#triggeredquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, zeg het dan. Hoe kun je dat nou niet weten. Dat weet toch iedereen?
vast niet..quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, zeg het dan. Hoe kun je dat nou niet weten. Dat weet toch iedereen?
ik inmiddels ergens rond 8 qua echt uitslapen, luieren in bed kan ik nog wel evenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Half 9 is al ongeveer mijn maximum qua uitslapen tegenwoordig
Stap 2 is de wet veranderen. Zonder groen vinkje in de app kom je nergens meer binnen. Daar ligt Hugo ‘s nachts met een harde plasser en lelijke schoenen van te dromen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
Dit gaat zo toch niet werken, minimaal de helft van Nederland is panisch om zijn privacy.
https://www.nu.nl/tech/60(...)and-beschikbaar.html
Privacy kan niet het issue zijn gezien hoe de app gemaakt is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
Dit gaat zo toch niet werken, minimaal de helft van Nederland is panisch om zijn privacy.
https://www.nu.nl/tech/60(...)and-beschikbaar.html
Verander per dag meer in een Skeksis met designschoenenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stap 2 is de wet veranderen. Zonder groen vinkje in de app kom je nergens meer binnen. Daar ligt Hugo ‘s nachts met een harde plasser en lelijke schoenen van te dromen.
Ik snap niet waarom precies die schoenen. Zo lelijk zie je ze maar zeldenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Verander per dag meer in een Skeksis met designschoenen
Compensatie ofzo, leuk als je beetje statement wil maken of als het bij de rest van je kleren past maar dat moet dan ook de juiste persoon zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom precies die schoenen. Zo lelijk zie je ze maar zelden
Mensen met zulke schoenen zijn af.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stap 2 is de wet veranderen. Zonder groen vinkje in de app kom je nergens meer binnen. Daar ligt Hugo ‘s nachts met een harde plasser en lelijke schoenen van te dromen.
Illegaal kan wel toch, gewoon achterin een vrachtwagen springen en lol gaan trappen in Berlijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:04 schreef Molo het volgende:
Mijn manager moest lachen toen ik vakantiedagen aanvroeg om naar Berlijn te gaan komende maand
Gelukkig wel ja, opbokken met al dat soort zutideeënquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Paar jaar geleden zat ik in een denktank, M2M intelligentie in combinatie met gepersonaliseerde reclame zou het helemaal gaan worden, loop je een winkelcentrum binnen dan "kent" het winkelcentrum je voorkeuren, je smaak, je bestedingsgedrag en je portemonnee zodat je meteen een x aantal op maat gesneden aanbiedingen op je smart device binnen zou krijgen, miljoenen waren er al ingestoken door de grootste bedrijven in Europa, het hele systeem was al opgetuigd en aan elkaar gekoppeld en zelfs alle bedrijven die nodig waren deden mee en waren dol en dolenthousiast, het werkte technisch ook prima maar vanaf het begin was ik daar een van de weinige dissonanten en heb ik met eenbekkie mee zitten discussiëren.
Mensen willen dat niet en je hebt nog zoiets als de privacy wetgeving.
In België zou ik dat nog wel aandurven. Maar ik vind Duitsland met hun reputatie daar toch een minder handige bestemming voorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Illegaal kan wel toch, gewoon achterin een vrachtwagen springen en lol gaan trappen in Berlijn.
We gebruiken het inmiddels andersom, als je mensen een slimme thermostaat bied ben je ook compleet binnen bij zequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, opbokken met al dat soort zutideeën
Ik flikker wel standaard mijn wifi uit als ik buitenshuis kom. AH en consorten weten anders alsnog precies wanneer je waar bent
Zonder wifi iig ietsjes minder makkelijk dacht ik
Plus scheelt batterij
Grüße aus Dachau.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:08 schreef Molo het volgende:
[..]
In België zou ik dat nog wel aandurven. Maar ik vind Duitsland met hun reputatie daar toch een minder handige bestemming voor![]()
Dit is echt een kutidee ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Paar jaar geleden zat ik in een denktank, M2M intelligentie in combinatie met gepersonaliseerde reclame zou het helemaal gaan worden, loop je een winkelcentrum binnen dan "kent" het winkelcentrum je voorkeuren, je smaak, je bestedingsgedrag en je portemonnee zodat je meteen een x aantal op maat gesneden aanbiedingen op je smart device binnen zou krijgen, miljoenen waren er al ingestoken door de grootste bedrijven in Europa, het hele systeem was al opgetuigd en aan elkaar gekoppeld en zelfs alle bedrijven die nodig waren deden mee en waren dol en dolenthousiast, het werkte technisch ook prima maar vanaf het begin was ik daar een van de weinige dissonanten en heb ik met eenbekkie mee zitten discussiëren.
Mensen willen dat niet en je hebt nog zoiets als de privacy wetgeving.
Yep maar geloof me ieder bedrijf van een beetje naam ter wereld kreeg er een enorm harde plasser van, als je weet hoeveel het alleen al aan lobby heeft gekost in Straatsburg om die wet aan te passen, kun je de gezondheidszorg in de VS mee optuigen zowatquote:
met een paar chinezen in zo'n koeltruck, goed idee!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Illegaal kan wel toch, gewoon achterin een vrachtwagen springen en lol gaan trappen in Berlijn.
Yepquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gebruiken het inmiddels andersom, als je mensen een slimme thermostaat bied ben je ook compleet binnen bij ze
Als het nu negers waren sprong Molo er vandaag nog bijquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
met een paar chinezen in zo'n koeltruck, goed idee!
Is jaar of tien geleden ofzo toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep maar geloof me ieder bedrijf van een beetje naam ter wereld kreeg er een enorm harde plasser van, als je weet hoeveel het alleen al aan lobby heeft gekost in Straatsburg om die wet aan te passen, kun je de gezondheidszorg in de VS mee optuigen zowat
Alleen bij 8 of meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het nu negers waren sprong Molo er vandaag nog bij
Kloptquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja alleen de bitterballenmarkt hunkert naar een einddatum.
Ja klopt, het idee stamt ergens uit 2011 of zo maar de investeringen zijn pas eind 2018 stopgezet en eigenlijk alleen maar omdat de wetgeving te traag te beïnvloeden was.quote:
Ik ging ooit tijdje om met een pipo die in winkels, liefst gepersonaliseerde, geuren wilde verwerken in productschappen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja klopt, het idee stamt ergens uit 2011 of zo maar de investeringen zijn pas eind 2018 stopgezet en eigenlijk alleen maar omdat de wetgeving te traag te beïnvloeden was.
Medio 2021 zal het ongeveer weer normaal gaan worden is mijn eigen voorzichtige schatting maar goed Covid-20 en Covid-21 staan ook alweer aan de deur te trappelen als we die kut Chinezen geen boterham met hagelslag leren eten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja alleen de bitterballenmarkt hunkert naar een einddatum.
Oeh dat is ook wel een mooie ja, stapje verder dan muziek en broodgeur in supermarkten nog, in die denktank kwam echt extreem vreemde en enge ideeën naar voren, zaten wekelijks op Highclere Castle te brainstormen dus ik vermaakte me wel maar wat daar allemaal besproken werdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ging ooit tijdje om met een pipo die in winkels, liefst gepersonaliseerde, geuren wilde verwerken in productschappen.
Op onbewust niveau
Mooi waar je brein allemaal in te foppen is en hoe je dat kunt uitbuiten
Maar toen bleek het na dikke investeringen dus niet te mogen
Goddank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |