abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8024732
Gert-Jan, bewoner van Big Brother 3, zit sinds vorige week vast na een aangifte van de 17-jarige Denise uit Amsterdam.Zij beweert dat hij heeft geprobeerd haar te drogeren met GHB.
Gert-Jan was de meisjes en een vriend van hen tegengekomen op het Rembrandt plein.Het klikte zo goed dat ze nog wat gingen drinken bij Gert-Jan thuis.Daar zou hij het middel in Denise's drankje hebben gedaan.
Presentratrice Patty Brard, sinds BB3 bevriend met Gert-Jan, neemt het voor hem op."Hij is erin geluisd".Ook medebewoonster Kelly gelooft niet van de aantuigingen:"Hij is een goedzak."
Vandaag wordt besloten of Gert-Jans voorarrest wordt verlengd.Zijn advocaat mr.Spong zegt:"Ik houd er rekening mee dat de meisjes of hun vriend die middelen zelf bij zich hadden."
(bron: Telegraaf voorpagina)
pi_8024974
Bizar... ben niet zo into BB, maar wel naaistreek als je d'r zo ingeluisd wordt.

Nah, hopen dat 'ie snel vrij komt... en dat die bitch wordt opgepakt... als het allemaal niet waar is natuurlijk

"Don't drive faster than your angel can fly..."
  dinsdag 21 januari 2003 @ 12:59:49 #3
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8024988
Ik vind het een eikel, maar hier vind ik hem nu ook weer geen type voor, om mensen te drogeren! Maar ja, laat ze de boel maar uitpluizen, dan komt de waarheid vanzelf boven tafel!
Back in town
pi_8025014
Ik vind het echt niks voor Gert-Jan. Maar ik heb me al heel vaak in mensen vergist
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_8025522
Nou zeg, dat vind ik helemaal niets voor Gert-Jan!

Kreeg hij trouwens niet binnenkort een kindje?

dinsdag 21 januari 2003 @ 13:41:31 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_8025789
Als het waar is -----> Lul!

Als het niet waar is vrees ik dat hij nu toch wel langzaam maar zeker spijt begint te krijgen van zijn deelname aan BB.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_8025866
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:26 schreef Karliene het volgende:
Nou zeg, dat vind ik helemaal niets voor Gert-Jan!
Dat vind ik ook.Maar goed, het kan natuurlijk ook waar zijn.Dan heb je zoiets van, het zijn vaak mensen waarvan je het niet verwacht had.
pi_8025946
Lullig zeg. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze achter zijn geld (als-ie dat nog heeft) aan zitten. Het was natuurlijk niet onbekend nieuws dat GJ aardig wat centen bezat. En via een rechtzaak heb je altijd kans dat ze hierdoor wat geld bij GJ kunnen aftroggelen.

Ben benieuwd hoe Sandy hier op zal reageren, want werkte zij niet bij de broer van GJ?

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_8025987
Het is sowieso al fout dat hij 17-jarige meisjes mee naar huis neemt, ook al is de rest van het verhaal niet waar
Powered by Janetje®
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:54:32 #10
10152 Buffie
There is only one
pi_8026045
Van RTL Boulevard.nl een uitgebreider verhaal:

BB-bewoner in de bak
Dat meedoen aan Neerlands grootste reality soap niet alleen maar roem oplevert, is eens te meer duidelijk geworden. BB The Battle bewoner Gert-Jan zit in de cel. Hij wordt ervan beschuldigd dat hij de rapedrug GHB in drankjes heeft gegooid. Gert-Jan zit al twee weken vast en dreigt voor jaren de bak in te draaien.

Populariteit
Meedoen aan de reality Big Brother lijkt vanaf de allereerste serie een garantie op geld, roem en een plekje tussen Neerlands rich & famous. Wie herinnert zich niet Bart, Ruud en Sabine? Big Brother twee levert al een stuk minder bekendheden op, maar dat weerhoudt zakenman Gert-Jan de B. er niet van om deel te nemen aan Big Brother The Battle. Gert-Jan valt in deze serie vooral op door zijn strijd met medebewoners, zijn alcoholgebruik en zijn gemis naar zijn vriendin Carolien.

Overdosis
Het brengt Gert-Jan ongekende populariteit en lange tijd is hij de gedoodverfde winnaar. Helaas, tijdens de finale blijkt dat Sandy er met de poet vandoor gaat. Gert-Jan moet als een dolle aan de slag, omdat hij voor Big Brother op de beurs veel geld heeft verloren. Ook met zijn relatie gaat het niet lekker, Gert-Jan gebruikt zeer regelmatig cocaïne en wordt zelfs een keer in het AMC opgenomen wegens een overdosis.

Rapedrug
En het blijft bergafwaarts gaan. De voormalig BB-bewoner is twee weken geleden opgepakt. Gert-Jan zou tijdens het uitgaan met een groepje vrienden GHB in de drankjes hebben gegooid, zonder medeweten van de slachtoffers. GHB staat ook wel bekend als de 'rapedrug', omdat deze drug in combinatie met alcohol zeer gevaarlijk is en een willoos slachtoffer maakt van degene die het inneemt.

Aangifte
De 17-jarige Denise is een van deze slachtoffers en heeft aangifte gedaan bij de politie. Voorlopig wordt Gert-Jan drogeren ten laste gelegd, maar de aanklacht van het slachtoffer schijnt ook poging tot doodslag en poging tot verkrachting in te houden. Of deze laatste aanklachten hem ook ten laste worden gelegd is onbekend.

Gevangenisstraf
De geruchten gaan dat Gert-Jan schuld heeft bekend aan drogeren. Ook schijnen er grote hoeveelheden GHB en cocaïne in zijn huis aangetroffen te zijn. De bekende advocaat Spong heeft de zaak op zich genomen. Als Gert-Jan schuldig wordt bevonden, kan hij vier jaar gevangenisstraf krijgen. De headlines heeft de Big Brother bewoner opnieuw weten te halen, maar geeft zeker geen reden tot feesten.

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:59:39 #11
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8026161
Dat is toch die dwaas die er niet uit wou?

Verbaast me dan niets... echt zo'n vaag type dat dat soort shit uithaalt.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_8026175
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:54 schreef Buffie het volgende:
Raar hoor...had ik echt niet verwacht... vond het wel een vreemde vogel in BB maar dit...
pi_8026199
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:59 schreef X-Ray het volgende:
Dat is toch die dwaas die er niet uit wou?

Verbaast me dan niets... echt zo'n vaag type dat dat soort shit uithaalt.

Nee dat was weer iemand anders, dit was dat watje.
Powered by Janetje®
pi_8026200
Ter illustratie:

pi_8026259
Zou imho best kunnen.
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 21 januari 2003 @ 14:06:47 #16
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8026324
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 14:01 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Nee dat was weer iemand anders, dit was dat watje.

Oh, okay.
Ik zie de foto.

Zegt me niets eigenlijk... ik heb niet zoveel gekeken .

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  dinsdag 21 januari 2003 @ 14:14:54 #17
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8026516
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:54 schreef Buffie het volgende:

Ook met zijn relatie gaat het niet lekker, Gert-Jan gebruikt zeer regelmatig coca? en wordt zelfs een keer in het AMC opgenomen wegens een overdosis.

De geruchten gaan dat Gert-Jan schuld heeft bekend aan drogeren. Ook schijnen er grote hoeveelheden GHB en coca? in zijn huis aangetroffen te zijn.

Dit klinkt toch allemaal niet te best!
Back in town
pi_8026593
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 14:14 schreef Elbutre het volgende:

[..]

Dit klinkt toch allemaal niet te best!

Inderdaad.
pi_8026789
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
Het is sowieso al fout dat hij 17-jarige meisjes mee naar huis neemt, ook al is de rest van het verhaal niet waar
Weet je wel hoe oud meisjes van 17 er soms wel niet uitzien? Ik neem aan dat hij haar dan niet om haar leeftijd heeft gevraagd en er vanuit ging dat ze een jaar of 20 was. Om daar nou zo voor te moeten boeten...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 21 januari 2003 @ 14:32:17 #20
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_8026853
Gertje weer in een big-brother huis....
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 21 januari 2003 @ 15:20:21 #21
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8027678
Was het niet Coos die tijdens BB3 al eens de DBK was ingegaan om BB te waarschuwen voor het drankgebruik van GJ.
pi_8028155
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 15:20 schreef marky het volgende:
Was het niet Coos die tijdens BB3 al eens de DBK was ingegaan om BB te waarschuwen voor het drankgebruik van GJ.
Klopt. Maar ik weet niet of dit wel echt waar is. Het is wel raar natuurlijk als dat zo is.
pi_8028306
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 15:20 schreef marky het volgende:
GJ had in de DBK moeten waarschuwen voor Coos, wat een verschrikkelijke creep was dat zeg. OEEEAAAA
Gert-Jan: "Kel was de ster, Kel was glamour"
pi_8028336
Wat erg als het waar is, hij was echt de goedzak van BB3. Maargoed, van de mensen van wie je het niet verwacht...

Dit heeft hij tegen Patty Brard gezegd:

"Van die bewuste zaterdagochtend weet hij alleen nog dat er op een gegeven moment een soort verpakkinkje op de grond lag en dat hij toen tegen die meiden riep: in mijn huis geen polonaise. Ze zijn vertrokken en de volgende dag werd er aangifte gedaan...''

Beetje vreemd verhaal...

Strawberry Flavour..
pi_8028380
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=25561

Update 14:55

RTL Boulevard zal vanavond ook aandacht aan de zaak besteden.
Volgens dat programma wordt Gert-Jan voorlopig drogeren ten laste gelegd, maar de aanklacht van het slachtoffer schijnt ook poging tot doodslag en poging tot verkrachting in te houden.

De geruchten gaan volgens het RTL-programma dat Gert-Jan inmiddels schuld heeft bekend aan drogeren. Oók schijnen er grote hoeveelheden GHB en cocaïne in zijn huis aangetroffen te zijn.

Als Gert-Jan schuldig wordt bevonden, kan hij vier jaar gevangenisstraf krijgen. Zijn voorrarrest van 10 dagen is inmiddels omgezet in een voorlopige hechtenis van 30 dagen.

Strawberry Flavour..
pi_8028408
[jessica mode]
Wattt een Toestand!
[/jessica mode]

Hmm, die GJ zit in deep trouble.

pi_8028679
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 15:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[jessica mode]
Wattt een Toestand!
[/jessica mode]

Hmm, die GJ zit in deep trouble.

Dat kun je wel zeggen ja.Wat zal die zich klote voelen, en terecht natuurlijk als het daadwerkelijk waar is.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 16:26:08 #28
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_8029075
Ik vond hem altijd al een beetje raar, herinneren jullie je die zuippartijen nog waarbij het nooit genoeg was en hij stomlazarus in de badkamer op opblaasbeesten lag te stuiteren met een fles poepel...?? Was wel grappig hoor, maar die gozer had toen al een probleem. Als je dan ook nog een vriend van Patty en kelly wordt ben je gevangen in de klauwen van koning alcohol. Om dan een beetje overeind te blijven heb je gewoon Coke nodig. GHB is dan nog maar een klein stapje verder. GJ gefeliciteerd, je bent officieel doorgedraaid na BB

(als het allemaal waar is natuurlijk...... )

Feyenoord!!! * Barça
  dinsdag 21 januari 2003 @ 16:40:54 #29
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8029436
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:26 schreef Bonobo11 het volgende:
Het zou me niet heel erg verbazen. Je kunt je idd afvragen wat hij zowiezo moest met die 17 jarige meiden.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 21 januari 2003 @ 16:48:51 #30
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_8029606
Dit is zulke grote Bullshit die mensen van de pers enzo hebben echt niks anders te doen dan mensen zwartmaken ofzo ja hij was altijd een beetje vreemd soms en dronk veel maar hij was echt de goedzak van BB zoiets doet hij niet ik zie hem regelmatig hier in amsterdam het is gewoon een hele normale sportiefe aardige jonge die mensen hebben gewoon niets beterz te doen met hun leven !
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_8029663
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 15:53 schreef -moi- het volgende:

Zijn voorrarrest van 10 dagen is inmiddels omgezet in een voorlopige hechtenis van 30 dagen.

Dat doen ze niet zomaar!

Als het zo is? De volle vier jaar dan maar!

Vriend van Patty????

ps

Scan, ga je mee wat drinken?

dinsdag 21 januari 2003 @ 17:44:16 #32
36324 DiRty
familiarity breeds liking
pi_8030814
Heb Gert-Jan altijd een sympathieke jongen gevonden.
Ik weet dat ik ook niet de enige ben, dat hij meisjes moet verdoven om aan sex te komen lijkt me onwaarschijnlijk.

Ik kan me zijn zuippartijen nog wel herinneren, maar bijvoorbeeld mijn eigen niet In ieder geval vond ik dat geen symptoom of zo.

Maar nu zijn voorarrest is verlengd begin ik te vrezen

dinsdag 21 januari 2003 @ 17:59:14 #33
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_8031095
Ik vind dit wel een heel raar verhaal hoor
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 januari 2003 @ 18:00:54 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_8031133
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 12:59 schreef Elbutre het volgende:
Ik vind het een eikel, maar hier vind ik hem nu ook weer geen type voor, om mensen te drogeren!
Nee, dat doen alleen ongeschoren criminelen met een litteken op hun wang.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8031168
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 17:59 schreef Sanne het volgende:
Ik vind dit wel een heel raar verhaal hoor
RTL Boulevard maar effe kijken, die hebben vast meer nieuws.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:03:29 #36
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_8031173
Of het waar is of niet kan je er niet uit afleiden natuurlijk, maar in het BB huis vond ik hem de enige man die de aanwezige dames met respect benaderde. Flauwekul om dus dingen uit dat huis te gaan aangrijpen om te willen bewijzen dat het waar zou zijn.
En meiden van 17...pfff...ik zie er zat van 15 waar ik van denk die is 25.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, tijd genoeg om hem dan af te branden lijkt me.
Oh.
Ok.
  Moderator dinsdag 21 januari 2003 @ 18:07:16 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_8031252
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:03 schreef LouLou het volgende:

Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, tijd genoeg om hem dan af te branden lijkt me.

Zo is dat. Maar dan ook goed afbranden, mocht het waar zijn: interviews met Coos en Pascal ("we hebben altijd al geweten dat-ie dit soort streken in zich had"), met Patty (die 'nieuwe vriendschap' blijkt achteraf onder fulltime-invloed van drugs plaats te hebben gevonden) etc.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_8031274
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:03 schreef LouLou het volgende:
Of het waar is of niet kan je er niet uit afleiden natuurlijk, maar in het BB huis vond ik hem de enige man die de aanwezige dames met respect benaderde. Flauwekul om dus dingen uit dat huis te gaan aangrijpen om te willen bewijzen dat het waar zou zijn.
En meiden van 17...pfff...ik zie er zat van 15 waar ik van denk die is 25.
Heb je helemaal gelijk in.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:10:39 #39
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_8031338
Veel drugs en drank past wel bij het beeld wat ik van hem heb gekregen. En onder invloed zoiets doen.. het zou kunnen
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:11:57 #40
43730 Daaniejelluh
Zo voelt 't dus...
pi_8031372
Mja...ik had het wel een btje gevolgd en kan me het haast niet voorstellen, maar zo zie je maar weer...het koppie zegt niet veel!!
Maar voor hetzelfde geld issie er inderdaad ingeluisd, erg lullig...!!
pi_8031535
Patty is zelf ook niet vies van een snufje.
pi_8031786
Mij zou het niet écht verbazen; heb het altijd al een creep gevonden; hij keek eng uit z'n ogen.
Afwachten maar.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_8031929
Morgen meer duidelijkheid aldus RTL Boulevard.
pi_8032585
Ik geloof hier echt geen fuck van.

Gert-Jan

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  dinsdag 21 januari 2003 @ 19:21:39 #45
6941 APK
Factual, I think.
pi_8032781
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:12 schreef Cosma-Shiva het volgende:

Gert-Jan

Tja, ze houden iemand niet voor niets zo lang vast.

En Spong erbij halen.....

Ik hoop maar (voor beiden) dat het niet waar is.

Moderator dinsdag 21 januari 2003 @ 20:02:07 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_8033588
Wel grappig trouwens dat er ineens zoveel bekende gezichten uit het BB-forum hier verschijnen zodra er een "echt" BB-nieuwtje is.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 21 januari 2003 @ 20:06:43 #47
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8033678
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:02 schreef Gert het volgende:
Wel grappig trouwens dat er ineens zoveel bekende gezichten uit het BB-forum hier verschijnen zodra er een "echt" BB-nieuwtje is.
Tuurlijk stromen we dan weer samen. We blijven naturlijk voyeurs en niet alleen visueel.
pi_8033825
Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken, maar het is allemaal onzin schatten Gertje is er ingeluisd door dat kaboutertje, geloof het niet!
Buikpijn van het lachen!
pi_8033940
Dat denk ik ook Patty, ik vind het echt vreselijk voor GJ.
Hij is een goedzak.
pi_8034101
Ik wilde zeggen: "ik geloof dr geen barst van" Maar de vele nieuwsbronnen spreken me dan toch helaas een beetje tegen.

Misschien is nu Dit had ik echt niet verwacht van GJ beter op zn plaats.

[sub]Inderdaad weer allemaal BB gezichten, lachen zeg!![/b]

dinsdag 21 januari 2003 @ 20:30:48 #51
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_8034145
hij heeft in ieder geval ervaring met opgesloten zitten.
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 januari 2003 @ 20:31:45 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_8034168
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:30 schreef MarcoTC het volgende:
Geen toespelingen maken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8034187
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:30 schreef MarcoTC het volgende:
Hij zal de camera's alleen missen, alhoewel die komen dr vast wel weer genoeg als die dr weer uitkomt.
pi_8034199
geinig, Powergirl lootste me weer hierna toe en opeens weer "bekende" namen allemaal...
we zullen zien wat GJ te wachten staat, maar van dat verhaal van deze Denise geloof ik niets van, GJ zou dit nooit doen ...( denk ik )
pi_8034337
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:12 schreef Cosma-Shiva het volgende:

Gert-Jan

Ik kan het ook niet echt rijmen.

Indien er een bron van waarheid in het verhaal schuilt, kan ik alleen zeggen: wat een debiele actie, meneer heeft behoefte aan enige therapie want hij is de weg volkomen kwijt!

Maar ik schort mijn oordeel even op tot er wat meer bekend is, het verhaal kan ook op onwaarheden berusten.

dinsdag 21 januari 2003 @ 20:53:47 #56
19105 Noayla_
Love me tender
pi_8034544
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:33 schreef Charisma het volgende:
knip
r van dat verhaal van deze Denise geloof ik niets van, GJ zou dit nooit doen ...( denk ik )
Oh nee? En waar baseer je dat op?
Hoe naief (en je bent zo te lezen niet de enige hier) dat je denkt iemand te kennen aan de hand van zijn optreden in een RLS.
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  dinsdag 21 januari 2003 @ 22:03:04 #57
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_8036106
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 15:53 schreef -moi- het volgende:

RTL Boulevard zal vanavond ook aandacht aan de zaak besteden.
Volgens dat programma wordt Gert-Jan voorlopig drogeren ten laste gelegd, maar de aanklacht van het slachtoffer schijnt ook poging tot doodslag en poging tot verkrachting in te houden.

De geruchten gaan volgens het RTL-programma dat Gert-Jan inmiddels schuld heeft bekend aan drogeren. Oók schijnen er grote hoeveelheden GHB en cocaïne in zijn huis aangetroffen te zijn.

Als Gert-Jan schuldig wordt bevonden, kan hij vier jaar gevangenisstraf krijgen. Zijn voorrarrest van 10 dagen is inmiddels omgezet in een voorlopige hechtenis van 30 dagen.

tja, het enige wat ik hier op kan zeggen is dat ze toch wel wat bewijs moeten hebben, anders wordt een voorarrest niet zo gauw omgezet in een voorlopige hechtenis.
Want op basis van vermoedens gebeurd dit echt niet
never play games........
pi_8037101
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 22:03 schreef femfatale het volgende:

[..]

tja, het enige wat ik hier op kan zeggen is dat ze toch wel wat bewijs moeten hebben, anders wordt een voorarrest niet zo gauw omgezet in een voorlopige hechtenis.
Want op basis van vermoedens gebeurd dit echt niet

Het zijn ernstige zaken waarvan hij wordt beschuldigd.
pi_8037454
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 22:35 schreef schatje het volgende:

[..]

Het zijn ernstige zaken waarvan hij wordt beschuldigd.

Daarom begrijp ik ook de houding van veel BB-volgers hier op Fok niet.
Omdat hij ooit symphatie oogste bij veel mensen hier, kan hij het volgens die mensen ook niet gedaan hebben.

Speciaal voor u mevrouw Pont!! Niets is wat het lijkt!!

Dat geldt ook voor (oud) BB-ers!

Natuurlijk, iemand is pas schuldig als het wettig en overtuigend bewezen is. Maar aangezien "hoge bomen" in Nederland, justitieel, nu eenmaal minder wind vangen dan de rest en men hem nu 30 dagen in bewaring neemt en er mee naar buiten komt, zal gezien zijn ' bekentenis' e.e.a. wel kloppen.

dinsdag 21 januari 2003 @ 22:50:55 #60
19105 Noayla_
Love me tender
pi_8037511
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 22:49 schreef Coos het volgende:

[..]

Omdat hij ooit symphatie oogste bij veel mensen hier, kan hij het volgens die mensen ook niet gedaan hebben.

Speciaal voor u mevrouw Pont!! Niets is wat het lijkt!!

Dat geldt ook voor (oud) BB-ers!

quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:53 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Oh nee? En waar baseer je dat op?
Hoe naief (en je bent zo te lezen niet de enige hier) dat je denkt iemand te kennen aan de hand van zijn optreden in een RLS.

Dat zeg ik: Gamma!
pi_8039907
Ik lees net wat er allemaal aan de hand is en ik moet eerlijk zeggen dat ik ernstig verbaast ben.

Dit had ik niet van Gert Jan gedacht. Ik had een ander beeld bij hem, maar zo zie je, niets is wat het is.
We wachten af of het verzinsels zijn, of de waarheid, dit zijn geen zaken waar je lichtzinnig over heen mag stappen.

woensdag 22 januari 2003 @ 02:05:18 #62
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_8040771
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:28 schreef Golfen het volgende:
[sub]Inderdaad weer allemaal BB gezichten, lachen zeg!![/b]
Als er ooit een van de ex BBers een rechtzaak aan zijn/haar broek krijgt, kunnen ze altijd op Fok terecht voor karaktergetuigen.
Oh.
Ok.
pi_8040887
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 02:05 schreef LouLou het volgende:

[..]

Als er ooit een van de ex BBers een rechtzaak aan zijn/haar broek krijgt, kunnen ze altijd op Fok terecht voor karaktergetuigen.

Of karaktermoord natuurlijk
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 22 januari 2003 @ 02:20:50 #64
6941 APK
Factual, I think.
pi_8040920
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 02:16 schreef PC eend het volgende:
Tja, als ik door een soort Amerikaanse aanklager ondervraagd zou worden naar aanleiding van de streams die ik gezien heb vrees ik dat hij er slecht van af zou komen, terwijl het mij toch een aardige jongen leek.
  Trouwste user 2022 woensdag 22 januari 2003 @ 02:22:19 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_8040933
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 02:20 schreef APK het volgende:

terwijl het mij toch een aardige jongen leek.

Ted Bundy was de ideale schoonzoon.

woensdag 22 januari 2003 @ 02:26:23 #66
6941 APK
Factual, I think.
pi_8040967
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 02:22 schreef tong80 het volgende:
Ted Bundy was de ideale schoonzoon.
In welke BB zat hij
pi_8040982
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 02:26 schreef APK het volgende:

[..]

In welke BB zat hij

Baltimore Bajes?
  woensdag 22 januari 2003 @ 02:30:08 #68
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_8040997
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 02:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik had mijn sarcasme modus er duidelijker bij moeten vermelden.
En ik vond het ook een aardige jongen.
Dus als het waar is, blijkt maar weer eens hoe veelzijdig een mens kan zijn.
Oh.
Ok.
  woensdag 22 januari 2003 @ 02:35:23 #69
6941 APK
Factual, I think.
pi_8041033
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 02:27 schreef Coos het volgende:
Baltimore Bajes?
Of gewoon 'Bijlmer'.....
pi_8041036
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 02:20 schreef APK het volgende:

[..]

Tja, als ik door een soort Amerikaanse aanklager ondervraagd zou worden naar aanleiding van de streams die ik gezien heb vrees ik dat hij er slecht van af zou komen, terwijl het mij toch een aardige jongen leek.

I have the tapes
pi_8041051
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 02:30 schreef LouLou het volgende:

[..]

Ik had mijn sarcasme modus er duidelijker bij moeten vermelden.
En ik vond het ook een aardige jongen.
Dus als het waar is, blijkt maar weer eens hoe veelzijdig een mens kan zijn.

Ik had er mischien wel 2 's achter kunnen zetten
Want ik heb toendertijd uitvoerig zijn karakter geprobeerd te vermoorden
  woensdag 22 januari 2003 @ 02:39:52 #72
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_8041064
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 02:37 schreef PC eend het volgende:
Ik had er mischien wel 2 's achter kunnen zetten
Want ik heb toendertijd uitvoerig zijn karakter geprobeerd te vermoorden
Foei! En was het omdat je paranormaal begaafd was, had je inside information of was je gewoon jaloers op alle vrouwelijke aandacht die hij kreeg??
Oh.
Ok.
pi_8041100
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 02:39 schreef LouLou het volgende:

[..]

Foei! En was het omdat je paranormaal begaafd was, had je inside information of was je gewoon jaloers op alle vrouwelijke aandacht die hij kreeg??

Ik kon alleen maar analyseren wat ik zag
Wat resulteerde in een eigen anti-GJ topic
Moet kiezen uit jouw keuzes is het waarschijnlijk de laatste
pi_8041103
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 22:49 schreef Coos het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik het vreemder vinden wanneer men zou menen dat, omdat hij ooit zoveel sympathie oogste bij veel mensen, hij het wél gedaan moet hebben.
quote:
zal gezien zijn ' bekentenis' e.e.a. wel kloppen.
"De geruchten gaan dat hij inmiddels schuld heeft bekend aan drogeren"

[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 22-01-2003 02:59]

pi_8041152
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 02:46 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik het vreemder vinden wanneer men zou menen dat, omdat hij ooit zoveel sympathie oogste bij veel mensen, hij het wél gedaan moet hebben.
[..]

"De geruchten gaan dat hij inmiddels schuld heeft bekend aan drogeren"

Waarom zou iemand bekennen te hebben gedrogeerd (volgens de geruchten...), terwijl hij wordt beschuldigd van poging tot drogeren?

Ik krijg weer helemaal het anti-GJ gevoel te pakken
Op geruchten is het moeilijk ingaan natuurlijk, maar ik lees ook zo hier en daar dat hij een respectabel persoon is die nooit zo onrespectvol met vrouwen om zal gaan...
Die mensen die dat zeggen wil ik er nog maar even aan herinneren dat hij in het BB huis in geuren en kleuren zat te vertellen dat hij wel eens meisjes versierde dmv ze briefjes van honderd tussen hun borsten te proppen.

Deze zaak is natuurlijk wel even iets anders, maar ik bedoel maar

pi_8041166
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 02:58 schreef PC eend het volgende:

wil ik er nog maar even aan herinneren dat hij in het BB huis in geuren en kleuren zat te vertellen dat hij wel eens meisjes versierde dmv ze briefjes van honderd tussen hun borsten te proppen.

Aha, en dat maakt hem tot een raper van minderjarigen?
quote:
Deze zaak is natuurlijk wel even iets anders, maar ik bedoel maar
inderdaad je bedoelt maar een eind weg.
  woensdag 22 januari 2003 @ 03:07:24 #77
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_8041178
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 02:58 schreef PC eend het volgende:
Die mensen die dat zeggen wil ik er nog maar even aan herinneren dat hij in het BB huis in geuren en kleuren zat te vertellen dat hij wel eens meisjes versierde dmv ze briefjes van honderd tussen hun borsten te proppen.
Ehm...op het gevaar af vrouw onvriendelijk en politiek incorrect etc etc te zijn...meisjes die zich die briefjes tusen hun borsten laten proppen, zullen daar meestal wel..ehm..blij mee zijn....
Knappe jongen die iets tussen mijn borsten propt namelijk als dat niet gewenst is...
Oh.
Ok.
pi_8041180
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:02 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Aha, en dat maakt hem tot een raper van minderjarigen?
[..]

Nee, maar het maakt hem naar mijn mening niet een repectabel persoon die respectvol met vrouwen omgaat, zoals ik al zei en jij subtiel hier weglaat
quote:
inderdaad je bedoelt maar een eind weg.
Dat bedoel ik
pi_8041186
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:07 schreef LouLou het volgende:

[..]

Ehm...op het gevaar af vrouw onvriendelijk en politiek incorrect etc etc te zijn...meisjes die zich die briefjes tusen hun borsten laten proppen, zullen daar meestal wel..ehm..blij mee zijn....
Knappe jongen die iets tussen mijn borsten propt namelijk als dat niet gewenst is...

Ja, en sommige meisjes zijn verzot op GHB, whats your point?
  woensdag 22 januari 2003 @ 03:11:18 #80
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_8041192
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:09 schreef PC eend het volgende:
Ja, en sommige meisjes zijn verzot op GHB, whats your point?
Was GHB
Maar mijn point was dat je dat dus kunt doen met respect voor een vrouw, diegene die er niet vies van is dus.
Maar ik ben nu meer getergd door de term GHB...is dat een vorm van SM die mij nog niet bekend is?
Oh.
Ok.
pi_8041198
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:11 schreef LouLou het volgende:

[..]

Was GHB
Maar mijn point was dat je dat dus kunt doen met respect voor een vrouw, diegene die er niet vies van is dus.
Maar ik ben nu meer getergd door de term GHB...is dat een vorm van SM die mij nog niet bekend is?

quote:
GHB (gamma hydroxybutyric acid)

Street Names: Liquid Ecstasy, Scoop, Easy Lay, Georgia Home Boy, Grievous Bodily Harm, Liquid X, and Goop1

What are the different forms of GHB?

An odorless, colorless liquid form
White powder material2
How is GHB used?

Usually ingested in a liquid mixture; most commonly mixed with alcohol
Who uses GHB?

GHB has become popular among teens and young adults at dance clubs and "raves."
Body builders sometimes use GHB for its alleged anabolic effects.
How does GHB get to the United States?

Because the drug is easy to synthesize and manufacture, local operators usually handle distribution.3
How much does GHB cost?

GHB is usually sold by the capful, and sells for $5 to $25 per cap.4
What are some consequences of GHB use?

In lower doses, GHB causes drowsiness, dizziness, nausea, and visual disturbances.
At higher dosages, unconsciousness, seizures, severe respiratory depression, and coma can occur.
Overdoses usually require emergency room treatment, including intensive care for respiratory depression and coma. As of November 2000, DEA documented 71 GHB-related deaths.
GHB has been used in the commission of sexual assaults because it renders the victim incapable of resisting, and may cause memory problems that could complicate case prosecution.5

Indien deze stof daadwerkelijk in het spel was, is Gert-Jan goed de weg kwijt!
pi_8041207
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:11 schreef LouLou het volgende:

[..]

Was GHB

Ooh jouw point is dat je ook respectvol iets bij snollen tussen de tieten kan duwen
Mijn point was dat je GHB ook respectvol kan toebrengen
GHB is ook wel bekend als rape-drug, je weet wel dat spul dat GJ volgens de geruchten ook in huis had
Net zo als die coke... dat is ook een drug
  woensdag 22 januari 2003 @ 03:20:56 #83
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_8041208
getver.
Hoe langer hij vastzit hoe waarschijnlijker het word dat het waar is denk ik zo. En toch wacht ik nog even met allerlei toespelingen met over hoe hij in het huis was. We zullen het vast wel horen, zeker nu Spong op de zaak zit.
Oh.
Ok.
pi_8041212
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:15 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

[..]

Indien deze stof daadwerkelijk in het spel was, is Gert-Jan goed de weg kwijt!

Hij kan zich er dan ook niks meer van herinneren
pi_8041213
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:22 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hij kan zich er dan ook niks meer van herinneren

Daar kan Spong vast wel iets mee.
pi_8041216
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:07 schreef PC eend het volgende:

Nee, maar het maakt hem naar mijn mening niet een repectabel persoon die respectvol met vrouwen omgaat, zoals ik al zei en jij subtiel hier weglaat

Subtiel weglaat?
Jij doet een bewering (je zegt iets 'hier en daar' te lezen) en zegt vervolgens dat dat onwaar is, wat moet ik daarmee?
pi_8041225
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:19 schreef PC eend het volgende:

dat GJ volgens de geruchten ook in huis had

Je hebt het erg op geruchten blijkbaar?
  woensdag 22 januari 2003 @ 03:34:30 #88
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_8041231
Verdedigt Spong hem? Shit, hij is schuldig
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_8041233
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Subtiel weglaat?
Jij doet een bewering (je zegt iets 'hier en daar' te lezen) en zegt vervolgens dat dat onwaar is, wat moet ik daarmee?

Ik dacht dat jij er ook zo over dacht omdat we volgens mij wel vaker over GJ hebben gehad, maar ik kan het mis hebben, ik ben niet zo goed in namen
Maar even voor de goeie orde... jij vindt dus niet dat hij respectvol met vrouwen omgaat/ging, zover we kunnen inschatten?
pi_8041235
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:31 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Je hebt het erg op geruchten blijkbaar?

Ik zet het er gewoon netjes bij

PS dit hele topic leunt op geruchten.

pi_8041260
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:35 schreef PC eend het volgende:

Maar even voor de goeie orde... jij vindt dus niet dat hij respectvol met vrouwen omgaat/ging, zover we kunnen inschatten?

Geen idee, hij kwam toen over als een gevoelig en zachtaardig mens, ik ken hem niet persoonlijk.

Staat er ook los van wat mij betreft.

pi_8041269
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:48 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Geen idee, hij kwam toen over als een gevoelig en zachtaardig mens, ik ken hem niet persoonlijk.

Staat er ook los van wat mij betreft.

Ik dacht al dat je er zo over dacht, was mijn post toch nog een beetje in goede handen, want ik probeerde dat beeld een beetje te ontkrachten, macht der gewoonte ben ik bang
Wat mij betreft staat het er ook los van, ik schreef er dan ook niet voor niks bij dat deze zaak natuurlijk wel even wat anders is
pi_8041380
BB'er Gert-Jan gaf drogering toe
Ex-bewoner Big Brother heeft in eerste instantie bekend dat hij de 17-jarige Denise uit Amsterdam heeft gedrogeerd met GHB.Dat heeft vader Johan van het meisje gisteren onthuld en het feit is bevestigd door Gert-Jans advocaat mr.Spong.
Vader Johan had haar in bedwelde toestand uit het ziekenhuis gehaald, dermate ernstig was dat hij haar ieder uur wakker moest maken.Dit omdat zij volgens hem het risico zou lopen haar tong in te
slikken.Omdat hij dat zo ernstig vond werd besloten tot aangifte, waarop Gert-Jan door de politie van zijn bed werd gelicht
(bron: Telegraaf)
  Redactie Frontpage woensdag 22 januari 2003 @ 07:11:28 #94
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8041400
Ik heb niet alles hier gelezen, maar was hij ook niet degene die tijdens BB3 werd beschuldigd van date-rape?

En dat gelul van ïk geloof er niks van, hij is zo aardig' moet ook verboden worden. Kluivert leek me ook altijd een geschikte peer.

Redactie Frontpage woensdag 22 januari 2003 @ 07:21:29 #95
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8041410
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:19 schreef berney het volgende:
En dan haar verdediging in De Telegraaf. "Zeventienjarige meisjes horen helemaal niet zo laat uit te gaan." Aldus de ex-slet van Luv.
pi_8041419
"Nachtmerries hebben we er van gehad." vader komt nadat Patty Brard en medebewoonster Kelly gisteren in de bres zijn gesprongen voor ex-BB-bewoner Gert-Jan, op voor zijn dochter.Gert-Jan zit volgens hem volkomen terecht al bijna veertien dagen in voorarrest."Gert-Jan heeft haar en een vriendin bewust met de sexsdrug GHB gedrogeerd."Geëmotioneerd:"We hebben Denise uit het ziekenhuis gehaald en we moesten haar ieder uur wakker maken.Ze was helemaal de weg kwijt.Liggen ijlen heeft ze.Die rotzooi GHB werkt als een soort narcose.Denise liep het risico haar tong in te slikken.Dat wil je als ouder echt niet meemaken.Het was verschrikkelijk!"
Briest:"Ja, en dan die lieve Gert-jan, die volgens Kelly en Patty Brard en advocaat mr.Spong nooit zoiets zou doen.Het is zo'n fijne jongen, zo'n goedzak.Nou vergeet het maar.Heel Nederland zal weten wat hij gedaan heeft.Bij min weten heeft hij vorig week zelfs gewoon bekend dat hij het spul in haar wodka-jus heeft gegooid.Dat heeft de politie ons tenminste verteld.Vader Jaspers is nog niet klaar."Bovendien vind ik het klinkklare onzin dat mijn dochter, die volgende week achttien wordt en een fulltime heeft, niet om zes uur 's ochtends door de stad zou mogen lopen.Ik ben van mening dat iedereen, vierentwintig uur per dag, veilig over straat zou moeten kunnen.Nee, zo'n beest, die moet binnenblijven.Hij heeft mijn dochter bewust iets heeft aangedaan en dat neem ik hem op zijn zachts gezegd zeer kwalijk.En ja, we willen een schadevergoeding.Als ik hem financieel uit kan kleden, zal ik het zeker doen.Patty heeft zich vreselijk vergist in deze jongen.Net als mijn dochter."
Denise knikt bevestigend toe.Het meisje dat niet op de foto wil omdat ze geen bekend gezicht wil krijgen: "Ik had het nooit achter hem gezocht.Gert-jan was een bekende van een vriend die een avond bij ons was.We zouden voor een laatste drankje met de ex-BB-bewoner mee naar huis gaan.Op een gegeven moment vroeg Gert-Jan of ik een slokje van zijn drankje wilde.Ik nam een paar flinke teugen.Daar zat die troep blijkbaar in, want na een paar minuten kreeg ik hartkloppingen, werden mijn handen en voeten zwaar en zag ik letterlijk sterretjes.Ik most huilen en wilde nog maar een ding: zo snel mogelijk naar eerste hulp.Doodziek ben ik geweest.Het is schandalig wat hij mij heeft aangedaan.Ik heb er geen woorden voor.Het is een grote schoft! Zijn familie heeft hier op de bank gezeten toen ze hoorde dat hij had bekend.Zij konden het, net als heel Nederland waarschijnlijk, ook niet geloven."
  woensdag 22 januari 2003 @ 09:41:27 #97
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8042151
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:26 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik vond hem altijd al een beetje raar, herinneren jullie je die zuippartijen nog waarbij het nooit genoeg was en hij stomlazarus in de badkamer op opblaasbeesten lag te stuiteren met een fles poepel...?? Was wel grappig hoor, maar die gozer had toen al een probleem. Als je dan ook nog een vriend van Patty en kelly wordt ben je gevangen in de klauwen van koning alcohol. Om dan een beetje overeind te blijven heb je gewoon Coke nodig. GHB is dan nog maar een klein stapje verder. GJ gefeliciteerd, je bent officieel doorgedraaid na BB

Hier sluit ik me bij aan. In eerste instantie zocht ik het niet achter hem, maar in BB had hij inderdaad heel vaak van die vreemde uitbarstingen!
Back in town
  woensdag 22 januari 2003 @ 09:43:51 #98
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8042176
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:19 schreef berney het volgende:
Dat dacht ik ook gelijk! Ik heb haar ooit eens op tv gezien tijdens een feestje en toe nwekte ze echt de indruk niet alleen wat glazen wijn achterover te hebben gegooid!
Back in town
  woensdag 22 januari 2003 @ 10:47:35 #99
6941 APK
Factual, I think.
pi_8043070
Het zou ook nog kunnen dat dat 17 jarige meisje bewust wilde experimenteren en het uit de hand liep.
Met zo'n verhaal kun je natuurlijk niet thuiskomen bij papa....

Kortom, afwachten.

pi_8043278
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 07:11 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb niet alles hier gelezen, maar was hij ook niet degene die tijdens BB3 werd beschuldigd van date-rape?
Nee, dat was Frank (bij Diane).
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  woensdag 22 januari 2003 @ 12:10:25 #101
36324 DiRty
familiarity breeds liking
pi_8044577
Als hetzelfde verhaal mbt Frank zo in de media was gekomen was het veel aannemelijker. Gert-Jan lijkt veel te weldenkend.
  woensdag 22 januari 2003 @ 12:19:32 #102
19105 Noayla_
Love me tender
pi_8044747
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 12:10 schreef DiRty het volgende:
Als hetzelfde verhaal mbt Frank zo in de media was gekomen was het veel aannemelijker. Gert-Jan lijkt veel te weldenkend.
Lieve GJ fans;

Tenzij jullie al jaren bevriend met hem zijn vraag ik me af waar jullie in godsnaam het idee vandaan halen dat jullie hem "kennen".

"Hij kwam zo vriendelijk over op tv" etc. klinkt wat mij betreft erg naief.

En waar rook is is vuur, dus probeer nu maar te accepteren dat hij in ieder geval niet helemaal zuiver op de graat is.

pi_8044891
Wat ik wel een beetje vreemd vind...

Dit is uit m'n hoofd hoor, dus niet uit het pharmacotherapeutisch kompas of zo.

GHB is een soort anxiolyticum en wordt wel eens voorgeschreven aan mensen met bijv. paniekaanvallen. Gewoon een medicijn dus. Alleen het gevaarlijke aan dit medicijn is dat in combinatie met alcohol word je helemaal suf...maar het allerlinkste aan GHB is dat je alles vergeet. Je kreeg op een gegeven moment voetbal hooligans die dit gebruikten in combinatie met natuurlijk veel drank en die sloot je dan op in een cel, maar ze wisten er allemaal de volgende dag geen flikker meer van. Daarom is GHB zo favoriet als date-rape-drug, je slachtoffer vergeet vaak de aanranding. Waarom weet zij alles nog dan? Of heb ik het verkeerd begrepen.

pi_8044944
Over een aanranding lees ik niets in het verhaal van Debbie's vader in de Telegraaf; ze voelde zich niet goed en wilde direct naar huis...

Of er heeft geen aanranding plaatsgevonden óf ze is het inderdaad vergeten.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_8045444
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik wel een beetje vreemd vind...

Dit is uit m'n hoofd hoor, dus niet uit het pharmacotherapeutisch kompas of zo.

GHB is een soort anxiolyticum en wordt wel eens voorgeschreven aan mensen met bijv. paniekaanvallen. Gewoon een medicijn dus. Alleen het gevaarlijke aan dit medicijn is dat in combinatie met alcohol word je helemaal suf...maar het allerlinkste aan GHB is dat je alles vergeet. Je kreeg op een gegeven moment voetbal hooligans die dit gebruikten in combinatie met natuurlijk veel drank en die sloot je dan op in een cel, maar ze wisten er allemaal de volgende dag geen flikker meer van. Daarom is GHB zo favoriet als date-rape-drug, je slachtoffer vergeet vaak de aanranding. Waarom weet zij alles nog dan? Of heb ik het verkeerd begrepen.

Ligt natuurlijk aan de dosering, in combinatie met alcohol kan het in ieder geval dodelijk zijn.
quote:
GHB affects everyone differently. The same amount taken by one person may react totally differently in another. The purity of GHB is unreliable. Taking GHB can be dangerous because you don't know its strength when purchased, or how much it has been diluted. Some studies have shown that GHB can be psychologically addictive. Depressants such as alcohol, ketamine and tranquilizers (valium, xanax) increase the effects of GHB to a potentially dangerous level. Methamphetamine when used with GHB can produce seizures. Several deaths have been reported as a result of the combination of GHB with alcohol.If you have any history of seizures, convulsions, slowed heartbeat, or low blood pressure,
pi_8045551
GHB is ook een normaal medicijn als het maar niet in combinatie met alcohol wordt gebruikt; dat is echt levensgevaarlijk. Je wordt vergiftigd, vandaar dat je zo suf wordt.
  woensdag 22 januari 2003 @ 15:59:39 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8049177
Is er intussen al iets meer bekend of nog niets?
  woensdag 22 januari 2003 @ 16:05:46 #108
39256 Bonobo11
pi_8049301
Weet ik niet Vanavond maar weer naar Beau en Albert kijken!!

Het schijnt dat GJ inderdaad GHB in haar drankje heeft gedaan. Ze werd kennelijk niet goed en wilde naar huis (Volgende keer ietsje meer Creep! )

GJ zou poging tot aanranding hebben toegegeven...

Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 22 januari 2003 @ 16:59:58 #109
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8050392
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 07:33 schreef schatje het volgende:
"Nachtmerries hebben we er van gehad." vader komt nadat Patty Brard en medebewoonster Kelly gisteren in de bres zijn gesprongen voor ex-BB-bewoner Gert-Jan, op voor zijn dochter.Gert-Jan zit volgens hem volkomen terecht al bijna veertien dagen in voorarrest."Gert-Jan heeft haar en een vriendin bewust met de sexsdrug GHB gedrogeerd."Geëmotioneerd:"We hebben Denise uit het ziekenhuis gehaald en we moesten haar ieder uur wakker maken.Ze was helemaal de weg kwijt.Liggen ijlen heeft ze.Die rotzooi GHB werkt als een soort narcose.Denise liep het risico haar tong in te slikken.Dat wil je als ouder echt niet meemaken.Het was verschrikkelijk!"
Briest:"Ja, en dan die lieve Gert-jan, die volgens Kelly en Patty Brard en advocaat mr.Spong nooit zoiets zou doen.Het is zo'n fijne jongen, zo'n goedzak.Nou vergeet het maar.Heel Nederland zal weten wat hij gedaan heeft.Bij min weten heeft hij vorig week zelfs gewoon bekend dat hij het spul in haar wodka-jus heeft gegooid.Dat heeft de politie ons tenminste verteld.Vader Jaspers is nog niet klaar."Bovendien vind ik het klinkklare onzin dat mijn dochter, die volgende week achttien wordt en een fulltime heeft, niet om zes uur 's ochtends door de stad zou mogen lopen.Ik ben van mening dat iedereen, vierentwintig uur per dag, veilig over straat zou moeten kunnen.Nee, zo'n beest, die moet binnenblijven.Hij heeft mijn dochter bewust iets heeft aangedaan en dat neem ik hem op zijn zachts gezegd zeer kwalijk. En ja, we willen een schadevergoeding.Als ik hem financieel uit kan kleden, zal ik het zeker doen.Patty heeft zich vreselijk vergist in deze jongen.Net als mijn dochter." Denise knikt bevestigend toe.Het meisje dat niet op de foto wil omdat ze geen bekend gezicht wil krijgen: "Ik had het nooit achter hem gezocht.Gert-jan was een bekende van een vriend die een avond bij ons was.We zouden voor een laatste drankje met de ex-BB-bewoner mee naar huis gaan.Op een gegeven moment vroeg Gert-Jan of ik een slokje van zijn drankje wilde.Ik nam een paar flinke teugen.Daar zat die troep blijkbaar in, want na een paar minuten kreeg ik hartkloppingen, werden mijn handen en voeten zwaar en zag ik letterlijk sterretjes.Ik most huilen en wilde nog maar een ding: zo snel mogelijk naar eerste hulp.Doodziek ben ik geweest.Het is schandalig wat hij mij heeft aangedaan.Ik heb er geen woorden voor.Het is een grote schoft! Zijn familie heeft hier op de bank gezeten toen ze hoorde dat hij had bekend.Zij konden het, net als heel Nederland waarschijnlijk, ook niet geloven."
Ze was dus niet alleen bij hem thuis maar met anderen dus lijkt me sterk dat hij haar wou verkrachten. Beetje teveel getuigen dan hé? Volgens dit stukje heeft die GJ dat spul niet in haar glas gedaan maar haar uit zijn eigen glas laten drinken... beetje dom dat ze dat dan ook gedaan heeft. Uit dit stukje blijkt dat ze niet wist dat die troep erin zat maar kan ze net zo goed verzonnen hebben want misschien wilde ze het gewoon eens uitproberen (het blijft een 17-jarig grietje). Maar goed, ik ga geen kant kiezen... misschien heeft GJ inderdaad slechte bedoelingen gehad maar als ik dan ook nog eens lees dat d'r vader een flinke schadevergoeding wil (en GJ zit er qua geld warmpjes bij heb ik begrepen) dan vind ik dat ook weer een beetje verdacht! Waarom geld willen als die dochter toch er weer bovenop komt... dat is dan toch het belangrijkste?? Wees blij dat als ie schuldig is achter de tralies zit...
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  woensdag 22 januari 2003 @ 17:02:20 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8050437
Of het nou waar is of niet. Ik heb altijd een beetje moeite met dit soort verhalen die dus binnen no time in de Telegraaf staan. Dat doe je je kind toch niet aan. Waarom wil je per se dat heel nederland weet dat het jouw dochter was? Waarom? Ik begrijp dat niet. Je hebt toch wel wat anders aan je hoofd dan je verhaal aan de Telegraaf te vertellen?

Moet steeds denken aan dat groepsverkrachtings-verhaal van dat meisje dat haar huis in de fik had gestoken.

Moderator woensdag 22 januari 2003 @ 17:50:07 #111
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_8051196
Als GJ bekend heeft, OK: dan is het een grote lul. Maar als ik het verhaal van die vader hierboven zie, dan lees ik tussen de regels een hoop dat GJ redelijk vrij kan pleiten:

Dit meisje was dus waarschijnlijk behoorlijk lam, en ging om zes uur 's ochtends nog mee voor "een laatste drankje", met nog wat andere dronken figuren waaronder onze BB-er. Moet kunnen, maar de precieze toedracht wordt dan al moeilijker te construeren. Het zou heel goed kunnen dat GJ in de veronderstelling was dat zij had gezien dat hij die zooi in zijn drankje had gedaan. Waarom bied je iemand immers anders een slok van je drinken aan. Omdat iemand er zooo dorstig uit ziet? En ze geeft zelf toe een "paar flinke teugen" te hebben genomen. Had ze zelf niets te drinken gekregen of zo? Of wou ze nog dronkener worden? Opvallend gedrag iig!
Maar goed, ze is misselijk geworden, moest naar het ziekenhuis, en wat doet een minderjarig meisje dan om de toorn van haar ouders te ontlopen?

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 22-01-2003 19:13]

pi_8052627
Ik vind het een vreemd verhaal. Het verhaal van het meisje en haar vader is niet 100% waterdicht.

Wat GJ betreft: het zou zo maar kunnen dat hij flinke hoeveelheden drugs in huis had, en ze ook regelmatig gebruikte.

Tijdens BB3 was hij mijn favoriet, maar zag ik ook dat het hele BB gebeuren hem flink van de kaart had gebracht. Alsof hij mentaal een paar klappen had gehad.

Kweenie, ik wil nog niet oordelen voordat er meer bekend.

Afwachten dus maar

Geil is ook lekker
pi_8052682
quote:
Het artikel uit de Privé.......

VERDACHT VAN POGING TOT MOORD
'BIG BROTHER' GERT-JAN IN DE CEL!
Ooit was Gert-Jan de Boer een gevierd zakenman die bekend werd door zijn deelname aan BB3. Nu zit hij sinds vorige week in de cel op verdenking van poging tot moord. Hij zou de 17-jarige Denise Jaspers hebben willen vergiftigen .....

Gert-Jan de Boer (34), die furore maakte in Big Brother 3, is opgepakt omdat hij, volgens de vader van het 'slachtoffer', wordt verdacht van poging tot moord! Hij zou de 17-jarige DENISE JASPERS de levensgevaarlijke drug GHB hebben gegeven, waardoor zij ernstig ziek zou zijn geworden... Op 11 januari jl. is Gert-Jan aan het stappen in de populaire Amsterdamse discotheek Sinners. Daar ontmoet hij Denise en haar vriendinnen KIM en ROMY. Hij raakt aan de praat met hen en het wordt heel gezellig. Wanneer Sinners eindelijk sluit, vat het hele gezelschap het plan op door te gaan feesten in de nachttent Party Crew aan het Rembrandtplein. Het is dan tegen vijven. De Party Crew doet zijn naam eer aan en tegen half zeven (!) besluit de groep tot het drinken van een afzakkertje bij Gert-Jan thuis. En daar zou hij hebben toegeslagen...

In een onbewaakt ogenblik zou Gert-Jan de drug GHB in haar drankje hebben gegooid. Even later wordt zij onwel en moet zij worden afgevoerd...
Een dag later doet Denise aangifte bij de politie, die de zaak direct hoog opneemt. Nog dezelfde dag wordt Gert-Jan gearresteerd en sindsdien zou hij vast zitten. 'Ik heb echt een heel nare ervaring gehad met Gert-Jan de Boer,' zegt Denise. Tijdens dat avondje stappen heeft hij een doorzichtige vloeistof in mijn drankje gegooid. Ik werd onwel en raakte vervolgens buiten bewustzijn. Wat er daarna is gebeurd, weet ik niet meer. Denise slikt haar tranen weg, terwijl zij haar verhaal vertelt. Zij is vooral verdrietig, maar haar vader is witheet: 'Gert-Jan zit momenteel in de cel, want het is een heel zwaar misdrijf dat hij heeft gepleegd. Hij heeft mijn dochter vergiftigd! Gelukkig neemt de politie het ook zwaar op en zien zij het als poging tot moord. Thuis heb ik een hele stapel verklaringen en het proces-verbaal. Als inderdaad bewezen kan worden dat Gert-Jan GHB in Denise's drankje heeft gedaan, dan staat hem een zware straf te wachten.
Privé belde met Gert-Jans broer CEES DE BOER, voor een reactie, maar hij zegt: 'Ik heb geen zin om op welke wijze dan ook te reageren. Hierbij beëindig ik het gesprek' Gert-Jan's advocaat, de bekende strafpleiter MR GERARD SPONG, is de man van de nuance. Hij laat weten: 'Ik verwacht dat mijn cliënt deze week vrijkomt en dan wordt het tijd voor zijn verhaal. Kijk, we hebben het over een meisje van 17 jaar. Zij is door haar ouders in de gelegenheid gesteld after party's en dat soort zaken te bezoeken. Zij houdt zich, 17 jaar oud, op in tenten waar alcohol, GHB, cocaïne en andere zaken, onder het wakend oog van burgemeester JOB COHEN, gewoon gebruikt worden. Je kunt ook vraagtekens plaatsen achter de nuchterheid van het slachtoffer en de andere dames, om half zeven 's ochtends.' REMCO GERRITSEN, woordvoerder van de politie Amsterdam, wil niet al te veel over de zaak zeggen. Wij doen geen uitspraken over vips. In verband met de privacy wil ik geen mededelingen doen.'

Gevonden bij de buren, waar hier ook al een lange discussie over is, waar ook ed en andries zich in mengen en zelfs het slachtoffer (al is dat laatste niet helemaal zeker denk ik).
pi_8052686
Gert-Jan is zwaar de lul in ieder geval, het ziet er niet goed uit voor hem.
  woensdag 22 januari 2003 @ 19:15:21 #115
39256 Bonobo11
pi_8052704
Bij RTL Boulevard hadden ze het er net over, z'n voorarrest is idd verlengd.
Dat ziet er dus niet zo mooi uit voor GJ. Ik heb nog m'n twijfels, maar hij heeft de schijn erg tegen.....Het zou kunnen dat het meisje haar ouders en de politie maar een lulverhaal verteld heeft, om de toorn van haar ouders te ontlopen.
Aan de andere kant, in BB3 had hij soms zo'n eng fanatieke blik in z'n ogen vooral als hij z'n zin niet kreeg of discussieerde of dronken was. Ook z'n dronken escapades zijn beroemd ( Badkamer, bubbelbad, naakt bij Kelly en Sandy in bed willen springen etc. etc.)

Wie het weet mag het zeggen!!!

Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 22 januari 2003 @ 19:19:32 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8052804
Het feit dat hij al vrij snel heeft toegegeven wat er aan de hand was (tenminste, dat is wat ik heb begrepen) zal misschien kunnen betekenen dat het allemaal helemaal niet zo serieus was en dat er meer van gemaakt wordt dan het is. Ik bedoel, als hij echt dat meisje iets had willen aandoen ga je dat toch niet zo snel bekennen?
Maar hij natuurlijk zoiets nooit moeten doen, niet in de laatste plaats omdat dat meisje minderjarig is.

Zal me benieuwen hoe dit gaat aflopen.

woensdag 22 januari 2003 @ 19:25:04 #117
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_8052895
Het gedrogeerde meisje doet zelf verhaal op Mediawatchers:

http://www.mediawatchers.nl/cgi-bin/board/message.pl/list/1/15/7122/4/

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_8052994
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:25 schreef Sanne het volgende:

Kan je dat met zekerheid zeggen dan
pi_8053008
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:14 schreef schatje het volgende:
Gert-Jan is zwaar de lul in ieder geval, het ziet er niet goed uit voor hem.
Zal wel meevallen; hij zou voor zichzelf een mixdrankje hebben gemaakt en daar GHB in hebben gegooid, toen heeft het meisje er zelf een paar flinke slokken van genomen (op eigen initiatief en nadat ze had gezien dat hij er een doorzichtig goedje aan had toegevoegd), dit volgens eigen zeggen van deze Denise.

Geen stiekeme poging tot drogeren/verkrachting/moord whatever dus, over een paar dagen is hij vrij (zal nog wel even vastgehouden worden omdat men juist door hem vasthouden een voorbeeld kan stellen; wordt behoorlijk veel van dat goedje gebruikt dezer dagen).

pi_8053058
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:32 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Zal wel meevallen; hij zou voor zichzelf een mixdrankje hebben gemaakt en daar GHB in hebben gegooid, toen heeft het meisje er zelf een paar flinke slokken van genomen (op eigen initiatief en nadat ze had gezien dat hij er een doorzichtig goedje aan had toegevoegd), dit volgens eigen zeggen van deze Denise.

Geen stiekeme poging tot drogeren/verkrachting/moord whatever dus, over een paar dagen is hij vrij (zal nog wel even vastgehouden worden omdat men juist door hem vasthouden een voorbeeld kan stellen; wordt behoorlijk veel van dat goedje gebruikt dezer dagen).

Ik weet het niet, hij zit immers ook al veertien dagen vast.Maar goed, afwachten maar.
pi_8053091
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:32 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]
(zal nog wel even vastgehouden worden omdat men juist door hem vasthouden een voorbeeld kan stellen;

Nou nee, dat mag niet.
In Nederland mag een verdachte maximaal 72 uur worden vastgehouden, en dit kan alleen worden verlengd als er nieuwe steekhoudende bewijzen zijn gevonden tegen de verdachte.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 22 januari 2003 @ 19:39:26 #122
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_8053140
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:31 schreef PC eend het volgende:

[..]

Kan je dat met zekerheid zeggen dan

Inderdaad. Wie controleert dat zij dat ook echt is?
Your games are death
With every breath
pi_8053166
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:39 schreef Rica het volgende:

[..]

Inderdaad. Wie controleert dat zij dat ook echt is?

Precies, voor hetzelfde geld ben ik dat
  woensdag 22 januari 2003 @ 19:44:57 #124
6941 APK
Factual, I think.
pi_8053249
Het lijkt me vrij duidelijk dat ze zelf wist wat ze dronk en dat ze niet, zoals in het verhaal van Privé gesuggereerd wordt, dat spul buiten haar medeweten dronk.

En waarom wordt Job Cohen in dat verhaal genoemd?

woensdag 22 januari 2003 @ 19:45:01 #125
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_8053251
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:40 schreef PC eend het volgende:

[..]

Precies, voor hetzelfde geld ben ik dat

Hoe is het rijtje ook alweer?

Means, Motive and Opportunity...

hmmm.. bel Spong alvast maar eendje!

Your games are death
With every breath
pi_8053365
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:45 schreef Rica het volgende:

[..]

Hoe is het rijtje ook alweer?

Means, Motive and Opportunity...

hmmm.. bel Spong alvast maar eendje!

Nah Spong is de laatste tijd totaal de weg kwijt zo te zien
pi_8053982
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:36 schreef shmoopy het volgende:

Nou nee, dat mag niet.
In Nederland mag een verdachte maximaal 72 uur worden vastgehouden, en dit kan alleen worden verlengd als er nieuwe steekhoudende bewijzen zijn gevonden tegen de verdachte.

Zo bedoel ik het niet shmoopy, een minderjarige heeft kans gezien om alcohol (en mogelijk GHB) tot zich te nemen in zijn huis, en dat is strafbaar (gelegenheid geven).

Met dat voorbeeld bedoel ik dat men in de strijd tegen GHB een bekend persoon hard aanpakken misschien als een gelegenheid ziet om anderen af te schrikken.

woensdag 22 januari 2003 @ 20:43:03 #128
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_8054598
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:34 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik weet het niet, hij zit immers ook al veertien dagen vast.Maar goed, afwachten maar.

Volgens RTL-Boulevard is het voorarrest verlengd met 30 dagen. Maakt mij benieuwd naar de relaties van de de ouders van het slachtoffer....

You do the math...

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  woensdag 22 januari 2003 @ 21:22:51 #129
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_8055542
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 07:21 schreef SunChaser het volgende:

[..]

En dan haar verdediging in De Telegraaf. "Zeventienjarige meisjes horen helemaal niet zo laat uit te gaan." Aldus de ex-slet van Luv.

Oja, en ik hoorde vandaag nog wel dat GJ haar dochter ook eens een keertje thuis heeft gebracht na een avondje stappen. En die meid is de 20 ook nog lang niet gepasseerd. Dus haar eigen dochter mag t wel zo laat maken?
never play games........
  woensdag 22 januari 2003 @ 21:32:00 #130
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_8055705
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:25 schreef Sanne het volgende:

Wel heel toevallig dat zij zich daar dan laat zien, verwijzingen doet naar de story, terwijl iedereen weet dat de verhalen in de story altijd zo overtrokken zijn (=lees roddelblad) en dat haar vriendin ook ineens even haar zegje komt doen.
Geloof ik dus echt geen bal van
never play games........
  woensdag 22 januari 2003 @ 21:52:19 #131
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8056120
Ik heb het stuk op mediawatchers ook even gelezen.... Zeer vreemd allemaal. Opeens duikt die Denise uit het niets op ... even later een vriendin van haar. Moeilijk om te geloven, maar als het wel zo is.....

Afwachten maar....

pi_8056836
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 20:19 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet shmoopy, een minderjarige heeft kans gezien om alcohol (en mogelijk GHB) tot zich te nemen in zijn huis, en dat is strafbaar (gelegenheid geven).

Met dat voorbeeld bedoel ik dat men in de strijd tegen GHB een bekend persoon hard aanpakken misschien als een gelegenheid ziet om anderen af te schrikken.

Ah, okee, snap ik.
Om even de gevaren van die drug onder de aandacht te brengen (middels een BN-er),
mja, dat zou kunnen idd.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8060403
Moet er trouwens geen balkje voor zijn ogen bij die foto op pagina 1 ?
  donderdag 23 januari 2003 @ 01:14:54 #134
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_8060415
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 01:13 schreef PC eend het volgende:
Moet er trouwens geen balkje voor zijn ogen bij die foto op pagina 1 ?
never play games........
pi_8060532
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:15 schreef patty het volgende:
Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken, maar het is allemaal onzin schatten Gertje is er ingeluisd door dat kaboutertje, geloof het niet!
Denk je dat nog steeds Patty?
  donderdag 23 januari 2003 @ 07:39:00 #136
29306 AnTjE101
En nou is ut genoeg geweest!!!
pi_8061696
Je kan zeggen wat je wilt maar die yup is aardig de weg kwijt als je t mij vraagt!!
KOOP DR LEKKER ZELLUF 1 !!!
pi_8062371
Denise zegt in de privé

"Tijdens dat avondje stappen heeft hij een doorzichtige vloeistof in mijn drankje gegooid. Ik werd onwel en raakte vervolgens buiten bewustzijn. Wat er daarna is gebeurd, weet ik niet meer."

Waarom drinkt ze het op als ze weet dat hij er een onbekende doorzichtige vloeistof in heeft gegooid??

en eerst was het toch zo dat GJ zijn drankje aan haar aanbood, en zij er een aantal teugen van nam..?!

Er klopt echt niks van het hele verhaal

Strawberry Flavour..
pi_8064571
Zie je nou wel

Maar ik bemoei me er niet meer mee

Buikpijn van het lachen!
pi_8065111
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 09:42 schreef -moi- het volgende:
Denise zegt in de privé

"Tijdens dat avondje stappen heeft hij een doorzichtige vloeistof in mijn drankje gegooid. Ik werd onwel en raakte vervolgens buiten bewustzijn. Wat er daarna is gebeurd, weet ik niet meer."

Waarom drinkt ze het op als ze weet dat hij er een onbekende doorzichtige vloeistof in heeft gegooid??

en eerst was het toch zo dat GJ zijn drankje aan haar aanbood, en zij er een aantal teugen van nam..?!

Er klopt echt niks van het hele verhaal

Het gebeurde toch bij hem thuis??
Nou weet ik het ook niet meer.
pi_8065843
Dit is het hele artikel uit de privé...

Ooit was Gert-Jan de Boer een gevierd zakenman die bekend werd door zijn deelname aan BB3. Nu zit hij sinds vorige week in de cel op verdenking van poging tot moord. Hij zou de 17-jarige Denise Jaspers hebben willen vergiftigen .....

Gert-Jan de Boer (34), die furore maakte in Big Brother 3, is opgepakt omdat hij, volgens de vader van het 'slachtoffer', wordt verdacht van poging tot moord! Hij zou de 17-jarige DENISE JASPERS de levensgevaarlijke drug GHB hebben gegeven, waardoor zij ernstig ziek zou zijn geworden... Op 11 januari jl. is Gert-Jan aan het stappen in de populaire Amsterdamse discotheek Sinners. Daar ontmoet hij Denise en haar vriendinnen KIM en ROMY. Hij raakt aan de praat met hen en het wordt heel gezellig. Wanneer Sinners eindelijk sluit, vat het hele gezelschap het plan op door te gaan feesten in de nachttent Party Crew aan het Rembrandtplein. Het is dan tegen vijven. De Party Crew doet zijn naam eer aan en tegen half zeven (!) besluit de groep tot het drinken van een afzakkertje bij Gert-Jan thuis. En daar zou hij hebben toegeslagen...

In een onbewaakt ogenblik zou Gert-Jan de drug GHB in haar drankje hebben gegooid. Even later wordt zij onwel en moet zij worden afgevoerd...
Een dag later doet Denise aangifte bij de politie, die de zaak direct hoog opneemt. Nog dezelfde dag wordt Gert-Jan gearresteerd en sindsdien zou hij vast zitten. 'Ik heb echt een heel nare ervaring gehad met Gert-Jan de Boer,' zegt Denise. Tijdens dat avondje stappen heeft hij een doorzichtige vloeistof in mijn drankje gegooid. Ik werd onwel en raakte vervolgens buiten bewustzijn. Wat er daarna is gebeurd, weet ik niet meer. Denise slikt haar tranen weg, terwijl zij haar verhaal vertelt. Zij is vooral verdrietig, maar haar vader is witheet: 'Gert-Jan zit momenteel in de cel, want het is een heel zwaar misdrijf dat hij heeft gepleegd. Hij heeft mijn dochter vergiftigd! Gelukkig neemt de politie het ook zwaar op en zien zij het als poging tot moord. Thuis heb ik een hele stapel verklaringen en het proces-verbaal. Als inderdaad bewezen kan worden dat Gert-Jan GHB in Denise's drankje heeft gedaan, dan staat hem een zware straf te wachten.
Privé belde met Gert-Jans broer CEES DE BOER, voor een reactie, maar hij zegt: 'Ik heb geen zin om op welke wijze dan ook te reageren. Hierbij beëindig ik het gesprek' Gert-Jan's advocaat, de bekende strafpleiter MR GERARD SPONG, is de man van de nuance. Hij laat weten: 'Ik verwacht dat mijn cliënt deze week vrijkomt en dan wordt het tijd voor zijn verhaal. Kijk, we hebben het over een meisje van 17 jaar. Zij is door haar ouders in de gelegenheid gesteld after party's en dat soort zaken te bezoeken. Zij houdt zich, 17 jaar oud, op in tenten waar alcohol, GHB, cocaïne en andere zaken, onder het wakend oog van burgemeester JOB COHEN, gewoon gebruikt worden. Je kunt ook vraagtekens plaatsen achter de nuchterheid van het slachtoffer en de andere dames, om half zeven 's ochtends.' REMCO GERRITSEN, woordvoerder van de politie Amsterdam, wil niet al te veel over de zaak zeggen. Wij doen geen uitspraken over vips. In verband met de privacy wil ik geen mededelingen doen.'

bron:mediawatchers

Strawberry Flavour..
  Trouwste user 2022 donderdag 23 januari 2003 @ 13:56:40 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_8066507
Kijk, we hebben het over een meisje van 17 jaar. Zij is door haar ouders in de gelegenheid gesteld after party's en dat soort zaken te bezoeken. Zij houdt zich, 17 jaar oud, op in tenten waar alcohol, GHB, cocaïne en andere zaken, onder het wakend oog van burgemeester JOB COHEN, gewoon gebruikt worden.

Aldus Spong.

Ligt het nu aan de ouders of aan Job Cohen ?

pi_8066676
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:56 schreef tong80 het volgende:
Kijk, we hebben het over een meisje van 17 jaar. Zij is door haar ouders in de gelegenheid gesteld after party's en dat soort zaken te bezoeken. Zij houdt zich, 17 jaar oud, op in tenten waar alcohol, GHB, cocaïne en andere zaken, onder het wakend oog van burgemeester JOB COHEN, gewoon gebruikt worden.

Aldus Spong.

Ligt het nu aan de ouders of aan Job Cohen ?

Duidelijk Job Cohen...wat een eikel dat ie niet op elke zaterdagavond alle discotheken e.d. langs gaat om te controleren of er niet stiekem minderjarige meisjes binnen zijn
  donderdag 23 januari 2003 @ 16:11:20 #143
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8068928
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:18 schreef -moi- het volgende:
Dit is het hele artikel uit de privé...

(knip)

Deze 'versie' had ik nog niet gelezen en klinkt meteen een heel stuk serieuzer. Het begint er toch met de dag wat ernstiger uit te zien vind ik.
  Moderator donderdag 23 januari 2003 @ 16:22:19 #144
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_8069143
Denise: "Tijdens dat avondje stappen heeft hij een doorzichtige vloeistof in mijn drankje gegooid."

Drink het dan niet óp, muts! Ze heeft dus blijkbaar gezien dat-ie dat gedaan heeft. Misschien heeft ze er zelfs wel om gevraagd. De enige reden waarom ze het op heeft gedronken, is omdat ze high wou worden. En dan nu de vermoorde onschuld spelen. Bah!

Overigens is het van GJ niet okee om zoiets te doen, maar laten we wel wezen: het gaat om een dame van 17 jaar, zoals alle meisjes van die leeftijd heeft ze waarschijnlijk hard haar best gedaan om er nog wat ouder uit te zien, en ik vind niet dat GJ nou aan de schandpaal genageld moet worden omdat-ie "minderjarige meisjes" aan de drugs helpt. Dat is te ongenuanceerd.

pi_8069998
Het valt wel op hoe mediageil Denise en haar vader zijn, roddelbladen,de krant,internet en TV staan vol met geruchten,ik krijg steeds meer het gevoel dat het allemaal erg wordt opgeblazen door Denise,maar er kan natuurlijk ook een klein gedeelte van waar zijn
Toch heb ik het gevoel dat dit jonge nachtbrakertje uit is op geld omdat Gert-Jan jammergenoeg in BB3 heeft gezeten en niet arm is
Zijn er trouwens al foto's van het "slachtoffer" te vinden?
Dat moet toch geen probleem zijn voor iemand die de media opzoekt...
  donderdag 23 januari 2003 @ 17:09:39 #146
43808 nijntje-pg
zoeken naar het oude leven
pi_8070127
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 14:32 schreef robh het volgende:
Gertje weer in een big-brother huis....
Daar kan ie in ieder geval niemand kwaad doen...alleen zichzelf
Voor de goden hoef je niet te vrezen. Over de dood hoef je je geen zorgen te maken. Het goede is eenvoudig te verkrijgen. Het afschuwelijke is gemakkelijk te verdragen.
pi_8070909
kwam deze al tegen ...

pi_8072219
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 16:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Deze 'versie' had ik nog niet gelezen en klinkt meteen een heel stuk serieuzer. Het begint er toch met de dag wat ernstiger uit te zien vind ik.

Je slaat nou toch niet al mijn posts over he
  Redactie Frontpage donderdag 23 januari 2003 @ 19:41:13 #149
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8073121
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 17:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het valt wel op hoe mediageil Denise en haar vader zijn, roddelbladen,de krant,internet en TV
Verdedig jij nu iemand die zich vrijwillig heeft laten opsluiten in het BigBrother huis?
pi_8073662
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 19:41 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Verdedig jij nu iemand die zich vrijwillig heeft laten opsluiten in het BigBrother huis?

Nee, ik probeer alleen aan te geven dat Denise en haar vader wel érg happig zijn naar de media en meteen op de voorpagina van de Telegraaf staan, in Privé, RTL Boulevard, en dat in zo'n korte tijd, dat valt gewoon op
Ik kan me trouwens nog moeilijk voorstellen dat Gert-Jan dit echt heeft gedaan, hij houdt van een drankje, maar dit?
Ik verdedig hem niet, maar ik heb zo'n raar gevoel dat er dingen worden opgeblazen, er zal best iets gebeurd zijn, maar welke 17- jarige meiden gaan er dan ook om half zeven in de ochtend mee met een veel oudere (bekende) man?
Dan ben je wel ergens op uit toch ? (sex,geld,nieuwsgierigheid,jaloezie)
pi_8074575
Waar HIJ op uit was.. das duidelijk

Zij ging in op een vriendelijke uitnodiging voor een kopje koffie

pi_8074734
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:39 schreef Koos Voos het volgende:
Waar HIJ op uit was.. das duidelijk

Zij ging in op een vriendelijke uitnodiging voor een kopje koffie

Logisch dan dat hij vraagt...
Hoe drink jij je koffie, alles erin?
pi_8076858
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Logisch dan dat hij vraagt...
Hoe drink jij je koffie, alles erin?

! koffie dus, wat heb je erin?

Melk, suiker, zoetjes, GHB???

† In Memoriam † donderdag 23 januari 2003 @ 22:40:52 #154
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8077023
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:34 schreef erikh het volgende:

! koffie dus, wat heb je erin?

Melk, suiker, zoetjes, GHB???

Ze zei toch alles?
Eigen schuld, had ze er maar niet om moeten vragen.
pi_8077173
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:40 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze zei toch alles?
Eigen schuld, had ze er maar niet om moeten vragen.

Het is tot nu toe tegenstrijdig, er wordt ook gesproken dat de GHB is toegediend in een onbewaakt moment.
  † In Memoriam † donderdag 23 januari 2003 @ 22:51:10 #156
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8077245
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:47 schreef schatje het volgende:

[..]

Het is tot nu toe tegenstrijdig, er wordt ook gesproken dat de GHB is toegediend in een onbewaakt moment.

In het huis van hem?
pi_8077375
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:51 schreef Loedertje het volgende:

[..]

In het huis van hem?

quote:
Gert-Jan, bewoner van Big Brother 3, zit sinds vorige week vast na een aangifte van de 17-jarige Denise uit Amsterdam.Zij beweert dat hij heeft geprobeerd haar te drogeren met GHB.
Gert-Jan was de meisjes en een vriend van hen tegengekomen op het Rembrandt plein.Het klikte zo goed dat ze nog wat gingen drinken bij Gert-Jan thuis.Daar zou hij het middel in Denise's drankje hebben gedaan.
Presentratrice Patty Brard, sinds BB3 bevriend met Gert-Jan, neemt het voor hem op."Hij is erin geluisd".Ook medebewoonster Kelly gelooft niet van de aantuigingen:"Hij is een goedzak."
Vandaag wordt besloten of Gert-Jans voorarrest wordt verlengd.Zijn advocaat mr.Spong zegt:"Ik houd er rekening mee dat de meisjes of hun vriend die middelen zelf bij zich hadden."
pi_8079706
quote:
pi_8079815
De berichtgeving is weer dusdanig overtrokken dat ik nu wel eens wat feiten wil horen ipv aantijgingen.
pi_8080654
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 00:49 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Das de Prive, die brengt het helemaal opgeklopt.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 06:57:07 #161
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8081655
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 01:56 schreef schatje het volgende:
Das de Prive, die brengt het helemaal opgeklopt.
Daar ga ik ook vanuit....
Maar toch.....
  vrijdag 24 januari 2003 @ 06:59:30 #162
6941 APK
Factual, I think.
pi_8081659
Edit: Off-topic.

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 24-01-2003 07:12]

Redactie Frontpage vrijdag 24 januari 2003 @ 07:48:47 #163
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8081774
Bottomline: GJ zit op alle fronten fout. Al vraagt een meisje van 17 een slokje van jouw GHB-coctail dan nog als volwassene en drugsexpert geef je het NIET.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 08:03:35 #164
6941 APK
Factual, I think.
pi_8081811
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 07:48 schreef SunChaser het volgende:
Bottomline: GJ zit op alle fronten fout. Al vraagt een meisje van 17 een slokje van jouw GHB-coctail dan nog als volwassene en drugsexpert geef je het NIET.
Ik begrijp eigenlijk niet dat hij zelf zo'n coctail drinkt.
Van wat ik op de streams gezien heb houdt hij wel van een drankje. (Hoewel ik hem geen alcoholist zou willen noemen omdat hij nooit trillend in het arme gedeelte zat waar geen alcohol aanwezig was)

Ik neem aan dat hij die nacht ook gedronken heeft. Hij moet toch ook weten dat de combinatie GHB/alcohol levensgevaarlijk is....

Moderator vrijdag 24 januari 2003 @ 09:16:45 #165
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_8082121
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 08:03 schreef APK het volgende:

[..]

Ik begrijp eigenlijk niet dat hij zelf zo'n coctail drinkt.
[..]Ik neem aan dat hij die nacht ook gedronken heeft. Hij moet toch ook weten dat de combinatie GHB/alcohol levensgevaarlijk is....

Hij schijnt dus (zie eerder dit topic) na BB3 ook al een keer met een coke-overdose in het AMC te zijn opgenomen. Het is dus een roekeloze drugsgebruiker.
Ik vind GJ typisch iemand die maar beter helemaal geen drugs kan gebruiken, overigens. Hij is veel te instabiel.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 12:39:26 #166
29306 AnTjE101
pi_8084441
Ik ken m trouwens niet anders als iemand die als die wat op heeft een beetje labiel is . Dus het verbaasd me eigenlijk nix dat dit gebeurt is.
pi_8085106
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 09:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij schijnt dus (zie eerder dit topic) na BB3 ook al een keer met een coke-overdose in het AMC te zijn opgenomen. Het is dus een roekeloze drugsgebruiker.
Ik vind GJ typisch iemand die maar beter helemaal geen drugs kan gebruiken, overigens. Hij is veel te instabiel.

En ook al na een GHB overdose, is een beetje teveel van het goede allemaal.Jongen kent geen grenzen.
pi_8087082
na er lang over nagedacht te hebben denk ik dat het zo is gegaan:

Gert-Jan gaat uit, drinkt wat, gaat helemaal uit z'n dak, en komt de drie meisjes tegen. Het is heel gezellig, en als de clubs sluiten vraagt hij ze mee naar huis, en omdat het klikt gaan ze mee. Ze hebben lijkt mij al heel wat alcohol op.
Thuis aangekomen pakt Gert-Jan wat drank en GHB erbij, om de pret thuis voort te zetten, en d.m.v. GHB wil hij het feest helemaal compleet maken. Hij gebruikt het, zoals bekend, vaker maar dat is zijn zaak. Hij, sociaal als hij is, biedt in dronken toestand het meisje een slokje van zijn drinken aan waar de GHB in zit, omdat hij denkt dat zij dan ook helemaal uit d'r dak zal gaan.
Het meisje, pakt het drinken maar al te graag aan, want wil het ook wel een keer proberen, wat ze in nuchtere toestand waarschijnlijk nooit zou doen, maar op dat moment, bij GJ thuis, in blijdschap door de alcohol en de gezellige avond doet ze het toch. Ze wordt enige momenten later ziek, kotst het uit, en gaat naar het ziekenhuis, en na een dag, denkt ze in nuchtere toestand terug op wat er gebeurd is. Nu kan ze niet geloven dat ze het drankje gedronken heeft met GHB erin, dat zou ze toch nooit doen! Gert-Jan heeft haar gedwongen om het te drinken, maar omdat dat niet aannemelijk lijkt, heeft hij het in haar drinken gedaan! En door dit tegen d'r zelf te zeggen is ze het nog gaan geloven ook. Hij wilde haar vermoorden, want zij zou nooit met een vinger drugs aanraken...

maar iedereen weet wel wat alcohol en een feeststemming met een mens doet..

dit is er denk ik gebeurd, het is niet goed te praten dat GJ het aangeboden heeft aan haar, maar hij heeft het denk ik alleen gedaan (in dronken toestand) om haar een leuke avond te bezorgen, niet denkende aan de gevolgen.

Strawberry Flavour..
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2003 @ 14:58:04 #169
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8087205
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 14:52 schreef -moi- het volgende:
verhaaltje..

dit is er denk ik gebeurd, het is niet goed te praten dat GJ het aangeboden heeft aan haar, maar hij heeft het denk ik alleen gedaan (in dronken toestand) om haar een leuke avond te bezorgen, niet denkende aan de gevolgen.

Of..

...hij heeft het denk ik alleen gedaan (in dronken toestand) om zichzelf een leuke avond te bezorgen, vooral denkende aan de gevolgen..

pi_8087443
Ik zeg altijd maar zo: Waar rook is , is vuur.
pi_8087484
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 15:10 schreef berney het volgende:
Juist!
  vrijdag 24 januari 2003 @ 15:43:01 #172
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_8088125
quote:
Maar er is verschil tussen een gezellig (gezamenlijk) kampvuurtje en een aangestoken bosbrand. Ik wacht eerst wel wat het onderzoek van de brandweer uitwijst.
Oh.
Ok.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 16:27:46 #173
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_8088982
WOW Ik wist niet dat er zoveel psychologen en andere deskundigen hier bij Fok! rondliepen.

Wat een inzichten allemaal, ge-wel-dig. Als ik jullie was zou ik de Story bellen!

fake a dream
  vrijdag 24 januari 2003 @ 16:29:21 #174
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8089020
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 14:58 schreef Loedertje het volgende:
Of..

...hij heeft het denk ik alleen gedaan (in dronken toestand) om zichzelf een leuke avond te bezorgen, vooral denkende aan de gevolgen..

Deze lijkt me toch iets aannemelijker!
  vrijdag 24 januari 2003 @ 16:43:47 #175
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8089281
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 14:58 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Of..

Of..

...meisje van 17 experimenteert met drugs, en geeft GJ de schuld, omdat ze natuurlijk niet met het "pappie ik heb drugs gebruikt"-verhaaltje thuis kan aankomen zetten.

pi_8089337
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 16:43 schreef Christine het volgende:

[..]

Of..

...meisje van 17 experimenteert met drugs, en geeft GJ de schuld, omdat ze natuurlijk niet met het "pappie ik heb drugs gebruikt"-verhaaltje thuis kan aankomen zetten.

Dat zou ook kunnen.
  Moderator vrijdag 24 januari 2003 @ 16:54:49 #177
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_8089504
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 16:27 schreef Kimmie het volgende:
WOW Ik wist niet dat er zoveel psychologen en andere deskundigen hier bij Fok! rondliepen.

Wat een inzichten allemaal, ge-wel-dig. Als ik jullie was zou ik de Story bellen!

Beneden jouw niveau dit hè? Niet meer naar omkijken meid, dit topic.
pi_8103436
Waar blijft die foto van Denise, ik begin nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden...
pi_8104035
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 16:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waar blijft die foto van Denise, ik begin nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden...
idd...iemand...?
Strawberry Flavour..
pi_8118364
Vreemd dat er geen nieuws meer is, niet eens een foto van Denise
Er zal verder wel niks meer over te melden zijn, of heeft iemand al het laatste nieuws misschien ?
  zondag 26 januari 2003 @ 17:32:38 #181
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_8118601
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 16:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Beneden jouw niveau dit hè? Niet meer naar omkijken meid, dit topic.

Ik dacht ik kijk eens verder dan mijn neus lang is maar zeg nou zelf al dat gespeculeer is toch om je dood te lachen

iig succes met dit topic

fake a dream
pi_8120471
Vreselijk...
Buikpijn van het lachen!
pi_8120737
quote:
Op zondag 26 januari 2003 19:27 schreef patty het volgende:
Vreselijk...
Vertel Patty, wat is het laatste nieuws ?
pi_8120828
quote:
Op zondag 26 januari 2003 19:43 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Vertel Patty, wat is het laatste nieuws ?

Zoals ik zei schat, vreselijk...
Buikpijn van het lachen!
pi_8120937
quote:
Op zondag 26 januari 2003 19:47 schreef patty het volgende:

[..]

Zoals ik zei schat, vreselijk...

Wat een hel zeg, moeilijk om je te verplaatsen in zijn situatie nu...
  maandag 27 januari 2003 @ 09:26:58 #186
39256 Bonobo11
pi_8128383
quote:
En waar Spong advocaat is is de verdachte schuldig!!!!!
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 27 januari 2003 @ 13:08:07 #187
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8131497
quote:
Op zondag 26 januari 2003 19:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een hel zeg, moeilijk om je te verplaatsen in zijn situatie nu...
Voor het meisje lijkt het me ook geen pretje (als GJ schuldig is!)
  maandag 27 januari 2003 @ 13:55:56 #188
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_8132265
quote:
Op maandag 27 januari 2003 09:26 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook meteen dacht toen ik het las.
pi_8138393
quote:

[..]

Gert-Jan koopt de zaak misschien wel af, hij heeft immers geld zat.
  dinsdag 28 januari 2003 @ 13:48:44 #190
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8152102
quote:
Op maandag 27 januari 2003 19:02 schreef schatje het volgende:

[..]

Hij was toch juist al zijn geld op de beurs verloren???

En als de zaak afgekocht wordt dan is het een vreemde gang van zaken van beide kanten. GJ geeft toe en het meisje deed het waarschijnlijk alleen voor het geld.

pi_8157243
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 13:48 schreef marky het volgende:

[..]

Hij was toch juist al zijn geld op de beurs verloren???

En als de zaak afgekocht wordt dan is het een vreemde gang van zaken van beide kanten. GJ geeft toe en het meisje deed het waarschijnlijk alleen voor het geld.

Klopt, maar zijn broer heeft een goedlopend bedrijf dus zal hij de zaak wel afkopen
En volgens mij heeft die vader van het slachtoffer naar buiten gebracht dat Gert-Jan bekend zou hebben, maar of dat ook echt zo is weet ik niet...
pi_8163085
quote:

[..]

En waarom loopt die melkert dan nog steeds vrij rond?
pi_8163096
quote:
Op maandag 27 januari 2003 19:02 schreef schatje het volgende:

[..]

Niet meer nadat spong met hem klaar is
  Moderator woensdag 29 januari 2003 @ 18:41:43 #194
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_8180026
Zit-ie nou nog steeds vast dan?
pi_8180847
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:41 schreef Gert het volgende:
Ja, nog minstens 2 weken, maar er valt weinig meer over te melden
Het is inmiddels oud nieuws geworden en dan valt het stil...
  donderdag 30 januari 2003 @ 14:53:37 #196
29306 AnTjE101
pi_8185180
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:41 schreef Gert het volgende:
Tja ik ben toch ook echt wel benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen.Je hoort er gelijk nix meer van.
  donderdag 30 januari 2003 @ 16:12:15 #197
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8186386
Nog steeds geen nieuws? Of is de nieuwigheid er al af bij de media?
pi_8186636
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 22:11 schreef PC eend het volgende:
En waarom loopt die melkert dan nog steeds vrij rond?
Omdat Spong advocaat is
pi_8194600
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:12 schreef scanman01 het volgende:
Nog steeds geen nieuws? Of is de nieuwigheid er al af bij de media?
Telegraaf meldt er niks meer over.
pi_8247820
Kelly is weer op dreef
quote:
Kelly geschokt na bekentenis Gert-Jan
'Ik schiet zijn ballen eraf'

Kelly geloofde heilig in zijn onschuld toen haar oude 'Big Brother-maatje Gert-Jan werd beschuldigd van het drogeren van een zeventienjarig meisje. Maar nu hij schuld heeft bekend, gaat Kel door het lint. "De hel wereld is gek geworden! Als Gert-Jan nu voor me zou staan, zou hij een hoek van me krijgen....

"Gert-Jan is echt van god los! Ik vind het verschrikkelijk wat hij gedaan heeft. Als hij drugs wil gebruiken, dan is dat zijn eigen zaak. Al drinkt hij een hele fles GHB leeg, dat is zijn eigen risico. Maar om dat spul bij een onschuldig meisje in het drinken te doen, dat vind ik zo laag! " Kelly is woest. En teleurgesteld, zwáár teleurgesteld in haar 'Big-Brother-maatje' Gert-Jan zit inmiddels alweer ruim twee weken in de cel. Hij wordt er van beschuldigd dat hij de 'partydrug' GHB in het drankje van de zeventienjarige Denise uit Amsterdam heeft gegooid zonder haar medeweten. Zij belandde als gevolg daarvan in het ziekenhuis. GHB staat ook wel bekend als de 'rapedrug', omdat deze drug in combinatie met alcohol zeer gevaarlijk is en een willoos slachtoffer maakt van degene die het inneemt.

Gert-Jan dreigt voor jaren de bak in te draaien. Kelly kan haar woede nauwelijks onderdrukken. Vooral ook omdat ze aanvankelijk in zijn onschuld geloofde. Kort na Gert-Jan's arrest sprong ze voor hem in de bres en liet Party weten: "Ik vind het zo zielig voor Gert-Jan dat hij nu tussen de pissende junks en beroepscriminelen zit. Daar hoort hij niet. Hij zou nooit drugs in de drank van een meisje gooien om haar knock-out te krijgen. De vrouwen staan voor hem in de rij. Hij heeft dat helemaal niet nodig. je denkt toch niet dat hij zijn leven gaat verknallen door zoiets stoms te doen?"

Wanneer Gert-Jan kort daarop toch schuld bekent, slaat Kelly om als een blad aan een boom. "Ik kreeg net een SMS-je van Patty Brard, waarin stond dat Gert-Jan schuld heeft bekend. Patty zit er helemaal doorheen. En ik ook. Wij hebben het samen voor hem opgenomen, maar hij heeft ons vertrouwen beschaamd. Weet je dat ik me gewoon opgelucht voel dat hij achter de tralies zit? Ik ging ook wel eens stappen met Gert-Jan en voor hetzelfde geld had hij het bij mij gedaan. Ik heb er spijt van dat ik hem zo heb verdedigd, wat moeten de mensen wel niet van me denken? Want laat ik duidelijk stellen: ik heb een bloedhekel aan drugs en ik vind het verschrikkelijk wat Gert-Jan gedaan heeft. Ik vind dat hij als volwassene de verantwoordelijkheid heeft voor een minderjarige. Ik kan niet begrijpen dat hij een zeventienjarig meisje mee naar huis neemt en haar een drugscocktail geeft. GHB wordt gebruikt om olifanten onder narcose te brengen!

Kelly haalt even diep adem en vervolgt: "Als ik een dochter zou hebben en iemand zou haar dit aandoen, dan zou ik zijn ballen eraf schieten. Ik dacht Gert-Jan na drie maanden BB te kennen en beschouwde hem als een vriend, maar ik heb me in hem vergist." Toch gaat ze hem opzoeken in de gevangenis. "Ik wil uit zijn eigen mond horen dat hij het heeft gedaan. Want ik kan nog steeds niet bevatten dat iemand echt tot zoiets in staat is ....

Bron: Party, bewerkt door Mediawatchers

pi_8247876
quote:
Op maandag 3 februari 2003 02:36 schreef PC eend het volgende:
Kelly is weer op dreef
Voor een paar honderd euro verklaard Kelly om het even wat, vind je het erg dat ik dit niet serieus neem.

(bron: Party... )

pi_8248022
quote:
Op maandag 3 februari 2003 02:45 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

(bron: Party... )

Nee de telegraaf is een stuk beter
  woensdag 12 februari 2003 @ 10:06:21 #203
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8430118
Mensen......

Gert-Jan is weer thuis!!

(Bron: Mediawatchers)

woensdag 12 februari 2003 @ 10:09:42 #204
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8430159
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 10:06 schreef Christine het volgende:
Mensen......

Gert-Jan is weer thuis!!

klopt, hij zat gisterenmiddag al bij Brard in het bubbelbad en champagne te zuipen.....
pi_8431508
Is ie dus vrijgeproken ofzo??
pi_8431534
mediawatcher, is dat een melkertbaan?
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_8431837
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 11:30 schreef The_Wanderer het volgende:
mediawatcher, is dat een melkertbaan?
Ander forum.
  donderdag 13 februari 2003 @ 09:58:22 #208
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8451243
quote:
Mensen......

Gert-Jan is weer thuis!!

En hij had bekend?
Back in town
  donderdag 13 februari 2003 @ 10:26:53 #209
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8451691
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 09:58 schreef Elbutre het volgende:

[..]

En hij had bekend?

Dat lijkt me niet. Hij is uit voorarrest ontslagen, als hij had bekend zou hij daar ws niet meer weg komen.
pi_8452868
Blijft vaag zo en de pers is er ook stil over.
pi_8551240
quote:
Mensen......

Gert-Jan is weer thuis!!

dinsdag 18 februari 2003 @ 08:44:37 #212
29306 AnTjE101
pi_8551760
Nou is er ook nog iemand die iets weet???
  dinsdag 18 februari 2003 @ 10:51:26 #213
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8553886
Ik zag Gert-Jan gisteren in een voorstukje van Patty's Posse voorbijkomen! Hij werd daar bij binnenkomst door een huilende Patty en die toyboy van d'r om z'n nek gevlogen!

It made me wanna

Back in town
pi_8557124
Ik heb het idee dat er een schikking is getroffen tussen beide partijen.
  dinsdag 18 februari 2003 @ 13:20:11 #215
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8557537
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 13:06 schreef schatje het volgende:
Ik heb het idee dat er een schikking is getroffen tussen beide partijen.
Gertjan is ontslagen uit voorarrest, wat m.i. betekent dat er niet voldoende bewijs is om hem vast te houden. Ik denk dat de rechtzaak nog moet komen.....
  dinsdag 18 februari 2003 @ 14:13:50 #216
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_8558874
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 11:17 schreef schatje het volgende:
Blijft vaag zo en de pers is er ook stil over.
Ja dat snap ik ook niet. Ik zat al op pagina 101 van TT te kijken en daar stond er ook nix over.

But seriously, ik denk dat hier maar weinig mensen nog op zitten te wachten en dat het daarom ook niet echt veel aandacht zal krijgen.

De mensen zijn gek geworden
pi_8559300
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 13:20 schreef Christine het volgende:

[..]

Gertjan is ontslagen uit voorarrest, wat m.i. betekent dat er niet voldoende bewijs is om hem vast te houden. Ik denk dat de rechtzaak nog moet komen.....

Dat zou ook kunnen.
pi_8559341
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 14:13 schreef Da hopman het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook niet. Ik zat al op pagina 101 van TT te kijken en daar stond er ook nix over.

Ik bedoelde de Telegraaf, die kwam ermee tenslotte.
  Moderator dinsdag 18 februari 2003 @ 14:44:14 #219
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_8559625
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 13:20 schreef Christine het volgende:

[..]

Met bewijs heeft dat dacht ik niets te maken. Volgens mij wordt een verdachte in afwachting van de rechtzaak altijd vrijgelaten als het onderzoek is afgerond, tenzij er sprake is van bijvoorbeeld vluchtgevaar of dreiging van maatschappelijke onrust.
Immers, een verdachte is pas schuldig als de rechter hem schuldig verklaard heeft.
pi_8592600
Op 6 maart begint Patty 's Posse, en hierin komt Gert-Jan waarschijnlijk zijn verhaal doen!

Strawberry Flavour..
pi_8592784
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 20:52 schreef -moi- het volgende:
Op 6 maart begint Patty 's Posse, en hierin komt Gert-Jan waarschijnlijk zijn verhaal doen!

En het meisje, mag die dan ook haar verhaal komen doen??
  woensdag 19 februari 2003 @ 21:00:26 #222
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8592800
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 20:59 schreef schatje het volgende:
pi_8608502
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 20:59 schreef schatje het volgende:

[..]

hoop et
Strawberry Flavour..
pi_8915262
Vanavond 20:30 Patty's posse op Yorin!

Real-life drama over het leven van Patty Brard. Patty's posse brengt wekelijks de diepte-, maar ook hoogtepunten uit het turbulente leven van de flamboyante showbizzdiva in kaart. Het is tenslotte niet louter kommer en kwel wat de klok slaat. Ook blije momenten en alledaags geluk uit het hysterische huishouden van Patty passeren de revue. Patty's posse staat derhalve garant voor een verslavende cocktail van drama, comedy, roddel en liefde.

ben erg benieuwd naar de reactie van Gert-Jan zelf op het hele gebeuren!

Strawberry Flavour..
  donderdag 6 maart 2003 @ 19:18:51 #225
6941 APK
Factual, I think.
pi_8917524
Ik zag 'em gisteren nog lopen met een hondje en z'n moeder.

Volgens mij had hij behoorlijk wat gewicht verloren.

donderdag 6 maart 2003 @ 19:21:36 #226
2018 PC eend
relativist
pi_8917569
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 19:18 schreef APK het volgende:
Volgens mij had hij behoorlijk wat gewicht verloren.
Gebeurt hem wel vaker, als hij een tijdje opgesloten heeft gezeten
  donderdag 6 maart 2003 @ 20:02:00 #227
16715 Mylene
*schatje*
pi_8918342
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 19:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Gebeurt hem wel vaker, als hij een tijdje opgesloten heeft gezeten

donderdag 6 maart 2003 @ 20:49:50 #228
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_8919399
En die Patty maar janken...
pi_8919405
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 17:10 schreef -moi- het volgende:
Vanavond 20:30 Patty's posse op Yorin!

Real-life drama over het leven van Patty Brard. Patty's posse brengt wekelijks de diepte-, maar ook hoogtepunten uit het turbulente leven van de flamboyante showbizzdiva in kaart. Het is tenslotte niet louter kommer en kwel wat de klok slaat. Ook blije momenten en alledaags geluk uit het hysterische huishouden van Patty passeren de revue. Patty's posse staat derhalve garant voor een verslavende cocktail van drama, comedy, roddel en liefde.

ben erg benieuwd naar de reactie van Gert-Jan zelf op het hele gebeuren!

Geen reactie gehoord, alleen maar gejank.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 00:51:49 #230
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8925162
Zal me benieuwen wanneer zijn tijdelijke vrijlating er weer op zit. Of komt hij er ook goed vanaf omdat hij een zogenaamde celebrity is?
pi_8925267
Ik walg van zo'n reaktie als die van Scanman. Weet jij wat er precies is gebeurd dan? Laat dat over aan de politie zou ik zeggen.
Het valt me trouwens op dat Scanman altijd zo'n uitgesproken mening heeft en deze dan ook nog verkondigd als zijnde de waarheid.
Bah, om te kotsen!:r
  vrijdag 7 maart 2003 @ 01:04:06 #232
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8925333
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 00:58 schreef watcherbb5 het volgende:
Ik walg van zo'n reaktie als die van Scanman. Weet jij wat er precies is gebeurd dan? Laat dat over aan de politie zou ik zeggen.
Het valt me trouwens op dat Scanman altijd zo'n uitgesproken mening heeft en deze dan ook nog verkondigd als zijnde de waarheid.
Bah, om te kotsen!:r
Dank je... Ik doe mijn best
We kunnen niet allemaal GJ fan zijn...
En wat die uitgesproken mening betreft... tja, niets aan te doen! Bye bye
  vrijdag 7 maart 2003 @ 01:06:39 #233
6941 APK
Factual, I think.
pi_8925365
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Dank je... Ik doe mijn best
We kunnen niet allemaal GJ fan zijn... Bye bye
Wat heeft dat nou met GJ-fan zijn te maken

Je bent in dit land toch onschuldig tot het tegendeel bewezen is?

Jij was er niet bij. Er staan genoeg theorieen in dit topic die ook op onschuldig zouden kunnen wijzen.

pi_10386392
Gert-Jan, bewoner van Big Brother 3, moet 15 Mei a.s voorkomen voor de beschuldiging van drogeren van een minderjarige. GJ heeft daarvoor al 30 dagen in voorarrest gezeten nadat er een aangifte heeft plaatsgevonden van de 17-jarige Denise uit Amsterdam. Zij beweert dat hij heeft geprobeerd haar te drogeren met de ´rapedrug´ GHB. Gert-Jan was de meisjes en een vriend van hen tegengekomen op het Rembrandtplein. Voor Gert-Jan een spannende tijd, het is nu afwachten wat de rechter uit gaat spreken (mediawatchers.nl)

Ik ben benieuwd...

[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 12-05-2003 22:26]

Moderator dinsdag 13 mei 2003 @ 08:26:34 #235
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_10390982
Hij heeft toch bekend? Ik denk dat hij voorwaardelijk en een geldboete krijgt.

Wie biedt meer?

pi_10431753
40 uur werkstraf, en een fikse eis tot schadevergoeding door het slachtoffer
  woensdag 14 mei 2003 @ 19:20:16 #237
16715 Mylene
*schatje*
pi_10431963
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 19:07 schreef LinkenLoetje het volgende:
40 uur werkstraf, en een fikse eis tot schadevergoeding door het slachtoffer
Laat hem maar flink dokken.
pi_10440622
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 08:26 schreef Gert het volgende:
Hij heeft toch bekend? Ik denk dat hij voorwaardelijk en een geldboete krijgt.

Wie biedt meer?

Bekend, letterlijk of figuurlijk, of niet, als er maar enigzins twijfel was had er wel een sepootje uigerolt. Blijkbaar genoeg bewijs (bloedtesten, bekentenis enz.) voor het openbaar ministerie om de zaak door te zetten. Een taakstraf (as first offender), voorwaardelijk (standaard) en genoegdoening voor het slachtoffer is het minste wat hij krijgt. Als het wettig en overtuigend bewezen is, dan is een half jaar effectieve celstraf niet misplaatst. Ik geloof nooit dat hij de "Cor Boonstra threatment" krijgt.
pi_10446933
Volgens mij is er vanavond bij RTL Boulevard een gesprek met de vader van dat meisje?!?

(Misschien had iemand dat al gezegd..maar ik ben weer te lui om alles te lezen )

donderdag 15 mei 2003 @ 16:49:44 #240
16715 Mylene
*schatje*
pi_10454130
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:50 schreef Tania18 het volgende:
Volgens mij is er vanavond bij RTL Boulevard een gesprek met de vader van dat meisje?!?

(Misschien had iemand dat al gezegd..maar ik ben weer te lui om alles te lezen )

Zeker weten dat ik ga kijken .
  donderdag 15 mei 2003 @ 17:20:21 #241
3498 Barb
Graduated Fool
pi_10454828
quote:

In ieder geval een verslag uit de rechtbank.

(ook te lui om te lezen)

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  donderdag 15 mei 2003 @ 17:23:21 #242
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_10454908
quote:
Ja die zal lekker objectief tegen de zaak aankijken... Not.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_10456964
vader van het meisje was even in beeld... hij zei dat als hij de kans kreeg om Gert-Jan uit te kleden hij dat zou doen

maar ik denk nog steeds dat Gert-Jan het gedaan heeft in een dronken toestand of onder invloed van drugs..natuurlijk niet goed te praten, maar ik denk niet dat hij het nóg eens zal doen..!

Strawberry Flavour..
  donderdag 15 mei 2003 @ 19:08:11 #244
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_10457140
Het afgelopen jaar gebruikte Gert-Jan zeer regelmatig cocaïne en wordt hij zelfs een keer in het AMC opgenomen wegens een overdosis. Ook zouden in het huis van Gert-Jan na zijn aanhouding grote hoeveelheden GHB en cocaïne aangetroffen te zijn.
Verslaafd gedrag, en naar mijn idee moeilijk te onderbreken.
Kliniekje ??

De zitting is nu achter de rug. Tegen Gert-Jan is 120 dagen voorwaardelijk, 200 uur taakstraf en 1000 euro boete geeïst. Gert-Jan heeft de bekende advocaat Spong in de arm genomen om de zaak tot de bodem uit te zoeken. De uitspraak is eind mei.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_10457190
Tja,als alles klopt heeft Gert-Jan dat meisje gewoon stiekem GHB toegediend met de intentie haar te misbruiken en daar moet ie voor boeten
Alleen die vader van het slachtoffer is een heel eng mannetje en een slechte vader...
pi_10457371
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 19:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Alleen die vader van het slachtoffer is een heel eng mannetje en een slechte vader...
ik weet niet of het een slechte vader is, maar hij kwam idd erg eng over ja brr
Strawberry Flavour..
  donderdag 15 mei 2003 @ 19:21:12 #247
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_10457472
Ook in dit geval blijf ik moeite hebben met de strafmaat in Nederland.

Een aantal keren schuld bekennen, uiteindelijk alles terug willen nemen (na overleg met Mr. Spong) en dan zo'n minimale straf !
De broer van G-J heeft bij de fam. van het slachtoffer zelfs excuses namens G-J aangeboden. Dit omdat G-J zelf geen contact met die fam. mocht hebben.

Het zal je dochter zijn die dit overkomt, en dat de dader dan voorwaardelijk kan krijgen, 200 uur mag schoffelen en ¤ 1000 mag betalen (toch weinig) ...........

Gelukkig bleef de schade voor G-J beperkt doordat het meisje alleen een ziekenhuis bezoek nodig had en daarna huiswaarts kon keren.
De aantijging 'poging tot verkrachting en poging tot doodslag' kon de off. van justitie niet hard maken tijdens de zitting.

Het had heel anders af kunnen lopen, met ook een heel andere eis dan.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 15 mei 2003 @ 19:34:34 #248
16715 Mylene
*schatje*
pi_10457822
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 19:21 schreef Harry het volgende:

Gelukkig bleef de schade voor G-J beperkt doordat het meisje alleen een ziekenhuis bezoek nodig had en daarna huiswaarts kon keren.
De aantijging 'poging tot verkrachting en poging tot doodslag' kon de off. van justitie niet hard maken tijdens de zitting.

Het had heel anders af kunnen lopen, met ook een heel andere eis dan.

Idd, er zijn gevallen bekend waarbij het anders afliep, die personen kunnen het niet meer na vertellen.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 04:57:04 #249
11464 Cosma-Shiva
ikookvanjou
pi_10465730
Schuld bekennen?

Zover ik weet heeft hij toegegeven het spul in huis te hebben gehad (voor eigen gebruik) en dat het meisje ervan genomen heeft (op eigen initiatief van zijn drankje gedronken oid)

Wat voor straf krijgt dat meisje?

Gert-Jan

vrijdag 16 mei 2003 @ 09:00:18 #250
3904 Koos Voos
teringhond
pi_10466438
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 04:57 schreef Cosma-Shiva het volgende:

Wat voor straf krijgt dat meisje?

Gert-Jan

Heel nederland weet dat die GJ een junk is en niet te vertrouwen.. nu nog een flink pak op zijn donder om het af te leren.. kwestie van tijd.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 10:38:38 #251
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_10468186
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 09:00 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Heel nederland weet dat die GJ een junk is en niet te vertrouwen.. nu nog een flink pak op zijn donder om het af te leren.. kwestie van tijd.

Ik kan er echt niet bij dat iemand als GJ die toch een redelijke opleiding heeft zijn leven zo vergooid. Of hij het nu wel of niet heeft gedaan is hij toch flink aan de snuif. Schop onder zijn hol en een werkstraf in een afkick-kliniek lijkt mij redelijk.
quote:
GJ tegen Andries:
Ik denk dat ik wat meer mensenkennis heb omdat ik wat meer jaren op de teller heb.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 14:44:25 #252
16715 Mylene
*schatje*
pi_10473814
Je hebt helemaal gelijk Marky.
pi_10474475
Op Mediawatchers is men het er over eens dat Gert-Jan niet schuldig is;

http://www.mediawatchers.nl/cgi-bin/board/message.pl/list/1/15/7047/-1

pi_10478565
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 15:16 schreef ilona-scuderia het volgende:

daar staat ook dat er helemaal geen GHB of andere drugs in het huis van Gert-Jan is gevonden... en dat Gert-Jan niet vaker dit soort spulletjes gebruikt...
Strawberry Flavour..
  vrijdag 16 mei 2003 @ 18:18:34 #255
16715 Mylene
*schatje*
pi_10478731
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 15:16 schreef ilona-scuderia het volgende:

Omdat Gert-Jan daar post misschien.

Nee, er zal heus wel iets van waar zijn.

vrijdag 16 mei 2003 @ 18:23:16 #256
16715 Mylene
*schatje*
pi_10478823
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')