, je weet het soms toch niet natuurlijk. Ik sta gewoon verbaast. Je zou zeggen dat er ergens iets goed mis gegaan is.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:21 schreef F_r het volgende:
[..]
Hier in de regio hadden heel veel scholen 5 oktober een studiedag maar tot nu toe niks gehoord over veel besmettingen
Echt? Lijkt me eigenlijk wel nieuwswaardig. Maar nergens iets over gelezen of gehoord.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:13 schreef F_r het volgende:
Met regio bedoel je jouw dorp? Volgens mij was hier alles gewoon “open”quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:21 schreef F_r het volgende:
[..]
Hier in de regio hadden heel veel scholen 5 oktober een studiedag maar tot nu toe niks gehoord over veel besmettingen
Andere regioquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Echt? Lijkt me eigenlijk wel nieuwswaardig. Maar nergens iets over gelezen of gehoord.
Oldbiequote:Op maandag 12 oktober 2020 20:13 schreef Vicky het volgende:
ik vier vandaag mijn 21 jarige FOK jubileum..
![]()
Geregistreerd 12-10-1999
Geen mogelijkheid om ze ergens in een afgesloten ruimte te zetten? Die neiging zou ik krijgen...quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:28 schreef amaranta het volgende:
Wij hadden woensdag studiedag en ik heb met 1 collega contact gehad die dag. We hadden niks in teamverband. Al houdt dat sommige van mijn collega’s niet tegen om gezellig stoelen aan te schuiven (ZE ZIJN NIET VOOR NIETS WEGGEHAALD (door mij) om gezellig samen te lunchen.
Vandaag weer 2 stoelen weggehaald. Maar koppige collega’s blijven ze terug zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |