Oopsquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:42 schreef zalkc het volgende:
[..]
Weet je dat zekerbij de buren is de lease auto ook opgehaald wegens te weinig gebruik
 Dat is toch wel een beetje extreem? Enne...lease auto is een salaris component, dacht ik? Dus dat kan volgens mij niet zomaar?
 Dat is toch wel een beetje extreem? Enne...lease auto is een salaris component, dacht ik? Dus dat kan volgens mij niet zomaar?

quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waar dat verhaal dat het in Duitsland ook mis zou gaan vandaan komt. Nee ze hebben daar geen dalende trend. Ja ook daar stijgt het aantal gevallen, net zoals overal in Europa momenteel. Maar om nou te zeggen dat het daar net zo mis is als hier... niet echt, hoor.
[ afbeelding ]

De kosten voor je werkgever lopen dan wel gewoon door overigens (of je moet een goede afkoopclausule hebben geregeld).quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb mn leaseauto ingeleverd toen we hoorden dat het sowieso nog wel de rest van 2020 was en gezegd: Doe mij maar die centjes, gebruiken de auto van mn vrouw wel. Geen seconde spijt van gehad

Hij lag er niet jankend op straat op de grond te slaan met zijn vuistjes toen ze wegreden. Ik gok dat het voorstel vanuit de werkgever en het vervallen van de bijtelling, plus het vooruitzicht op een nieuwe uitzoeken als het weer zo ver is genoeg reden was om akkoord te gaanquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:43 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik heb de auto sowieso niet nodig voor mijn werk, maar als onderdeel van een salarispakket
Kan me overigens niet voorstellen dat dat wettelijk gezien mag, zonder compensatie.

Amerika gaat inderdaad lekker. Ook maatschappelijk gezien.quote:

Ja, dat kan natuurlijk wel, als het in overleg gaat is dat geen probleem, volgens mij.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:46 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hij lag er niet jankend op straat op de grond te slaan met zijn vuistjes toen ze wegreden. Ik gok dat het voorstel vanuit de werkgever en het vervallen van de bijtelling, plus het vooruitzicht op een nieuwe uitzoeken als het weer zo ver is genoeg reden was om akkoord te gaan

Opvallend dat grensgebied met Nederland, zou er een relatie zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cijfers zijn gewoon evident, enkele kaartjes en grafieken laten de grote verschillen overduidelijk zien.
In Duitsland gaat het helaas niet zo goed als bijvoorbeeld in Australië, China of Zuid-Korea, maar dat is ook vrijwel niet haalbaar zolang de EU-grenzen moeten open blijven en een groot deel van de rest van Europa er een enorme puinhoop van maakt met hun test- en BCO-beleid.

Was een populaire auto, dus iemand anders wilde 'm graag overnemen. Hij zou de poule in gaan, maar een collega wilde 'm direct hebben, dus win-winquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:45 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
De kosten voor je werkgever lopen dan wel gewoon door overigens (of je moet een goede afkoopclausule hebben geregeld).

Its the law. Iedere winkel moet zich daaraan houden in bepaalde staten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:46 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Amerika gaat inderdaad lekker. Ook maatschappelijk gezien.
Ik zou ook niet zonder masker zo'n winkel in lopen, ik zou hem gewoon links laten liggen. Betalende klanten als hondjes behandelen, tja.

Doe nog eens een uitstekende gok zoals we van jou gewend zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:44 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar het aantal besmettingen vandaag

Wel goede deal met de leasemaatschappij als je op verzoek mag inleveren.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:46 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hij lag er niet jankend op straat op de grond te slaan met zijn vuistjes toen ze wegreden. Ik gok dat het voorstel vanuit de werkgever en het vervallen van de bijtelling, plus het vooruitzicht op een nieuwe uitzoeken als het weer zo ver is genoeg reden was om akkoord te gaan

Hoge bevolkingsdichtheid.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Opvallend dat grensgebied met Nederland, zou er een relatie zijn?

Ik durf het niet te voorspellen eigenlijk maar ik denk dat we rond de 6400 hangen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe nog eens een uitstekende gok zoals we van jou gewend zijn.
Kunnen we strakjes feestvieren in het positiviteitstopic of moeten we gaan hamsteren?

Dit is wel zo'n 'recht' dat je makkelijker kwijt komt dan weer terug krijgt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk wel, als het in overleg gaat is dat geen probleem, volgens mij.
 ?!
 ?!

Ach, moet af en toe kunnen, we kunnen niet van covid alleen levenquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:48 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Wel goede deal met de leasemaatschappij als je op verzoek mag inleveren.
Anyway, off-topic denk ik.

Respect voor dat gele puntje, is dat Boekel? Dat was in de eerste Golf nog de gemeente met bijna de meeste besmettingen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cijfers zijn gewoon evident, enkele kaartjes en grafieken laten de grote verschillen overduidelijk zien.
In Duitsland gaat het helaas niet zo goed als bijvoorbeeld in Australië, China of Zuid-Korea, maar dat is ook vrijwel niet haalbaar zolang de EU-grenzen moeten open blijven en een groot deel van de rest van Europa er een enorme puinhoop van maakt met hun test- en BCO-beleid.

Maaskantjequote:Op maandag 12 oktober 2020 13:50 schreef 297534 het volgende:
[..]
Respect voor dat gele puntje, is dat Boekel? Dat was in de eerste Golf nog de gemeente met bijna de meeste besmettingen.

Genoteerd.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik durf het niet te voorspellen eigenlijk maar ik denk dat we rond de 6400 hangen.

Tussen de 6 en 7.000? 50.000 tests verwerken met een positief percentage van 12-14%. Zoiets?quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:44 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar het aantal besmettingen vandaag

Bewijs van groepsimmuniteitquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:50 schreef 297534 het volgende:
[..]
Respect voor dat gele puntje, is dat Boekel? Dat was in de eerste Golf nog de gemeente met bijna de meeste besmettingen.

De WHO-richtlijn is dat dat niet boven de 5 mag komen.
 De WHO-richtlijn is dat dat niet boven de 5 mag komen.

De stedelijkere gebieden zijn donkerder dan de meer dunbevolkte stukken, zo lijkt het in ieder geval.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Opvallend dat grensgebied met Nederland, zou er een relatie zijn?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |