Is de orgelman verdwenen?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:26 schreef ToT het volgende:
Sjezus, ligt er hier een halve door peutertandjes versnipperde appel op de grond!
Jawel, hij zit nu de andere helft uit z'n vuistje op te eten, maar de ene keer eet hij de schil er ook bij op, de andere keer niet.quote:
Ja meestal blijf ik na tijdje gwn wakker. Krijg er alleen hoofdpijn vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vervelend is dat he
Alles went, heb het hier ook al jarenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's voor mij standaard elke nacht zo.
Maar als het verder rustig is, kan ik er meestal nog redelijk mee omgaan.
Zal eens gaan trainen om je chick 8 uit lang uit elkaar te trekkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij traint alleen voor eetwedstrijden
* dud0r geeft moentjuh chocolaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow die ken ik alleen van de milka repen.
Ik vind het prima hoor
Hou zelf niet van de schil van een appelquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, hij zit nu de andere helft uit z'n vuistje op te eten, maar de ene keer eet hij de schil er ook bij op, de andere keer niet.
Deze keer dus niet.
Lijkt me zwaar k**quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's voor mij standaard elke nacht zo.
Maar als het verder rustig is, kan ik er meestal nog redelijk mee omgaan.
ja die hoofdpijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja meestal blijf ik na tijdje gwn wakker. Krijg er alleen hoofdpijn van
[me=Limoentjuh]moentjuh pakt chocola dankbaar aan en geeft dud0r een stevige knuffelquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal eens gaan trainen om je chick 8 uit lang uit elkaar te trekken
[..]
* dud0r geeft moentjuh chocola
Duudjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:35 schreef dud0r het volgende:
Hallo mensen die ik nog geen hallo heb gezegd.
Hier gaat wat mis.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[me=Limoentjuh] moentjuh pakt chocola dankbaar aan en geeft dud0r een stevige knuffel[/m]
Dank je wel lief Goudvisje
Ja overal he de tijd van het jaarquote:
Hier blauwe lucht en zon. Denk dat ik zo nog even ga trainen. Alles is zo goed als droog getrokkenquote:
Het is gewoon / me en dan de tekst.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha ja maar ik zie echt niet wat en waar![]()
*geeft dude een hele stevige knuffel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |