Misschien is deze al een keer gesteld, maar ik ben op zich wel nieuwschierig hoe vaak jullie je douchen?
ik douche namelijk elke dag, is dat veel? (weinig neem ik aan niet)
maar soms sla ik ook wel een dag over.
graag jullie reacties
quote:Zonde van al dat water
Op dinsdag 21 januari 2003 12:41 schreef sundae het volgende:
Elke dag, soms 2 keer op een dag.
quote:ik douche eigenlijk alleen 's avonds voordat ik me bed instap ('s ochtends slaap ik liever uit)
Op dinsdag 21 januari 2003 12:42 schreef hornage het volgende:
Ik douch ook elke dag, lekker 's ochtends als ik uit bed stap.
quote:Maar je elke dag wassen is niet goed.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:41 schreef dJ-Zcore het volgende:
elke dag douchen is niet veel. dat is goed!
quote:SOMS ??
Op dinsdag 21 januari 2003 12:44 schreef Aventura het volgende:
Elke avond. Soms ook 's morgens, ligt eraan wat ik tussen de avond en de ochtend nog heb gedaan..
quote:Je zus is niet goed snik.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:51 schreef Aventura het volgende:
Maar mijn zus vind dat goor,
Savonds douchen is prima, en 'gezonder' aangezien je schoon in een schoon bed stapt.
Ik douche in principe elke avond, maar het ligt er aan welke aciviteiten ik heb gedaan en aan het weer.
quote:Je zus is zeker ook zo iemand die elke dag schone kleren aantrekt?
Op dinsdag 21 januari 2003 12:51 schreef Aventura het volgende:
Wat vinden jullie trouwens frisser: 's avonds of 's morgens douchen? Ik douche nu het winter is eigenlijk liever 's avonds: dan is mijn huisje lekker warm en daarna kan ik dan lekker schoon en slaperig naar bed..
Maar mijn zus vind dat goor, om dan weer zo je bed uit te stappen en meteen aan te kleden 's morgens. Maar ik kan het echt niet opbrengen om om 7 uur in de morgen rillend onder de douche te staan.
quote:Dat is vooral als jeje ook elke dag helemaal met zeep wast...
Op dinsdag 21 januari 2003 12:54 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik douche ook elke dag, maar ik heb gehoord dat het eignelijk niet goed is om zo vaak te douchen, aangezien je de bacterieën die helpen je huid gezond te houden, ook weg douched.....
quote:Niet zeuren, ik douche nooit zo lang.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:42 schreef Yodium het volgende:[..]
Zonde van al dat water
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:01 schreef twiFight het volgende:
Dat elke dag douchen is ook "in" zeker. trieste figuurtjes met hun smetvrees. Vraag me toch af wat jullie doen als je wanneer je niet elke dag doucht meteen zo stinkt.
quote:Je moet je idd ook niet dagelijks afschrobben met zeep. Ik douche elke dag, maar ik voel wel aan of mijn huid het wel of niet kan hebben om met geparmumeerde zeep gewassen te worden. Dan spoel ik me gewoon goed af met water. Als ik me tevaak met zeep was krijg ik een trekkerige en droge huid.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:54 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik douche ook elke dag, maar ik heb gehoord dat het eignelijk niet goed is om zo vaak te douchen, aangezien je de bacterieën die helpen je huid gezond te houden, ook weg douched.....
quote:Oke je mag elke dag duochen overdreven vinden, maar om ons nu meteen triest te noemen
Dat elke dag douchen is ook "in" zeker. trieste figuurtjes met hun smetvrees.Vraag me toch af wat jullie doen als je wanneer je niet elke dag doucht meteen zo stinkt. ehm douchen
![]()
Je hoeft je niet te schamen hoor, dat jij niet elke dag douched.....
quote:Wat is dat nou voor rare reactie
Dat elke dag douchen is ook "in" zeker. trieste figuurtjes met hun smetvrees. Vraag me toch af wat jullie doen als je wanneer je niet elke dag doucht meteen zo stinkt.
Het is heerlijk om te douchen, dan doe je dat toch lekker elke dag? En als jij het maar 1x in de maand wil, ga je gang hoor, niemand houdt je tegen.
Bovendien stink je helemaal niet, als je es een keer een dagje over zou moeten slaan
quote:nee hoor, dat is heel geos besteed aan een uur genieten
Op dinsdag 21 januari 2003 12:42 schreef Yodium het volgende:[..]
Zonde van al dat water
In het weekend: Meestal zodra we ons bed uitkomen. Dan douchen we met zijn tweetjes vaak een half uur.
quote:hear hear!
4 á 5 x per week
serieus: onregelmatig. Soms iedere dag, soms om de dag. En na elke training. Iig wel iedere vrijdag, zaterdag en zondag even al die rook, zweet en andere uitgaanstroep van me afwassen.
quote:Wat dacht je van werken? Jij bent zeker zo'n triest figuur waar mensen met een boogje omheen lopen in de supermarkt.
Ik zweet flink, werk hard en wil dus, sterker nog moet douchen als ik thuiskom anders kan ik op de bank gaan slapen
In de zomer soms twee keer. Ligt er maar net ff aan hoe warm het is buiten.
Zoiezo elke ochtend en dan nog een paar x naa het sporten en als ik n lange dag heb gehad en bv. nog uit ga ofzo.
Ook al ben ik nog veel te laat ik verlaat de deur niet voordat ik onder de douche ben geweest ook al is het maar 30 seconden.
Maar als je hier teveel douched (cq. 15 minuten lang per keer) en dat elke dag krijg ik hier echt gezeik van m'n ouwe gierige zeeuw
quote:inderdaad, logisch, doh, maar onder de douche staan, en voor de rest niets met zeep doen vind ik nutteloos.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:56 schreef Jipje het volgende:[..]
Dat is vooral als jeje ook elke dag helemaal met zeep wast...
[Dit bericht is gewijzigd door Eigenbehuizing.nl op 21-01-2003 23:25]
Ik moet echt niet s ochtends gaan douchen, want dan val ik geheid weer in slaap, ja gewoon tegen de muur aan en wordt ik echt zooo loom en moe. Ja of ik moet ijskoud gaan douchen, maar dat trek ik echt niet
Trouwens vind ik 's avonds douchen onzin, ja tuurlijk je gaat schoon je nest in, maar komt er ranzig uit. Hoezo ranzig, nou een mens zweet in z'n slaap, ligt de hele nacht op z'n eigen dooie porien. Dan kun je denken van, nou die heeft smetvrees ofzo, ohnee hoor, want ik vind het niet erg om een dag te stinken (mits er geen mensen in de buurt zijn ). Oftewel je komt dus ranzig je nest uit (ranzig is een tikkie overdreven maar kan even geen ander passend woord vinden) en trekt kleren aan en gaat je dingen doen die je die dag doet. Mijn dag begint 's ochtends, dus wil ik ook schoon beginnen
Dan nog het punt, dat je wakker wordt van douchen, nou ik val er juist in slaap van Misschien een koude douche in de zomer wordt je een beetje wakker van, maar dat probeer je ook maar 1 keer (als het al niet per ongeluk gaat
)
Amen.
quote:dat heb ik dus ook
Op dinsdag 21 januari 2003 23:40 schreef moredragons het volgende:
Dan nog het punt, dat je wakker wordt van douchen, nou ik val er juist in slaap vanMisschien een koude douche in de zomer wordt je een beetje wakker van, maar dat probeer je ook maar 1 keer (als het al niet per ongeluk gaat
)
Amen.
Nee wat dat betreft zou ik ook wel ff denken aan de energie en dat soort meuk, plus ik kan m'n tijd wel beter gebruiken
quote:Ik douche afgezien van het feit dat ik er a wakker en b schoon van wordt juist omdat het zo lekker is. Ik maak er het liefst tijd voor vrij. er gaan weinig dingen boven heerlijk een half uur onder de douche staan. En ik heb absoluut geen smetvrees.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:49 schreef moredragons het volgende:
Even als toevoeging, ik vind het ook weer onzin om te douchen omdat je het lekker vind en daarom dus ook meerdere keren per dag. Dit kan ofwel een aangeleerd gedrag zijn, tja of je hebt smetvrees of vindt het echt lekker ofzo...Nee wat dat betreft zou ik ook wel ff denken aan de energie en dat soort meuk, plus ik kan m'n tijd wel beter gebruiken
quote:Ik ontken het ook niet dat het lekker is om te douchen maar ik vind het te ver gaan om bijvoorbeeld 2x per dag te douchen omdat het niet nodig is. Ik doe genoeg andere lekkere dingen
Op woensdag 22 januari 2003 00:03 schreef Chielus het volgende:[..]
Ik douche afgezien van het feit dat ik er a wakker en b schoon van wordt juist omdat het zo lekker is. Ik maak er het liefst tijd voor vrij. er gaan weinig dingen boven heerlijk een half uur onder de douche staan. En ik heb absoluut geen smetvrees.
En ik als ik aan energiebesparing wil doen trap ik wel die straatlantaarn kapot die nu in mijn raam staat te schijnen.
quote:Nee oke, ik ga ook niet zonder rede onder de douche staan. er ligt altijd wel iets aan ten grondslag (wakker worden, gesport, na fysiek werk, op een extreem warme dag). Maar als ik er eenmaal onder sta ben ik er ook moeilijk weg te krijgen.
Op woensdag 22 januari 2003 00:06 schreef moredragons het volgende:[..]
Ik ontken het ook niet dat het lekker is om te douchen maar ik vind het te ver gaan om bijvoorbeeld 2x per dag te douchen omdat het niet nodig is. Ik doe genoeg andere lekkere dingen
En zomers wil ik wel vaak 2x onder de douche stappen....
Ik moet er niet aan denken om het om de dag of nog minder vaak te doen
quote:Tjeempie, waar men zich tegenwoordig druk om maakt....
Op dinsdag 21 januari 2003 12:40 schreef Scatty het volgende:
Hoi,Misschien is deze al een keer gesteld, maar ik ben op zich wel nieuwschierig hoe vaak jullie je douchen?
ik douche namelijk elke dag, is dat veel? (weinig neem ik aan niet)
maar soms sla ik ook wel een dag over.graag jullie reacties
quote:Same here behalve dat mijn haar elke dag een ramp is... Is ook de enige manier om echt wakker te worden voor mij.
Op woensdag 22 januari 2003 18:06 schreef karoltje het volgende:
Ik zoiezo elke dagAnders voel ik me niet fris en wakker, en mn haar is dan een ramp
Als ik gesport heb, uit mn werk kom of ziek ben ofzo douch ik 2x per dag!
Van vaak douchen krijg je zo'n droge huid...
J-S-S zeker met je verkeerde been uit bed gestapt en vergeten te douchen ofzo
Ik douche nog vóórdat ik uitga en ook als ik terugkom, maakt niet uit of het 11:00 s'ochtends is, ik ga absoluut(!) weer douchen.
Anders heb je het idee, dat je na een nacht dansen en uitgaan echt plakt.
In de zomer wil ik nog wel eens regelmatig 2x per dag douchen, als het enorm warm is.
ik was mijn handen gemiddeld 15x per dag, bij mijn werk is dat verplicht.quote:Op donderdag 23 januari 2003 22:14 schreef The_Alpinist het volgende:
In de zomer koud? Jij wilt liever ergens in de sahara zitten met 50 graden?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:35 schreef Stouver het volgende:
2 keer per dag
en gewoon omdat ik me anders 'vies' voel uit bed, of in bed..
zeker in de zomer heb ik het altijd heel koud overdag, en dus ga ik lekker warm mijn bed in. Dan 's ochtends even heel snel (a la 3 minuutjes) om wakker te worden
zomers lekker koud douchen en daarna heerlijk slapen/wakker worden
staat toch dat het uit nieuwschierigheid isquote:Op woensdag 22 januari 2003 18:09 schreef Lievebees het volgende:
Tjeempie, waar men zich tegenwoordig druk om maakt....
Ik heb mijn ritueel verplaatst naar 's ochtends, dus nu douche ik 's ochtends,quote:Op woensdag 21 april 2004 22:51 schreef Mar10Segovia het volgende:
Zo goed als elke dag.
Maar het ligt er een beetje aan wat ik die dag ga doen. Als ik bijv. vrij ben en niet van plan ben om het huisje uit te gaan, dan sla ik nog wel eens een dagje over. En als ik me verslaap uiteraard ook...
vind ik logisch, anders zit je met die alcohol-lucht en sigaretten lucht op je kleding/lichaamquote:Op donderdag 22 april 2004 09:04 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
ZOIEZO....als ik terug kom partys of iets dergelijks ga ik nog altijd douche voordat ik me nest instap....hoe voeg/laat het ook is!!!
Jah oke wij vinden dat logish....maar er zullen zat mensen zijn die gewoon met kleren en al ofzo der bed in pleurenquote:Op donderdag 22 april 2004 09:23 schreef Scatty het volgende:
[..]
vind ik logisch, anders zit je met die alcohol-lucht en sigaretten lucht op je kleding/lichaam
ga je je nest in, 's ochtends douchen. kom je 's avonds bij je bed, ruik je die stank nog...nee dank je
leg mij eens uit wat jij in godsnaam uitvoert 's nachtsquote:Op donderdag 22 april 2004 09:04 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:.word je in dat stinkend sweetbed wakker
Jah ik heb het altijd zo warm snachts dat ik echt gewoon ga zweten....kan er niks tegen doen.....dus....ben er al meerder keren bij de dokter voor geweest maar die weten het niet....en jah....Ik verschoon me lakens bijna om de 2 dagen!!!quote:Op donderdag 22 april 2004 19:03 schreef twiFight het volgende:
[..]
leg mij eens uit wat jij in godsnaam uitvoert 's nachts
mijn bed stinkt niet en ik zweet al helemaal niet in bed
verschoon jij je lakens wel?
Mja hangt er vanaf..quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:03 schreef FijnDier het volgende:
Zijn dr mensen die voorkeur hebben bijvoorbeeld met ochtenddouchen of avonddouchen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |