abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195592170
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dan doe je dat 2 weken niet. Niet zo aanstellen.
Ik zie vaak vergelijkingen met de oorlog, en ja jesus een paar weken niet uitgaan en zuipen is niet in vergelijking met 5 jaar. Laten we even op elkaar letten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_195592172
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dan doe je dat 2 weken niet. Niet zo aanstellen.
Gaan geen twee weken zijn
Groot fan van User Wotte
pi_195592175
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:06 schreef Confetti het volgende:

[..]

Bijkomende schade. Horeca is relatief snel weer te vervangen door een andere eigenaar. Ik snap niet waarom er zoveel geld naartoe moet. Als er eentje failliet gaat staat er na corona weer eentje op. Of wel twee.
Ach ja, al die mensen die financieel geruineerd worden en hun huis niet meer kunnen betalen is ook maar bijkomende schade he.
Twiddel
pi_195592178
Ik mag hopen dat bioscopen, pretparken etc. ook dicht moeten? Anders word de horeca hier keihard aangepakt.
pi_195592182
Niet sporten is wel echt fucking kut -O- de rest interesseert me niet
pi_195592191
quote:

[..]

Bijkomende schade. Horeca is relatief snel weer te vervangen door een andere eigenaar. Ik snap niet waarom er zoveel geld naartoe moet. Als er eentje failliet gaat staat er na corona weer eentje op. Of wel twee.
En ondertussen sloop je wel de ondernemers, de werknemers met al hun gezinnen. Allemaal leuk en aardig dat er later wel weer wat bij komt maar daar gaat het niet om.
I'll give you something to do
pi_195592206
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:08 schreef Magica het volgende:
Je kan toch buiten je reet harder maken.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_195592208
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik zie vaak vergelijkingen met de oorlog, en ja jesus een paar weken niet uitgaan en zuipen is niet in vergelijking met 5 jaar. Laten we even op elkaar letten.
Ik snap die vergelijkingen met de oorlog totaal niet. Dit is totaal wat anders dan een oorlog.
Twiddel
pi_195592211
quote:
2s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:08 schreef Collide het volgende:
Ik mag hopen dat bioscopen, pretparken etc. ook dicht moeten? Anders word de horeca hier keihard aangepakt.
Ik ben heel benieuwd wat ze daar mee doen inderdaad..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195592213
quote:

[..]

Bijkomende schade. Horeca is relatief snel weer te vervangen door een andere eigenaar. Ik snap niet waarom er zoveel geld naartoe moet.
Berg werklozen kost ook geld.
pi_195592224
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:07 schreef Sinaasappel12 het volgende:

[..]

Uhm snap je het niet of doe je alsof? Het gaat er om dat ik niet wil dat de mensen van mijn favoriete kroegen en restaurants hun zaak kwijt raken. Het gaat niet om mij.
Zaak is 1, banen is 2.
pi_195592244
quote:
Het lijkt me heel onlogisch als dat niet zo is. Tenzij de horeca toch niet dicht gaat.

Anders ontstaan die bewegingen net zo goed.
  maandag 12 oktober 2020 @ 18:11:34 #63
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195592263
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:05 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

2 weken :') De herfst is pas net gestart.

Die besmettingen gaan echt niet opeens naar beneden.
Tijd om het volk weer even de vaccinwortel voor te houden.
pi_195592270
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Je kan toch buiten je reet harder maken.
Ik volleybal binnen met anderen omdat ik dat leuk vind, daar wordt mijn reet niet harder van :')
pi_195592271
quote:
99s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:09 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik snap die vergelijkingen met de oorlog totaal niet. Dit is totaal wat anders dan een oorlog.
Ik wel. Toen mocht je niks. Nu kan je nog iig lekker achter je laptop zitten en zeiken over dat de kroegen eerder dicht gaan :P En een pizza bestellen
pi_195592274
quote:
Bioscoop valt onder horeca en die werken al met 30 mensen in grote zalen.
blablablabla
pi_195592276
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:01 schreef Mansjester het volgende:
Waarom doen mensen zo hysterisch over horeca?Dan kun je twee weken even niet uit eten of een biertje in een café drinken,boeien. Waarom is dat zo erg?
Ik denk dat er vooral zorg is voor die betreffende ondernemers, dat ik als bezoeker twee weken niet langs kan komen is voor mezelf geen probleem. Ik hoop maar dat er een compensatieregeling voor ze is, al weet je nu al dat ze dat vanuit de branche zelf natuurlijk nooit genoeg gaan vinden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195592280
Ik
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Gaan geen twee weken zijn
Ik zei het al gekscherend, halfjaartje.
Zonder wrijving geen glans
pi_195592287
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:11 schreef Magica het volgende:

[..]

Ik volleybal binnen met anderen omdat ik dat leuk vind, daar wordt mijn reet niet harder van :')
Ik heb medelijden
pi_195592289
quote:
Op de Efteling na gaan de parken in de winter toch al dicht?
Tap tap tap
pi_195592292
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:08 schreef Magica het volgende:
Je mag nog wel naar de sportschool of buiten individueel sporten :)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 12 oktober 2020 @ 18:12:58 #72
3542 Gia
User under construction
pi_195592295
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 17:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

Dat lijkt me zowel oneerlijk als arbitrair.
Ik ken een aantal uitbaters die eigenlijk gewoon afgekeurd zijn, maar voor de brouwer een bruin cafeetje runnen. 'Alleen', als in 'er staat niemand anders op de loonlijst'.
Die kroegjes zijn klein en bedompt. Compenseren van deze uitbaters zou prima kunnen, zodat de grotere kroegen en restaurants overeind blijven.
Sowieso zijn de panden van die kroegjes vaak van de brouwer, en die kan een tijdelijke sluiting best overleven, omdat de andere kroegen nog bier afnemen.

Echt, alles om 18.00 uur dicht, zou tot veel faillissementen leiden.
pi_195592299
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Bioscoop valt onder horeca en die werken al met 30 mensen in grote zalen.
als de horeca dicht moet, bioscopen dan ook automatisch?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195592300
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:07 schreef Sinaasappel12 het volgende:

[..]

Uhm snap je het niet of doe je alsof? Het gaat er om dat ik niet wil dat de mensen van mijn favoriete kroegen en restaurants hun zaak kwijt raken. Het gaat niet om mij.
Dan maak je geld over, al dan niet met een waardebon. Het is ook kut en lekker makkelijk om aan te pakken maar ik interpreteer je post als 2 weken niet naar de kroeg na 6 is einde van de wereld. Dat is het immers ook niet natuurlijk.
pi_195592301
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wel. Toen mocht je niks. Nu kan je nog iig lekker achter je laptop zitten en zeiken over dat de kroegen eerder dicht gaan :P En een pizza bestellen
Netflix *O*
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')