abonnement Unibet Coolblue
pi_195544443
Stel Biden wint, kunnen we dan een traditionele machtsoverdracht verwachten? Of wordt het een puinzooi?

Doe een voorspelling en mocht Biden winnen, dan kunnen we tussen november en februari zien wie de beste voorspelling had :Y)
pi_195544469
Dat hangt er van af, er zijn voorspellingen dat als Trump eerst de overwinning uitroept en Biden alsnog gewonnen heeft dat het dan wel eens redelijk mis kan gaan.

Hoe dan ook zal het niet netjes worden, die optie is er gewoon niet bij Trump.
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:13:58 #3
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195544566
Er verandert niet zoveel. Mensen doen alsof de president heel veel macht heeft.

Uiteindelijk is het belangrijk hoe het congress er uit gaat zien. Dan zou ik liever dat de democraten een meerderheid hebben. Welke president er precies is, maakt me dan verder niet heel erg veel uit, al gaat mn voorkeur naar Biden
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195544924
Een burgeroorlog is ook niet uit te sluiten. Trump heeft zn soldaten al opgeroepen klaar te staan. Zeker als de uitslag nog een periode van een week onduidelijk is (to close to call).
pi_195545238
Afhankelijk van hoe duidelijk de overwinning is.
Is het gelijk al duidelijk dat Biden wint, dan kan Trump roepen wat hij wil maar verliest hij ook gewoon steun binnen zijn eigen partij.

Bij een bijna gelijke uitslag zal Trump wat dingen roepen, wat proberen/betwisten (rechtszaak?) maar uiteindelijk ook gewoon moeten vertrekken.
pi_195545566
Dan gaat Trump poep op alle muren van het Witte Huis smeren.
pi_195545657
Trump heeft niets te willen. Als Biden wint kan Trump blijven zitten maar dan trapt het leger Trump gewoon het witte huis uit en is het afgelopen.
pi_195545669
Trump roept al jaren loze beloften dus deze neem ik ook maar met een korreltje zout.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:25:43 #9
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195545677
Wat meteen bij me inkomt is einde fracking, dus weer energieafhankelijk, dus oorlogen en de banden met Iran worden weer aangehaald, waardoor de huidige relatieve rust in het Midden-Oosten weer teniet wordt gedaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door dellipder op 10-10-2020 16:15:28 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:36:48 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_195545852
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:25 schreef Fugue het volgende:
Trump roept al jaren loze beloften dus deze neem ik ook maar met een korreltje zout.
Dit lijkt me het meest verstandig. Dingen als 'burgeroorlog!' slaan al helemaal als een kut op een varken, natuurlijk gaat dat niet gebeuren joh.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_195545931
Ik zie de kans op burgeroorlog groter als Trump als winnaar wordt uitgeroepen.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:43:50 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_195545941
Hangt er vanaf met hoeveel verschil. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het een landslide, en dan zal Trump volkomen geļsoleerd komen te staan. Kan ie wel alles roepen, maar het wordt bijltjesdag bij de Republikeinen. Als het een stuk dichter bij elkaar ligt, komt er eindeloze legitieme fuckery en zakken vol stemmen die verdwijnen, en zal het redelijk gewelddadig worden. Ik gok ook zo maar dat de EU Trump vervolgens niet gaat erkennen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195546045
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:43 schreef speknek het volgende:
Hangt er vanaf met hoeveel verschil. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het een landslide, en dan zal Trump volkomen geļsoleerd komen te staan. Kan ie wel alles roepen, maar het wordt bijltjesdag bij de Republikeinen. Als het een stuk dichter bij elkaar ligt, komt er eindeloze legitieme fuckery en zakken vol stemmen die verdwijnen, en zal het redelijk gewelddadig worden. Ik gok ook zo maar dat de EU Trump vervolgens niet gaat erkennen.
Daar zal Trump wakker van liggen idd :')
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:55:46 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_195546090
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:51 schreef gans112 het volgende:

[..]

Daar zal Trump wakker van liggen idd :')
Volgende stap is natuurlijk dat Deutsche Bank verplicht wordt te innen (tegoeden bevriezen zal wat lastig worden bij Trump :') )
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:00:15 #15
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195546146
Mijn eerdere inbreng was vooral een eerste impuls afgaande op de topictitel, maar overduidelijk gaat het onderwerp over fairytale make believe en niet over beleidsmatige issues.

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:43 schreef Zwoerd het volgende:
Ik zie de kans op burgeroorlog groter als Trump als winnaar wordt uitgeroepen.
Een grotere kans, inderdaad.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195546283
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:55 schreef speknek het volgende:

[..]

Volgende stap is natuurlijk dat Deutsche Bank verplicht wordt te innen (tegoeden bevriezen zal wat lastig worden bij Trump :') )
Tja Trump zal toch weigeren. Ze kunnen toch niets doen zolang hij op Amerikaanse bodem is.
pi_195546436
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:36 schreef heywoodu het volgende:
Dingen als 'burgeroorlog!' slaan al helemaal als een kut op een varken
Ik sluit het dus niet uit. Hij heeft al eerder verklaart dat hij niet vrijwillig weggaat. Dat de uitslag fake is (als hij verliest). En de oproep aan de proud boys was toch wel overduidelijk dat ze klaar moeten staan voor als hij dat nodig vind.

Als de uitslag dan redelijk dicht bij elkaar ligt heb je grote kans op rellen en die kunnen zomaar ontaarden in heel veel geweld. Dat land is nog nooit zo verdeeld geweest als nu.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:27:48 #18
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_195546590
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 14:21 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Ik sluit het dus niet uit. Hij heeft al eerder verklaart dat hij niet vrijwillig weggaat. Dat de uitslag fake is (als hij verliest). En de oproep aan de proud boys was toch wel overduidelijk dat ze klaar moeten staan voor als hij dat nodig vind.

Als de uitslag dan redelijk dicht bij elkaar ligt heb je grote kans op rellen en die kunnen zomaar ontaarden in heel veel geweld. Dat land is nog nooit zo verdeeld geweest als nu.
Rellen, zeker. Een burgeroorlog, dat is zwaar overdreven.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_195546640
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 14:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Rellen, zeker. Een burgeroorlog, dat is zwaar overdreven.
Ik help het je hopen. Ik beweer ook niet dat het gebeurt maar ik sluit het ook niet uit. Er zijn wel meer dingen gebeurd wat je een paar maanden ervoor als absoluut onmogelijk beschouwde. De val van de muur bijvoorbeeld. Of oorlog tussen Engeland en Argentiniė.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:46:19 #20
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195546969
De democratische partij zal niet veranderen en hun polariserende koers voortzetten in de toekomst, de republikeinen vinden een even polariserende kandidaat die gewoon iets beter is dan Trump en winnen de verkiezingen in de toekomst. Hoe dan ook een slecht vooruitzicht.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_195547086
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dit lijkt me het meest verstandig. Dingen als 'burgeroorlog!' slaan al helemaal als een kut op een varken, natuurlijk gaat dat niet gebeuren joh.
Met een kut op een varken slaan? Hoe kan ik met een kut op een varken gaan slaan, hoe zie jij dat precies voor je?

Los van dit, je weet dat het eigenlijk een tang is wat daar hoort te staan? :P
  Overall beste user 2022 zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:53:26 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195547108
Dan krijgt de aanklager van de staat New York de belastingpapieren van Trump en vallen er een heleboel aanklachten bij Trump op de mat. Ook fraude en corruptie door zijn maatjes zal worden afgestraft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:54:44 #23
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195547138
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:35 schreef qajariaq het volgende:
Een burgeroorlog is ook niet uit te sluiten. Trump heeft zn soldaten al opgeroepen klaar te staan. Zeker als de uitslag nog een periode van een week onduidelijk is (to close to call).
Die, relatief, paar rednecks gaan echt geen verschil maken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:56:39 #24
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195547168
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:25 schreef dellipder het volgende:
Wat meteen bij me inkomt is einde fracking, dus weer energieafhankelijk, dus oorlogen en de banden met Iran worden weer aangehaald, waardoor de huidige relatieve rust Midden-Oosten weer teniet wordt gedaan.
Hm, ja, natuurlijk, omdat de VS niet genoeg bondgenoten in het M-O heeft om zichzelf te garanderen van olie.

Ten tweede, fracking ligt op zijn reet in de VS nu vanwege de lage olieprijzen, fracking is niet rendabel onder de 60-70 dollar per vat. Oorlog in het M-O drijft de prijzen van olie omhoog en is dus alleen maar goed voor fracking.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:01:53 #25
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195547253
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:08 schreef Jojoke het volgende:
Stel Biden wint, kunnen we dan een traditionele machtsoverdracht verwachten? Of wordt het een puinzooi?

Doe een voorspelling en mocht Biden winnen, dan kunnen we tussen november en februari zien wie de beste voorspelling had :Y)
Het word een puinzooi, de Trump administratie is, grosso modo, gewoon incapabel voor het ordelijk overdragen van de macht. Vervelend voor Biden maar aangezien Biden kan putten uit een nogal aanzienlijk reservoir van Democraten die 8 jaar lang in een no drama Obama administratie gewerkt hebben zeker niet onoverkomelijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')