Neequote:Op zondag 11 oktober 2020 20:56 schreef Fugue het volgende:
Hebben jullie de corona app al geïnstalleerd
Murder Inc. You mad brah?quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:56 schreef Fugue het volgende:
Foeiquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Sorry zag niet dat ik de laatste post had
daarom ben je zo moddertjevetquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:57 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan de fiets als vervoersmiddel
quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:56 schreef Fugue het volgende:
Gras is groen, bomen zijn blau.. huhquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wel koud in de winter. regent het wordt je nat
Ach is wel vervelend maar ga je ook niet dood aan.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wel koud in de winter. regent het wordt je nat
Hou staat het met jouw fiets?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Gras is groen, bomen zijn blau.. huh
klopt en bouw je weerstand opquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach is wel vervelend maar ga je ook niet dood aan.
Dat is wel weer zo.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:01 schreef HPLC het volgende:
nu je geen laptop hoeft te kopen heb je mooi geld over voor een zadel en wat kleinere reparaties
Daar kan ik inderdaad geld aan spenderen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:01 schreef HPLC het volgende:
nu je geen laptop hoeft te kopen heb je mooi geld over voor een zadel en wat kleinere reparaties
Maar ga je niet doen zeg maar.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daar kan ik inderdaad geld aan spenderen.
Zou voor de verjaardag van mijn ma een laptop kopen dit jaar. Maar mijn ma zei dat ze 'm nog wel een jaartje geeft en dat we volgend jaar gaan kijken voor een andere samen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
die laptop keert steeds terug wat is daar toch mee?
Dit is wel een heel beknopte samenvatting waar je zelf goed uit komtquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zou voor de verjaardag van mijn ma een laptop kopen dit jaar. Maar mijn ma zei dat ze 'm nog wel een jaartje geeft en dat we volgend jaar gaan kijken voor een andere samen.
vertel eens dan?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is wel een heel beknopte samenvatting waar je zelf goed uit komt
En waar ook geen woord aan is gelogen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is wel een heel beknopte samenvatting waar je zelf goed uit komt
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zou voor de verjaardag van mijn ma een laptop kopen dit jaar. Maar mijn ma zei dat ze 'm nog wel een jaartje geeft en dat we volgend jaar gaan kijken voor een andere samen.
Waarom geen goedkopequote:Op zondag 11 oktober 2020 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
goesting om een dure racefiets tot pulp te rammen
mooi opgelost dus geen laptopquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, Braddie is mijn beste vriend, dus ga het verhaal niet hier plempen
Die verdwijnt linea recta in de schuurquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Braddie ik heb 2 fietsen, wil je 1 hebben?
Hij staat hier al een hele poos, had 'm al lang op kunnen knappen, heb ik niet gedaan. Reden? Nogmaals. Omdat ik geen fietser meer ben, ik hou er niet vanquote:
Maar naar je moeder toe bijv. is een prima afstand om te fietsen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hij staat hier al een hele poos, had 'm al lang op kunnen knappen, heb ik niet gedaan. Reden? Nogmaals. Omdat ik geen fietser meer ben, ik hou er niet vanVroeger wel, maar ik heb een auto voor de lange afstanden, en voor de korte afstanden ga ik wel conditie opbouwen door te lopen.
Klopt. Maar ik pak de autoquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar naar je moeder toe bijv. is een prima afstand om te fietsen.
Wel aardig dat je een fiets wil weg gevenquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar naar je moeder toe bijv. is een prima afstand om te fietsen.
Ja maar alleen als hij hem echt dan gebruikt en wekelijks een fietsvlog maakt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wel aardig dat je een fiets wil weg geven
oh je houd van zijn vlogsquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar alleen als hij hem echt dan gebruikt en wekelijks een fietsvlog maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |