Deze man weetquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:50 schreef anndb het volgende:
Gaat prima, net zoals in de oven. Ik zelf verkies echter voor even bakken in de pan met boter, en dan oven of air fryer zodat van binnen goed warm is en alles lekker gesmolten. Dat is voor mij de beste tosti.
Welke barbaar wil hem platgedrukt?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:19 schreef Amee het volgende:
Je krijgt niet dat platgedrukte effect. Hoogstens een droog brood
In de tosti ijzer zijn ze toch platgedrukt? Niet dan?quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Welke barbaar wil hem platgedrukt?
Pantosti's zijn de beste tosti's.
Mijn tosti was beyond krokant en de kaas niet gesmoltenquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:13 schreef spinazieruiker het volgende:
Kan je een tosti maken in de airfryer?
De meeste mensen hebben een tost-ijzer (ik ook) maar het leek me wel een grappig experiment om eens een tosti te tostificeren in te airfryer.
Op welke temperatuur moet de aifryer en hoe lang?
Moet ik de airfryer voorverwarmen of hoeft dat niet?
Tosti-ijzer is ook voor barbaren. Zo'n grill al iets beter, maar pan het allerbeste!quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:29 schreef Amee het volgende:
[..]
In de tosti ijzer zijn ze toch platgedrukt? Niet dan?
En veel lekerder met echte roomboterquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:20 schreef babylon het volgende:
Ik maak ze in de pan. Net zo makkelijk
Jawel lekker hoorquote:
Ik wil het ook nog wel eens met kruidenboter doen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:06 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
En veel lekerder met echte roomboter
Kinkyquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:23 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog wel eens met kruidenboter doen.
En veel lekkerder dan alle andere methodes.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:20 schreef babylon het volgende:
Zo heurt het ook!quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:20 schreef babylon het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |