Toeval bestaat niet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit bestaat niet..
Luister ik naar Manic Monday op YOu tube. Met de radio op de achtergrond. NUmmer is klaar, wat hoor ik op de radio..
Manic MOnday.....
ssssssst Google heeft het doorgegeven aan de studioquote:Op maandag 12 oktober 2020 07:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit bestaat niet..
Luister ik naar Manic Monday op YOu tube. Met de radio op de achtergrond. NUmmer is klaar, wat hoor ik op de radio..
Manic MOnday.....
Jeroen KIDV is de Molquote:Op maandag 12 oktober 2020 07:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ssssssst Google heeft het doorgegeven aan de studio
Ik vond het wel een prima aflevering tbh.quote:
👊quote:
Zit je aan boord?quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:43 schreef FranticDJ het volgende:
Lijkt wel een moesson hier.. de tandjes
Ja? Nog 2 weken..quote:
Ik zie kansenquote:Op maandag 12 oktober 2020 07:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja? Nog 2 weken..
Maar als t blijft regenen loopt de planning uit.
En nog steeds geen aflosser..
oh dat zeker wel jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 07:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond het wel een prima aflevering tbh.
IK BEN OM!!!quote:Op maandag 12 oktober 2020 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kok schijnt een puike macaroni te doen hoor
Jij weet meer dan ikquote:Op maandag 12 oktober 2020 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kok schijnt een puike macaroni te doen hoor
Hij is alweer weg.quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mag wel een keer na al die regen
HaKaatjequote:Op maandag 12 oktober 2020 08:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
MUCKFUCK
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
Hoestie?quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:39 schreef Muck het volgende:
[..]
HaKaatje![]()
Ja, maar dat kan niet joh![]()
Ik ben aan het werk
Married Gras?quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Tien jaar geleden was ik in New Orleans.
ja k lees ze ook soms helaas :pquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:03 schreef DaMart het volgende:
Ik moet echt eens stoppen met het lezen van reacties op sociale media onder berichten m.b.t. het coronavirus... te veel aluhoedjes die de mensen met normale reacties aanvallen.
Ja, net ook iemand die boos is op alle 'schapen' die zich laten testen, want daardoor komen meer besmettingen aan het licht en krijgen we extra maatregelenquote:
maar die gelooft nog wel in het virus dusquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, net ook iemand die boos is op alle 'schapen' die zich laten testen, want daardoor komen meer besmettingen aan het licht en krijgen we extra maatregelen.
Dat is in februari.quote:
Ja, dat dan blijkbaar welquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar die gelooft nog wel in het virus dus
Lekker rustig bij de snackbar, kan ik weer een frietje halen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:15 schreef Justin_Case het volgende:
Misschien krijgen we vanavond al een persco
lockdowngenotquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:15 schreef Justin_Case het volgende:
Dan was da nu al bekend toch?quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:15 schreef Justin_Case het volgende:
Ze hebben vandaag nog een overleg gepland staan, het zou kunnen dat ze het als zeer urgent beschouwen dan is het vanavond al.quote:
Dat van die winkels blijf ik onzin vinden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
horeca om 20:00 dicht, geen koopavond meer en winkels om 1700 dicht behalve supermarkt
ik vrees ook van nietquote:
dus iedereen massaal op zaterdag en zondag winkelen, dat lost echt een probleem opquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
horeca om 20:00 dicht, geen koopavond meer en winkels om 1700 dicht behalve supermarkt
Oneens.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vrees ook van niet
hoop het wel
of al die stomme dagjesmensen weer uit OV en van de straat![]()
blijft namelijk veel te druk op straat tov maart & april
tijd dat men de ernst er weer van inziet
Verwachte aanscherpingen: meer thuisblijven, minder uitstapjesquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat van die winkels blijf ik onzin vinden.
zondag ook dichtquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dus iedereen massaal op zaterdag en zondag winkelen, dat lost echt een probleem op
Ik las ergens ook, alhoewel ik dat (nog) niet echt geloof, dat de piek in het aantal besmettingen al begin oktober lag en dat we daar al overheen zijn. Ze werken nu voornamelijk weer achterstanden weg van een paar weken terug.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vrees ook van niet
hoop het wel
of al die stomme dagjesmensen weer uit OV en van de straat![]()
blijft namelijk veel te druk op straat tov maart & april
tijd dat men de ernst er weer van inziet
Uhuquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verwachte aanscherpingen: meer thuisblijven, minder uitstapjes
en de rest staat zo goed als mogelijk (niet dus, want te druk) buiten op 1,5m van elkaarquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zondag ook dicht![]()
per vierkante meter zoveel mensen in je winkel
Jezus nog meer/minderquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verwachte aanscherpingen: meer thuisblijven, minder uitstapjes
Jaa dan weet je over 4.5 maand of je nu positief bent getestquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
18 MINUTEN GELEDEN
Iedereen in Chinese miljoenenstad Qingdao getest na besmettingen in ziekenhuis
In de Chinese stad Qingdao worden de komende dagen alle 9,5 miljoen inwoners getest op het coronavirus. Aanleiding zijn zes bevestigde en zes mogelijke besmettingen in de stad aan de oostkust. De meeste besmettingen zijn gelinkt aan een ziekenhuis.
Om verspreiding te voorkomen hebben de autoriteiten het ziekenhuis helemaal afgegrendeld. Ook zijn de gebouwen afgesloten waarin de besmette mensen wonen.
Na de eerste uitbraak van het coronavirus in de stad Wuhan worden de laatste maanden relatief weinig coronabesmettingen gemeld in China. In de stad Qingdao waren zelfs al bijna twee maanden geen bevestigde gevallen meer:
we zouden eigenlijk net als de chinezen moeten doen
totdat die tijd binnenblijven dusquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jaa dan weet je over 4.5 maand of je nu positief bent getest
Voor mij verandert er waarschijnlijk vrij weinigquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk niet dat jij bent meegenomen in het beleid
Zijn we er wel in 1 klap vanaf waarschijnlijkquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totdat die tijd binnenblijven dus
Ja, mensen die het onzin vinden, alleen omdat zij nu niet naar de kroeg kunnen, of die het zien als onderdeel van een wereldwijd plan om de wereldbevolking in te krimpenquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind die onder de persco's altijd zo kansloos ;P
Sommigen krijgen een extra duwtje.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik las ook ergens dat de Aarde toch plat is, WE GAAN ERANAVAF VALLEN MENSE
nou ja dat hebben die chinezen dus gedaan. Voor hoelang ben je er dan vanaf?quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zijn we er wel in 1 klap vanaf waarschijnlijk
Er is altijd wel een knurft die weet te ontkomen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zijn we er wel in 1 klap vanaf waarschijnlijk
nou ja dat vind ik nog prima maar dat gescheld met homo,. pedo etcquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, mensen die het onzin vinden, alleen omdat zij nu niet naar de kroeg kunnen, of die het zien als onderdeel van een wereldwijd plan om de wereldbevolking in te krimpen.
geen idee..quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat hebben die chinezen dus gedaan. Voor hoelang ben je er dan vanaf?
ze zijn nu weer massaal aan het binnenlandreizen.quote:
Morgen een weekquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wtf? Je bent nu een week bezig ofzo?
*Snif*quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow dat gaat rap, stinkt je kut al?
Ik vond het dit weekend wel rap gaan anders. Binnen 8 uur had ik de uitslagquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jaa dan weet je over 4.5 maand of je nu positief bent getest
Zozo dat is wel rap ja.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het dit weekend wel rap gaan anders. Binnen 8 uur had ik de uitslag.
Ja, als de argumenten op zijn, gaan sommige mensen hun standpunt helaas verdedigen met gescheld en bedreigingen tegen mensen die een ander standpunt innemenquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat vind ik nog prima maar dat gescheld met homo,. pedo etc
Scheelt misschien dat ik de test via de site had aangevraagd en je negatieve uitslag online krijgt. Scheelt weer aan de wachtrij worden toegevoegd van het callcenter.quote:
Via DigiD?quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Scheelt misschien dat ik de test via de site had aangevraagd en je negatieve uitslag online krijgt. Scheelt weer aan de wachtrij worden toegevoegd van het callcenter.
Dat woord hoorde ik voor het laatst in 1932.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dacht even dat het om verkering ging
Romantisch dat het was.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat woord hoorde ik voor het laatst in 1932.
Om vervolgens zelf mee te doenquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe de pastoor aan de deur om te vragen of het lukte met neuken.
Dat weet ik niet maar mijn oma kon zich die bezoeken nog wel goed herinneren, kruisje op het voorhoofd bij een bolle buik en een kerkelijke waarschuwing als dat niet zo wasquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Om vervolgens zelf mee te doen
Tomeloos wil ik niet zeggenquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed bezig wel Buda. Heb je nu ook tomeloze energie?
Mijn opa heeft de pastoor het huis uit getrapt toen hij kwam klagen dat twee kinderen niet voldoende wasquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar mijn oma kon zich die bezoeken nog wel goed herinneren, kruisje op het voorhoofd bij een bolle buik en een kerkelijke waarschuwing als dat niet zo was
Of zoals mijn oma zou zeggen: ga je met een meisje?quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat woord hoorde ik voor het laatst in 1932.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn opa heeft de pastoor het huis uit getrapt toen hij kwam klagen dat twee kinderen niet voldoende was
Mijn opa probeerde de pastoor aan zijn verstand te peuteren dat hij al twee banen had en amper kon rondkomen. Waarop meneer pastoor zei: "Daar hoeft u zich geen zorgen om te maken. God zal voor u zorgen."quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Mijn oma had negen kinderen dus die is nu in de hemel
Mijn opa had een kop als een valse buldog en een wijnvlek over zijn halve gezicht en ademde pure single malt, denk niet dat die pastoor zijn vraag heeft kunnen afmakenquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn opa probeerde de pastoor aan zijn verstand te peuteren dat hij al twee banen had en amper kon rondkomen. Waarop meneer pastoor zei: "Daar hoeft u zich geen zorgen om te maken. God zal voor u zorgen."
Mijn opa antwoordde: "Ik denk niet dat God hier 's morgens een brood komt bezorgen." En daarna heeft hij hem vriendelijk verzocht te gaan en nooit meer terug te komen
quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn opa had een kop als een valse buldog en een wijnvlek over zijn halve gezicht en ademde pure single malt, denk niet dat die pastoor zijn vraag heeft kunnen afmaken
quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn opa had een kop als een valse buldog en een wijnvlek over zijn halve gezicht en ademde pure single malt, denk niet dat die pastoor zijn vraag heeft kunnen afmaken
oh jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet Westerse afkomst, dan krijg je dat.
zo zijn ze wel jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal afgelopen weekend we urenlang bezig zijn geweest om zijn familie te knuffelen.
Lekker grappen en grollen met Mark en Hugo.quote:
En Irma.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker grappen en grollen met Mark en Hugo.
Gaat toch weer halfslachtig regelknibbelen worden, het echte draagvlak moet vanaf de IC werkvloer komen, als daar de boel overloopt gaan we grotendeels weer in het gareel lopen, eerder kan de regering alleen wat zachte maatregelen nemen.quote:
Dat inderdaad. Pas als de IC's vollopen dan komt er de notie dat er echt weer iets aan de hand is. Vooralsnog valt dit nog mee.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat toch weer halfslachtig regelknibbelen worden, het echte draagvlak moet vanaf de IC werkvloer komen, als daar de boel overloopt gaan we grotendeels weer in het gareel lopen, eerder kan de regering alleen wat zachte maatregelen nemen.
Dat is de volgende stapquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
ik kijk nu een gekke russische virus serie op netflix en daar schieten ze de mensen in besmet gebied gewoon dood
Ben je inspiratie aan het opdoen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
ik kijk nu een gekke russische virus serie op netflix en daar schieten ze de mensen in besmet gebied gewoon dood
Als we dat hier gaan doen staan er denk ik wel 200 protestanten op het Malieveldquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
Er komen dus weer flink wat huizen vrij in de Randstad.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
kan je gelijk doodschietenquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we dat hier gaan doen staan er denk ik wel 200 protestanten op het Malieveld
Kun je gelijk een killstreak van 200 maken dusquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we dat hier gaan doen staan er denk ik wel 200 protestanten op het Malieveld
Klimaatdoelen ook en passant gehaald.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er komen dus weer flink wat huizen vrij in de Randstad.
*zoekt alvast een livestream.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je gelijk een killstreak van 200 maken dus
Soort zelfmoord dit.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
iedereen voor dus.
Nu nog in het omt zien te komen
Die schieten we dan gewoon neer, toch?quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit met mini-frikandelletjes klaar voor de buis hoorPopcorn mag niet van mijn dieet.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die schieten we dan gewoon neer, toch?
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je gelijk een killstreak van 200 maken dus
Ik heb ook liever zo'n lekker lang gevalquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt, minifrikandelletjes zijn zo gay.
Kun je wel per tien tegelijk in je mond stoppen en dan lekker met open mond kauwen en smekkenquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
smakkenquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel per tien tegelijk in je mond stoppen en dan lekker met open mond kauwen en smekken
quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel dirty en pijnlijkquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel per tien tegelijk in je mond stoppen en dan lekker met open mond kauwen en smekken
Je bijt geheid een keer op je tong.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel dirty en pijnlijk
Op FOK! krijg je al snel een XL-frikandel.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog geen XL frikandel gezien die in de buurt komt van het FOK! gemiddeldequote:Op maandag 12 oktober 2020 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op FOK! krijg je al snel een XL-frikandel.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel dirty en pijnlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
[ afbeelding ]Ok allebei mijn ballen rennen net de deur uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Op de spoiler gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
[ afbeelding ]Nu hoef ik niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok allebei mijn ballen rennen net de deur uit
Dit is wel een heel erg onaardige verwensingquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Links CherryLips en rechts bitterbal
Cherry is kortpittig?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb beeld.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Doen ze in the division ookquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
Waaromquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben liever de fotograaf.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je bent liever de kadaver staaf?
[ afbeelding ]GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
G E N O Tquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:12 schreef Amarantha het volgende:
Hmm straks lekker een broodje zalm eten. ❤️😚
Nee Barry is een gehaktstaaf deluxe XLquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Had jij e zelfde Barry associatie?
Oh dat heeft nog lang geduurd daarquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:17 schreef Justin_Case het volgende:
Ah het eerste corona geval op school onder de leraren is een feit
quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee Barry is een gehaktstaaf deluxe XL
Dit is duidelijk een Turkse penor
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee Barry is een gehaktstaaf deluxe XL
Dit is duidelijk een Turkse penor
Dat ging snel.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
Heb haar weer het huis uit gezet
ging precies zoals ik dacht
ik moest wat uitleggen. zij doet niks fout en ik ben het kwaad
Ja vaak met heel veel flubbertuutvoorhuidquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Turkse penoren zijn lang?
Ik vraag dit voor @:bitterbal
Wat?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
ze heeft mij net een soort van bedreigd met ik heb er om gevraagd.....
Nou einde 'relatie' dan?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
ontkent alles, zij helpt mij altijd, ik heb geen idee hoe ik ben etc.
k voeg of ze weg ging. ze liep naar de deur boos en toen kwam ze terug dichtbij zeggen ik heb er om gevraagd ik heb er om gevraagdquote:
ze is niet goed in haar hoofd. ze ontkent alles en draait alles.quote:
Is die niet rijp voor een gesticht?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k voeg of ze weg ging. ze liep naar de deur boos en toen kwam ze terug dichtbij zeggen ik heb er om gevraagd ik heb er om gevraagd
Neem dr zo mee, klinkt als mijn buurvrouwquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die niet rijp voor een gesticht?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
Heb haar weer het huis uit gezet
ging precies zoals ik dacht
ik moest wat uitleggen. zij doet niks fout en ik ben het kwaad
heb ik gezegd. vond ze van niet natuurlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat mens heeft een plaat voor haar taas.
O, ik zou verwachten dat alle Turken gechopt zijnquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja vaak met heel veel flubbertuutvoorhuid
Tenzij dat weggechopt is
Het moet je ding zijn
Dus allemaal verwijten wat jij allemaal hebt nagelaten. Maar zij is degene die JOU altijd helpt. Uhuh.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik gezegd. vond ze van niet natuurlijk.
ze begreep absoluut niet waarom ik haar nou vorige keer voor de deur liet staan. En ze mag dat toch allemaal aan mij vragen of ik haar saborteer in het leven.
Maar is zij zo al haar hele leven?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
mijn vader had echt een hele beroerde smaak in vrouwen. zou het hem nog wel willen zeggen als het kon
Aaaaawwquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
mijn vader had echt een hele beroerde smaak in vrouwen. zou het hem nog wel willen zeggen als het kon
jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar is zij zo al haar hele leven?
ze ontkent dat ze mij al die tijd al beschuldigt van al die dingen. Dus ze begrijpt niet dat ik daar nu klaar mee benquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus allemaal verwijten wat jij allemaal hebt nagelaten. Maar zij is degene die JOU altijd helpt. Uhuh.
En denk dat ze minder grip had op mijn vader om dit soort spelletejs te spelen. Een vriendin van haar vertelde dat ze zich veel meer zo gedraagt bij vrouwen dan mannen.. En ik ben natuurlijk een ' kind' dus een makkelijker slachtoffer. ze zegt ook heel vaak van doe es niet zo brutaal. Alsof ik 8 ben ofzo. Ze probeert je altijd klein en afhankelijk te houden van haar. En bij mannen lukt haar dat minder denk ik. Ook omdat zij zeker financieel afhankelijk was van mijn vaderquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hmm dat ga je niet meer veranderen nee
Walgelijk mensquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En denk dat ze minder grip had op mijn vader om dit soort spelletejs te spelen. Een vriendin van haar vertelde dat ze zich veel meer zo gedraagt bij vrouwen dan mannen.. En ik ben natuurlijk een ' kind' dus een makkelijker slachtoffer. ze zegt ook heel vaak van doe es niet zo brutaal. Alsof ik 8 ben ofzo. Ze probeert je altijd klein en afhankelijk te houden van haar. En bij mannen lukt haar dat minder denk ik. Ook omdat zij zeker financieel afhankelijk was van mijn vader
nou ja zit iets niet goed in het hoofdquote:
Dat laatste zal zeker een rol hebben gespeeld.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En denk dat ze minder grip had op mijn vader om dit soort spelletejs te spelen. Een vriendin van haar vertelde dat ze zich veel meer zo gedraagt bij vrouwen dan mannen.. En ik ben natuurlijk een ' kind' dus een makkelijker slachtoffer. ze zegt ook heel vaak van doe es niet zo brutaal. Alsof ik 8 ben ofzo. Ze probeert je altijd klein en afhankelijk te houden van haar. En bij mannen lukt haar dat minder denk ik. Ook omdat zij zeker financieel afhankelijk was van mijn vader
min Prezquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:34 schreef Justin_Case het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Twintig minuten nogquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:34 schreef Justin_Case het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
ja ze kon niet zomaar weg ook al dacht ze regelmatig dat hij vreemdging bvquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste zal zeker een rol hebben gespeeld.
Gewoon weer een paar maanden laten afkoelen en kijken of ze het dan wel begrijpt.
Jaaaaaaquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
maar goed heb het geprobeerd![]()
is lunchgenot geopend?
MI van een opengebarsten bitterbalquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
ik heb haar laten barsten al die tijd. zij heeft mij altijd geholpen blablabla
ken niemand met zo weinig zelfinzicht
Klinkt als een fantastische relatie en familiequote:Op maandag 12 oktober 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze kon niet zomaar weg ook al dacht ze regelmatig dat hij vreemdging bv
mja.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als een fantastische relatie en familie
Pics?!quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
nu wel poepen, moest al de hele tijd
quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien maakt ze een kunstzinnige foto
Oh godquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien maakt ze een kunstzinnige foto
Ah, dus ze is altijd al para geweest?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze kon niet zomaar weg ook al dacht ze regelmatig dat hij vreemdging bv
ja. Misschien wel in mindere maten maar altijd al zo achterdochtig. al was ik net de gene die achterdochtig was en zij niet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, dus ze is altijd al para geweest?
Omdat het tussen Eindhoven en nog wat belangrijke plaatsen ligt, toch?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
Goh![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)a-lekkerste-woonplek
Eetzequote:Op maandag 12 oktober 2020 11:52 schreef Koen66 het volgende:
ahhh klaar met die training voor de ochtend, LUNCHGENOT
Die is gek joh!quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Misschien wel in mindere maten maar altijd al zo achterdochtig. al was ik net de gene die achterdochtig was en zij niet.![]()
In berlijn verdenkt ze de zus van mijn vader van het zieken van haar. Dus bv de handdoeken inspuiten met parfum omdat stiefmonster claimt allergisch te zijn voor parfum.
En wat was de reden dat ze dat dacht?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is gek joh!
Doet me denken aan mijn oma. Die was er een paar jaar geleden van overtuigd dat de buren een camera op haar balkon hadden geďnstalleerd
Daar heeft ze nu een pilletje voor
En waarom precies was je pa met haar samen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Misschien wel in mindere maten maar altijd al zo achterdochtig. al was ik net de gene die achterdochtig was en zij niet.![]()
In berlijn verdenkt ze de zus van mijn vader van het zieken van haar. Dus bv de handdoeken inspuiten met parfum omdat stiefmonster claimt allergisch te zijn voor parfum.
Die is gewoon geestesziekquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
k dacht nog even dat het het begin was van alzheimer , het spullen kwijtraken omdat je vergeet waar je ze hebt gelaten maar het s niet alleen dat en het speel t al best lang
Geen. Dat was in haar hoofd een eigen leven gaan leiden. Begon ermee dat ze bang was dat de buren haar gesnurk konden horen. Toen claimde ze dat de buren steeds aanbelden om te klagen, maar zij deed niet open. En vervolgens was er een man op haar balkon geweest om een camera te installeren. In werkelijkheid heeft die man het afvoerputje ontstopt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat was de reden dat ze dat dacht?
Stond er ook bij de vorige keer jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat het tussen Eindhoven en nog wat belangrijke plaatsen ligt, toch?
weinig zelfrespect? Levensmoe? Heb geen ideequote:Op maandag 12 oktober 2020 11:57 schreef Molo het volgende:
[..]
En waarom precies was je pa met haar samen?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond er ook bij de vorige keer jaMaar toch ik begrijp het volkomen, zo'n ander volk hier, zoveel leuker en niet zo stug en boers en bekromppen als de rest van Nederland en het is natuurlijk de mooist bewaarde middeleeuwse stad ter wereld ook
![]()
Even masturberen, brb.
Moeten ze toch een grote inhaalslag makenquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rothenburg ob der Tauber, Sighisoara en York zijn het niet met je eens
sneu.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen. Dat was in haar hoofd een eigen leven gaan leiden. Begon ermee dat ze bang was dat de buren haar gesnurk konden horen. Toen claimde ze dat de buren steeds aanbelden om te klagen, maar zij deed niet open. En vervolgens was er een man op haar balkon geweest om een camera te installeren. In werkelijkheid heeft die man het afvoerputje ontstopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |