Want? 250km wedstrijd op openbare wegen waar (tien)duizenden mensen op af komen versus een wedstrijd op een afgesloten parcours van amper 3km waar slechts een paar man op af komen én dat in een regio die relatief weinig geraakt is door corona?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Apart. Dan kon de AGR ook wel.
Harm heeft echt een vreselijk grote bek voor iemand die nog nooit een platte prijs heeft gereden.quote:
Die wil je niet in een donker steegje tegenkomen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Harm heeft echt een vreselijk grote bek voor iemand die nog nooit een platte prijs heeft gereden.
Daar ben ik niet direct content mee.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:19 schreef Momo het volgende:
Guerreiro, Sepulveda, O'Connor en Castroviejo lijken vooruit te zitten nu.
Hup Ben!quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:19 schreef Momo het volgende:
Guerreiro, Sepulveda, O'Connor en Castroviejo lijken vooruit te zitten nu.
Ben was een paar dagen geleden nog ziek, buiten het feit dat hij er sowieso geen reet van kan.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hup Ben! [ afbeelding ] Als Dowsett namens Israel een etappe kan winnen is dit ook mogelijk.
We rekenen op Sunweb?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel een ernstig vervelende kopgroep. Ik eis dat het peloton nu alvast tempo begint te maken.
Castro naar het roze?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel een ernstig vervelende kopgroep. Ik eis dat het peloton nu alvast tempo begint te maken.
Ik verwachtte een carrière a la Louis Vervaeke. Of zal die ineens nog gaan doorbreken?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Harm heeft echt een vreselijk grote bek voor iemand die nog nooit een platte prijs heeft gereden.
Dat zou ik niet zo slim vinden van Quick Step.quote:
Maar het zijn er zeven.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:38 schreef Momo het volgende:
De zes: Guerreiro, Sepúlveda, O'Connor, Castroviejo, Warbasse en Visconti.
+ Mikkel in de chasse.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Frankiny, die kennen wij niet.
Geen interesse.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:42 schreef hhh38 het volgende:
Als toetje kunnen we vanavond ook nog GENIETEN van de tweede interland van Frank de Boer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |