Wat een faal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Nu gaat dat testen in Abu Dhabi toch niet door, want Hugo is erachter dat er ook in Nederland capaciteit is
Mijn hemelquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Nu gaat dat testen in Abu Dhabi toch niet door, want Hugo is erachter dat er ook in Nederland capaciteit is
Is Hugo nou z'n neus aan het snuiten zonder zakdoek. Dquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Straks over die tablet uitsmeren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Is Hugo nou z'n neus aan het snuiten zonder zakdoek. D
Hij test hoelang hij zijn adem in kan houden om het virus te doden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Is Hugo nou z'n neus aan het snuiten zonder zakdoek. D
Superspreader in action.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Straks over die tablet uitsmeren.
Wat een soapquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:13 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Daar hebben nutteloze kutburgertjes helemaal geen mening over te hebben. Het gedrag van de burger is leidend, dus gewoon bek houden. Het moet een keer afgelopen zijn met al die discussie. Duidelijk? Oké gaan wij door naar de volgende bruiloft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat een soap
Het is dat het zo triest is anders zou je er om moeten lachen.
Heel veel beterschap voor je ouders en logisch dat je het angstig vindt nu.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja angst... Mijn moeder is vorige week positief getest en heeft nu nog klachten (koorts, hoesten, geen smaak / reuk, hoofdpijn). Gelukkig is ze een fitte vrouw dus ik verwacht dat ze weer beter wordt. Mijn vader heeft het deze week gekregen van mijn moeder. Mijn vader is daarentegen niet fit, en is vandaag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Hij is 69. Dus over die angst. Ja ik ben nu wel een beetje bang ja...![]()
Ze hebben zich overigens strikt aan alle maatregelen gehouden...
Gelukkig overwegen ze tenminste de koopavonden te cancelen, dát is pas beleid!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat een soap
Het is dat het zo triest is anders zou je er om moeten lachen.
Erg kwalijk ja. Wat bereik je hiermee? Dat mensen uitspraken van Hugo niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:18 schreef Tijn het volgende:
Ik was al nooit fan van dat testen in Abu Dhabi, maar als je dat dan met veel bombarie naar buiten brengt, moet je het ook gewoon doen. Het is duidelijk dat Hugo niet zoveel waarde hecht aan wat-ie precies zegt.
Nukubuquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:24 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Daar hebben nutteloze kutburgertjes helemaal geen mening over te hebben. Het gedrag van de burger is leidend, dus gewoon bek houden. Het moet een keer afgelopen zijn met al die discussie. Duidelijk? Oké gaan wij door naar de volgende bruiloft.
Gr gr, Mark, Hugo, Ferd
Sterkte! en beterschap voor je ouders.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja angst... Mijn moeder is vorige week positief getest en heeft nu nog klachten (koorts, hoesten, geen smaak / reuk, hoofdpijn). Gelukkig is ze een fitte vrouw dus ik verwacht dat ze weer beter wordt. Mijn vader heeft het deze week gekregen van mijn moeder. Mijn vader is daarentegen niet fit, en is vandaag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Hij is 69. Dus over die angst. Ja ik ben nu wel een beetje bang ja...![]()
Ze hebben zich overigens strikt aan alle maatregelen gehouden...
Wat hoorde je dan? Heb het even gemistquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Persco van Rutte net even terug zitten kijken, respect hoor voor hoe hij rustig blijft antwoorden
Mijns inziens kun je tussen de regels echt wel al aanhoren wat men van plan is na het weekend en dat zal opnieuw stevig zijn (voor bepaalde branches).
Horeca, theaters en sport dicht/stoppen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat hoorde je dan? Heb het even gemist
Klopt, als dadelijk de getallen weer oplopen/niet terug lopen, dan veegt hij, met het ene grondrecht, de vrijheid van verenigen, zijn poepert af en worden alle voetbal, tennis, handbal,... activiteit zonder pardon stilgelegd, terwijl een andere groep met de grondwet in de hand zonder belemmering mag doorgaan met het belijden van hun geloof.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
En natuurlijk het hele kerk stukje. Werd ook weer benoemd. Volgens Rutte gaan ze er verder niks aan doen als die zich niet aan de regels gaan houden. Is blijkbaar al een oproep geweest van bepaalde kerken die zich niet aan de 30 man limiet willen houden. Wil hij nog steeds niks mee doen. Volgens hem hebben ze bij de kerken ook last van de maatregelen (durft ze in één zin te zetten met horeca en sportverenigingen bv)...niet het geval dus, want die hoeven zich niet aan het advies te houden. Gaat lekker daar.
Sport zouden ze echt als laatste weer aan moeten gaan zitten. Na de basisscholen dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Horeca, theaters en sport dicht/stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |