quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik neem wel een reep chocolade voor je mee
Geen fijn gevoel he die staaf achter in je neusquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die krijgt dus ook de wattenstaaf behandeling.
Haha precies.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi zo. Even rustig van je weekend genieten. Zonder kinderverjaardagen
Vond het wel meevallenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen fijn gevoel he die staaf achter in je neus
Ja zolang mevr ToT verkouden is zou ik dat zeker niet doen ToTquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha precies.
Ja ik wil nu ook ff geen mensen zien.
Morgen zou er nog iemand hier langs komen, maar ik ga proberen dat af te zeggen.
Gelukkig dan maar, het valt ook we mee maar lekker is andersquote:
Gwn zeggen dat je verkouden bent enzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha precies.
Ja ik wil nu ook ff geen mensen zien.
Morgen zou er nog iemand hier langs komen, maar ik ga proberen dat af te zeggen.
Was vooral verbaasd over hoe diep ie gingquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar, het valt ook we mee maar lekker is anders
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was vooral verbaasd over hoe diep ie ging
Ja ze gaan echt heel diepquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was vooral verbaasd over hoe diep ie ging
Ja het schijnt toch wel weer te werken als je er vroeg mee begint?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:07 schreef Dotteke het volgende:
LIVE | Malariamiddel hydroxychloroquine houdt gemoederen bezig
https://www.telegraaf.nl/(...)udt-gemoederen-bezig
Limoentjuhhhquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Flipsebips![]()
![]()
![]()
Hoe gaat de verbouwing daar?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oe cloSe. Het is wel iets online
Dacht laatst gelezen te hebben dat het toch niet zou werken, nu lees je weer van wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het schijnt toch wel weer te werken als je er vroeg mee begint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |