#triggeredquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, zeg het dan. Hoe kun je dat nou niet weten. Dat weet toch iedereen?
vast niet..quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, zeg het dan. Hoe kun je dat nou niet weten. Dat weet toch iedereen?
ik inmiddels ergens rond 8 qua echt uitslapen, luieren in bed kan ik nog wel evenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Half 9 is al ongeveer mijn maximum qua uitslapen tegenwoordig
Stap 2 is de wet veranderen. Zonder groen vinkje in de app kom je nergens meer binnen. Daar ligt Hugo ‘s nachts met een harde plasser en lelijke schoenen van te dromen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
Dit gaat zo toch niet werken, minimaal de helft van Nederland is panisch om zijn privacy.
https://www.nu.nl/tech/60(...)and-beschikbaar.html
Privacy kan niet het issue zijn gezien hoe de app gemaakt is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
Dit gaat zo toch niet werken, minimaal de helft van Nederland is panisch om zijn privacy.
https://www.nu.nl/tech/60(...)and-beschikbaar.html
Verander per dag meer in een Skeksis met designschoenenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stap 2 is de wet veranderen. Zonder groen vinkje in de app kom je nergens meer binnen. Daar ligt Hugo ‘s nachts met een harde plasser en lelijke schoenen van te dromen.
Ik snap niet waarom precies die schoenen. Zo lelijk zie je ze maar zeldenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Verander per dag meer in een Skeksis met designschoenen
Compensatie ofzo, leuk als je beetje statement wil maken of als het bij de rest van je kleren past maar dat moet dan ook de juiste persoon zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom precies die schoenen. Zo lelijk zie je ze maar zelden
Mensen met zulke schoenen zijn af.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stap 2 is de wet veranderen. Zonder groen vinkje in de app kom je nergens meer binnen. Daar ligt Hugo ‘s nachts met een harde plasser en lelijke schoenen van te dromen.
Illegaal kan wel toch, gewoon achterin een vrachtwagen springen en lol gaan trappen in Berlijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:04 schreef Molo het volgende:
Mijn manager moest lachen toen ik vakantiedagen aanvroeg om naar Berlijn te gaan komende maand
Gelukkig wel ja, opbokken met al dat soort zutideeënquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Paar jaar geleden zat ik in een denktank, M2M intelligentie in combinatie met gepersonaliseerde reclame zou het helemaal gaan worden, loop je een winkelcentrum binnen dan "kent" het winkelcentrum je voorkeuren, je smaak, je bestedingsgedrag en je portemonnee zodat je meteen een x aantal op maat gesneden aanbiedingen op je smart device binnen zou krijgen, miljoenen waren er al ingestoken door de grootste bedrijven in Europa, het hele systeem was al opgetuigd en aan elkaar gekoppeld en zelfs alle bedrijven die nodig waren deden mee en waren dol en dolenthousiast, het werkte technisch ook prima maar vanaf het begin was ik daar een van de weinige dissonanten en heb ik met eenbekkie mee zitten discussiëren.
Mensen willen dat niet en je hebt nog zoiets als de privacy wetgeving.
In België zou ik dat nog wel aandurven. Maar ik vind Duitsland met hun reputatie daar toch een minder handige bestemming voorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Illegaal kan wel toch, gewoon achterin een vrachtwagen springen en lol gaan trappen in Berlijn.
We gebruiken het inmiddels andersom, als je mensen een slimme thermostaat bied ben je ook compleet binnen bij zequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, opbokken met al dat soort zutideeën
Ik flikker wel standaard mijn wifi uit als ik buitenshuis kom. AH en consorten weten anders alsnog precies wanneer je waar bent
Zonder wifi iig ietsjes minder makkelijk dacht ik
Plus scheelt batterij
Grüße aus Dachau.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:08 schreef Molo het volgende:
[..]
In België zou ik dat nog wel aandurven. Maar ik vind Duitsland met hun reputatie daar toch een minder handige bestemming voor![]()
Dit is echt een kutidee ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Paar jaar geleden zat ik in een denktank, M2M intelligentie in combinatie met gepersonaliseerde reclame zou het helemaal gaan worden, loop je een winkelcentrum binnen dan "kent" het winkelcentrum je voorkeuren, je smaak, je bestedingsgedrag en je portemonnee zodat je meteen een x aantal op maat gesneden aanbiedingen op je smart device binnen zou krijgen, miljoenen waren er al ingestoken door de grootste bedrijven in Europa, het hele systeem was al opgetuigd en aan elkaar gekoppeld en zelfs alle bedrijven die nodig waren deden mee en waren dol en dolenthousiast, het werkte technisch ook prima maar vanaf het begin was ik daar een van de weinige dissonanten en heb ik met eenbekkie mee zitten discussiëren.
Mensen willen dat niet en je hebt nog zoiets als de privacy wetgeving.
Yep maar geloof me ieder bedrijf van een beetje naam ter wereld kreeg er een enorm harde plasser van, als je weet hoeveel het alleen al aan lobby heeft gekost in Straatsburg om die wet aan te passen, kun je de gezondheidszorg in de VS mee optuigen zowatquote:
met een paar chinezen in zo'n koeltruck, goed idee!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Illegaal kan wel toch, gewoon achterin een vrachtwagen springen en lol gaan trappen in Berlijn.
Yepquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gebruiken het inmiddels andersom, als je mensen een slimme thermostaat bied ben je ook compleet binnen bij ze
Als het nu negers waren sprong Molo er vandaag nog bijquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
met een paar chinezen in zo'n koeltruck, goed idee!
Is jaar of tien geleden ofzo toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep maar geloof me ieder bedrijf van een beetje naam ter wereld kreeg er een enorm harde plasser van, als je weet hoeveel het alleen al aan lobby heeft gekost in Straatsburg om die wet aan te passen, kun je de gezondheidszorg in de VS mee optuigen zowat
Alleen bij 8 of meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het nu negers waren sprong Molo er vandaag nog bij
Kloptquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja alleen de bitterballenmarkt hunkert naar een einddatum.
Ja klopt, het idee stamt ergens uit 2011 of zo maar de investeringen zijn pas eind 2018 stopgezet en eigenlijk alleen maar omdat de wetgeving te traag te beïnvloeden was.quote:
Ik ging ooit tijdje om met een pipo die in winkels, liefst gepersonaliseerde, geuren wilde verwerken in productschappen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja klopt, het idee stamt ergens uit 2011 of zo maar de investeringen zijn pas eind 2018 stopgezet en eigenlijk alleen maar omdat de wetgeving te traag te beïnvloeden was.
Medio 2021 zal het ongeveer weer normaal gaan worden is mijn eigen voorzichtige schatting maar goed Covid-20 en Covid-21 staan ook alweer aan de deur te trappelen als we die kut Chinezen geen boterham met hagelslag leren eten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja alleen de bitterballenmarkt hunkert naar een einddatum.
Oeh dat is ook wel een mooie ja, stapje verder dan muziek en broodgeur in supermarkten nog, in die denktank kwam echt extreem vreemde en enge ideeën naar voren, zaten wekelijks op Highclere Castle te brainstormen dus ik vermaakte me wel maar wat daar allemaal besproken werdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ging ooit tijdje om met een pipo die in winkels, liefst gepersonaliseerde, geuren wilde verwerken in productschappen.
Op onbewust niveau
Mooi waar je brein allemaal in te foppen is en hoe je dat kunt uitbuiten
Maar toen bleek het na dikke investeringen dus niet te mogen
Goddank
Ik las in een of ander profiel dat Hugo een vrij conservatieve gristen is. Hij doet me een beetje denken aan mensen van die happy clapping kerken in de Alblasserwaard die ik vroeger weleens interviewde. Hippe sneakers en popiejopiegedrag, maar intussen zo orthodox als de netenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Compensatie ofzo, leuk als je beetje statement wil maken of als het bij de rest van je kleren past maar dat moet dan ook de juiste persoon zijn
Hugo is gewoon een treurig figuur
Volgens mij roep je maar wat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gebruiken het inmiddels andersom, als je mensen een slimme thermostaat bied ben je ook compleet binnen bij ze
Moraalloze wappiesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh dat is ook wel een mooie ja, stapje verder dan muziek en broodgeur in supermarkten nog, in die denktank kwam echt extreem vreemde en enge ideeën naar voren, zaten wekelijks op Highclere Castle te brainstormen dus ik vermaakte me wel maar wat daar allemaal besproken werd
Was Hugo het niet die vond dat er wel erg veel donkere mensen bezig waren met voortplanten in Rotterdam?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las in een of ander profiel dat Hugo een vrij conservatieve gristen is. Hij doet me een beetje denken aan mensen van die happy clapping kerken in de Alblasserwaard die ik vroeger weleens interviewde. Hippe sneakers en popiejopiegedrag, maar intussen zo orthodox als de neten
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Blijf in de herfstvakantie niet alleen thuis, maar zoek de gezelligheid ook niet buiten de deur op. Arjen Littooij, directeur van de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond, roept op tot een ‘lockdown’ in de herfstvakantie.
,,Het klinkt oubollig, maar speel liever samen een spelletje aan de keukentafel. Dan kunnen we in die ene week het coronavirus samen een forse slag toebrengen.’’
Kloptquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las in een of ander profiel dat Hugo een vrij conservatieve gristen is. Hij doet me een beetje denken aan mensen van die happy clapping kerken in de Alblasserwaard die ik vroeger weleens interviewde. Hippe sneakers en popiejopiegedrag, maar intussen zo orthodox als de neten
eens. vele malen belangrijker dan de klm of abnquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon de bitterballenfabrieken nationaliseren. Zo’n vitale tak mag niet verloren gaan
Genoeg zaken die dat nog steeds doen hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh dat is ook wel een mooie ja, stapje verder dan muziek en broodgeur in supermarkten nog, in die denktank kwam echt extreem vreemde en enge ideeën naar voren, zaten wekelijks op Highclere Castle te brainstormen dus ik vermaakte me wel maar wat daar allemaal besproken werd
Jawel dat draait wel meer dan prima.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij roep je maar wat.
Slimme thermostaten kunnen ze niet eens een beetje fatsoenlijk draaiend krijgen.
Chinees iot spul is sowieso gaar en vol met lekken.
De nl gebruikte standaard bij wifithermostaten laat dit niet toe.
Bedrijven als Facebook halen al genoeg data binnen voor gerichte reclame, bestaat allang.
Roep maar een paar keer speedboat.
Tja, er zijn ook gewoon erg veel donkere mensen in Rotterdamquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was Hugo het niet die vond dat er wel erg veel donkere mensen bezig waren met voortplanten in Rotterdam?
Drill rappers galorequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, er zijn ook gewoon erg veel donkere mensen in Rotterdam
Ja op klein niveau constant denk ik inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg zaken die dat nog steeds doen hoor.
Misschien kunnen ze jou inhuren als lobbyist. Je woont al op de goede plekquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eens. vele malen belangrijker dan de klm of abn
Ik weet zeker dat je dit meent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eens. vele malen belangrijker dan de klm of abn
k zal ze ff bellenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze jou inhuren als lobbyist. Je woont al op de goede plek
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je dit meent.
Koffie heb ik al drie op maar een bitterbal zou ik wel verslinden nu ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:33 schreef Molo het volgende:
Zin in ontbijt met koffie en bitterballen
Ben Bot associaties nuquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze jou inhuren als lobbyist. Je woont al op de goede plek
Op groter niveau ook. Google Facebook Amazon Apple die kennen je behoorlijk goed.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja op klein niveau constant denk ik inderdaad.
En je afvragen waarom je last hebt van maagzuur. Kijk, daar heb je het al.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
k heb al 2 maanden geen bitterballen op
Jack de Vriesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even een spindoctor met flaporen erbij zoeken.
zou dat het zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je afvragen waarom je last hebt van maagzuur. Kijk, daar heb je het al.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
k heb al 2 maanden geen bitterballen op
Ja daarom zei ik al, we faciliteren de technologie inmiddels andersom, als mensen zelf shit installeren is er wettelijk niets aan de hand.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op groter niveau ook. Google Facebook Amazon Apple die kennen je behoorlijk goed.
Dan zijn er nog wel mogelijkheden om met je eigen data om te gaan. Ik heb bewust niet gekozen voor een slimme thermostaat a la Toon. Zit je daarmee ook vast aan de aanbieder die er ik hoort?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik al, we faciliteren de technologie inmiddels andersom, als mensen zelf shit installeren is er wettelijk niets aan de hand.
Ik verwacht dat ze Hugo over twee maanden afserveren en Pieter naar voren schuiven daarquote:
Zelfs uit een thermostaat kun je geweldige data halen. Wanneer komen mensen thuis, wanneer gaan ze naar bed. En dan nog alle zooi die er aan gekoppeld is. Prachtig voor adverteerders.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik al, we faciliteren de technologie inmiddels andersom, als mensen zelf shit installeren is er wettelijk niets aan de hand.
Zijn vrouw én minnares zullen het wel weten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeg me bij hem altijd af hoe hij in hemelsnaam een beetje gulzig kon beffen met die oren.
Pieter vind ik eng.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze Hugo over twee maanden afserveren en Pieter naar voren schuiven daar
Is aanbiederonafhankelijk toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zijn er nog wel mogelijkheden om met je eigen data om te gaan. Ik heb bewust niet gekozen voor een slimme thermostaat a la Toon. Zit je daarmee ook vast aan de aanbieder die er ik hoort?
Een frituurpan heb ik al jaren niet. Zo’n glibberig ding dat niet normaal schoon te maken isquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat de frituurpan er een jaar over 10 geleden uitgegaan is hier.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeg me bij hem altijd af hoe hij in hemelsnaam een beetje gulzig kon beffen met die oren.
Hun eigen populistje. Daar trek je wel stemmers mee van buiten het gristelijke kliekjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze Hugo over twee maanden afserveren en Pieter naar voren schuiven daar
Minnares werd zijn vrouw en is doodquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn vrouw én minnares zullen het wel weten.
Geen idee, volgens mij zat je op het begin sowieso 3 jaar vast als je via je aanbieder zo’n ding wilde hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is aanbiederonafhankelijk toch?
Ik ben er al een paar jaar uit maar je kunt toch zelf bepalen tot in hoeverre de leverancier mee kan kijken, lijkt mij tenminste?
Als Goebbels van de lage landen praatte hij zo’n vrouw gewoon klaar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooiste idee was nog wel om met zorgverzekeraars de data van slimme koelkasten te delen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs uit een thermostaat kun je geweldige data halen. Wanneer komen mensen thuis, wanneer gaan ze naar bed. En dan nog alle zooi die er aan gekoppeld is. Prachtig voor adverteerders.
Oh die mag ik wel, goeie intenties welquote:
Moet je er niet een hebben met ingebouwde LED strip?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
zon toon zou ik wel willen eigenlijk
Yes yesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hun eigen populistje. Daar trek je wel stemmers mee van buiten het gristelijke kliekje
Klaver heeft de verkiezingen wel mooi afgetrapt met zijn 10.000 euro voor iedereen die 18 wordt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh die mag ik wel, goeie intenties wel
Bestaan die ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je er niet een hebben met ingebouwde LED strip?
Zag van de week nog op beeld dat Adolf stiekem Magda wel erg geil vond, denk wel dat hij er een keer overheen gegaan is, dat was vrij duidelijk, daar kon dat kleine klompvoetje echt niet tegenop.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Goebbels van de lage landen praatte hij zo’n vrouw gewoon klaar.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooiste idee was nog wel om met zorgverzekeraars de data van slimme koelkasten te delen.
"ja hier het VGZ, als u in week 38 niet meer groenten gaat eten dan zijn wij genoodzaakt om uw premie met 9,25 euro te verhogen"
Volle verslavingsklinieken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klaver heeft de verkiezingen wel mooi afgetrapt met zijn 10.000 euro voor iedereen die 18 wordt.
Mensen zijn dieren, hoppaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag van de week nog op beeld dat Adolf stiekem Magda wel erg geil vond, denk wel dat hij er een keer overheen gegaan is, dat was vrij duidelijk, daar kon dat kleine klompvoetje echt niet tegenop.
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
“CZ hier, wilt u die bak roomijs NU uit de vriezer halen. Anders vergoeden we de diëtist niet meer.”
Kansloos en onzalig ideequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klaver heeft de verkiezingen wel mooi afgetrapt met zijn 10.000 euro voor iedereen die 18 wordt.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag van de week nog op beeld dat Adolf stiekem Magda wel erg geil vond, denk wel dat hij er een keer overheen gegaan is, dat was vrij duidelijk, daar kon dat kleine klompvoetje echt niet tegenop.
”En die sneakers zijn ook niet goed. Krijg je platvoeten van. Mogen wij zeker weer dokken voor je steunzolen he?”quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja![]()
Met zo'n galmende stem over een luidspreker.
Hoe zei Wilhelm Reich het ook alweer, fascisme is de extreme vorm van seksuele frustratie.quote:
Idemquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet werkelijk niet naar wie mijn stem moet gaan op dit moment.
Heb je gezien wie er bij Op1 zit?quote:
Oeh die ken ik nog niet, ga hem meteen kijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Het was bekend dat Magda erg zwijmelde bij Adolf. Dus die twee zullen vast een stil plekje hebben opgezocht samen in de Berghof.
Gisteren trouwens een filmpje zitten kijken van Mark Felton over de broer van Goebbels. Ook wel boeiend.
Gelukkig hebben we nu computerspelletjes. Dat hadden die arme jongens vroeger niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe zei Wilhelm Reich het ook alweer, fascisme is de extreme vorm van seksuele frustratie.
En dat klopt eigenlijk wel, loop bijvoorbeeld de nazi kopstukken maar eens een voor een na, tegenwoordig noemen we dat incels.
Doet me er aan denken dat ik mezelf animal crossing cadeau wilde doen nu ik weer meer vrije tijd hebquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu computerspelletjes. Dat hadden die arme jongens vroeger niet.
Unity Mitford toevallig?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh die ken ik nog niet, ga hem meteen kijken.
Trouwens wel gezien van dat knappe Britse aristocratische meisje, achternichtje van Churchill zelfs, die geilde op Adolf en hij zeker op haar maar hij vond ze te labiel maar uiteraard door haar afkomst wel erg bruikbaar, ben de naam even kwijt.
quote:
"Goedemorgen Heer Fentener van Vlissingen, die Henk-Jan, uw hoofd HR die bij u in dienst is, die kijkt iedere ochtend onderdanige Afrikaanse pornofilmpjes op zijn werklaptop, voordat het in de media komt even een intern gesprekje met hem aangaan lijkt me een goed plan."quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”En die sneakers zijn ook niet goed. Krijg je platvoeten van. Mogen wij zeker weer dokken voor je steunzolen he?”
Denk dat ze dit bij CZ wel zien zitten
Ja een beetje maar Google/Facebook hebben die data al en nog veel meer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs uit een thermostaat kun je geweldige data halen. Wanneer komen mensen thuis, wanneer gaan ze naar bed. En dan nog alle zooi die er aan gekoppeld is. Prachtig voor adverteerders.
Sta je voortaan om vijf uur op om te gamen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me er aan denken dat ik mezelf animal crossing cadeau wilde doen nu ik weer meer vrije tijd heb
6uquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je voortaan om vijf uur op om te gamen?
oh ja dat wilde ik je nog vertellen :pquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:01 schreef kwiwi het volgende:
Er zit hier een nieuw café... "Bal's Café"![]()
@:bitterbal
Goed bezig, het zat flink vol voor het ontbijtquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja dat wilde ik je nog vertellen :p
Er zitten ieder moment van de dag 60 mensen live mee te kijken met het energieverbruik in ons energienetwerk, draaien een beetje aan de knoppen, wat meer die kant op en wat meer inkopen voor dat evenement vanuit dat ene land, want daar is de energie in de aanbieding nog voor een uurtje, je weet werkelijk niet wat je ziet hoe die werken, en die zijn in toenemende mate afhankelijk van de data afkomstig uit slimme meters, is geen slecht ding.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja een beetje maar Google/Facebook hebben die data al en nog veel meer.
Compleet waar je bent geweest, wat je typt, wat je denkt , hoeveel je besteld, hoevaak je neukt alles.
Wat maakt dan zo’n thermostaat dan nog uit (mits niet Chinees)
Ken het verhaal niet maar klinkt niet gekquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe zei Wilhelm Reich het ook alweer, fascisme is de extreme vorm van seksuele frustratie.
En dat klopt eigenlijk wel, loop bijvoorbeeld de nazi kopstukken maar eens een voor een na, tegenwoordig noemen we dat incels.
Die extreme articulatie van hemquote:
Ik weet het niet, maar kunnen ze eens kappen met rijbanen dichtgooien als er iemand met pech op de vluchtstrook staatquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten ieder moment van de dag 60 mensen live mee te kijken met het energieverbruik in ons energienetwerk, draaien een beetje aan de knoppen, wat meer die kant op en wat meer inkopen voor dat evenement vanuit dat ene land, want daar is de energie in de aanbieding nog voor een uurtje, je weet werkelijk niet wat je ziet hoe die werken, en die zijn in toenemende mate afhankelijk van de data afkomstig uit slimme meters, is geen slecht ding.
Eigenlijk werkt dat zo met alles, wie denk je dat er achter de informatie matrix borden zitten op de snelwegen?
Dan lijkt het alsof hij goed geïntegreerd isquote:
Ben daar een keer geweest, zitten in India tegenwoordig, bizar om daar in de hitte op enorme beamers de besneeuwde Nederlandse snelwegen terug te zien terwijl er honderden drukke Indiase mannetjes met rekenmachines aan het rondrennen zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar kunnen ze eens kappen met rijbanen dichtgooien als er iemand met pech op de vluchtstrook staat
Beste USquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten ieder moment van de dag 60 mensen live mee te kijken met het energieverbruik in ons energienetwerk, draaien een beetje aan de knoppen, wat meer die kant op en wat meer inkopen voor dat evenement vanuit dat ene land, want daar is de energie in de aanbieding nog voor een uurtje, je weet werkelijk niet wat je ziet hoe die werken, en die zijn in toenemende mate afhankelijk van de data afkomstig uit slimme meters, is geen slecht ding.
Eigenlijk werkt dat zo met alles, wie denk je dat er achter de informatie matrix borden zitten op de snelwegen?
Dit kun je niet menenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben daar een keer geweest, zitten in India tegenwoordig, bizar om daar in de hitte op enorme beamers de besneeuwde Nederlandse snelwegen terug te zien terwijl er honderden drukke Indiase mannetjes met rekenmachines aan het rondrennen zijn
Ja, ik heb het inmiddels gegoogled. Maar is het niet meer het bewaken van de systemen dan het daadwerkelijk monitoren van het verkeer?quote:
Zitten er koolhydraten in?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Pillen en coke zijn de nieuwe borrelnootjes, lees ik net. Past een lijntje in een keto-dieet?
Jawel die mannetjes bepalen of er een rood kruis komt of niet dus ze regelen wel degelijk de Nederlandse snelwegen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb het inmiddels gegoogled. Maar is het niet meer het bewaken van de systemen dan het daadwerkelijk monitoren van het verkeer?
Zag trouwens een reportage die is gemaakt door een voormalig klasgenootje van me.
Ja, dat moet ik even uitvinden voor vanavond dan.quote:
Mja, ik weet niet wat ik hier van moet denkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel die mannetjes bepalen of er een rood kruis komt of niet dus ze regelen wel degelijk de Nederlandse snelwegen.
In samenspraak met een Nederlandse meldkamer uiteraard maar het is niet alleen maar monitoring of ICT ondersteuning, is een gewilde baan daar blijkbaar ook.
Hehe de wereld is kleiner dan je denkt.
Keto feestje vanavondquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik even uitvinden voor vanavond dan.Het is plantaardig, dus dat klinkt wel positief.
Ik snap nu wel dat het zo ruk is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet wat ik hier van moet denken
Ja vreemd hè, de enige reden is trouwens lage loonkosten en een vierdubbele VPN tunnel kost geen kont.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet wat ik hier van moet denken
Sinds ik daar geweest ben steek ik bij ieder rood kruis ook even mijn middelvinger even op naar zo'n bord.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap nu wel dat het zo ruk is.
Ik vond het in Duitsland nog veel rukker. In welk land hebben zij dit in godsnaam belegd dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap nu wel dat het zo ruk is.
Dit soort systemen zijn toch redelijk cruciaal. Nooit zo’n fan van als dat ergens in het buitenland gedropt wordt. Net als medicijnproductie. Als China kwaad wil, heeft de hele wereld morgen geen paracetamol meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vreemd hè, de enige reden is trouwens lage loonkosten en een vierdubbele VPN tunnel kost geen kont.
Nigeria?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het in Duitsland nog veel rukker. In welk land hebben zij dit in godsnaam belegd dan?
Buda gaat vanavond een gezinsverpakking coke wegsnuiven en 12 uur aan een stuk hakken, morgen 6 kilo lichterquote:
Stond inderdaad op zo’n matrixbord dat je 10.000 dollar op je rekening gestort kon krijgen als je even je pincode doorgaf.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda gaat vanavond een gezinsverpakking coke wegsnuiven en 12 uur aan een stuk hakken, morgen 6 kilo lichten
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda gaat vanavond een gezinsverpakking coke wegsnuiven en 12 uur aan een stuk hakken, morgen 6 kilo lichten
Ja ik heb dat destijds ook aangekaart, is dit wel wenselijk om uit te besteden i.v.m. het staatsbelang maar blijkbaar weegt dat op tegen de gereduceerde kosten en er is ergens in Den Haag een fall-back locatie die snel de lucht in kan maar daar heb ik geen zicht op gehad, dat is er ook geen van mij, raar eigenlijk want dat maakt de zaak nodeloos ingewikkeld mocht het nodig zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit soort systemen zijn toch redelijk cruciaal. Nooit zo’n fan van als dat ergens in het buitenland gedropt wordt. Net als medicijnproductie. Als China kwaad wil, heeft de hele wereld morgen geen paracetamol meer
Lekker kwastenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
k ga weer kwasten halen bij de gamma
Als er in India iemand een bordje curry madras over zijn toetsenbord flikkert, ligt half Europa plat. Nee, lijkt me niet handigquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik heb dat destijds ook aangekaart, is dit wel wenselijk om uit te besteden i.v.m. het staatsbelang maar blijkbaar weegt dat op tegen de gereduceerde kosten en er is ergens in Den Haag een fall-back locatie die snel de lucht in kan maar daar heb ik geen zicht op gehad, dat is er ook geen van mij, raar eigenlijk want dat maakt de zaak nodeloos ingewikkeld mocht het nodig zijn.
Wat ga je schilderen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
k ga weer kwasten halen bij de gamma
Dit helpt me wel, ga ik maandag meteen aankaartenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als er in India iemand een bordje curry madras over zijn toetsenbord flikkert, ligt half Europa plat. Nee, lijkt me niet handig
Graag ook met dat voorbeeld van het bordje curry madras erbijquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit helpt me wel, ga ik maandag meteen aankaarten![]()
Ik bedoel de NOS heb ik 14 keer redundant op bijna elke denkbare wijze, waarom dit helemaal niet.
Ook al zo'n knooppunt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar goed, als er vandaag iets in Boedapest gebeurt, hebben alle tankstations in Europa morgen geen benzine meer.
All credits to you, de AIVD dankt u.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Graag ook met dat voorbeeld van het bordje curry madras erbij
Ja, vrijwel alle grote olieproducenten hebben een ssc in Boedapest waar de hele logistiek en financiële afwikkeling is belegd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook al zo'n knooppunt?
Ik ken ook een werkelijk gigantisch bovengronds enkel uitgevoerd datacentrum in Essen dat aan het einde van de startbaan voor NAVO vrachtverkeer gelegen is, staat slechts een HERAS hekwerkje tussen![]()
Terroristen en Poetin, lezen jullie mee?
Ben bezig met de badkamer deur. Die was nooit geschilderd en moet verder in de gang nog met die deurpostenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar goed, als er vandaag iets in Boedapest gebeurt, hebben alle tankstations in Europa morgen geen benzine meer.
Werkelijk onbetaalbaar helaas om die dubbel ondergronds kernwapenveilig uit te voeren maar geloof me een Globemaster die doorschiet met opstijgen en je hebt meer aan twee lege blikken en een touwtje dan aan je telefoon en je pc.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vrijwel alle grote olieproducenten hebben een ssc in Boedapest waar de hele logistiek en financiële afwikkeling is belegd.
Klinkt als een goede plekEn niet in een stevige bunker dus?
Maak eens een voor en na foto?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben bezig met de badkamer deur. Die was nooit geschilderd en moet verder in de gang nog met die deurposten
Smurftijd is voorbij?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben bezig met de badkamer deur. Die was nooit geschilderd en moet verder in de gang nog met die deurposten
* Legt blikje klaarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkelijk onbetaalbaar helaas om die dubbel ondergronds kernwapenveilig uit te voeren maar geloof me een Globemaster die doorschiet met opstijgen en je hebt meer aan twee lege blikken en een touwtje dan aan je telefoon en je pc.
Hebben wel een noodplan maar dat is specifiek voor primaire overheidsdiensten.
Als het klaar is :pquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maak eens een voor en na foto?
We zijn echt te afhankelijk geworden van dit soort shit, ik kan werkelijk de gekste dingen verzinnen waarmee ik zou kunnen rotzooien en dat binnen een minuut voor elkaar krijgen.quote:
Muziekje erbij, 2 literfles cola binnen een halve meter en smurfbroek aan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja dit is ook nog wel smurfen :p
Ja en dan lekker kliederenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muziekje erbij, 2 literfles cola binnen een halve meter en smurfbroek aan?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want dan zie je duidelijk dat k een sloeber ben
Slimme sloeberquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus k ben slim. Doe wit en zo hou k ze allemaal voor de gek
Pienterbal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus k ben slim. Doe wit en zo hou k ze allemaal voor de gek
De gulzige sloeber.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een prima Suske en Wiske titel
Ik was van plan om voor de volgende persconferentie ook nog even een pallet WC papier te kopen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn weer pasta aan het hamsteren hoor
Dat is dat Moeder Moederland beeld, indrukwekkend hè?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Allejezus, wat is dit cool. Nu wil ik naar Volgograd
Je bent er ook zo eenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was van plan om voor de volgende persconferentie ook nog even een pallet WC papier te kopen.
Ik koop vierlaags WC papier; rol het voorzichtig af en verkoop het dan als tweelaags WC papier weer door.quote:
Dacht gisteren ook al weer wat te zien in sommige schappen in de supermarkt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn weer pasta aan het hamsteren hoor
Als die mensen dan ook 2-3 weken niet meer in de supermarkt komen mogen ze van mij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht gisteren ook al weer wat te zien in sommige schappen in de supermarkt.
Zit wat in, mits ze nog een rolletje pleepapier en een pakje noedels voor mij overlaten dan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als die mensen dan ook 2-3 weken niet meer in de supermarkt komen mogen ze van mij.
Heb je wel betaald?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:49 schreef Karzai het volgende:
Er stond ook geen rij bij de kassa, kon zo doorlopen
Ja, en dat dreunende marcherenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dat Moeder Moederland beeld, indrukwekkend hè?
Ik pleit er wel voor om het gewoon Stalingrad in plaats van Wolgograd te noemenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en dat dreunende marcheren
Ik wacht eigenlijk totdat dat over is, maar er lijkt steeds minder te komen. Het is nu wel heerlijk weer op zich.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:46 schreef Karzai het volgende:
Rondje gewandeld, nou kom maar met de regen en onweer
niks aan de hand johquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk totdat dat over is, maar er lijkt steeds minder te komen. Het is nu wel heerlijk weer op zich.
Da fuckquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
ik was jaren terug in de ah. was best druk.
Zag ik een vaste gast van ons aansluiten in een rij bij de kassa met een bomvolle kar. Uiteindelijk bleek dat ze had aangesloten in een rij bij een kassa die niet open wasDus die dommerts kregen dat door en zijn naar een andere rij een gegaan. behalve dus die vrouw die vaste gast was op mijn werk. Die keek even om zich heen en is toen met die volle kar gewoon naar buiten gesneakt
Klinkt stoerderquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pleit er wel voor om het gewoon Stalingrad in plaats van Wolgograd te noemen
ja echt bijdehand. En niemand van personeel had het door. Was gewoon echt een fucking volle karquote:
De moeder van mijn eerste kalverliefde stond ook bekend als kleptomaan, was een super chique bekakte en kunstzinnige dame, zag je er dus echt niet aan af.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt bijdehand. En niemand van personeel had het door. Was gewoon echt een fucking volle kar
beter blijft het nog de rest van de middag wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
al komt er volgens buienradar wel wat aan
Mijn buurmeisje van vroeger, zelf van een goede familie en getrouwd met een ondernemer met veel poen. Is nu al tig keer gepakt met winkeldiefstal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De moeder van mijn eerste kalverliefde stond ook bekend als kleptomaan, was een super chique bekakte en kunstzinnige dame, zag je er dus echt niet aan af.
had je trouwens al een slot want zag net bij de gamma ook sloten hangenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:05 schreef mschol het volgende:
[..]
beter blijft het nog de rest van de middag weg
ja het dwangmatig moeten stelen is wel een stoornis jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje van vroeger, zelf van een goede familie en getrouwd met een ondernemer met veel poen. Is nu al tig keer gepakt met winkeldiefstal.
Vreemd gedrag eigenlijk toch?
Oude mensen hebben dat vaak. Toen ik in een supermarkt werkte, waren het vaak bejaarden die probeerden om dingen te jatten, zelden jonge mensen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het dwangmatig moeten stelen is wel een stoornis ja
Oude collega van me ook, lesbisch getrouwd en beiden een erg goedbetaalde baan, gingen samen bijna dagelijks uit eten en die moest altijd iets mee jatten uit het restaurant, op een zekere zaterdag is ze de opbrengst van een jaar of vijf-zes spullen jatten terug gaan brengen naar de eigenaren, twee bestelbussen vol, ook zo'n bizar verhaal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje van vroeger, zelf van een goede familie en getrouwd met een ondernemer met veel poen. Is nu al tig keer gepakt met winkeldiefstal.
Vreemd gedrag eigenlijk toch?
hmm had op tv een keer gezien dat daar veel oudere mensen bij zaten die geen geld meer hadden voo koekjes ofzo bij de koffiequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oude mensen hebben dat vaak. Toen ik in een supermarkt werkte, waren het vaak bejaarden die probeerden om dingen te jatten, zelden jonge mensen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
ik was jaren terug in de ah. was best druk.
Zag ik een vaste gast van ons aansluiten in een rij bij de kassa met een bomvolle kar. Uiteindelijk bleek dat ze had aangesloten in een rij bij een kassa die niet open wasDus die dommerts kregen dat door en zijn naar een andere rij een gegaan. behalve dus die vrouw die vaste gast was op mijn werk. Die keek even om zich heen en is toen met die volle kar gewoon naar buiten gesneakt
Welnee joh. Vaak mensen die last krijgen van een vorm van dementie en dat uit zich dan in dit soort gedrag.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm had op tv een keer gezien dat daar veel oudere mensen bij zaten die geen geld meer hadden voo koekjes ofzo bij de koffie
ah ja dat kan ook :pquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welnee joh. Vaak mensen die last krijgen van een vorm van dementie en dat uit zich dan in dit soort gedrag.
yup, die zondag nog een kettingslot gescoordquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je trouwens al een slot want zag net bij de gamma ook sloten hangen
4 minuten eerder weg dus :pquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, die zondag nog een kettingslot gescoorden vooralsnog zet ik hem nu elke keer in de ondergrondse stalling en niet in de flat..
mis wel telkens mijn aansluiting met minuut of 4![]()
Zo maakte ik in Boedapest een keer de fout om een oud dametje te willen helpen haar boodschappentrolley de tram in tillen. Bleek dat ding volgeladen te zijn met een paar mud aardappelen. Ben bijna achterover die tram uitgekukeld met dat dingquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo'n tijd gehad dat ik wel eens boodschappen voor bejaarde spontaan betaalde aan de kassa, die er dan uitzagen alsof ze wel een steuntje konden gebruiken en die ik zielig vond maar op een gegeven moment hadden ze dat door en spraken wildvreemde bejaarden me erop aan, andere winkel gezocht
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo maakte ik in Boedapest een keer de fout om een oud dametje te willen helpen met haar boodschappentrolley de tram in tillen. Bleek dat ding volgeladen te zijn met een paar mud aardappelen. Ben bijna achterover die tram uitgekukeld met dat ding
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo maakte ik in Boedapest een keer de fout om een oud dametje te willen helpen haar boodschappentrolley de tram in tillen. Bleek dat ding volgeladen te zijn met een paar mud aardappelen. Ben bijna achterover die tram uitgekukeld met dat ding
Ik ben ook nog op zoek naar een nieuw koffieapparaat. Zal hem eens uitnodigen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn zwager is trouwens nog veel erger, als die ergens koffie drinkt en de koffie smaakt hem niet en het klikt met die mensen dan staat er de volgende dag een nieuw koffiezetapparaat![]()
Of er staat ineens een auto, een biljarttafel, een stofzuiger, huis, een scooter of een nieuw gebit, die heeft echt duizenden vrienden
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook nog op zoek naar een nieuw koffieapparaat. Zal hem eens uitnodigen.
En als ik ff een miljoen euro kan krijgen ben ik voor de rest van m'n leven klaarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook nog op zoek naar een nieuw koffieapparaat. Zal hem eens uitnodigen.
Helaas Fles, maandag gewoon weer rapporteren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als ik ff een miljoen euro kan krijgen ben ik voor de rest van m'n leven klaar
Volgend jaar weer een kans.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde de ramen zemen want het is droog. Is die ramenlikker nog steeds niet opgeladen.
Onderschat Hongaarse oude dames nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]Hoe had ze dat er ooit zelf in willen krijgen dan
?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde de ramen zemen want het is droog. Is die ramenlikker nog steeds niet opgeladen.
Een huis?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn zwager is trouwens nog veel erger, als die ergens koffie drinkt en de koffie smaakt hem niet en het klikt met die mensen dan staat er de volgende dag een nieuw koffiezetapparaat![]()
Of er staat ineens een auto, een biljarttafel, een stofzuiger, huis, een scooter of een nieuw gebit, die heeft echt duizenden vrienden
Vriendschap is niet te koop, maar je komt zo wel een heel eind.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een huis?
Schikt een kopje koffie vanavond?
Nah, het was ook maar een grapje. Ik zou dat echt niet kunnen, dure dingen aannemen van iemandquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vriendschap is niet te koop, maar je komt zo wel een heel eind.
jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]witte spikkels in je haar?
Was je zo weer uit (op waterbasis).quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
en dan doe ik nog zo voorzichtig
Ok, hij heeft een decadent en enorm penthouse speciaal voor zijn vrienden die tijdelijk omhoog zitten, ik maak wel eens een grapje dat mannen speciaal gaan scheiden om tijdelijk in dat huis te kunnen wonen, het is ook echt zo'n mannenbunker voorzien van alles waar mannen van dromen, ik heb er ooit een maandje gezeten en na die periode had ik zowat een levercirrosequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een huis?
Schikt een kopje koffie vanavond?
Kun je vast wennen aan grijze harenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, hij heeft een decadent en enorm penthouse speciaal voor zijn vrienden die tijdelijk omhoog zitten, ik maak wel eens een grapje dat mannen speciaal gaan scheiden om tijdelijk in dat huis te kunnen wonen, het is ook echt zo'n mannenbunker voorzien van alles waar mannen van dromen, ik heb er ooit een maandje gezeten en na die periode had ik zowat een levercirrose
Straks biedt US aan om je boodschappen te betalen bij AHquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
Wat dan? Het is vwakantiequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:25 schreef kwiwi het volgende:
Ben luimaar moet nog zoveel doen vandaag..
Het zijn witte spikkels, geen gelequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks biedt US aan om je boodschappen te betalen bij AH
Ja, maar hij helpt bejaarde dametjes, zei hij netquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zijn witte spikkels, geen gele
ohhhquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar hij helpt bejaarde dametjes, zei hij net
Bazending wel, ik heb zondag de binnenboel hier grotendeels gedaan ermeequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk in Den Boschquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh
welke ah gaat hij naar toe?
Er zit een brug tussen twee bij elkaar horende woontorens als dakterras en dat terras heeft inderdaad een jacuzzi o.a.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat is wel tof. Ik stel me nu een dakterras met een hottub voor
Koffer pakken, huis schoonmaken, laatste dingen voor het werk afmaken, nog even bij een vriendin langs, koken, en dan op tijd naar bed want we vertrekken om 4u om de Gotthardtunnelfiles hopelijk voor te zijn.quote:
Ik heb er ook een. Maar met de hand is het sneller en ben je flexibeler. Blijft mij mij echt beperkt tot 2x per jaar ofzo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Bazending wel, ik heb zondag de binnenboel hier grotendeels gedaan ermee
Zou ik anders nooit doen, zonder dat ding
ga je nu wel naar italie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koffer pakken, huis schoonmaken, laatste dingen voor het werk afmaken, nog even bij een vriendin langs, koken, en dan op tijd naar bed want we vertrekken om 4u om de Gotthardtunnelfiles hopelijk voor te zijn.
Het voelt nog niet als vwakantie iig
Zijn er zoveel files daar nu??quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koffer pakken, huis schoonmaken, laatste dingen voor het werk afmaken, nog even bij een vriendin langs, koken, en dan op tijd naar bed want we vertrekken om 4u om de Gotthardtunnelfiles hopelijk voor te zijn.
Het is daar altijd drukquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn er zoveel files daar nu??
Ooit bijna aan minuscule stukjes gereden door ene touringcar vlak voor de Gotthardtunnel dus die staat goed in mijn geheugen![]()
Maarrrrr, heerlijk joh, beetje herfstig lekker rondtoeren straks met den vent. Leuk leuk
Ik werk toen keer sneller en streeplozer met dat ding dus dat is echt een topaankoop hierquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er ook een. Maar met de hand is het sneller en ben je flexibeler. Blijft mij mij echt beperkt tot 2x per jaar ofzo.
Strafbladquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:34 schreef bitterbal het volgende:
jongens ik heb een hapje gematcht![]()
Volgens mij turks. Lang, getint donker haar en mooi hoofd jeetje
Nu alweer?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is daar altijd drukmaar nu ook herfstvakantieperiode.
Napels en Venetië mogen we sinds gisteren niet meer heen. Dat stond op het programma. Op de terugweg nog een dagje in Toscane als dat nog kan, maar de rest van de vakantie gewoon in Zwitserland.quote:
Hoe lang gaan jullie naar Rome?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Napels en Venetië mogen we sinds gisteren niet meer heen. Dat stond op het programma. Op de terugweg nog een dagje in Toscane als dat nog kan, maar de rest van de vakantie gewoon in Zwitserland.
Ja ik ook, de tijd vliegtquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Nu alweer?
Ik heb het idee dat de zomer net voorbij is joh
4 dagenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe lang gaan jullie naar Rome?
ben er nooit geweest, lijkt mij supervet
Dat is een volle dagquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |