Nou ja ik ben waardeloos wat dat betreft, ken het spel nog maar sinds kortquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:29 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Welke rank heb je? Ik zit op goud (promotiematch) had een goed team maar ze hebben me in de steek gelaten.
We kunnen wel eens gewoon unranked spelen, ik kan het wel een beetje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:18 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja ik ben waardeloos wat dat betreft, ken het spel nog maar sinds kort
Nou ja ik heb ook telkens dat de camera gewoon fixed staat ofzo. Ik kan nooit de camerahoek veranderen. Voor mij is het vaak gokken waar een bal landt. Ik speel op de pc en kan dat wel ergens instellen misschien. Mensen die vanaf consoles (collega's) spelen zeggen dat ze dat wel kunnen zien. Dat is wel een flink nadeel voor mij op dit moment want ik moet vaak gokken (wat nog best goed gaat trouwens maar ja)quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
We kunnen wel eens gewoon unranked spelen, ik kan het wel een beetje.
Maar op bepaald niveau worden ze te goed, dat kan ik ook niet meer, te oud voor.
Speel je met controller? Want bal camera verander je gewoon met de Y knop op een controller. Dat is de default. Je moet dan af en toe op Y drukken en weer terug. Je moet ook leren op een gegeven moment de schaduw te kunnen zien en dan shadow defense te doen. Dus zonder de bal te zien toch de bal te raken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja ik heb ook telkens dat de camera gewoon fixed staat ofzo. Ik kan nooit de camerahoek veranderen. Voor mij is het vaak gokken waar een bal landt. Ik speel op de pc en kan dat wel ergens instellen misschien. Mensen die vanaf consoles (collega's) spelen zeggen dat ze dat wel kunnen zien. Dat is wel een flink nadeel voor mij op dit moment want ik moet vaak gokken (wat nog best goed gaat trouwens maar ja)
Nee met PC, AWSD en linker en rechtermuisknopquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Speel je met controller? Want bal camera verander je gewoon met de Y knop op een controller. Dat is de default. Je moet dan af en toe op Y drukken en weer terug. Je moet ook leren op een gegeven moment de schaduw te kunnen zien en dan shadow defense te doen. Dus zonder de bal te zien toch de bal te raken.
Godver, er zou een toets voor moeten zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:33 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee met PC, AWSD en linker en rechtermuisknop
Nee. Je bent depressief. Ga naar de GGZ-hulpverlener bij je huisarts. Ga verder met de punten die hij je aan zal reiken.quote:
Hoe is het nu met je?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:31 schreef osodevo het volgende:
Ik voel me eenzaam maar geen energie om daadwerkelijk iets te doen. Klinkt tegenstrijdig, ik voel een gemis maar weet niet wat ik precies mis. Heel vreemd gevoel.
3/4 deel gelezen ongeveer.quote:Op woensdag 11 november 2020 07:35 schreef Hineni het volgende:
@osodevo een interessant artikel dat gaat over dat je sociale vaardigheden achteruit gaan wanneer je in een isolement zit, en het wat doet met je identiteit.
Dit. Honden halen je binnen no time uit je isolement. Buiten beginnen mensen spontaan tegen je te praten. Hoef je niks voor te doen.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:
Koop een hond. Als dat niet werkt, dan koop je er één bij.
Jep, je moet naar buiten met die beesten en veel mensen vinden honden wel leuk. Leidt vaak tot een praatje enz enz enz. Het is niet moeilijk.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit. Honden halen je binnen no time uit je isolement. Buiten beginnen mensen spontaan tegen je te praten. Hoef je niks voor te doen.
Ik had dat met een watermeloen.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit. Honden halen je binnen no time uit je isolement. Buiten beginnen mensen spontaan tegen je te praten. Hoef je niks voor te doen.
Heb je paddo's gehad?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had dat met een watermeloen.
Begonnen ineens allemaal negers tegen me te praten.
Mij jaag je juist weg!quote:Op woensdag 11 november 2020 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jep, je moet naar buiten met die beesten en veel mensen vinden honden wel leuk. Leidt vaak tot een praatje enz enz enz. Het is niet moeilijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |