abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:14:45 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195547472
Aangezien het standpunt van de GOP is dat stemmen slecht is doen ze hun best het zo moeilijk mogelijk te maken.

Post hier de pogingen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:16:01 #2
3928 Ulx
pi_195547492
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:55:56 #3
3928 Ulx
pi_195550561
Ohio ondertussen zorgt wel dat niet al te veel mensen eenvoudig kunnen stemmen.

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Ulx op 10-10-2020 19:23:14 ]
pi_195551751
twitter
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  Overall beste user 2022 zaterdag 10 oktober 2020 @ 22:22:06 #5
3928 Ulx
pi_195555932
twitter
pi_195558193
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:22 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dit is geen voter supression. Dit is het beschermen van de openbare orde tegen mensen die er aantoonbaar geen moeite mee hebben de boel plat te branden.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_195558367
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 00:17 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dit is geen voter supression. Dit is het beschermen van de openbare orde tegen mensen die er aantoonbaar geen moeite mee hebben de boel plat te branden.
Als deze mensen een aanwijzing hebben kunnen ze aangifte doen in plaats van een SA oprichten, wat dacht je daar van?

Private milities zijn niet nodig om te beschermen tegen een bepaalde groep die nooit ook maar iets gedaan heeft bij verkiezingen en geen intentie heeft laten zien om wat te doen, waar bovendien er gewoon een functioneel politieapparaat is.

[ Bericht 8% gewijzigd door SnertMetChoco op 11-10-2020 00:41:14 ]
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195570372
twitter

[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 12-10-2020 03:07:22 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195591891
De poging van de Republikeinen om de tijd voor het tellen van de stemmen in Minnesota te verkorten is mislukt.

twitter

quote:
A federal judge has upheld a Minnesota state court agreement that allows counting of absentee ballots received up to seven days after Election Day.

Republicans had asked U.S. District Judge Nancy Brasel to block the seven-day extension that Democratic Secretary of State Steve Simon agreed to in state court after a citizens' rights group cited concerns about voter safety due to the COVID-19 pandemic. Ballots still must be postmarked by Election Day to be counted.

Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195592161
Ah nu plaatst de Republikeinse Partij in California illegale drop-off boxes :')

twitter
pi_195593023
Ook een vorm van voter suppression, lange rijen om te kunnen stemmen:

twitter

twitter

[ Bericht 41% gewijzigd door Kijkertje op 12-10-2020 19:05:07 ]
  maandag 12 oktober 2020 @ 19:10:14 #12
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_195593505
Lijkt wel alsof de GOP doodsbang is om te verliezen.
Where law ends, tyrrany begins.
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:53:28 #13
3928 Ulx
pi_195603189
twitter

Kolere....
pi_195604487
Duidelijk voorbeeld van 'voter suppression' inderdaad. Lang in een rij moeten staan.
pi_195604545
Nog meer verkiezingsfraude van de trumpianen
twitter
pi_195625490
Nog een poging in Texas

twitter
pi_195628147
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 10:23 schreef Dejannn het volgende:
Duidelijk voorbeeld van 'voter suppression' inderdaad. Lang in een rij moeten staan.
Je hebt lang en je hebt lang beste Dejann.

11 uur in een rij moeten staan om te kunnen stemmen is voter suppression, want de powers that be hopen dat de bevolking in die regio daardoor niet op komt dagen.
Voten inconvenient maken is voter suppression.

Jij zal dat anders zien omdat je voor de partij bent die er minder last van heeft omdat in hun regio's geen rijen van 11 uur staan.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_195628840
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:54 schreef Knipoogje het volgende:
Je hebt lang en je hebt lang beste Dejann.

11 uur in een rij moeten staan om te kunnen stemmen is voter suppression, want de powers that be hopen dat de bevolking in die regio daardoor niet op komt dagen.
Voten inconvenient maken is voter suppression.
Ik vind 11 uur inderdaad ook lang, maar het getuigd meer van slechte organisatie dan van het vermeende 'voter suppression'. Daarnaast, deze specifieke situatie vond schijnbaar plaats in Atlanta gezien het account op Twitter en dat is nochtans een stad die wordt gerund door de Democraten. Dus ik vind het een opmerkelijke mening dat de Republikeinen dan schuldig zouden zijn aan deze organisatorische wanorde.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:54 schreef Knipoogje het volgende:
Jij zal dat anders zien omdat je voor de partij bent die er minder last van heeft omdat in hun regio's geen rijen van 11 uur staan.
Omdat ik voor de partij ben die "er minder last van heeft"? Ik ben niet eens een Amerikaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2020 10:36:51 ]
pi_195629018
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:36 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik vind 11 uur inderdaad ook lang, maar het getuigd meer van slechte organisatie dan van het vermeende 'voter suppression'. Daarnaast, deze specifieke situatie vond schijnbaar plaats in Atlanta gezien het account op Twitter en dat is nochtans een stad die wordt gerund door de Democraten. Dus ik vind het een opmerkelijke mening dat de Republikeinen dan schuldig zouden zijn aan deze organisatorische wanorde.
Het is de republikeinse gouverneur Kemp die die polling stations sloot in Atlanta met dank aan de SCOTUS. Daar kunnen de democraten verder weinig aan doen.

Zie bijv.
https://www.reuters.com/a(...)ations-idUSKCN1VV09J

Tel daarbij op een aantal extra gesloten stations ivm Covid en de rijen worden nog langer.
Maar goed, gezien het klaarblijkelijke uitzonderlijke enthousiasme daar nu wordt het een landslide.
pi_195630547
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:47 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Het is de republikeinse gouverneur Kemp die die polling stations sloot in Atlanta met dank aan de SCOTUS. Daar kunnen de democraten verder weinig aan doen.

Zie bijv.
https://www.reuters.com/a(...)ations-idUSKCN1VV09J

Tel daarbij op een aantal extra gesloten stations ivm Covid en de rijen worden nog langer.
Maar goed, gezien het klaarblijkelijke uitzonderlijke enthousiasme daar nu wordt het een landslide.
Het artikel dat je linkt is van meer dan een jaar geleden, ik denk niet dat je op basis daarvan conclusies kunt gaan trekken over wat er momenteel gaande is.
pi_195630893
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 12:02 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Het artikel dat je linkt is van meer dan een jaar geleden, ik denk niet dat je op basis daarvan conclusies kunt gaan trekken over wat er momenteel gaande is.
Die polling stations zijn definitief dicht gegaan toendertijd. Op het moment dat de SCOTUS deze uitspraak deed is de GOP direct losgegaan om obstakels te creren. Zoals lange rijen door stations te sluiten in gebieden waar heel veel mensen wonen (hoe meer mensen op een kluitje, hoe blauwer vaak immers).

Zonder Covid was de rij wellicht geen 11u geweest, maar nog steeds uren. En uren is al van de zotte in een normaal functionerende democratie.
pi_195634213
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 10:23 schreef Dejannn het volgende:
Ja, want je sluit daarmee mensen uit die vanwege verplichtingen op het werk/zorg voor anderen/*vul hier een willekeurige andere reden in* niet de tijd hebben om even een hele dag op te geven om te gaan stemmen.
pi_195647144
twitter
pi_195647557
Oh goodie, een echte conspiracy (en, nee, niet de juridische definitie) met de vrouw van opperrechter Thomas? Daar kan project veritas nog een puntje aan zuigen zowel que realiteit als ernst.
pi_195651093
- Nee -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2020 11:34:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')