Jawel de hele zomerquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. SC is wel vaker dood geweest, maar nooit zo erg toch?
No shit sherlock, maar waarom claim je dan wel van alles terwijl je dat niet weetquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Toen was ik hier nietPost pas weer op FOK! sinds... September na een pauze in Mei
Sinds ik er ben zit er weer leven in de brouwerijquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
kwaliteit boven kwantiteit toch, van wat ik van DTS heb gezien zitten de meesten daar omdat Farmville is gestoptquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is Farmville gestopt???quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kwaliteit boven kwantiteit toch, van wat ik van DTS heb gezien zitten de meesten daar omdat Farmville is gestopt
Hey daar is die weerquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kwaliteit boven kwantiteit toch, van wat ik van DTS heb gezien zitten de meesten daar omdat Farmville is gestopt
Ik dacht omdat Utopia weg is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Ik haat dat kutspelquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nu speelt iedereen angry birds
Anno 2020 hoef ik denk ik maar dieet en pizza in te typen om overspoeld te worden met rode bieten pizza en broccoli pizza en bloembollenpizzaquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het enige vlogkanaal die afvallen combineert met pizza's, een gat in de markt
dat zijn neppizza's, net zoals dat tosti's zonder kaas en ham neptosti's zijnquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:28 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Anno 2020 hoef ik denk ik maar dieet en pizza in te typen om overspoeld te worden met rode bieten pizza en broccoli pizza en bloembollenpizza
Ben niet zo gek op pizzaquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het enige vlogkanaal die afvallen combineert met pizza's, een gat in de markt
Ik ben het met je eens met een kleine kanttekening. Ham mag je weglaten of vervangen voor salami of kipfilet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat zijn neppizza's, net zoals dat tosti's zonder kaas en ham neptosti's zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |