Ik was net de TT aan het typenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk nu komt de ware horrorbal naar boven.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We waren aan het simultaan posten, ik ben 300, hij vloog na mijn bericht dicht
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Groente die ontploft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hoe is het met je IT-opleiding eigenlijk?quote:
Mehquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe is het met je IT-opleiding eigenlijk?
Ik las TT-opleidingquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:33 schreef Molo het volgende:
[..]
IT uit de film? 🤡quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:33 schreef Molo het volgende:
[..]
zou jij makkelijk voor slagen met je grappenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is een toffe opleiding. De hele dag de kutclown uithangen nu met Halloween.
Met m'n hoofd vooralquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou jij makkelijk voor slagen met je grappen
Bitterbal is cum laude geslaagd daarvoor zonder ook maar 1 les te volgen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is een toffe opleiding. De hele dag de kutclown uithangen nu met Halloween.
ja nou ben gaan vervenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
afgelopem Maandag zou je beginnen toch?
Ik weigerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Skarsgaard doet het ook niet slecht. Met z'n enge ogen.
ja dat doet mij echt geen ene flikkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bevestigd wel t beeld wat ik van je heb zo
Ik heb geen flauw idee hoe dat looptquote:
Had ik ook niet verwachtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat doet mij echt geen ene flikker
Voor werk? neequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe dat loopt
En snap er toch geen flikker van
Maar in februari beginnen met zoeken dus? Krijg je nog begeleiding?
Stephen King-fan hier. Ik vind de remake beter. Deel 1 in elk geval, deel 2 was minder.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weiger
Beste vriend en filmfanaat net als ik vond m ruk dus boycot ik m![]()
Tim 4evah
maar als het je oprecht niet interesseert en het alleen vraagt om daarna domme opmerkingen te maken kan je het ook beter laten toch in het vervolgquote:
Skarsgaard doet dat meer dan geweldig, zelfs op de set waren ze doodsbang van zijn ogen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Skarsgaard doet het ook niet slecht. Met z'n enge ogen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar als het je oprecht niet interesseert en het alleen vraagt om daarna domme opmerkingen te maken kan je het ook beter laten toch in het vervolg
Gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja neppe interesse om daarna bijdehande opmerkingen te maken heeft echt niemand wat aan
Ja of lepel.quote:
Ja dat snap ik dan wel weerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Skarsgaard doet dat meer dan geweldig, zelfs op de set waren ze doodsbang van zijn ogen.
In verlengde van werk, yepquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja misschien dat je studie mogelijkheden bedoelde ofzo
Maar z'n broerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan wel weer![]()
Hij lijkt trouwens echt op een jonge Steve Buscemi
nee ze zeiden dat ik niet in aanmerking kom voor studiebudget omdat ik geen afstand tot de arbeidsmarkt heb.quote:
Ja nu je het zegt ja, snap dat je de remake slechter vind, dat heeft ook te maken met de indruk als kind waarschijnlijk maar die gast is echt wel superfreaky.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Nostalgie is het, stiekem films kijken die we hadden geregeld via de oudere broer van mijn vriendinquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt ja, snap dat je de remake slechter vind, dat heeft ook te maken met de indruk als kind waarschijnlijk maar die gast is echt wel superfreaky.
Ik was eerst ook tegen de remake, maar de eerste heb ik een tijdje geleden nog zitten kijken en die is wel heel slecht verder, op Curry na. Het is meer het collectieve trauma dat 80's kinderen hebben opgelopen door die kloteserie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt ja, snap dat je de remake slechter vind, dat heeft ook te maken met de indruk als kind waarschijnlijk maar die gast is echt wel superfreaky.
Mijn broer en m'n neven kregen op de een of andere manier allemaal gore videobanden te pakkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Nostalgie is het, stiekem films kijken die we hadden geregeld via de oudere broer van mijn vriendin
Die vriendin heeft twee weken niet alleen durven douchen of plassen![]()
Tim Curry is gewoon dé ultrabaas, dat moet blijven in mijn hoofd
Tim z'n optreden is niet verpest door de nieuwe bij mij hoor. Ik vond de nieuwe best tof.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Nostalgie is het, stiekem films kijken die we hadden geregeld via de oudere broer van mijn vriendin
Die vriendin heeft twee weken niet alleen durven douchen of plassen![]()
Tim Curry is gewoon dé ultrabaas, dat moet blijven in mijn hoofd
Alleen die gangbang aan het eind he, daar durven ze niet aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tim z'n optreden is niet verpest door de nieuwe bij mij hoor. Ik vond de nieuwe best tof.
Nope. Al zat ik bij het boek wel met eenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen die gangbang aan het eind he, daar durven ze niet aan.
Ik las dit als Al Gore filmsquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn broer en m'n neven kregen op de een of andere manier allemaal gore videobanden te pakkenHij is zeven jaar ouder dan ik, dus hij mocht het zien. Ik daarentegen
Dit is een heel mooi stuk jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
https://www-marineinsight(...)roll-goes-viral/amp/
Deze zwerft ook al flink rond. Bazin
Ren & Stimpy op de zaterdagochtend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:52 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik heb écht veel teveel goorheid gezien op jonge leeftijd.
Mijn dochter ook al vrees ik
Ach, hopelijk wordt ze net zo tof als ik![]()
Dit kan ik me dus serieus niet herinneren hč.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen die gangbang aan het eind he, daar durven ze niet aan.
Boek herlezen dan maar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit kan ik me dus serieus niet herinneren hč.
Ik bij mijn nicht toen haar kind een jaar of elf was. 'Oooh leuk samen Harry Potter lezen en kijken! Tof!'quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:52 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik heb écht veel teveel goorheid gezien op jonge leeftijd.
Mijn dochter ook al vrees ik
Ach, hopelijk wordt ze net zo tof als ik![]()
Red Shoe Diaries op het kanaaloverzicht kijken, was denk ik 8 ofzo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ren & Stimpy op de zaterdagochtend.
Oh, goeie, ik ga mijn neefje en nichtjes verpesten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bij mijn nicht toen haar kind een jaar of elf was. 'Oooh leuk samen Harry Potter lezen en kijken! Tof!'
Zij: ja dat vind ik nog te heftig hoor.
Ik op m'n elfde: 'Hey zusje, wil je Dracula niet zien?'
Hoe is dat eigenlijk ooit tussen de kindertekenfilmpjes terecht gekomenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ren & Stimpy op de zaterdagochtend.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik was op een gegeven moment fan van Brad Pitt en Se7en kwam uit en scheen spannend en goed te zijn, dus ik met m'n vader daarheen.
Hij had spijt.
Ja echt hoor. Beetje harden die kinderenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bij mijn nicht toen haar kind een jaar of elf was. 'Oooh leuk samen Harry Potter lezen en kijken! Tof!'
Zij: ja dat vind ik nog te heftig hoor.
Ik op m'n elfde: 'Hey zusje, wil je Dracula niet zien?'
Getekend, dus voor kinderen. I guess.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk ooit tussen de kindertekenfilmpjes terecht gekomen
Wat zou er in dat cadeaudoosje zitten papa?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik was op een gegeven moment fan van Brad Pitt en Se7en kwam uit en scheen spannend en goed te zijn, dus ik met m'n vader daarheen.
Hij had spijt.
Family Guy aan je peuters laten zienquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Getekend, dus voor kinderen. I guess.
Sausage Party valt daar ook onder danquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee dat halve lijk in bed was lekker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat zou er in dat cadeaudoosje zitten papa?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kwam er tijdens peutertijd van mijn dochter achter dat Purno de Purno niet voor kinderen bedoeld wasquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Family Guy aan je peuters laten zien
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat halve lijk in bed was lekker.
Of je schrikt ze af en het worden later massameurdenaars.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Beetje harden die kinderen
Leven is relatief, neem het allemaal niet zo serieus. Helpt ze relativeren en hard leren lachen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sausage Party valt daar ook onder dan
Keken wij oo de basisschool altijdquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kwam er tijdens peutertijd van mijn dochter achter dat Purno de Purno niet voor kinderen bedoeld was
![]()
![]()
Dat is zo tering vaag en trippend dat de oude Asterix & Obelix films haast normaal lijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Alle animatie is voor kinderen.
Family Guy is dan nog relatief 'normaal'.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Family Guy aan je peuters laten zien
Vermakelijk was die realisatie ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kwam er tijdens peutertijd van mijn dochter achter dat Purno de Purno niet voor kinderen bedoeld was
![]()
![]()
Heb je de serie daarvan al gezien?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:56 schreef CherryLips het volgende:
En daarna wilde ik naar From Dusk Till Dawn want George Clooney deed mee.
Die tweede helftWas ik met m'n broer en neef geloof ik.
Paar keer hardop zitten lachen bij die stomme seriequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Family Guy is dan nog relatief 'normaal'.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vermakelijk was die realisatie ja.![]()
Al jaren niet gezien, maar de ontharingscreme-aflevering is me bijgebleven.
Ook dát zijn gods kinderenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je schrikt ze af en het worden later massameurdenaars.
Was dat niet van de EO?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Keken wij oo de basisschool altijd
Dat was op tv voor of na moffel ofzo? Die mol met die worm?
Moet ik spieken?quote:
Je moet er effe in komen ja. South Park en Simpsons zijn wat toegankelijker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar keer hardop zitten lachen bij die stomme serieIk vond er eerst geen zak aan, een keertje in het vliegtuig een paar afleveringen zitten kijken en zitten knorren
Best geinig.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vermakelijk was die realisatie ja.![]()
Al jaren niet gezien, maar de ontharingscreme-aflevering is me bijgebleven.
Geen flauw idee. Is meer dan 25 jaar geledenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook dát zijn gods kinderen
[..]
Was dat niet van de EO?
Eh, geen kinderen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij laat je kinderen dus Hentai zien
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:59 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Met de grasmaaier over de venusheuvel, op zoek naar de grote Clit
Ik hoorde het op de achtergrond en dacht 'wait whut?'
Heb jij niet de Ark van Stekeltje in je hoofd?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook dát zijn gods kinderen
[..]
Was dat niet van de EO?
Ja was best vermakelijk.quote:
Dit zegt mij ook wel wat ergens.. maar weer niet van wat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb jij niet de Ark van Stekeltje in je hoofd?
Neequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:01 schreef Karzai het volgende:
zijn drie speklappen teveel? vraag dit voor een vriend
@bitterbal weet hier het antwoord opquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:01 schreef Karzai het volgende:
Mijn vader is destijds weggelopen bij A Clockwork Orangequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Zo zijn mijn ouders ooit naar Caligula gegaan in de bioscoop, met de hele familie, en mijn moeder wil het er nooit meer over hebben en mijn vader iedere week wel
Remy Martin?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:01 schreef Karzai het volgende:
snel een cognaccie achterover geslagen in de kroeg
neequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:01 schreef Karzai het volgende:
Dat is een partij een wazige filmquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vader is destijds weggelopen bij A Clockwork Orange
Maar films van Tarantino vindt ie geweldig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is een partij een wazige film
Mijn moeder bij Caligula ook met die gast met zijn afgesneden lul in zijn mondquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vader is destijds weggelopen bij A Clockwork Orange
Die zijn dan ook niet heel erg wazig maar vooral vertellend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar films van Tarantino vindt ie geweldig.
Het had deze moeten zijnquote:
Hm. Bijzonder.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar films van Tarantino vindt ie geweldig.
Death Proof is mijn favoriete film ooitquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hm. Bijzonder.
Ik heb pulp fiction na 5 minuten uit gezet. En al zn andere films ook eigenlijk.
Barbaarse boeren Harriequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hm. Bijzonder.
Ik heb pulp fiction na 5 minuten uit gezet. En al zn andere films ook eigenlijk.
Op de middelbare school gezien bij Nederlands. Daarna american history x en nog een wazige film.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:05 schreef Karzai het volgende:
clockwork orange ook nooit gezien, keertje proberen te kijken maar na een tijdje haakte ik ook af
Hij is vooral fan van Inglorious Basterds en Once Upon A Time In Hollywood, en Kill Bill vond ie ook wel goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hm. Bijzonder.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:05 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)-naar-einddatum.html
vette film johquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:05 schreef Karzai het volgende:
clockwork orange ook nooit gezien, keertje proberen te kijken maar na een tijdje haakte ik ook af
Ik had op de middelbare school een natuurkunde leraar die deze film in zijn geheel heeft afgespeeld over meerdere lessen Evolution (2001) - IMDbquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op de middelbare school gezien bij Nederlands. Daarna american history x en nog een wazige film.
Leuke film was datquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had op de middelbare school een natuurkunde leraar die deze film in zijn geheel heeft afgespeeld over meerdere lessen Evolution (2001) - IMDb![]()
Weet nu achteraf gezien wel zeker dat het een FOK!ker was
Je moet iets langer kijken om de verhalen te snappen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hm. Bijzonder.
Bij een Tarantino film zijn dan net de openingscredits afgelopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Maar jezus, een film na 5 minuten al afzetten, dan heb je dus nog niks gezien ervan. Ik heb zelfs Cats soort van uitgezeten vorige week.
Ja toch wel he.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet iets langer kijken om de verhalen te snappen.
Of nog niet eens begonnen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een Tarantino film zijn dan net de openingscredits afgelopen
Ik word thuis veel te snel afgeleid. Daarom mis ik de bios ook zo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:10 schreef Karzai het volgende:
tarantino films vind ik wel leuk
death proof in de bioscoop gezien
once up in a time in hollywood ook
maar ik kijk ze liever thuis, ze duren lang, kan ik af en toe wat te snacken halen en een peukkie roken
Heb hem geloof ik sinds die tijd nooit meer gezien, maar heeft schijnbaar wel genoeg indruk gemaakt dat ik gewoon probleemloos de titel kan herinnerenquote:
Zo'n hele lastige titel is het ook niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hem geloof ik sinds die tijd nooit meer gezien, maar heeft schijnbaar wel genoeg indruk gemaakt dat ik gewoon probleemloos de titel kan herinneren
Computer uit, telefoon uit, gordijnen dicht en lichten uitquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word thuis veel te snel afgeleid. Daarom mis ik de bios ook zo.
Nee maar is nu ook weer niet een legendarische classic, vraag me af of die überhaupt op blu-ray is uitgekomenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n hele lastige titel is het ook niet.
Dan nogquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Computer uit, telefoon uit, gordijnen dicht en lichten uit
k raak in de bios juist teveel afgeleidquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word thuis veel te snel afgeleid. Daarom mis ik de bios ook zo.
Ja door die Haagse tokkies zeker. Ik kan gelukkig vaak overdagquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k raak in de bios juist teveel afgeleid
Smeksmeksmek naast je.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee door het geknaag van mensen als ze bv popcorn eten ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja door die Haagse tokkies zeker. Ik kan gelukkig vaak overdag
Dat gekraak met die chipszakjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geluid harder zetten dat je elke explosie voelt trillen.quote:
ja verschrikkelijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gekraak met die chipszakjes
Sowieso mensen die me storen als ik een film aan het kijken benquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gekraak met die chipszakjes
lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Stukje tonijn met gegrilde groenten.
Ja, met een beetje pech heb je van die giebelkutjes achter je. Dan kan ik net zo goed opstaan en naar huis gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso mensen die me storen als ik een film aan het kijken ben
Of van die foute gastjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, met een beetje pech heb je van die giebelkutjes achter je. Dan kan ik net zo goed opstaan en naar huis gaan.
Thuis kun je ook gewoon lekker op de bank gaan liggen en op pauze zetten wanneer je wilt, en lekker snacken zonder dat het ¤432,- kost voor een bakkie popcorn en een flesje cola.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, met een beetje pech heb je van die giebelkutjes achter je. Dan kan ik net zo goed opstaan en naar huis gaan.
In een lachstuip schieten bij een "enge" film.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De hele tijd van die plopgeluidjes maken als ze hun biertje openmaken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In een lachstuip schieten bij een "enge" film.
Nah, abonnement en All-Stars kom je een heel eindquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Thuis kun je ook gewoon lekker op de bank gaan liggen en op pauze zetten wanneer je wilt, en lekker snacken zonder dat het ¤432,- kost voor een bakkie popcorn en een flesje cola.
maar zon groot scherm en dat geluid is ook wel wat waard toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Thuis kun je ook gewoon lekker op de bank gaan liggen en op pauze zetten wanneer je wilt, en lekker snacken zonder dat het ¤432,- kost voor een bakkie popcorn en een flesje cola.
Ja, of instagram bespreken toch interessanter vinden dan de film.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In een lachstuip schieten bij een "enge" film.
joh?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Prima, prima. Minder opgeblazen gevoel ook.
Hoe is het met jouw buik sinds je thuis bent?
Vooral het geluidquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar zon groot scherm en dat geluid is ook wel wat waard toch?
Mja, heb hier ook niet echt een bios in de buurt zitten, dus moet al met de auto erheen en dan heb je ook weer parkeerkosten, is het me niet waard.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah, abonnement en All-Stars kom je een heel eind
Blijven appen met het tikgeluid aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of instagram bespreken toch interessanter vinden dan de film.
zelden gehad in de jaren dat ik een biospas hadquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dan is de drempel een stuk hoger. Hij zit hier iets van 4 km verderop en als het kutweer is parkeer ik de auto bij m'n ouders voorquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, heb hier ook niet echt een bios in de buurt zitten, dus moet al met de auto erheen en dan heb je ook weer parkeerkosten, is het me niet waard.
Ja, van brood en aardappels had ik dat vaakquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh?
ja die buikpijn is dus weg maar het maagzuur is er nog wel. wel minder heb het ik het idee
Ja, dan komt de stoom uit mijn oren. Daar kan ik in de trein al slecht tegen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijven appen met het tikgeluid aan.
Nee, dat overkwam mij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hele tijd van die plopgeluidjes maken als ze hun biertje openmaken.
ja heb het idee dat het al minder wordt. Las dat knoflook dat ook kan veroorzaken. Zal in griekenland wel heel veel knoflook worden gebruiktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, van brood en aardappels had ik dat vaak
O, gelukkig. Maagzuur zal ook wel weer verdwijnen, toch?
welke?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgende week weer ff bios en uiteten.
Naar de nieuwe Tarantino
Niks mis met ploppenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hele tijd van die plopgeluidjes maken als ze hun biertje openmaken.
Zulke mensen moeten gewoon de trein uit getyft wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijven appen met het tikgeluid aan.
Knoflookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb het idee dat het al minder wordt. Las dat knoflook dat ook kan veroorzaken. Zal in griekenland wel heel veel knoflook worden gebruikt
Scream 4. Apart hoe je dat soort acties goed onthoudt. Toen ik er wat van zei was een meisje wel stil, echt zo van sorry sorry, de andere drie waren niet onder de indruk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
zelden gehad in de jaren dat ik een biospas had
Dat die functie uberhaupt op de telefoon zit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten gewoon de trein uit getyft worden![]()
Wel duur om te parkeren bij een Tarantino film dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, dan is de drempel een stuk hoger. Hij zit hier iets van 4 km verderop en als het kutweer is parkeer ik de auto bij m'n ouders voorEn 's avonds is het gratis parkeren bij de bios van Wageningen, en in Arnhem is het parkeren 's avonds ook vijftig cent per uur ofzo.
Vind je dat al duur?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel duur om te parkeren bij een Tarantino film dan.
Daarom gewoon thuis kijken, dan heb je al die problemen nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scream 4. Apart hoe je dat soort acties goed onthoudt. Toen ik er wat van zei was een meisje wel stil, echt zo van sorry sorry, de andere drie waren niet onder de indruk.
Ocean's 13. Geen idee meer waar die film over ging, want er zat een schoolfeestje achter me. Vader zei er niks van. Wat van gezegd bij de bioscoop zelf, komt er zo'n vent van de beveiliging en die zegt er wat van, en iedereen schijnheilig 'o dat zijn wij niet hoor!'
MEG twee jaar geleden, Marokkaanse kutgastjes. Tijdens de film gewoon opstaan om hun jas uit te trekken, ruzie zoeken met de kutgastjes achter in de zaal, selfies maken met flits, appen met het geluid aan.
En dan nog alle films dat iemand voor je gewoon gedurende de film aan het appen is.
Of mensen die filmpjes maken voor op Instagram ofzo? Midden in de film?
Maar ik ben dus blij dat ik doordeweeks 's ochtends kanPaar keer in m'n eentje in de zaal gezeten.
Dat is zodat je weet wat voor mensen je per definitie al kunt martelen zonder verdere incidentne.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat die functie uberhaupt op de telefoon zit.
Nou als ik bij de Pathé in Breda parkeer is het geloof ik 2,50 per uur, dan gaat het hard hoor.quote:
O ja, maar in Arnhem dus 50 cent per uurquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als ik bij de Pathé in Breda parkeer is het geloof ik 2,50 per uur, dan gaat het hard hoor.
Mja vind betaald parkeren sowieso al een beetje belachelijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, maar in Arnhem dus 50 cent per uurDacht dat je dat al duur vond.
Ja hier is het allemaal van Q-Parkquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja vind betaald parkeren sowieso al een beetje belachelijk
Hier in de gemeente is er volgens mij helemaal nergens betaald parkeren, alleen wat blauwe zonesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hier is het allemaal van Q-Park
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ja er is geen nieuwe tarentino.![]()
We gaan naar eoa kinderfilm.
In dat pittoreske vestingstadje met al die toeristen ook niet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in de gemeente is er volgens mij helemaal nergens betaald parkeren, alleen wat blauwe zones
Nopequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dat pittoreske vestingstadje met al die toeristen ook niet?
quote:In grote delen van de vesting geldt nu een blauwe zone. In deze blauwe zone kunt u 2 uur gratis parkeren met een parkeerschijf onder uw voorruit.
De hele setting / sfeer sprak me niet aan. Had eerder kill bill al 30-40 minuten tekenen en reservoir dogs ook. De stijl is mn ding niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Maar jezus, een film na 5 minuten al afzetten, dan heb je dus nog niks gezien ervan. Ik heb zelfs Cats soort van uitgezeten vorige week.
waarom hard drinken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond echt hard drinkenEn morgen uitslapen als een aap.
Waarom hard drinken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wiequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had op de middelbare school een natuurkunde leraar die deze film in zijn geheel heeft afgespeeld over meerdere lessen Evolution (2001) - IMDb![]()
Weet nu achteraf gezien wel zeker dat het een FOK!ker was
quote:
Nou ja, misschien ook maar niet inderdaad. Een DOEL dient het niet eigenlijkquote:
ja misschien wil je dronken worden ofzo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, misschien ook maar niet inderdaad. Een DOEL dient het niet eigenlijk
Nou ja, het kan zijn dat je je kut voelt en dat gevoel wil verdrinken in alcohol of zo. Maar dan nogquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, misschien ook maar niet inderdaad. Een DOEL dient het niet eigenlijk
Geen idee, was toen een 'jonge' leraar die nog onder de 30 wasquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien wil je dronken worden ofzo?
vind je in je eentje dronken zijn leuk dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]jawel dat wel natuurlijk
![]()
Maar ja weet je wat het met drinken is? Als je hard drinkt, dan leen je geluk van morgen
Ik ben juist gestopt met hard drinken omdat het uitslapen dan altijd zo kut gaat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Was jij zo’n drinker dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben juist gestopt met hard drinken omdat het uitslapen dan altijd zo kut gaat.
Leuk? Nee dat is het woord niet. Maar het maakt je hoofd leeg, voor eventjes. Maar wat ik zeg, je leent geluk van morgen. Morgen betaal je het terugquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
vind je in je eentje dronken zijn leuk dan?
Heb jij toevallig op de middelbare school in mijn dorp gezeten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, was toen een 'jonge' leraar die nog onder de 30 was
Vroeger wel ja, nu is 1 a 2 glaasjes per maand veel.quote:
Nee in Breda.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij toevallig op de middelbare school in mijn dorp gezeten?
Ja bij mij ook. Maar ik ben nooit een drinker geweestquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, nu is 1 a 2 glaasjes per maand veel.
Ja dat heb ik met rokenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, nu is 1 a 2 glaasjes per maand veel.
Ik was voornamelijk van de sterke drank met colaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja bij mij ook. Maar ik ben nooit een drinker geweestEen biertje vind ik lekker, maar daarna ben ik er wel klaar mee. Of val ik in slaap.
Waarom deed je dat?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk? Nee dat is het woord niet. Maar het maakt je hoofd leeg, voor eventjes. Maar wat ik zeg, je leent geluk van morgen. Morgen betaal je het terug![]()
Maar als ik met iemand anders ben dan hou ik het ergens wel binnen de perken altijd. Tenminste, ALS ik drink he. Want de laatste jaren gaat het afbouwen gewoon heel erg goedMaar een enkele keer laat ik me nog weleens gaan ja, en dan altijd alleen inderdaad.
ja gevaarlijk denk ik welquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
verveling, de tijd doorkomen. Later routine. Noem het comfort zone.
Nja niemand in huis die er wat van zegt. Lekker makkelijkquote:
nou ja gevaarlijk als in dat je het misschien te vaak gaat doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja niemand in huis die er wat van zegt. Lekker makkelijk
Ik val meestal in slaapquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind er niks aan om dronken te zijn.Sowieso eindig ik dan kotsend boven een wc.
zeker zeker, dat is een heel reëel gevaar. Ook jarenlang best issues mee gehad welquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja gevaarlijk als in dat je het misschien te vaak gaat doen
Ja dat weten wij toch niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik merk wel dat als je eenmaal gegeten hebt 's avonds, dat dan de zin in bier ook wegtrekt. Als je om 5 uur aan het bier gaat en er om 7 uur een stuk of 6 op hebt, dan ga je niet meer koken en loopt de avond gewoon verkeerd af
Van het weekend met uit eten gaan lekker een Leffe Bruin opquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
In de zomer drink ik af en toe een biertje. In de winter heb ik daar geen behoefte meer aan eigenlijk
Dit.quote:
ah nou als je da weet zou je het dan niet beter kunnen laten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeker zeker, dat is een heel reëel gevaar. Ook jarenlang best issues mee gehad wel
Gewoon met jezelf afspreken dat er geen fles open gaat voordat je avondeten op hebt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik merk wel dat als je eenmaal gegeten hebt 's avonds, dat dan de zin in bier ook wegtrekt. Als je om 5 uur aan het bier gaat en er om 7 uur een stuk of 6 op hebt, dan ga je niet meer koken en loopt de avond gewoon verkeerd af
En waarom ik niet rookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah nou als je da weet zou je het dan niet beter kunnen laten?
Das ook de reden waarom ik nauwelijks drink
nou ja de reden waarom je drinkt moet anders. Niet om de tijd door te komen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon met jezelf afspreken dat er geen fles open gaat voordat je avondeten op hebt.
Laatst in Griekenland was je aangeschoten toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah nou als je da weet zou je het dan niet beter kunnen laten?
Das ook de reden waarom ik nauwelijks drink
ja maar roken is wel een van de meest verslavende dingen. Drank heeft niet iedereen de neiging om daar verslaad aan te raken.quote:
Bijvoorbeeld. Je hoeft alleen maar de eerste te laten staan. En nogmaals, dat gaat steeds vaker steeds makkelijkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon met jezelf afspreken dat er geen fles open gaat voordat je avondeten op hebt.
nee heb geen druppel gedronken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatst in Griekenland was je aangeschoten toch?
Nee dat slaat nergens op gewoonquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja de reden waarom je drinkt moet anders. Niet om de tijd door te komen.
Dat klinkt in ieder geval positief.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Je hoeft alleen maar de eerste te laten staan. En nogmaals, dat gaat steeds vaker steeds makkelijker
En ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.![]()
En biertjes uitproberen is leuk
Nou daar verschillen de meningen over dan hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar roken is wel een van de meest verslavende dingen. Drank heeft niet iedereen de neiging om daar verslaad aan te raken.
Kind zegt hier 'mama dat is écht stomme muziek'quote:
verslaafd raken aan drank?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou daar verschillen de meningen over dan hoor
Roken is ook iets dat je de hele dag door doet, alcohol is meestal alleen in de avonden in het weekend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar roken is wel een van de meest verslavende dingen. Drank heeft niet iedereen de neiging om daar verslaad aan te raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |