Snap niet dat ze dan niet gewoon een hoop klassieke films draaien. Al die middelmatige woke remakes trekken ook geen volle zalen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou draait ook echt bijna geen ene fuck in de bioscoop qua films, maar toch...
Rutte zal morgen wel weer 'houd nog even vol' zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:17 schreef Elan het volgende:
Wat een faal-aids weer van de overheid, omdat zonodig tot het absolute bittere eind moest worden gewacht op het onvermijdelijke voor er een keer wat gedaan werd. En toen was het te laat.
Lekker 6 maanden bankhangen en vetmesten, dan verbaasd zijn waarom er zoveel opnames zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:08 schreef Magica het volgende:
Niet sporten is wel echt fucking kutde rest interesseert me niet
Je zou dit topic soms door moeten kunnen sturen naar iemandquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
fuck zegJe zou dat soort bedrijven aan moeten kunnen geven, maar ja, klokkenluiders komen er zelf doorgaans het ergste van af.
https://www.arboned.nl/we(...)rus#klachtennietziekquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:16 schreef patrickt37 het volgende:
Toch even iets kwijt, en met de vraag of ik er iets aan kan doen.
Vandaag een half uurtje met een collega samengewerkt. Hij droeg sinds vandaag ineens een mondkapje, maar gezien het feit dat je zoveel kapjes ziet, er niet verder op ingegaan.
Achteraf blijkt dat hij zich vanmorgen probeerde af te melden omdat hij klachten had, en een test ging aanvragen. Vanuit afdelingshoofd is aangegeven dat hij gewoon moest komen werken met een mondkapje. Met als opdracht om er verder niet over te praten in het bedrijf.
Kut bedrijf dus, ik zou het aangeven!quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:16 schreef patrickt37 het volgende:
Vandaag een half uurtje met een collega samengewerkt. Hij droeg sinds vandaag ineens een mondkapje, maar gezien het feit dat je zoveel kapjes ziet, er niet verder op ingegaan.
Achteraf blijkt dat hij zich vanmorgen probeerde af te melden omdat hij klachten had, en een test ging aanvragen. Vanuit afdelingshoofd is aangegeven dat hij gewoon moest komen werken met een mondkapje. Met als opdracht om er verder niet over te praten in het bedrijf.
Eh?quote:In binnenruimtes mogen nog maximaal 30 mensen zijn. Tot nu toe golden er uitzonderingen, maar die komen te vervallen.
...
Buiten mogen nog groepjes van vier samenkomen.
Toen ze net open waren, draaiden die. Maar ik durfde nog niet. Achteraf gezien had ik gewoon moeten gaan, want nu ga ik al helemaal nietquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Snap niet dat ze dan niet gewoon een hoop klassieke films draaien. Al die middelmatige woke remakes trekken ook geen volle zalen.
Als dit de attitude is van je werkgever dan vrees ik dat je je baan gedag kunt zeggen als jij het aan de klok hangt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:16 schreef patrickt37 het volgende:
Zeven maanden tot nu toequote:Op maandag 12 oktober 2020 18:18 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Lekker 6 maanden bankhangen en vetmesten, dan verbaasd zijn waarom er zoveel opnames zijn.
Maar echt hè.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rutte zal morgen wel weer 'houd nog even vol' zeggen.
https://fd8.formdesk.com/(...)na_Meldingsformulier lekker melden...quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:16 schreef patrickt37 het volgende:
Gezelschappen van vier. Mag in het theater toch ook niet? ALs je uit verschillende huishoudens komt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:20 schreef Tijn het volgende:
Ik snap hier trouwens echt niks van:
[..]
Eh?We willen liever dat mensen buiten afspreken dan binnen, toch?
Die shit blijft nog wel lekker doorsudderen tot eind april.quote:
https://www.parool.nl/ned(...)het-precies~b741c70equote:Het kabinet komt dinsdag hoogstwaarschijnlijk met een variant op het Ierse model. Rutte zei afgelopen vrijdag al dat het zo'n schema voorspelbaar moet zijn en moet kunnen zeggen: bij dat type niveau van besmettingen kun je dit type maatregelen verwachten. Met daarin een onderscheid tussen regionale en landelijke maatregelen. In dat geval zullen bepaalde regio's, waar het aantal besmettingen laag is, wellicht meer ruimte krijgen.
Ja, ik had dat steeds eerlijk gezegd. Nu denk ik "ik had in juli best iets kunnen gaan doen", maar ik weet ook nog dat toen het daadwerkelijk juli was ze net allerlei versoepelingen hadden doorgevoerd en ik het eerst even wilde aankijken hoe dat zou verlopen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ze net open waren, draaiden die. Maar ik durfde nog niet. Achteraf gezien had ik gewoon moeten gaan, want nu ga ik al helemaal niet
Om de besmettingsverspreiding tot deze grootte te laten groeien hebben we langdurig een R boven de 1 nodig gehad. Die was dus echt niet onder de 1 gebleven als je destijds hier en daar wat brandjes had geblust. Linksom of rechtsom moest dit gaan gebeuren.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar echt hè.
Godverdomme het scenario wat nooit meer mocht voorkomen, en waar ze de hele zomer over na hebben kunnen denken. Ook oudjes weer lekker achter slot en grendel.
Lekker tijdig en passend regionaal ingrepen ook.
We willen vooral helemaal niet dat mensen bij elkaar komen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:20 schreef Tijn het volgende:
Ik snap hier trouwens echt niks van:
[..]
Eh?We willen liever dat mensen buiten afspreken dan binnen, toch?
Enigstequote:Op maandag 12 oktober 2020 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee eigenlijk moet je niet zo zeiken. Je bent niet de enigste die er last van heeft
Te weinig plek in de ziekenhuizen, ook niks aangedaan deze zomer.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:22 schreef Bocaj het volgende:
Eigenlijk wel gek, Holland telt 17 miljoen mensen en 1300 mensen in het ziekenhuis met covid en ze schreeuwen moord en brand!
Nope. Zal mij ook verbazen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:21 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die shit blijft nog wel lekker doorsudderen tot eind april.
Ik verwacht geen keiharde daling naar 0 in de tussentijd.
Jij denkt dat er voor 17 miljoen mensen plek in het ziekenhuis is?quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:22 schreef Bocaj het volgende:
Eigenlijk wel gek, Holland telt 17 miljoen mensen en 1300 mensen in het ziekenhuis met covid en ze schreeuwen moord en brand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |