Zie het even aan en als jij gaat dan met een big bang!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mij te negatief hier, #exithansfok2020
Shotsquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ga jij niet goed op he, een plek met complete vrijheid van wat je kan posten en waar een TR niet bestaat.
Ik ga een prelockdown preparty, een prelockdown party en een prelockdown afterparty geven. Daarna een lockdown preparty, lockdown party en lockdown afterparty. Vervolgens staan dan nog op het programma de afterlockdown preparty, de afterlockdown party en de afterlockdown afterparty. Hardcore bezoekers kunnen daarna nog lekker afteren bij bij mij thuis.quote:
Hoelaat?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:46 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik ga een prelockdown preparty, een prelockdown party en een prelockdown afterparty geven. Daarna een lockdown preparty, lockdown party en lockdown afterparty. Vervolgens staan dan nog op het programma de afterlockdown preparty, de afterlockdown party en de afterlockdown afterparty. Hardcore bezoekers kunnen daarna nog lekker afteren bij bij mij thuis.
En waar gaat het plaats vinden?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:12 schreef K.Indertent het volgende:
Oh ja ik heb alcohol en rookwaar, maar voorraad is beperkt en eigen inbreng wordt op prijs gesteld.
Niets om te snuiven??quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:12 schreef K.Indertent het volgende:
Oh ja ik heb alcohol en rookwaar, maar voorraad is beperkt en eigen inbreng wordt op prijs gesteld.
Dringende oproep om mee te brengen plus extra voor de gastheer. Amfetamine welteverstaan, want hoef geen coke als ik pepsi.quote:
npquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:16 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dringende oproep om mee te brengen plus extra voor de gastheer. Amfetamine welteverstaan, want hoef geen coke als ik pepsi.
Ik heb drie vrouwen op de achterbank, onderweg naar Utrecht.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:19 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Held@:jochemsjakie hier kan jij nog wat van leren. Dit is dus helpen.
Afslag Maarssen Utrecht ringweg 230 afslag Maarssenbroekquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb drie vrouwen op de achterbank, onderweg naar Utrecht.
Ik hoop hij zelf ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:34 schreef K.Indertent het volgende:
Nou ik denk dat @:jochemsjakie een ongeluk heeft gehad. Ik hoop dat de dames in orde zijn.
Wat. Ben ik op het verkeerde feestje geweest dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:34 schreef K.Indertent het volgende:
Nou ik denk dat @:jochemsjakie een ongeluk heeft gehad. Ik hoop dat de dames in orde zijn.
Alle kroegen dicht maar die van jou was open.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat. Ben ik op het verkeerde feestje geweest dan?
Ja klopt er waren meer feestjes gaande.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Party bij @K.Indertentquote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Alle kroegen dicht maar die van jou was open.
Fijn!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:41 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja moet alleen nog de laatste junkies eruit trappen, maar het is wel afgelopen nu.
Dat is de taak van @scrupuleusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:46 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dus als je zou willen gaan.
Doe ze de groetjes thuiz.
Wat jij achter de voordeur uitvreet is jullie zaak maat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat is de taak van @:scrupuleus
Gelukkig hebben we de fotos nogquote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:50 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wat jij achter de voordeur uitvreet is jullie zaak maat.
Misschien volgende keerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de fotos nog
Ik zei nog dit is kindertent nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja jij snapt natuurlijk dat ik veel knapper geweest moet zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik zei nog dit is kindertent niet
Ik zei het
Mocht sjakie bij je naar binnen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik zei nog dit is kindertent niet
Ik zei het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |