ielquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jazeker. Het boek gaat, in het begin zeker, over de liefde tussen man en jongen.
Stukje bushcraftingquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jazeker. Het boek gaat, in het begin zeker, over de liefde tussen man en jongen.
Hij staat aan het ziekenhuisbed van de jongen en speelt met zijn tenen, maar zou liever met zijn elfde teentje willen spelen.quote:
Vieze naziquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:00 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk heb ik user @:Wereldgozer een note aan kunnen smeren.
Jij bent natuurlijk ook heel veel likes waardquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme zeg, de likes stromen binnen sinds ik in het cor topic post
Dus je scoort veel likes bij coronagekkiesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Notes ook? Net een TR meegepakt op een post van je.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Smerige klootzak dat je bent. Ik walg van je.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Notes ook? Net een TR meegepakt op een post van je.
Scoor ook makkelijk bij je moeder.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je scoort veel likes bij coronagekkies
MIND IS BLOWN
Crewbash, nieuwe TR meegepakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smerige klootzak dat je bent. Ik walg van je.
Poepsequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:52 schreef JanCees het volgende:
ik ga eerst poepen
daarna trek ik er eentje open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |