Ik zie vaak vergelijkingen met de oorlog, en ja jesus een paar weken niet uitgaan en zuipen is niet in vergelijking met 5 jaar. Laten we even op elkaar letten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dan doe je dat 2 weken niet. Niet zo aanstellen.
Gaan geen twee weken zijnquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dan doe je dat 2 weken niet. Niet zo aanstellen.
Ach ja, al die mensen die financieel geruineerd worden en hun huis niet meer kunnen betalen is ook maar bijkomende schade he.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bijkomende schade. Horeca is relatief snel weer te vervangen door een andere eigenaar. Ik snap niet waarom er zoveel geld naartoe moet. Als er eentje failliet gaat staat er na corona weer eentje op. Of wel twee.
En ondertussen sloop je wel de ondernemers, de werknemers met al hun gezinnen. Allemaal leuk en aardig dat er later wel weer wat bij komt maar daar gaat het niet om.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bijkomende schade. Horeca is relatief snel weer te vervangen door een andere eigenaar. Ik snap niet waarom er zoveel geld naartoe moet. Als er eentje failliet gaat staat er na corona weer eentje op. Of wel twee.
Je kan toch buiten je reet harder maken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:08 schreef Magica het volgende:
Niet sporten is wel echt fucking kutde rest interesseert me niet
Ik snap die vergelijkingen met de oorlog totaal niet. Dit is totaal wat anders dan een oorlog.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie vaak vergelijkingen met de oorlog, en ja jesus een paar weken niet uitgaan en zuipen is niet in vergelijking met 5 jaar. Laten we even op elkaar letten.
Ik ben heel benieuwd wat ze daar mee doen inderdaad..quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:08 schreef Collide het volgende:
Ik mag hopen dat bioscopen, pretparken etc. ook dicht moeten? Anders word de horeca hier keihard aangepakt.
Berg werklozen kost ook geld.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bijkomende schade. Horeca is relatief snel weer te vervangen door een andere eigenaar. Ik snap niet waarom er zoveel geld naartoe moet.
Zaak is 1, banen is 2.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:07 schreef Sinaasappel12 het volgende:
[..]
Uhm snap je het niet of doe je alsof? Het gaat er om dat ik niet wil dat de mensen van mijn favoriete kroegen en restaurants hun zaak kwijt raken. Het gaat niet om mij.
Het lijkt me heel onlogisch als dat niet zo is. Tenzij de horeca toch niet dicht gaat.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:08 schreef Collide het volgende:
Ik mag hopen dat bioscopen, pretparken etc. ook dicht moeten? Anders word de horeca hier keihard aangepakt.
Tijd om het volk weer even de vaccinwortel voor te houden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:05 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
2 wekenDe herfst is pas net gestart.
Die besmettingen gaan echt niet opeens naar beneden.
Ik volleybal binnen met anderen omdat ik dat leuk vind, daar wordt mijn reet niet harder vanquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan toch buiten je reet harder maken.
Ik wel. Toen mocht je niks. Nu kan je nog iig lekker achter je laptop zitten en zeiken over dat de kroegen eerder dicht gaanquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik snap die vergelijkingen met de oorlog totaal niet. Dit is totaal wat anders dan een oorlog.
Bioscoop valt onder horeca en die werken al met 30 mensen in grote zalen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:08 schreef Collide het volgende:
Ik denk dat er vooral zorg is voor die betreffende ondernemers, dat ik als bezoeker twee weken niet langs kan komen is voor mezelf geen probleem. Ik hoop maar dat er een compensatieregeling voor ze is, al weet je nu al dat ze dat vanuit de branche zelf natuurlijk nooit genoeg gaan vinden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:01 schreef Mansjester het volgende:
Waarom doen mensen zo hysterisch over horeca?Dan kun je twee weken even niet uit eten of een biertje in een café drinken,boeien. Waarom is dat zo erg?
Ik heb medelijdenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:11 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik volleybal binnen met anderen omdat ik dat leuk vind, daar wordt mijn reet niet harder van
Op de Efteling na gaan de parken in de winter toch al dicht?quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:08 schreef Collide het volgende:
Je mag nog wel naar de sportschool of buiten individueel sportenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:08 schreef Magica het volgende:
Niet sporten is wel echt fucking kutde rest interesseert me niet
Ik ken een aantal uitbaters die eigenlijk gewoon afgekeurd zijn, maar voor de brouwer een bruin cafeetje runnen. 'Alleen', als in 'er staat niemand anders op de loonlijst'.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dat lijkt me zowel oneerlijk als arbitrair.
als de horeca dicht moet, bioscopen dan ook automatisch?quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Bioscoop valt onder horeca en die werken al met 30 mensen in grote zalen.
Dan maak je geld over, al dan niet met een waardebon. Het is ook kut en lekker makkelijk om aan te pakken maar ik interpreteer je post als 2 weken niet naar de kroeg na 6 is einde van de wereld. Dat is het immers ook niet natuurlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:07 schreef Sinaasappel12 het volgende:
[..]
Uhm snap je het niet of doe je alsof? Het gaat er om dat ik niet wil dat de mensen van mijn favoriete kroegen en restaurants hun zaak kwijt raken. Het gaat niet om mij.
Netflixquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel. Toen mocht je niks. Nu kan je nog iig lekker achter je laptop zitten en zeiken over dat de kroegen eerder dicht gaanEn een pizza bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |