Ik gebruik een badhandoek en doe er ongeveer 2 dagen mee. Ik douche 2x per dag en na gebruik gaat ie over een warme verwarming. Ik gebruik overigens altijd badlakens.
quote:Ik douche 1x per dag en that's it dan gaat de handoek de was in.
Op dinsdag 21 januari 2003 11:56 schreef SunChaser het volgende:
Om de discussie even los te koppelen uit een ander topic.Ik gebruik een badhandoek en doe er ongeveer 2 dagen mee. Ik douche 2x per dag en na gebruik gaat ie over een warme verwarming. Ik gebruik overigens altijd badlakens.
je kunt het jezelf maar lastig maken hè
resultaat van die erg rare veronderstelling:
deed met een handdoek weken...hing na verloop van tijd stijf op het rek...
bah...
[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 21-01-2003 12:00]
Als je de handdoek goed uithangt op een plaats met voldoende ventilatie dan gaat ie ook niet muf ruiken en droogt ie goed en snel! Dan kan je hem dus zo nog een paar keer gebruiken!
Ik douche 1 keer per dag (bij sporten vaker)
Kun jum weer een daggie extra gebruiken lijkt me zo
quote:Wat is daar mis mee dan ??
Op dinsdag 21 januari 2003 12:00 schreef CyberCreation het volgende:
Wat een vraag zeg.1 keer en dan in de was GATVERDAMME.....
quote:Sommige mensen komen schoon uit de douche
Op dinsdag 21 januari 2003 12:00 schreef CyberCreation het volgende:
Wat een vraag zeg.1 keer en dan in de was GATVERDAMME.....
quote:smartass...
Op dinsdag 21 januari 2003 12:02 schreef Peewee het volgende:
ik doe er 5-10 minuten mee,..
Want dan ben ik meestal wel klaar met afdrogen en zo.
quote:WAAT?! OMFG!!!!
Op dinsdag 21 januari 2003 12:09 schreef Terence_Hill het volgende:
Ik douche 1 keer in de 4 dagen en gebruik hem zo 2 to 3 keer
Dus ik doe 2 weken met 1 handdoek. (Anders moet ik zo vaak mijn was doen.)
ik does 1x per dag en doe 2 dagen met een handdoek, soms vergeet ik het en is het soms wel 3 dagen maar das de max.
quote:Psies, daarom leg ik 'm ook niet over de verwarming maar hang ik 'm op. Dan kan ik er best 2 à 3 keer mee doen, vind ik.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:10 schreef ook_gek het volgende:
Een handdoek word vochtig. En dan over de verwarming lekker warm.
Perfect voor bacterieen die zich dan als een lijp gaan voort planten.
en tussendoor soms wassen maar niet te vaak want dan slijt'ie.
quote:Dus de kleding die jij wast en ophangt om te drogen zit nu vol met bacterien?
Op dinsdag 21 januari 2003 12:10 schreef ook_gek het volgende:
1X En niet meer.
Een handdoek word vochtig. En dan over de verwarming lekker warm.
Perfect voor bacterieen die zich dan als een lijp gaan voort planten. Vergeet niet dat je hele huis vol zit met bacterien. En die zoeken een warme vochtige plaats. Een haddoek dus.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 21-01-2003 12:18]
quote:hehe goeie
Op dinsdag 21 januari 2003 12:02 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Sommige mensen komen schoon uit de douche
en hoeveel mensen die wel een moeder hebben gebruiken hem vaker dan 1 keer en doen ze dit vrijwillig of omdat het moet van moeke
quote:ik heb een vriendin
Op dinsdag 21 januari 2003 12:25 schreef Goofup het volgende:
dan even de vraag anders stellen:
hoe veel mensen die geen moeder hebben die de was voor hun doet, gebruiken hem slechts 1 keeren hoeveel mensen die wel een moeder hebben gebruiken hem vaker dan 1 keer en doen ze dit vrijwillig of omdat het moet van moeke
De eerste keer 1 voor mijn haar en 1 om me af te drogen.
De 2de keer gebruik ik die van mn haar om me af te drogen en die van het afdrogen voor op de grond. Dan gaan ze de was in.
quote:dan mag je niet antwoorden hè!
Op dinsdag 21 januari 2003 12:26 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ik heb een vriendin
quote:Ha ha dat doe ik ook. Ik neem eerst twee handoeken, de ene wikkel ik om mijn haar, met de ander droog ik me af. Volgende dag gebruik ik de handdoek van mijn haar voor mijn lichaam, en pak ik weer een schone voor mijn haar..enz. Ik ga niet elke dag twee schone handdoeken erdoorheenjagen. Je blijft wassen.
Op dinsdag 21 januari 2003 11:59 schreef sop het volgende:
ik douche 1 keer per dag en gebruik een roulatie systeem.
Ik droog de bovenkant af met de ene handdoek, die hang ik dan op de plek waar ik een andere handdoek hangt, met die droog ik de rest af en gooi die vervolgens in de was.je kunt het jezelf maar lastig maken hè
[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 21-01-2003 12:43]
quote:Ik doe ook precies hetzelfde
Op dinsdag 21 januari 2003 12:37 schreef Aventura het volgende:[..]
Ha ha dat doe ik ook. Ik neem eerst twee handoeken, de ene wikkel ik om mijn haar, met de ander droog ik me af. Volgende dag gebruik ik de handdoek van mijn haar voor mijn lichaam, en pak ik weer een schone voor mijn haar..enz. Ik ga niet elke dag twee schone handdoeken erdoorheenjagen. Je blijft wassen.
Ik neem aan dat ik schoon ben als ik uit de douche kom. Hang ze gewoon op, niet in warme ruimte of over de verwarming. Doe ik ook als ik kleren met de hand was en die zijn dan toch ook gewoon schoon.
droog me er wel alleen mee af, ga er niet de vloer mee staan dwijlen ofzo, zoals sommige mensen.
quote:1x
Om de discussie even los te koppelen uit een ander topic.Ik gebruik een badhandoek en doe er ongeveer 2 dagen mee. Ik douche 2x per dag en na gebruik gaat ie over een warme verwarming. Ik gebruik overigens altijd badlakens.
als ik mijn haar was gebruik ik twee handdoeken, allebei ook 1 x
quote:hey, jij hebt longontsteking!!!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 21 januari 2003 16:40 schreef Caludia het volgende:
ik gebruik 2 handdoeken als ik gedouched heb. 1 voor op te staan (een kleintje) en een badlaken om me af te drogen......beide verdwijnen daarna de wasmand in.
En ja ik doe de was zelf
wanneer ben je der weer?
quote:Same here.
Op dinsdag 21 januari 2003 16:43 schreef Lexie het volgende:
1x.
Maar ik droog er dan wel de vloer mee
Gebruik 3 handdoeken een beetje door elkaar maar doe daar dan ongeveer 2 weken mee. dus gem. 4/5 keer per handoek...
Ik ga idd niet de vloer ermee afvegen. Gewoon afdrogen en ophangen.
Ik doe erg lang met een handdoek overigens. Ik heb wel wat beters te doen dan elke keer de handdoek uitwassen. Is ook nog eens slecht voor het milieu.
quote:het verschil is dat de was niet op een warme plek hangt.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:16 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dus de kleding die jij wast en ophangt om te drogen zit nu vol met bacterien?
Stel dat hij uit staat. En ergens hangt te drogen is het goed.
Maar ik doe er niet aan mee. Het idee alleen al *ril*
quote:Het douchen is weer een ander topic stukje verder SunChaser....:+
quote:zozo vies van jezelf?
Op dinsdag 21 januari 2003 19:37 schreef Star-Lips het volgende:
Wat dacht je van elke dag! En dan ook nog 2 handoeken!
Gatver!
quote:Daar gaat het niet om ik vind het gewoon goor ik MOET schone handdoeken..
Op dinsdag 21 januari 2003 19:41 schreef individu-tje het volgende:[..]
zozo vies van jezelf?
ik neem aan dat je schoon bent als je gedouched hebt......
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:46 schreef Star-Lips het volgende:[..]
Daar gaat het niet om ik vind het gewoon goor ik MOET schone handdoeken.. Ik gooi ze namelijk altijd op de grond dus vandaar .. en anders zou ik het nog niet doen.. het moet lekker fris ruiken naar frisse was!
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 11:59 schreef David Letterman het volgende:
weet nog wel de stelregel van mijn ex-huisgenoot, die zei altijd dat als je onder de douche vandaan kwam je schoon was, dus dat de handdoek ook niet vuil kon worden....
Zo poets ik veel te weinig de douche .
Er stroomt toch continue water en zeep?
On-topic:
Ik doe er een of twee keer mee. Afhankelijk van het feit of ik hem voor mijn haren of voor mijn lijf heb gebruikt.
3 a 4x met 1 handdoek.
quote:Is niet goed hoor.
Op dinsdag 21 januari 2003 22:52 schreef Hrun het volgende:3 a 4x met 1 handdoek.
Na elke keer douchen een nieuwe handdoek, dan vraag ik mezelf af wat vvor een stroomrekening jullie hebben?? Dat is elke week een was met alleen maar handdoeken.....
quote:Verschoon jij je bed ook na 1 nacht dan? Wat denk je dat daar in zit? Opgedroogd zweet, kwijl, afscheiding en vooral veel huismijt. Als je een man of vriend hebt is dat nog meer aanwezig want huismijt gedeit op sperma en aangezien er o.a. sperma in bed komt door nachtelijke zaadlozingen danwel voorvocht. Brrrrr, als ik jou was zou ik halverwege de nacht al je bed verschonen.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:02 schreef schatje het volgende:[..]
Bacteriën enzo.
quote:Hallo, wrijft het lekker in.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:05 schreef SunChaser het volgende:[..]
Verschoon jij je bed ook na 1 nacht dan? Wat denk je dat daar in zit? Opgedroogd zweet, kwijl, afscheiding en vooral veel huismijt. Als je een man of vriend hebt is dat nog meer aanwezig want huismijt gedeit op sperma en aangezien er o.a. sperma in bed komt door nachtelijke zaadlozingen danwel voorvocht. Brrrrr, als ik jou was zou ik halverwege de nacht al je bed verschonen.
quote:Die bacterien zitten meer in jouw hoofd dan in jouw handdoek denk ik.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:06 schreef schatje het volgende:[..]
Hallo, wrijft het lekker in.
quote:hell yeah!
Op dinsdag 21 januari 2003 23:08 schreef SunChaser het volgende:[..]
Die bacterien zitten meer in jouw hoofd dan in jouw handdoek denk ik.
Ik ben geen huissloof hoor en ik heb ook geen zin 4x per week alleen voor handdoeken te gaan wassen... heb wel iets beters te doen en ik was me meestal wel voordat ik mezelf afdroog.
Da's toch niet normaal?
Kopen jullie ook elke dag een nieuwe tandenborstel? Zit ook vol met bacterieen.
En schoenen, brrrrr.
Ik vervang m'n baddoek om de twee weken en gebruik het zo'n 7-14 keer. Het wordt gebruikt om mee af te drogen, niet om viezigheid van je lijf af te vegen.
quote:Ah, eindelijk komt het ongedierte zich in dit topic melden.
Op woensdag 22 januari 2003 02:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik vervang m'n baddoek om de twee weken en gebruik het zo'n 7-14 keer. Het wordt gebruikt om mee af te drogen, niet om viezigheid van je lijf af te vegen.
stelltje viezerikken zeg, 2+keer
Die van de rest gaat na de tijd op de grond en dan de was in, die van mijn haar gebruik ik rustig twee of drie keer.
quote:Doet ikke ook, anders wordt me mama een beetje boos. Met 4 mensen in huis is 6 handdoeken per dag in de was wel een beetje veel.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:32 schreef moussy het volgende:
Ik gebruik 2 handdoeken na het douchen en die gebruik ik 2x.De eerste keer 1 voor mijn haar en 1 om me af te drogen.
De 2de keer gebruik ik die van mn haar om me af te drogen en die van het afdrogen voor op de grond. Dan gaan ze de was in.
douche me sochtends. en soms ook savonds...
maar vind het een beetje overkill om elke handdoek welke een beetje nat is meteen te wassen...
beetje freaks hiero...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |