Ik moet ook nog even kijken, al was vorige race gewoon pech hebbenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:16 schreef chufi het volgende:
Denk dat ik het maar laat bij mn huidge team
Denk dat de meesten wel een 0 score in de race haddenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even kijken, al was vorige race gewoon pech hebben
ja eh morgen horen we meerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Het zal toch wel
Anders haal 'm maar van de kalender
laat het maar weten als dat zo isquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:30 schreef chufi het volgende:
F1 cafe start nu, misschien dat die nog met iets nieuws komen
Ik heb besloten mijn team niet meer prijs te gevenquote:
Oh daar kom ik na de volgende ronde wel weer achter als ik het zou willen weten, maar wat schiet ik er mee op..quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb besloten mijn team niet meer prijs te geven
Dus jij weet van alle spelers welk team ze hebben?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh daar kom ik na de volgende ronde wel weer achter als ik het zou willen weten, maar wat schiet ik er mee op..
Nee, maar als ik je punten weet lukt het me welquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij weet van alle spelers welk team ze hebben?
Nee hoor, jij kan er niets aan doen dat Max er niets van bakt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Je zei tegen mij ‘eigen schuld’ dus voelde me in eerste instantie aangesproken
Gelukkig, je weet nooit wie hier allemaal meeleestquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, jij kan er niets aan doen dat Max er niets van bakt.
Eigen schuldquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:42 schreef chufi het volgende:
Max is ook al gedumpt door zn vriendin las ik ..
Gladiolen voor jou vandaag!quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hou Max tot het bittere eind. Dood of de gladiolen😁
Ik heb nog niet geteldquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
ja helaas.. 0 punten
ik kom op 4 meer dan de kwalificatie ....
Ik weet toch niet hoequote:Op zondag 11 oktober 2020 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw team is 'geheim', dus je moet zelf even tellen
Zij weet niet hoe, zij weet niet hoe, zij weet niet hoe!quote:
Ik heb mijn team weer op zichtbaar, leek me wel zo makkelijk (voor mijquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zij weet niet hoe, zij weet niet hoe, zij weet niet hoe!
https://managers.fok.nl/f1/f1-2020/puntentelling
quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn team weer zichtbaar, leek me wel zo makkelijk (voor mij)
Hij staat afgeschermd hoorquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn team weer op zichtbaar, leek me wel zo makkelijk (voor mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |