abonnement Unibet Coolblue
pi_198660444
Ik heb mij 1 keer laten testen en dat is voor mij ook meteen de laatste keer.

Omdat ik verkouden was kreeg degene die de test bij mij afnam die staaf niet goed in mijn neus, uiteindelijk kwam er iemand bij die toen met grof geweld die staaf letterlijk in mijn neus ramde. Dit deed behoorlijk zeer, maar ik dacht het zal wel loslopen. Ik reed gewoon weg en na een paar minuten zat ik alweer op de snelweg naar huis toe. Daar ging het mis. Ik zat achter het stuur en mijn vrouw zat naast me toen ik voelde dat ik weg ging zakken. Net voor ik out ging heb in de auto nog op de vluchtstrook kunnen parkeren en gelukkig was mijn vrouw zo alert dat ze mijn been van het gaspedaal heeft gehaald en de motor uit heeft gezet en 112 heeft gebeld. Goed, om een lang verhaal kort te maken; ik ben toen onderzocht en de uitslag was dat ze bij de test waarschijnlijk mijn hersenvlies hebben geraakt! Ik heb er nog een behoorlijk lange tijd last van gehad, maar gelukkig is nu alles alweer een aantal maanden oké. Kortom: zo’n test is echt niet zonder risico’s. Overigens heb ik mijn verhaal ook teruggekoppeld aan de GGD, maar nooit meer iets op terug gehoor...

Als je meer hierover wil lezen dan raad ik je aan dit onderzoek te lezen. Hier is een vrouw onderzocht bij wie het hersenvlies letterlijk is doorgeprikt!
https://www.mja.com.au/jo(...)-base-how-stay-safe
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_198660455
Ik heb er twee keer omgevraagd, en toen voldeed ik niet aan de criteria, ik vraag nooit iets een derde keer. Je bekijkt het maar als normaal ergens om vragen nu even niet uit komt. Ik ga me dus nooit laten testen, in een chaos.
  woensdag 24 maart 2021 @ 06:38:40 #53
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_198660478
Als een waar orgasme.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_198660635
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 06:23 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb er twee keer omgevraagd, en toen voldeed ik niet aan de criteria, ik vraag nooit iets een derde keer. Je bekijkt het maar als normaal ergens om vragen nu even niet uit komt. Ik ga me dus nooit laten testen, in een chaos.
Hoe vaak ga je dit jankverhaal nog vertellen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_198660651
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 07:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hoe vaak ga je dit jankverhaal nog vertellen?
Nou net zo lang dat het normaal wordt . Ik zal ze vandaag ff bellen dat ik een snotneus heb, ga ik ze afwijzen.
  woensdag 24 maart 2021 @ 07:29:56 #56
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198660665
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 07:26 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

Nou net zo lang dat het normaal wordt . Ik zal ze vandaag ff bellen dat ik een snotneus heb, ga ik ze afwijzen.
Dat zal ze leren zeg _O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198660679
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 07:29 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat zal ze leren zeg _O-
3, 2,,1 ik ga bellen,

hey weet je nog, toen..........
pi_198660722
Ik heb net met de GGD gebeld, ze zijn nog niet open of bereikbaar., Corona schijnt zich later te openen.
pi_198663501
Ik heb rond half 9 gebeld want ben verkouden en werk in de zorg.
Moest Corona uitsluiten.
Heb al 4 x preventief laten testen want weer uitbraak op het werk.
Nu vanuit de auto mij laten testen kon eerst op locatie.
Went nooit die stok in je neus, wat een rot gevoel...
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_198664558
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 06:38 schreef PzKpfw het volgende:
Als een waar orgasme.
Nou ik kan me wel iets lekkerders in mijn keel voorstellen dan een wattenstaafje. _O-
pi_198666188
Viel mee, ik voelde eigenlijk niets.
Op het moment dat ik dacht dat de wattenstaaf in mijn neus zat was hij al op de eindbestemming en toen ze die rond draaide voelde ik eigenlijk niets.
En het was binnen enkele seconden klaar.
Uitslag 2 uur later, dus dat viel ook mee
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_198686227
Eerste keer totaal geen probleem.
De tweede keer was bijzonder onprettig, waarschijnlijk dieper ofzo, of omdat ik wist wat er komen ging :D .
  donderdag 25 maart 2021 @ 18:08:00 #63
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_198687630
Paar keer gedaan. Stelt echt geen reet voor.
  donderdag 25 maart 2021 @ 21:24:13 #64
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_198691425
ik was stront verkouden toen ik hem kreeg,

ik vond het geen pretje in ieder geval.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_198691675
Afgelopen woensdag voor het eerst een test gehad. Het stokje in m'n neus was verre van prettig.
pi_198771504
Voor het eerst laten testen, maar ik snap de ophef niet.

Het houten spateltje wat je tong omlaag drukt vond ik vervelender dat dat stokje in de neus.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198771547
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:46 schreef TLC het volgende:
Voor het eerst laten testen, maar ik snap de ophef niet.

Het houten spateltje wat je tong omlaag drukt vond ik vervelender dat dat stokje in de neus.
We zijn gewoon niks gewend.
pi_198771610
Vond het 1 keer ronduit naar, toen voelde èn hoorde ik dat staafje zo dat poreuze gebeente in gaan. De overige keren vielen mee.
pi_198773196
Er is toch geen normaal mens die z'n kop laat vernaggelen met een roeispaan omdat ie verkouden is :')
Compleet gestoord. Blijf thuis als je ziek bent, en dat gold ook al vóór 'corona'. En als je niet meer verkouden bent ga je weer werken of whatever de fuck je bezig houdt.
pi_198773791
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 22:37 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Er is toch geen normaal mens die z'n kop laat vernaggelen met een roeispaan omdat ie verkouden is :')
Compleet gestoord. Blijf thuis als je ziek bent, en dat gold ook al vóór 'corona'. En als je niet meer verkouden bent ga je weer werken of whatever de fuck je bezig houdt.
Ja leuk als je alleen woont. Niet als je een gezin hebt dat wel gewoon de deur uit moet.

Als je dan geen Covid blijkt te hebben hoef je je ook niet schuldig te voelen omdat de juffen van je kinderen ineens Covid hebben en de lessen niet door kunnen gaan waardoor er hele groepen kinderen weer thuis moeten gaan zitten met alle gevolgen van dien. :+
pi_198774015
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:02 schreef Azula het volgende:

[..]

Ja leuk als je alleen woont. Niet als je een gezin hebt dat wel gewoon de deur uit moet.

Als je dan geen Covid blijkt te hebben hoef je je ook niet schuldig te voelen omdat de juffen van je kinderen ineens Covid hebben en de lessen niet door kunnen gaan waardoor er hele groepen kinderen weer thuis moeten gaan zitten met alle gevolgen van dien. :+
Als je familieleden klachten hebben blijven ze thuis he, lijkt me logisch. Ik ben altijd al pissig op die mensen die snotverkouden naar hun werk gaan om de baas z'n reet te likken. Blijf gewoon thuis met je loopneus. En als je familieleden geen klachten hebben lijkt de kans me erg klein dat ze overal covid verspreiden.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 23:27:47 #72
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_198774233
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 06:15 schreef Dezz het volgende:
Ik heb mij 1 keer laten testen en dat is voor mij ook meteen de laatste keer.

Omdat ik verkouden was kreeg degene die de test bij mij afnam die staaf niet goed in mijn neus, uiteindelijk kwam er iemand bij die toen met grof geweld die staaf letterlijk in mijn neus ramde. Dit deed behoorlijk zeer, maar ik dacht het zal wel loslopen. Ik reed gewoon weg en na een paar minuten zat ik alweer op de snelweg naar huis toe. Daar ging het mis. Ik zat achter het stuur en mijn vrouw zat naast me toen ik voelde dat ik weg ging zakken. Net voor ik out ging heb in de auto nog op de vluchtstrook kunnen parkeren en gelukkig was mijn vrouw zo alert dat ze mijn been van het gaspedaal heeft gehaald en de motor uit heeft gezet en 112 heeft gebeld. Goed, om een lang verhaal kort te maken; ik ben toen onderzocht en de uitslag was dat ze bij de test waarschijnlijk mijn hersenvlies hebben geraakt! Ik heb er nog een behoorlijk lange tijd last van gehad, maar gelukkig is nu alles alweer een aantal maanden oké. Kortom: zo’n test is echt niet zonder risico’s. Overigens heb ik mijn verhaal ook teruggekoppeld aan de GGD, maar nooit meer iets op terug gehoor...

Als je meer hierover wil lezen dan raad ik je aan dit onderzoek te lezen. Hier is een vrouw onderzocht bij wie het hersenvlies letterlijk is doorgeprikt!
https://www.mja.com.au/jo(...)-base-how-stay-safe
Whut??!!!1
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  Moderator / Miss SHO woensdag 31 maart 2021 @ 05:31:45 #73
22592 crew  Ole
pi_198775288
Ga straks. eerste keer was erg. tweede keer viel mee. Werk thuis maar doe het ook omdat ik mensen zie die risicogroep zijn. Leuk is het niet maar doe het niet alleen voor mezelf
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198775868
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:14 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Als je familieleden klachten hebben blijven ze thuis he, lijkt me logisch. Ik ben altijd al pissig op die mensen die snotverkouden naar hun werk gaan om de baas z'n reet te likken. Blijf gewoon thuis met je loopneus. En als je familieleden geen klachten hebben lijkt de kans me erg klein dat ze overal covid verspreiden.
Je bent op je besmettelijkst rond het punt dat je symptomen begint te krijgen, dus ook ervóór, in de presymptomatische fase. Laatst een hele serie besmettingen in mijn omgeving meegemaakt en stuk voor stuk was het kwaad al geschied eer men klachten kreeg.
I'll give you something to do
pi_198777075
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:14 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Als je familieleden klachten hebben blijven ze thuis he, lijkt me logisch. Ik ben altijd al pissig op die mensen die snotverkouden naar hun werk gaan om de baas z'n reet te likken. Blijf gewoon thuis met je loopneus. En als je familieleden geen klachten hebben lijkt de kans me erg klein dat ze overal covid verspreiden.
De tering hey. het is al een tijdje bekend dat je ook asymptomatisch al kunt verspreiden op het moment dat je zelf nog geen klachten hebt. Dus als jij dinsdag hoort dat je met iemand in aanraking bent gekomen die besmet is, laat je gewoon testen. Tuurlijk voel je zelf nog niks maar als je pas vrijdag klachten gaat krijgen heb je nog 3 dagen rondgelopen en mensen wellicht aangestoken.

Door zulke randmongolen duurt dit alleen maar langer.

Als het zo was dat je het alleen kon overbrengen als je zelf klachten had waren we er allang vanaf geweest.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198777160
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:56 schreef galantis het volgende:

[..]

Je bent op je besmettelijkst rond het punt dat je symptomen begint te krijgen, dus ook ervóór, in de presymptomatische fase. Laatst een hele serie besmettingen in mijn omgeving meegemaakt en stuk voor stuk was het kwaad al geschied eer men klachten kreeg.
Ja maar het lijkt dakkie1984 niet waarschijnlijk dus het is niet zo
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198777671
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:59 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja maar het lijkt dakkie1984 niet waarschijnlijk dus het is niet zo
Je lult maar een eind weg hoor. Wel heel gek dat ze een stok achter in je nek moeten steken om te zien of je toch wel corona hebt :') terwijl je toch zo enorm besmettelijk bent. En dan vooral de Britse variant he, die is het ergste. Gelukkig vrij makkelijk te herkennen aan z'n accent. Maar succes hoor, bij de teststraat.
pi_198778335
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 11:39 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Je lult maar een eind weg hoor. Wel heel gek dat ze een stok achter in je nek moeten steken om te zien of je toch wel corona hebt :') terwijl je toch zo enorm besmettelijk bent. En dan vooral de Britse variant he, die is het ergste. Gelukkig vrij makkelijk te herkennen aan z'n accent. Maar succes hoor, bij de teststraat.
Jij suggerereert met je bewering dat om flink besmettelijk te zijn het virus dan maar ruimschoots en óveral in je luchtwegen aanwezig zou moeten zijn. Lijkt me vrij kort door de bocht. Druppels door praten/hoesten met consumptie zijn niet noodzakelijkerwijs afkomstig van vóór in je neus of mond,
I'll give you something to do
  Moderator / Miss SHO woensdag 31 maart 2021 @ 17:11:07 #79
22592 crew  Ole
pi_198781687
vandaag 3e keer getest. Viel mee maar ik moet altijd wel kokhalzen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 18:59:22 #80
5428 crew  miss_sly
pi_198823094
Vandaag voor de tweede keer getest en het deed weer flink pijn, die swab in mijn neus. Ook flink kokhalzen bij de swab in mijn keel. Ik vind het echt naar en pijnlijk.

Ik vroeg me af waarom het bij kinderen voldoende is als die neusswab niet zo diep gaat en waarom dat bij volwassenen niet zou kunnen? Volgende keer wil ik een kindertest!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198895376
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 19:29 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Joh, dat je geen foto van een heipaal kon vinden...

Zo diep gaattie helemaal niet. Heb ‘m nu 3x gehad en vind eigenlijk keel vervelender dan neus. Neus is niet heel prettig en voelt daarna ff onwennig , alsof je ff een koprol onder water hebt gemaakt.

Maar dat overleef je ook wel. Bij elkaar duurt t nog geen 15 seconden
Je in je reet laten neuken door een grote neger went waarschijnlijk ook wel. Doet ff pijn in het begin, maar later gaat het wel.

Maar, dat wil ik alsnog niet.
It was a business doing pleasure with you.
pi_198895728
Ik vond het visuele aspect van hoe diep ze gaan erger dan het gevoel zelf.

Toen ik zelf getest werd, deed ik mijn ogen dicht waardoor ik geen idee had hoe diep ze gingen met de stokjes. Vond het allemaal erg meevallen
Moeten zij weten
  woensdag 7 april 2021 @ 12:12:13 #83
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_198896221
Valt mee. Alleen raar gevoel, maar geen pijn ofzo. Er zijn blijkbaar mensen die vinden dat het vreselijk veel pijn doet...
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
pi_198897080
Dat ze nog steeds met gedateerde testen werken... in een bakje tuffen moet dik voldoende zijn, als het zo besmettelijk is dan zou blazen al voldoende zijn.

0 testen gehad, en er komen ook 0 testen :)
Sowieso zijn de testen niet anoniem, dus ze weten meteen wie er negatief/positief getest is.

Zoiets hoort gewoon anoniem te zijn.
Interessant he ?
pi_198898005
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 13:13 schreef Zwolsboy het volgende:
Dat ze nog steeds met gedateerde testen werken... in een bakje tuffen moet dik voldoende zijn, als het zo besmettelijk is dan zou blazen al voldoende zijn.

0 testen gehad, en er komen ook 0 testen :)
Sowieso zijn de testen niet anoniem, dus ze weten meteen wie er negatief/positief getest is.

Zoiets hoort gewoon anoniem te zijn.
Als, zou...

Speculatief...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_198898029
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 18:59 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag voor de tweede keer getest en het deed weer flink pijn, die swab in mijn neus. Ook flink kokhalzen bij de swab in mijn keel. Ik vind het echt naar en pijnlijk.

Ik vroeg me af waarom het bij kinderen voldoende is als die neusswab niet zo diep gaat en waarom dat bij volwassenen niet zou kunnen? Volgende keer wil ik een kindertest!
Ik hoefde alleen neus-swab...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 14:26:26 #87
5428 crew  miss_sly
pi_198898068
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik hoefde alleen neus-swab...
Daar ben ik niet mee geholpen. Dat kokhalzen van die keelswab vind ik niet zo'n ding. Dat overleef ik wel. Zelfs als het over zou gaan in overgeven, vind ik dat niet zo'n punt.

Maar de pijn bij de neusswab vind ik echt vreselijk. Die doe ik niet meer. Of onder volledige narcose of zo :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198898296
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar ben ik niet mee geholpen. Dat kokhalzen van die keelswab vind ik niet zo'n ding. Dat overleef ik wel. Zelfs als het over zou gaan in overgeven, vind ik dat niet zo'n punt.

Maar de pijn bij de neusswab vind ik echt vreselijk. Die doe ik niet meer. Of onder volledige narcose of zo :')
Dat is wel vervelend, dat die zoveel pijn doet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 7 april 2021 @ 15:04:27 #89
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198898678
Viel reuze mee.
In de keel geen probleem, in de neus was niet aangenaam, kriebelde erg en mijn neus was een half uurtje wat geïrriteerd, maar niets om je druk over te maken.

Ik snap niet zo goed waar de horror verhalen vandaan komen, het stelt amper wat voor.

Heb inmiddels 5 testen gehad. Moet voor werk bij het minste of geringste en omdat ik les geef aan kinderen die broertjes en zusjes hebben in serieuze risico groepen ben ik voorzichtig ermee.
Liever een extra test dan een dood(ziek) kind.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 15:13:24 #90
5428 crew  miss_sly
pi_198898849
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Viel reuze mee.
In de keel geen probleem, in de neus was niet aangenaam, kriebelde erg en mijn neus was een half uurtje wat geïrriteerd, maar niets om je druk over te maken.

Ik snap niet zo goed waar de horror verhalen vandaan komen, het stelt amper wat voor.

Heb inmiddels 5 testen gehad. Moet voor werk bij het minste of geringste en omdat ik les geef aan kinderen die broertjes en zusjes hebben in serieuze risico groepen ben ik voorzichtig ermee.
Liever een extra test dan een dood(ziek) kind.
Zullen we het erop houden dat het een nogal persoonlijke ervaring is en dat het voor de een mee kan vallen, en voor de ander tegen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198899200
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Viel reuze mee.
In de keel geen probleem, in de neus was niet aangenaam, kriebelde erg en mijn neus was een half uurtje wat geïrriteerd, maar niets om je druk over te maken.

Ik snap niet zo goed waar de horror verhalen vandaan komen, het stelt amper wat voor.

Heb inmiddels 5 testen gehad. Moet voor werk bij het minste of geringste en omdat ik les geef aan kinderen die broertjes en zusjes hebben in serieuze risico groepen ben ik voorzichtig ermee.
Liever een extra test dan een dood(ziek) kind.
Je moet niks!
Tot 2019 zei men niks als er iemand de griep had en toch naar school ging enkel een advies blijf thuis aansterken.

Nu moet moet moet, nee je moet niks!

Je bent ook niet verplicht om je lever af te slaan omdat een verslaafde lever nodig heeft.
Zelfde voor bloed en andere organen, terwijl dit wel serieuze ziektes zijn.
Interessant he ?
  woensdag 7 april 2021 @ 15:41:56 #92
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198899374
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zullen we het erop houden dat het een nogal persoonlijke ervaring is en dat het voor de een mee kan vallen, en voor de ander tegen?
Oh absoluut!
Ik had beter kunnen zeggen dat ik het vanuit mezelf mee vond vallen.

Zo heb ik weer ontzettend last van andere zaken waar anderen hun schouders over ophalen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198899389
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Viel reuze mee.
In de keel geen probleem, in de neus was niet aangenaam, kriebelde erg en mijn neus was een half uurtje wat geïrriteerd, maar niets om je druk over te maken.

Ik snap niet zo goed waar de horror verhalen vandaan komen, het stelt amper wat voor.

.
Elk lichaam is weer anders hé.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 7 april 2021 @ 15:43:17 #94
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198899403
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:31 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Je moet niks!
Tot 2019 zei men niks als er iemand de griep had en toch naar school ging enkel een advies blijf thuis aansterken.

Nu moet moet moet, nee je moet niks!

Je bent ook niet verplicht om je lever af te slaan omdat een verslaafde lever nodig heeft.
Zelfde voor bloed en andere organen, terwijl dit wel serieuze ziektes zijn.
Ik moet wel degelijk, mag niet werken anders en verdien niets in die tijd.

En ook met griep ben ik voorzichtig ivm risico groepen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198900021
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:31 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Je moet niks!
Tot 2019 zei men niks als er iemand de griep had en toch naar school ging enkel een advies blijf thuis aansterken.

Nu moet moet moet, nee je moet niks!

Je bent ook niet verplicht om je lever af te slaan omdat een verslaafde lever nodig heeft.
Zelfde voor bloed en andere organen, terwijl dit wel serieuze ziektes zijn.
Je hoeft inderdaad niks. Met een beetje geluk is er groepsimmuniteit ergens diep in 2022 en mag ook jij weer de kroeg, het stadion en het buitenland in.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198900187
Het is verre van aangenaam maar duurt maar zo kort dat het ook niet echt een probleem is. Alleen stokkie in de neus triggert een instant niesbui bij mij.
pi_198910039
Nooit gedaan
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_198939413
Het was onaangenaam, maar het duurde maar kort. Neus voelt beroerder, maar bij mij ging de neus een stuk sneller. Daarom vond ik de keel iets vervelender.

Ik vond het heuvelop terugfietsen met wind tegen vervelender.
pi_198948453
Keel vond ik niet zo erg, neus deed bij mij wel pijn en dat bleef ik ook een half uurtje voelen.
pi_199029604
Vanmiddag voor de tweede keer getest, viel me alles mee alweer :Y
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')