Dit is geen voter supression. Dit is het beschermen van de openbare orde tegen mensen die er aantoonbaar geen moeite mee hebben de boel plat te branden.quote:
Als deze mensen een aanwijzing hebben kunnen ze aangifte doen in plaats van een SA oprichten, wat dacht je daar van?quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:17 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dit is geen voter supression. Dit is het beschermen van de openbare orde tegen mensen die er aantoonbaar geen moeite mee hebben de boel plat te branden.
quote:A federal judge has upheld a Minnesota state court agreement that allows counting of absentee ballots received up to seven days after Election Day.
Republicans had asked U.S. District Judge Nancy Brasel to block the seven-day extension that Democratic Secretary of State Steve Simon agreed to in state court after a citizens' rights group cited concerns about voter safety due to the COVID-19 pandemic. Ballots still must be postmarked by Election Day to be counted.
Bron
Je hebt lang en je hebt lang beste Dejann.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:23 schreef Dejannn het volgende:
Duidelijk voorbeeld van 'voter suppression' inderdaad. Lang in een rij moeten staan.
Ik vind 11 uur inderdaad ook lang, maar het getuigd meer van slechte organisatie dan van het vermeende 'voter suppression'. Daarnaast, deze specifieke situatie vond schijnbaar plaats in Atlanta gezien het account op Twitter en dat is nochtans een stad die wordt gerund door de Democraten. Dus ik vind het een opmerkelijke mening dat de Republikeinen dan schuldig zouden zijn aan deze organisatorische wanorde.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:54 schreef Knipoogje het volgende:
Je hebt lang en je hebt lang beste Dejann.
11 uur in een rij moeten staan om te kunnen stemmen is voter suppression, want de powers that be hopen dat de bevolking in die regio daardoor niet op komt dagen.
Voten inconvenient maken is voter suppression.
Omdat ik voor de partij ben die "er minder last van heeft"? Ik ben niet eens een Amerikaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:54 schreef Knipoogje het volgende:
Jij zal dat anders zien omdat je voor de partij bent die er minder last van heeft omdat in hun regio's geen rijen van 11 uur staan.
Het is de republikeinse gouverneur Kemp die die polling stations sloot in Atlanta met dank aan de SCOTUS. Daar kunnen de democraten verder weinig aan doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:36 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vind 11 uur inderdaad ook lang, maar het getuigd meer van slechte organisatie dan van het vermeende 'voter suppression'. Daarnaast, deze specifieke situatie vond schijnbaar plaats in Atlanta gezien het account op Twitter en dat is nochtans een stad die wordt gerund door de Democraten. Dus ik vind het een opmerkelijke mening dat de Republikeinen dan schuldig zouden zijn aan deze organisatorische wanorde.
Het artikel dat je linkt is van meer dan een jaar geleden, ik denk niet dat je op basis daarvan conclusies kunt gaan trekken over wat er momenteel gaande is.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:47 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het is de republikeinse gouverneur Kemp die die polling stations sloot in Atlanta met dank aan de SCOTUS. Daar kunnen de democraten verder weinig aan doen.
Zie bijv.
https://www.reuters.com/a(...)ations-idUSKCN1VV09J
Tel daarbij op een aantal extra gesloten stations ivm Covid en de rijen worden nog langer.
Maar goed, gezien het klaarblijkelijke uitzonderlijke enthousiasme daar nu wordt het een landslide.
Die polling stations zijn definitief dicht gegaan toendertijd. Op het moment dat de SCOTUS deze uitspraak deed is de GOP direct losgegaan om obstakels te creren. Zoals lange rijen door stations te sluiten in gebieden waar heel veel mensen wonen (hoe meer mensen op een kluitje, hoe blauwer vaak immers).quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:02 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Het artikel dat je linkt is van meer dan een jaar geleden, ik denk niet dat je op basis daarvan conclusies kunt gaan trekken over wat er momenteel gaande is.
Ja, want je sluit daarmee mensen uit die vanwege verplichtingen op het werk/zorg voor anderen/*vul hier een willekeurige andere reden in* niet de tijd hebben om even een hele dag op te geven om te gaan stemmen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:23 schreef Dejannn het volgende:
Duidelijk voorbeeld van 'voter suppression' inderdaad. Lang in een rij moeten staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |