Limburgersquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:17 schreef Aiciu het volgende:
Geert Wilders
Mensen die op Geert Wilders stemmen
Mensen die op een linkse partij stemmen
Alleen paupers krijgen toeslagen, wel apart dat jij weet hoeveel uitkering mensen ontvangen. Ervaring mee?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:24 schreef gans112 het volgende:
[..]![]()
Een PVV tokkie die belasting betaalt![]()
Jij ontvangt alleen 1300 euro bijstand die door mij betaald wordt, clown
PVV-er die betrapt is post.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:29 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Alleen paupers krijgen toeslagen, wel apart dat jij weet hoeveel uitkering mensen ontvangen. Ervaring mee?
Bassie deed ook 20 jaar dezelfde actquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:03 schreef gans112 het volgende:
Deze clown die al 20 jaar dezelfde act uitvoert
wel 40 jaar. En Pipo de clown dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bassie deed ook 20 jaar dezelfde act
Simpele zoekopdracht op Google. Maar ik snap dat jouw IQ niet hoog genoeg is om dat zelf te kunnen bedenken. De gemiddelde PVV’er is nou eenmaal niet zo slim, en jij bent daar het levende bewijs vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:29 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Alleen paupers krijgen toeslagen, wel apart dat jij weet hoeveel uitkering mensen ontvangen. Ervaring mee?
Altijd geinig als linksmenschen dat opbrengen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:20 schreef spinazieruiker het volgende:
De grote ironie van Wilders is dat hij zelf buitenlandse roots heeft
[..]
https://www.groene.nl/art(...)eft-indische-wortels
https://www.groene.nl/art(...)indische-grootouders
De geschiedenis van zijn Indonesische grootouders is ook nog eens een pijnlijke. Niet voor niets dat je hem nooit over zijn afkomst hoort en wat hij er over heeft vertelt is maar het topje van de ijsberg en blijkt deels onwaar.
Dat hij zijn Indische roots liever verhult blijkt ook uit het blonderen van zijn haar.
Pipo was zijn hele leven subsidieslurperquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:31 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
wel 40 jaar. En Pipo de clown dan?
Ik begrijp ook niet wat dat er toe doet. Is gewoon een excuus zoeken om te janken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Altijd geinig als linksmenschen dat opbrengen.
"Je weet dat Wilders Indonesische afkomst heeft hé?"
"Ja en?" zeg ik dan.
1. Dat weet ik allang
2. In tegenstelling tot wat de linksmensch denkt boeit dat de meeste PVV stemmers geen reedt.
1300 euroquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:30 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
PVV-er die betrapt is post.
Vabbuò, ik hou mij inderdaad niet bezig met zulke dingen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:32 schreef gans112 het volgende:
[..]
Simpele zoekopdracht op Google. Maar ik snap dat jouw IQ niet hoog genoeg is om dat zelf te kunnen bedenken. De gemiddelde PVV’er is nou eenmaal niet zo slim, en jij bent daar het levende bewijs van
Jesse Klaver is een held.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet wat dat er toe doet. Is gewoon een excuus zoeken om te janken.
Net zoals bij Yassir Klaver.
Ow wacht. Dan is het ineens wel belangrijk. En dat Yassir drie kinderen heeft, dat kan echt niet.
Linksmensch? Wilders heeft teveel vijanden gemaakt om elke criticus in dat hokje te kunnen stoppen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Altijd geinig als linksmenschen dat opbrengen.
Het boeit mij geen reet wat PVV-stemmers denken. Die doen maar wat ze willen.Zijn afkomst verklaart slechts voor een groot deel zijn vertroebelde wereldbeeld.quote:"Je weet dat Wilders Indonesische afkomst heeft hé?"
"Ja en?" zeg ik dan.
1. Dat weet ik allang
2. In tegenstelling tot wat de linksmensch denkt boeit dat de meeste PVV stemmers geen reedt.
Nog een boeiende passage uit het tweede artikel:quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:20 schreef spinazieruiker het volgende:
De grote ironie van Wilders is dat hij zelf buitenlandse roots heeft
[..]
https://www.groene.nl/art(...)eft-indische-wortels
https://www.groene.nl/art(...)indische-grootouders
De geschiedenis van zijn Indonesische grootouders is ook nog eens een pijnlijke. Niet voor niets dat je hem nooit over zijn afkomst hoort en wat hij er over heeft vertelt is maar het topje van de ijsberg en blijkt deels onwaar.
Dat hij zijn Indische roots liever verhult blijkt ook uit het blonderen van zijn haar.
Ik snap wel dat aanhangers niet graag lezen dat het gedachtegoed van hun voorbeelden is gebaseerd op persoonlijk leed en toevalligheden. Maar hierover verwijten maken aan de linksmenschen is toch wel wat kortzichtig.quote:In de jaren '80 werden Indische Nederlanders voor hun gevoel door de overheid ‘weggezet’ als culturele minderheid, terwijl het Nederlanderschap, de vaderlandse taal en cultuur en de aanhankelijkheid jegens Oranje vanouds juist gevierd werden onder Indo’s. Het idee onder één noemer terecht te komen met Turkse en Marokkaanse moslims, broeders van de Indonesiërs die hen na een bloedige klopjacht, de bersiap, uit hun moederland hadden verjaagd, was voor vele Indo’s onverteerbaar.
Dat is dus helemaal niet waar. PVV stemt in 99% van de moties braaf met de VVD mee zoals Asscher terecht zei tijdens de APB in September. Wilders is gewoon een gevaarlijke gek en iedereen die op hem stemt spoort niet en zou moeten worden opgesloten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
En dan te bedenken dat de PVV behoorlijk links is.
De enige die aan extremisme en onderdrukking doet is Wilders en in mindere mate Baudet. Ik snap dat het pijn doet als PVV tokkie om dat toe te geven maar het is de keiharde waarheidquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:08 schreef Repentless het volgende:
Deze TS is niet vies van extremisme en onderdrukking.
Tja, ik vrees dat je niet eens een troll bent, maar het serieus meent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:09 schreef gans112 het volgende:
[..]
De enige die aan extremisme en onderdrukking doet is Wilders en in mindere mate Baudet. Ik snap dat het pijn doet als PVV tokkie om dat toe te geven maar het is de keiharde waarheid
Geeft alleen aan dat Indo's het gevaar van de Islam erkennen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:44 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Nog een boeiende passage uit het tweede artikel:
[..]
Ik snap wel dat aanhangers niet graag lezen dat het gedachtegoed van hun voorbeelden is gebaseerd op persoonlijk leed en toevalligheden. Maar hierover verwijten maken aan de linksmenschen is toch wel wat kortzichtig.
Iemand die pleit voor een hoofddoekjesbelasting, Koran wil verbieden, islamitische scholen wil verbieden. Dat gaat gewoon tegen de universele mensenrechten en grondwet in namelijk vrijheid van geodsdienst. Als je zo iemand adoreert dan deel je dus dezelfde gedachten en ben je niets beter dan Adolf Hitler en verdien je een enkeltje Auswitch. Dat klinkt hard maar hij lokt dat zelf uit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:16 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, ik vrees dat je niet eens een troll bent, maar het serieus meent.
De Islam heeft de oorspronkelijke inwoners juist de kracht gegeven om de kolonisten te verjagen bedoel je.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:19 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
Geeft alleen aan dat Indo's het gevaar van de Islam erkennen.
Ik zal het heel simpel voor je maken:quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:33 schreef gans112 het volgende:
[..]
Iemand die pleit voor een hoofddoekjesbelasting, Koran wil verbieden, islamitische scholen wil verbieden. Dat gaat gewoon tegen de universele mensenrechten en grondwet in namelijk vrijheid van geodsdienst. Als je zo iemand adoreert dan deel je dus dezelfde gedachten en ben je niets beter dan Adolf Hitler en verdien je een enkeltje Auswitch. Dat klinkt hard maar hij lokt dat zelf uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |