abonnement Unibet Coolblue
pi_196235518
Ik vind 8 uur op een dag met collega's meer dan genoeg. Tevens drink ik ook niet dus geen borrels. Hier en daar een barbecue maar daar houdt het wel mee op.
  zaterdag 14 november 2020 @ 11:18:39 #102
486785 Pensioengenieter
Geen vrije tijd meer
pi_196235913
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:48 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik vind 8 uur op een dag met collega's meer dan genoeg. Tevens drink ik ook niet dus geen borrels. Hier en daar een barbecue maar daar houdt het wel mee op.
Idem ik vond :) :) heb er nu geen last meer van, in het verleden wel vervelende afloop ervan meegemaakt, verstoorde verhoudingen, hoe is het mogelijk, zowel met werkgever als collega's onderling. Bleef altijd lekker weg.
Bij verplichte feesten even je gezicht duidelijk laten zien en dan weg wezen ;) ;)
pi_196236170
Ik ga altijd want ik werk de avonden.
Dus onder werktijd legaal drinken en dan nog betaald worden ook.
Ich hock in meinem Bonker
pi_196300784
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 09:42 schreef plesner het volgende:
Nee bedankt, ik hoe werk en prive zoveel mogelijk gescheiden
Vooral dat ja.

Ik gedoog collega's tijdens betaalde uren meer niet.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_196302197
quote:
4s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:01 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

Ik gedoog collega's tijdens betaalde uren meer niet.
Gezellig!
pi_196302368
Nee ik ga nooit, geen zin om nog langer te blijven. Teamoverleg wel, dat is dan meestal icm borrel achteraf. Dan wil ik nog wel eens blijven hangen.
  woensdag 18 november 2020 @ 14:09:10 #107
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196302388
Je zou maar zo'n hoer van een collega hebben die dingen roept als "Ik gedoog collega's tijdens betaalde uren meer niet" _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_196302461
Vroeger wel, tegenwoordig ga ik liever zo vlug mogelijk weg na werktijd. Ik heb nog bij een bedrijf gewerkt en daar mocht je het laatste halfuur van je shift al beginnen met de borrel. Dan zou ik het nog overwegen, maar ook niet lang blijven na mijn shift.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_196303385
quote:
4s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:01 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Vooral dat ja.

Ik gedoog collega's tijdens betaalde uren meer niet.
Gezien de hoeveelheid tijd die je samen met collega's doorbrengt hoop ik altijd een betere relatie met ze op te bouwen dan puur gedogen.
pi_196303458
Meestal niet omdat die borrels voor mij altijd dik na werktijd beginnen en ik daarna nog 1,5 uur reistijd naar huis heb. Zonde van m'n tijd.

Gelukkig is het nu met corona even helemaal over met de borrels (en de reistijd mis ik ook niet echt 🙂).
Just because you can doesn't mean you should
pi_196305035
Nu alleen bij pensioen , collega's die dus stoppen en een 40 jaar jubileum vieren. Daar ga ik in mijn vrije tijd wel naar toe. Andere uitjes en borrels zijn bij mijn werkgever onbekend.

In het verleden bij diverse werkgevers had je altijd projectborrels. Dat was wel leuk, zelfs na werktijd.
pi_196305880
Ik ging vroeger wel altijd naar de borrels alhoewel ik vaak niet werd uitgenodigd en als ik er was praatte niemand met me, dat is dan wel weer minder leuk.
Facts don't care about your feelings
pi_196307520
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 13:54 schreef bamibij het volgende:

[..]

Gezellig!
Het is zoals het is.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_196307540
quote:
10s.gif Op woensdag 18 november 2020 14:09 schreef Dven het volgende:
Je zou maar zo'n hoer van een collega hebben die dingen roept als "Ik gedoog collega's tijdens betaalde uren meer niet" _O-
O+
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')